ОПИС ДОКУМЕНТУ
Доповідач:
Пушенко Наталія Володимирівна - начальник юридичного відділу виконавчого комітету Обухівської міської ради |
|
Дата: | 00.00.0000 |
---|
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
Про погодження статуту Громадського формування з охорони громадського порядку «Варта Обухова»
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Двадцять дев’ята сесія сьомого скликання
Р І Ш Е Н Н Я
Про погодження статуту Громадського формування з охорони громадського порядку «Варта Обухова»
Розглянувши звернення засновників Громадського формування з охорони громадського порядку «Варта Обухова від 04.12.2017, з метою забезпечення громадського порядку на території Обухівської міської ради у взаємодії з органами поліції та спеціально створеним Обухівською міською радою самостійним структурним підрозділом , запобігання адміністративним правопорушенням і злочинам, відповідно до Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону», керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійної комісій з питань регламенту, депутатської діяльності, етики, законності та правопорядку ,
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИРІШИЛА:
1.Погодити статут Громадського формування з охорони громадського порядку «Варта Обухова»( додається).
2.Керівнику Громадського формування з охорони громадського порядку «Варта Обухова» зареєструвати статут в установленому порядку та забезпечити виконання вимог Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» членами формування.
3. Координація роботи Громадського формування з охорони громадського порядку «Варта Обухова» покладається на відділ оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами.
4. Контроль за виконанням цього рішення покладається на міського голову та постійну комісію з питань регламенту, депутатської діяльності, етики, законності та правопорядку .
Міський голова О.М. Левченко
Обухів
№ ____ 29 –VІІ від 21.12.2017
вик. Пушенко Н.В.
ПОГОДЖЕНО ПОГОДЖЕНО
Рішенням сесії Начальник Обухівського
Обухівської міської ради відділу поліції
Київської області Головного управління
№ ____ від «___»_____ 2017р Національної поліції
у Київській області
Обухівський міський голова полковник поліції
О.М. Левченко В.А. Кришталь
від «___»___________ 2017 року від «___»_________2017 року
_____________________________ ____________________________ (підпис, МП) (підпис, МП)
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням загальних зборів
членів громадського формування
протокол № 1 від 15.11.2017року
Начальник формування
К.Ю.Ковшоба
від «___» ____________ 2017 року
______________________
(підпис)
С Т А Т У Т
Громадського формування
з охорони громадського порядку
«Варта Обухова»
м. Обухів - 2017
|
1. СТАТУТ ГРОМАДСЬКОГО ФОРМУВАННЯ З ОХОРОНИ ГРОМАДСЬКОГО ПОРЯДКУ «ВАРТА ОБУХОВА», розроблено, погоджено та затверджено у відповідності до Закону України "Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону" від 22 червня 2000 року, пункту 1 статті 91 Бюджетного кодексу України від 08.07.2000 року № 2456- VI та постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Типового статуту громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону, опису зразків бланка посвідчення і форменого одягу члена такого формування" від 20 грудня 2000року № 1872.
1.1. Повне найменування: ГРОМАДСЬКЕ ФОРМУВАННЯ З ОХОРОНИ ГРОМАДСЬКОГО ПОРЯДКУ «ВАРТА ОБУХОВА».
1.2. Скорочене найменування: ГФОГП « ВАРТА ОБУХОВА».
2. ГРОМАДСЬКЕ ФОРМУВАННЯ З ОХОРОНИ ГРОМАДСЬКОГО ПОРЯДКУ «ВАРТА ОБУХОВА» (далі - формування), створюється відповідно до Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону», діє на території міста Обухова та сіл Обухівської міської ради.
3. Формування створюється як громадське об'єднання на добровільних засадах з метою сприяння органам місцевого самоврядування, правоохоронним органам та органам виконавчої влади, а також посадовим особам у запобіганні та припиненні кримінальних і адміністративних правопорушень, захисті життя та здоров'я громадян, інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, а також у рятуванні людей і майна під час стихійного лиха та інших надзвичайних ситуацій.
4. Правовою основою діяльності формування є Конституція України, Закон України "Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону", інші закони України, акти Президента України і Кабінету Міністрів України, рішення Обухівської міської ради Київської області (далі - Обухівської міської ради) та її виконавчого комітету з питань діяльності та фінансування формування, охорони громадського порядку, боротьби з кримінальними та адміністративними правопорушеннями, а також Статут формування.
