ПРОЄКТ РІШЕННЯ №
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Тридцять друга сесія сьомого скликання
РІШЕННЯ
Звіт про підсумки роботи Комунального закладу Обухівської міської ради «Обухівський міський центр первинної медико-санітарної допомоги»
за 2017 рік.
Заслухавши звіт головного лікаря комунального закладу Обухівської міської ради «Обухівський міський центр первинної медико – санітарної допомоги» про роботу комунального закладу за 2017 рік, розглянутий та схвалений рішенням виконавчого комітету Обухівської міської ради від 06 лютого 2018 року № 65, у відповідності до ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», а також враховуючи рекомендації постійних комісій з питань соціального захисту населення, освіти, культури, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та з питань зв’язків з політичними партіями, громадськими організаціями і об`єднаннями громадян; з питань планування, бюджету та фінансів
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИРІШИЛА:
Міський голова О.М.Левченко
м. Обухів
№ - 32 -УІІ
від 22.02.2018 року
вик. Фетисенко О.О.
Звіт
про підсумки роботи Комунального закладу Обухівської міської ради «Обухівський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» за 2017 рік.
Відповідно до рішення Обухівської міської ради від 29.11.2016 р. № 307-16-VІІ створено Комунальний заклад Обухівської міської ради «Обухівський міський центр первинної медико-санітарної допомоги», який розпочав свою діяльність 04.01.2017 року та надає первинну медико-санітарну допомогу населенню міста Обухів.
У 2017 році Комунальний заклад Обухівської міської ради «Обухівський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» отримав ліцензію на діяльність затверджену Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 15.06.2017 року № 659. До складу КЗ ОМР «Обухівський МЦ ПМСД» ввійшли 3 амбулаторії загальної практики – сімейної медицини та 1 відділення невідкладної медичної допомоги.
Штатним розписом КЗ ОМР «Обухівський МЦ ПМСД» передбачено 121,00 штатних посад. В центрі працюють 24 лікаря, 33 середніх медичних працівника та 5 молодших медичних сестер.
Проводяться заходи по забезпеченню сімейних лікарів автоматизованими робочими місцями. Закуплено 27 комплектів персональних комп’ютерів.
На даний час в закладі функціонує 1 ЕКГ апарат, в КЗ ОМР «Обухівський МЦ ПМСД» за 2017 рік здійснено ЕКГ досліджень амбулаторним хворим – 4094.
Кількість відвідувань лікарів включно з профілактичними всього становить – 143685:
Кількість відвідувань лікарями хворих вдома всього становить – 20564, у тому числі сільських жителів – 107.
Кількість осіб, яких було обстежено у амбулаторіях загальної практики сімейної медицини та вдома:
В амбулаторіях КЗ ОМР «Обухівський МЦ ПМСД» функціонує 32 ліжка денного стаціонару. Основна навантаженість по захворюваннях припадає на хвороби системи кровообігу та гострі респіраторні захворювання. На денному стаціонарі амбулаторно за 2017 рік пролікувалося 1572 хворих, лікувалось хворих у стаціонарі вдома - 2754. Потужність центру (кількість відвідувань за зміну) становить 345.
Фізіотерапевтичне лікування
Кількість осіб, які закінчили лікування, усього – 784:
Відділенням невідкладної медичної допомоги КЗ ОМР «Обухівський МЦ ПМСД» за 2017 рік було здійснено виїздів:
Фінансово-економічна діяльність
План видатків по загальному фонду бюджету на 2017 рік – 10 940 500 грн., (в тому числі медична субвенція – 8 271 500 грн., кошти міського бюджету – 2 669 000 грн.), фінансування – 9 550 558,48 грн., що становить 87,3 %.
План видатків по спеціальному фонду бюджету – бюджет розвитку з міського бюджету складає 3 315 100 грн.
Кредиторська заборгованість на 01.01.2018 року відсутня.
Касові видатки по загальному фонду бюджету за 2017 рік – 9 550 558,48грн., в тому числі з міського бюджету 1 473 220,40 грн. та за рахунок фінансування з медичної субвенції в сумі 8 077 338,08 грн., а саме :
- оплата праці і нарахування на заробітну плату – затверджено кошторисом – 6 903 900 грн. касові видатки 6 738 643,13 грн., що становить 97,6 % (за рахунок медичної субвенції – 6 637 199,10 грн., за рахунок коштів міського бюджету – 101 444,03 грн. - премія до дня Медичного працівника)
- Предмети, матеріали, обладнання та інвентар - затверджено кошторисом – 1 313 600 грн., - касові видатки 1 172 449,53 грн., що становить 89,3 %, в тому числі:
56 860 грн. - меблі (столи письмові 9 шт., тумби для стола 9 шт., тумбочки для деззасобів 11 шт., шафи для паперів 8 шт., шафи для одягу 9 шт., стільці 30 шт., стелажі 2 шт., вішалки 7 шт., дзеркало 1 шт.)