5. Формування є неприбутковою юридичною особою з моменту його реєстрації, має рахунки в установах банків, печатку із власним найменуванням, штамп та інші необхідні реквізити. Утворене та зареєстроване в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації.
6. Формування відповідає за своїми зобов'язаннями усім належним йому майном, від свого імені набуває майнові і немайнові права та обов'язки, може виступати позивачем та відповідачем у суді, арбітражному та третейському судах.
7. Юридична адреса формування: Київська область, місто Обухів, вул. Київська 12.
II. Основні завдання формування
8. Основними завданнями формування є:
8.1. У сфері охорони громадського порядку:
надання допомоги органам Національної поліції у забезпеченні громадського порядку і громадської безпеки, запобіганні кримінальним і адміністративним правопорушенням;
інформування органів Національної поліції про вчинені або ті, що готуються, кримінальні правопорушення, місця зосередження злочинних угруповань;
сприяння органам Національної поліції у виявленні кримінальних правопорушень, розшуку осіб, які їх вчинили, захисті інтересів держави, підприємств, установ, організацій, громадян від злочинних посягань; участь у забезпеченні безпеки дорожнього руху та протидії правопорушенням серед дітей.
8.2. У разі виникнення надзвичайних ситуацій:
надання невідкладної допомоги особам, які потерпіли від нещасних випадків чи правопорушень;
участь у рятуванні людей і майна, підтриманні громадського порядку.
III. Права формування
9. Для виконання своїх завдань формування та його члени мають право:
9.1. Брати участь у забезпеченні охорони громадського порядку разом з поліцейськими, шляхом виконання конкретних доручень керівника відповідного органу Національної поліції чи органу місцевого самоврядування (Обухівської міської ради, або її виконавчого комітету).
9.2. Вживати разом з поліцейськими заходів до припинення кримінальних і адміністративних правопорушень.
9.3. Представляти і захищати інтереси своїх членів формування у державних органах та на підприємствах, в установах, організаціях, навчальних закладах.
9.4. Взаємодіяти з іншими органами громадської самодіяльності, що беруть участь у заходах, спрямованих на:
проведення індивідуально-профілактичної роботи з особами, схильними до вчинення кримінальних і адміністративних правопорушень;
надання допомоги у запобіганні та припиненні кримінальних правопорушень у сфері економіки, податкового законодавства, а також пияцтвом, наркоманією, порушеннями правил торгівлі та упорядкування території міст, інших населених пунктів;
охорону природи і пам'яток історії та культури;
забезпечення безпеки дорожнього руху.
9.5. Вносити до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності пропозиції щодо запобігання кримінальним і адміністративним правопорушенням, виникненню причин та умов, що сприяють їх вчиненню.
9.6. Підтримувати зв'язки з відповідними громадськими організаціями регіонів України та інших країн з метою обміну досвідом роботи.
10. Формування провадить свою діяльність під контролем органів Національної поліції, Обухівської міської ради та її виконавчого комітету:
10.1. Спільного з працівниками національної поліції, патрулювання і виставлення постів на вулицях, майданах, залізничних станціях, у місцях компактного проживання громадян, розташування підприємств, установ, організацій, навчальних закладів.
10.2. Участі в забезпеченні охорони громадського порядку під час проведення масових заходів, у тому числі погоджених у випадках, передбачених законом, з Обухівською міською радою, або її виконавчого комітету.
10.3. Взяття участі у здійсненні заходів національною поліцією, спрямованих на боротьбу з окремими видами правопорушень.
IV. Структура формування і територія, в межах якої
провадиться його діяльність
11. У формуванні можуть бути створені такі структурні підрозділи, як загони, штаби тощо.
12. Формування діє в межах території Обухівської міської ради.
V. Створення та діяльність керівних і виконавчих
органів формування, їх повноваження
13. Загальними зборами формування затверджується структура громадського формування з охорони громадського порядку.
14. Вищим керівним органом формування є загальні збори членів формування (далі - загальні збори). Виконавчим органом формування є Штаб, до складу якого входять, за посадою, начальник формування та його заступники.
15. Загальні збори скликаються не рідше одного разу на рік. Загальні збори не можуть скликатись без повідомлення виконавчого комітету Обухівської міської ради не пізніше ніж за 5 календарних днів до дати їх проведення.
16. Позачергові загальні збори можуть бути скликані на вимогу виконавчого органу (Штабу) формування, виконавчого комітету Обухівської міської ради, а також членами формування у кількості не менше 20 відсотків загальної кількості членів (інспекторів) формування, чи на вимогу ревізійної комісії.
17. Не пізніше ніж за 10 календарних днів до дати проведення загальних зборів члени формування повідомляються про порядок денний, дату та місце їх проведення.
18. Загальні збори є правомочними, якщо на них присутні не менше 50 відсотків членів формування. У разі відсутності кворуму визначається нова дата і місце проведення загальних зборів, про що члени формування повідомляються додатково.
19. Головуючий та секретар загальних зборів обираються безпосередньо на зборах. Рішення на загальних зборах приймаються простою більшістю голосів і оформляються протоколом, що підписується головуючим та секретарем загальних зборів. Протокол підлягає постійному зберіганню.
20. Рішення, прийняті на загальних зборах, є обов'язковими для всіх членів (інспекторів) формування, в тому числі тих, що не голосували за прийняття цього рішення, крім рішень, що стосуються майнових прав і обов'язків членів формування, які є обов'язковими тільки для тих членів, що голосували за їх прийняття. Копії рішень, прийнятих на загальних зборах надсилаються головуючим до виконавчого комітету Обухівської міської ради у 5-ти денний термін після прийняття.
21. До виключної компетенції загальних зборів належить:
21.1. Прийняття статуту формування та внесення змін до нього.
21.2. Затвердження складу та обрання начальника виконавчого органу формування строком на три роки та обрання заступників начальника зазначеного формування строком на три роки .
21.3. Затвердження, внесення змін щодо порядку прийняття та виключення громадян за їх заявою із складу членів (інспекторів) формування.
21.4. Затвердження кошторису формування.
21.5. Прийняття рішення про припинення діяльності формування.
21.6. Затвердження порядку відшкодування витрат на використання приватних транспортних засобів.
21.7. Затвердження річного звіту про діяльність формування та висновків ревізійної комісії.
21.8. Вирішення питання щодо сплати членських внесків та їх розміру.
21.9. Вирішення питання про призначення та розмір матеріального або іншого виду заохочення членів (інспекторів) формування, а також про застосування стягнень визначених законом, або делегування цих повноважень начальнику формування.
21.10. Схвалення структури формування.
21.11. Вирішення питання щодо відчуження основних фондів формування.
22. Для забезпечення поточної діяльності формування створюється виконавчий орган формування - Штаб, підзвітний і підконтрольний загальним зборам. Начальник формування очолює за посадою виконавчий орган формування його Штаб.
23. До компетенції виконавчого органу (Штабу) належить:
23.1. Підготовка кошторису формування, річного звіту про діяльність формування.
23.2. Ведення обліку посвідчень і форменого одягу членів (інспекторів) формування.
23.3. Укладення договорів на користування майном фізичних і юридичних осіб, у тому числі транспортними засобами, інвентарем, засобами зв'язку тощо.
23.4. Ведення документації, бухгалтерського обліку та подання звітності.
23.5. Організація проведення загальних зборів.
24. Начальник Штабу забезпечує виконання рішень загальних зборів та рішень виконавчого органу (Штабу), діє без довіреності від імені формування, укладає в межах своєї компетенції угоди, розпоряджається коштами формування відповідно до затвердженого кошторису. Начальник формування представляє формування у всіх установах та організаціях, виступає від його імені та підписує усі документи.
25. Засідання виконавчого органу проводяться не рідше одного разу на три місяці і скликаються його керівником. Рішення виконавчого органу приймається не менше ніж 2/3 голосів усіх його членів.
26. Для здійснення контролю за фінансово-господарською діяльністю виконавчого органу із числа членів формування загальними зборами обирається ревізійна комісія.
27. Порядок діяльності ревізійної комісії, її персональний та кількісний склад затверджуються загальними зборами формування, обирається з числа членів формування крім членів штабу та бухгалтера формування.
28. Рішення загальних зборів щодо затвердження річного звіту про діяльність формування, його кошторису, розміру членських внесків приймаються з урахуванням висновків ревізійної комісії.
29. Ревізійна комісія зобов'язана вимагати позачергового скликання загальних зборів у разі виявлення зловживань, вчинених членами виконавчого органу.
30. Щорічний фінансовий звіт затверджується на засіданні загальних зборів членів формування.
VI. Умови і порядок прийняття громадян до складу формування і вибуття з нього
31. До складу формування приймаються громадяни України, які досягли 18-річного віку, виявили бажання брати участь у зміцненні правопорядку та здатні за своїми діловими, моральними якостями і станом здоров'я виконувати взяті на себе зобов'язання .
32. Члени формування можуть брати участь у забезпеченні правопорядку та охороні громадського порядку за місцем реєстрації формування після проходження відповідної правової і спеціальної підготовки в органах Національної поліції та реєстрації у виконавчому комітеті Обухівської міської ради, - посвідчення.
33. Не можуть бути членами формування особи, які порушують громадський порядок, особи, судимість з яких не знята або не погашена в установленому законом порядку, раніше засуджені за умисні злочини, хворі на хронічний алкоголізм або наркоманію, визнані в судовому порядку недієздатними чи обмежено дієздатними та інші особи у випадках, передбачених законами України.
34. Громадяни приймаються до складу формування та виключаються з нього лише на загальних зборах формування, у порядку, встановленими загальними зборами та цим Статутом.
34.1. У разі вчинення членом формування діяння, несумісного з подальшим перебуванням його у складі формування, або несумлінного ставлення до виконання своїх обов'язків члена формування може бути виключено із складу формування рішенням загальних зборів за поданням виконавчого органу.
VII. Статутні обов'язки та права членів формування
35. Члени формування зобов'язані:
35.1. Брати активну участь в охороні громадського порядку, припиненні кримінальних і адміністративних правопорушень та запобіганні їм.
35.2. Під час виконання обов'язків з охорони громадського порядку мати особисте посвідчення та формений одяг члена (інспектора) формування, або пов’язку з найменуванням формування.
35.3. Доставляти до органу Національної поліції, штабу формування або громадського пункту охорони порядку, осіб, які вчинили адміністративні правопорушення, з метою його припинення (якщо вичерпано інші заходи впливу), встановлення особи порушника, складення протоколу про адміністративне правопорушення у разі неможливості скласти його на місці вчинення правопорушення (якщо складення протоколу є обов'язковим).
35.4. Надавати у межах наданих їм прав допомогу народним депутатам України, депутатам Обухівської міської ради, представникам органів державної влади та органів місцевого самоврядування у їх законній діяльності, якщо в цьому їм чиниться протидія або загрожує небезпека з боку правопорушників.
36. Члени формування (інспектори) під час виконання своїх обов'язків з охорони громадського порядку після обов'язкового пред'явлення посвідчення члена формування мають право:
36.1. Вимагати від громадян додержання правопорядку, припинення кримінальних і адміністративних правопорушень.
36.2. У разі виникнення підозри у вчиненні кримінальних і адміністративних правопорушень перевіряти у громадян документи, що посвідчують їх особу.
36.3. Разом з працівниками національної поліції затримувати і доставляти до органу Національної поліції, штабу формування або громадського пункту охорони порядку осіб, які виявили злісну непокору законним вимогам члена формування і не виконують вимог щодо припинення адміністративного правопорушення.
36.4. Складати протоколи про адміністративні правопорушення згідно з вимогами пункту 9 статті 255 (Особи, які мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення) Кодексу України про адміністративні правопорушення.
36.5. Входити до клубів, кінотеатрів, стадіонів, інших громадських місць і приміщень за згодою власника чи уповноваженого ним органу для переслідування правопорушника, який переховується, або припинення кримінальних чи адміністративних правопорушень.
36.6. У невідкладних випадках використовувати транспортні засоби, що належать підприємствам, установам, організаціям або громадянам (за їх згодою), крім транспортних засобів дипломатичних, консульських та інших представництв іноземних держав, міжнародних організацій, транспортних засобів спеціального призначення, для доставлення до лікувальних закладів осіб, що перебувають у безпорадному стані, а також осіб, які потерпіли від нещасних випадків або правопорушень і потребують термінової медичної допомоги.
36.7. У разі порушення водіями Правил дорожнього руху, створення реальної загрози життю або здоров'ю громадян вживати заходів до припинення цього правопорушення, здійснювати перевірку документів у водіїв на право користування та керування транспортними засобами, а також не допускати осіб, які не мають документів або перебувають у стані сп'яніння, до подальшого керування транспортними засобами.
36.8. Під час виконання обов'язків члена формування використовувати за власним бажанням свій або інший приватний транспортний засіб за згодою власника або особи, у володінні якої він перебуває.
36.9. Застосовувати в установленому порядку заходи фізичного впливу, спеціальні засоби індивідуального захисту та самооборони.
37. Законом гарантується захист життя, здоров'я, честі, гідності, майна члена громадського формування та членів його сім'ї від злочинних посягань та інших протиправних дій.
37.1. Злісна непокора членові формування з охорони громадського порядку, а також його образа та інші дії, що перешкоджають виконанню покладених на нього обов'язків, тягнуть за собою відповідальність згідно з чинним законодавством.
37.2. Члени (інспектори) формування мають інші гарантії передбачені чинним законодавством.
VIII. Застосування заходів фізичного впливу і спеціальних засобів
38. Члени формування під час спільного з працівниками національної поліції, виконання покладених на них завдань з охорони громадського порядку мають право застосовувати заходи фізичного впливу, спеціальні засоби індивідуального захисту та самооборони, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії, у випадках і порядку, передбачених законом.
39. Про намір застосувати силу і спеціальні засоби члени формування повинні попередити осіб, проти яких він здійснюватиметься (якщо це можливо в ситуації, що склалася). Без попередження фізична сила і спеціальні засоби можуть застосовуватися, якщо виникла безпосередня загроза життю або здоров'ю члена формування, іншого громадянина та працівника національної поліції.
40. Не дозволяється застосування заходів фізичного впливу і спеціальних засобів до жінок з явними ознаками вагітності, осіб похилого віку або з явними ознаками інвалідності та малолітніх, крім випадків вчинення ними групового нападу, що загрожує життю і здоров'ю людей, членів формування, працівників національної поліції , або збройного нападу чи збройного опору.
41. У разі неможливості уникнути застосування заходів фізичного впливу або спеціальних засобів члени формування не можуть перевищувати міри, необхідної для припинення правопорушення, а також зобов'язані звести до мінімуму можливість заподіяння шкоди здоров'ю правопорушника та інших громадян. У разі заподіяння такої шкоди члени формування забезпечують надання допомоги потерпілим у найкоротший термін.
42. Про поранення або смерть правопорушника, що сталися внаслідок застосування заходів фізичного впливу і спеціальних засобів, члени формування повинні негайно сповістити відповідні органи Національної поліції і прокуратури.
43. Перевищення повноважень із застосуванням сили, а також спеціальних засобів тягне за собою відповідальність згідно із законом.
44. Члени формування, які мають виданий в установленому порядку уповноваженим органом дозвіл на придбання, зберігання і застосування спеціальних засобів самооборони, заряджених речовинами сльозоточивої та дратівної дії, вправі під час виконання своїх обов'язків разом з працівниками національної поліції застосовувати власні або видані їм спеціальні засоби для.
44.1. Самозахисту і захисту громадян від нападу та інших дій, що створюють загрозу їх життю або здоров'ю.
44.2. Припинення групових порушень громадського порядку.
44.3. Відбиття нападу на будівлі, приміщення державних і громадських організацій, підприємств, установ, транспортні засоби, а також громадян та їх особисту власність.
44.4. Затримання і доставлення до органу Національної поліції, громадського пункту охорони порядку осіб, які вчинили кримінальні чи адміністративні правопорушення, продовжують заподіювати шкоду оточуючим громадянам або чинять опір.
44.5. Припинення в разі потреби опору працівникам національної поліції, іншим особам, які виконують службові або громадські обов'язки з охорони громадського порядку та боротьби з кримінальними правопорушеннями.
45. Членам формування забороняється під час виконання своїх обов'язків з охорони громадського порядку використовувати холодну та вогнепальну зброю, в тому числі мисливську, яка згідно із законодавством перебуває в їх особистому користуванні.
IX. Джерела надходження, порядок використання коштів
та іншого майна формування
46. Майно формування становлять основні фонди та обігові кошти, а також інші цінності, вартість яких відображається в самостійному балансі.
47. Майно формування може формуватися за рахунок:
47.1. Майна, переданого членами формування, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями та фізичними особами для забезпечення його діяльності, у тому числі службових приміщень, необхідного інвентаря та засобів зв'язку.
47.2. Коштів, отриманих від членських внесків, добровільних внесків юридичних і фізичних осіб, а також інших джерел, не заборонених законодавством.
47.3. Забороняється розподіляти отримані доходи (прибутки) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їх праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб. Не вважається розподілом отриманих доходів (прибутків) фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами.
48. Формування може користуватися на договірних засадах майном юридичних і фізичних осіб, у тому числі транспортними засобами, інвентарем та засобами зв'язку.
49. Органи Національної поліції, можуть у разі потреби надавати на договірних засадах формуванню на період його чергування або проведення цільових заходів мобільні радіотехнічні та спеціальні засоби, інші предмети екіпіровки нарядів.
50. Формування провадить фінансово-господарську діяльність та веде бухгалтерський облік і звітність в установленому порядку.
51. Формування не має права займатися підприємницькою або іншою діяльністю, що має на меті одержання прибутку.
X. Відшкодування витрат на використання приватних транспортних засобів та відшкодування збитків, заподіяних майну члена формування під час виконання ним своїх обов'язків
52. Відшкодування витрат на використання приватних транспортних засобів здійснюється за рахунок коштів формування у порядку, встановленому загальними зборами.
53. Збитки, заподіяні майну члена формування чи майну членів його сім'ї у зв'язку з виконанням ним обов'язків з охорони громадського порядку, можуть бути відшкодовані за рахунок коштів, що стягуються з винних осіб у встановленому законом порядку.
XI. Внесення змін до статуту формування
54. Про намір внести зміни до статуту після його реєстрації формування повідомляє орган, який здійснив реєстрацію (далі - реєструючий орган), не пізніше ніж за 5 днів до проведення загальних зборів, на яких має розглядатися питання про внесення таких змін.
55. Про зміни, внесені до статуту після його реєстрації, формування повідомляє реєструючий орган у 5-денний термін.
XII. Контроль за діяльністю громадського формування
56. Контроль за діяльністю громадського формування здійснюється органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування у порядку, встановленому законом.
57. Орган місцевого самоврядування – Виконавчий комітет Обухівської міської ради, здійснює контроль за дотриманням громадським формуванням з охорони громадського порядку вимог Статуту.
57.1. Представники виконавчого комітету Обухівської міської ради мають право спостерігати за проведенням громадським формуванням заходів, вимагати необхідні документи, одержувати пояснення.
58. Контроль за джерелами і розмірами надходжень коштів до громадського формування здійснюється відповідно до закону.
58.1. У разі порушення фінансової дисципліни з боку громадського формування з охорони громадського порядку воно несе відповідальність згідно з законом.
XIII. Припинення діяльності формування і вирішення питань, пов'язаних з його ліквідацією
59. Діяльність формування може бути припинена шляхом примусового розпуску, за рішенням суду або саморозпуску відповідно до закону.
60. У разі порушення формуванням вимог законодавства, а також цього Статуту щодо його діяльності за зверненням виконавчого комітету Обухівської міської ради, реєструючого органу чи прокуратури його діяльність може бути заборонена за рішенням суду в установленому законом порядку.
61. Ліквідація формування проводиться призначеною загальними зборами комісією, а у разі припинення діяльності за рішенням суду - ліквідаційною комісією, що призначається судом.
62. З дня призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження з управління справами формування. Ліквідаційна комісія публікує інформацію про ліквідацію формування в одному з друкованих засобів масової інформації із зазначенням терміну подання кредиторами своїх претензій, оцінює наявне майно формування, виявляє його дебіторів і кредиторів та розраховується з ними, вживає заходів до сплати боргів формування третім особам, а також його членам, складає ліквідаційний баланс та подає його загальним зборам.
63. У разі припинення формування, забороняється розподіл отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб. Активи, що залишились передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.
64. Майно, передане формуванню у користування, повертається у натуральній формі.
65. Після ліквідації формування реєструючий орган приймає рішення щодо скасування запису про його реєстрацію.
X IV. Підписи засновників формування
66. Засновник ______________ Онопрієнко Ігор Васильович
66.1. Засновник _______________ Ковшоба Костянтин Юрійович
66.2. Засновник ______________ Спасиба Олег Євгенійович
66.3. Засновник ______________ Гейко Сергій Іванович
66.4. Засновник ______________ Гошовський Микола Іванович
66.5. Засновник _______________ Мухомор Руслан Вікторович
66.6. Засновник ________________ Горобець Сергій Сергійович
66.7. Засновник ________________ Охріменко Юрій Станіславович
66.8. Засновник ________________ Проценко Наталія Анатоліївна
66.9. Засновник ________________ Довбик Олександр Вячеславович