9 900 грн. – карнизи потолочні
9 800 грн. – тюль шифонова
19 023,36 грн. – шини автомобільні 16 шт.
3 709 грн. – миючі засоби
10 833,94 грн. – бланки друкарні
1 725,60 грн. – госптовари
9 405 грн. – лампи настольні 19 шт.
102 960 грн. – принтери 24 шт.
22 600 грн. –канцтовари
8 900 грн. – стелажі 4 шт.
10 800 грн. – папір
1 830 грн. – автомобільні рідини
545 грн. – автомобільна олива
3 690 грн. – маршрутизатори 6 шт.
9 960 грн. – джерело безперебійного живлення 6 шт.
4 062 грн. – мережеве обладнання (Комутатор 2 шт., шафа монтажна 1 шт.)
2 490 грн. – телефонні апарати 5 шт.
2 400 грн. – подовжувачі 24 шт.
22 102,80 грн. - підписка на періодичні видання на 2018р.
14 800,50 грн. – жалюзі
2 085 грн. – засіб КЗІ
14 798,97 грн. – холодильники 3 шт.
1 975 грн. – таблички
1 863,90 грн. – калькулятори 5 шт.
9 700 грн. - картини для оздоблення дитячого куточка 10 шт.
59 500 грн. – ліжка з матрацами 17 шт.
6 135,30 грн. – ковдри 17 шт.
21 083,40 грн. – постільна білизна 34 комплекти
2 371,50 грн. – подушки 17 шт.
4 500 грн.- рушники 100 шт.
154 350 грн.- меблі (столи письмові 40 шт., тумби для стола 41 шт., тумбочки для деззасобів 26 шт., шафи для паперів 19 шт., шафи для одягу 14 шт., крісла офісні 12 шт., стільці 40 шт., лавки трьохмісні 20 шт. )
15 000 грн. – штори рулонні
1 512 грн. – радіотелефон
5 300 грн. – телефон-факс
37 158,47 грн. – бланки друкарні
7 990 грн. – штампи та печатки
18 759,77 грн. – канцтовари, папір, флешнакопичувачі
9 427,40 грн.- підписка на періодичні видання
9 118,80 грн. – спец. одяг для фельдшерів невідкладної медичної допомоги
7188 грн. – пральна машинка, електропраски
12 530 грн. – електропобутові прилади
9 450 грн. – сантехнічні товари
6 273 грн. – миючі засоби (пральний порошок та ін.)
11 175 грн. – госптовари
28 800 грн. – бензин А-95.
2028 грн. – вогнегасники 10 шт.,
1 750 грн. – термометри 5 шт., гігрометри 10 шт.
4 010 грн. – таблички
615 грн. – лампи електричні
775 грн. – олива, омивач скла для автомобілів
198,72 грн. – бланки рецептів Ф-2
3 056 грн. – маршрутизатор, картриджі з тонером
1 818 грн. – стремянка, подовжувачі
1 616,70 грн. – лопати, граблі, щітки
- Медикаменти та перев’язувальні матеріали - затверджено кошторисом – 1 251 660 грн. , касові видатки 902 543,64 грн., що становить 72,1 %, в тому числі:
47 037,65 грн. - вироби медичного призначення різні ( сумки-укладки, вимірювачі артеріального тиску, термометри, жгути, шпателі)
23 063,23 грн. – медичні матеріали (бинти, вата, марля, лейкопластирі, шприци, ємність для мокротиння, комплект протиепідемічний, скарифікатори)
26 928,16 грн. - шприци
34 976,58 грн.- деззасоби
6 925,76 грн. – ЕКГ-папір
5 020,47 грн. – спирт, антисептики
90 610,53 грн.- лікарські препарати для відділення невідкладної медичної допомоги
5 026,02 грн.- одноразові рукавички
9 399,35 грн. – тест-смужки (ацетонтест, глюкотест, та ін.)
9 780 грн. – опромінювачі бактерицидні 7 шт.
13 850 грн. – медичні меблі (столик маніпуляційний 3 шт., стіл для операцій на руці 1 шт.)
57 570 грн. - медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (ростоміри 11 шт., медичні сумки-укладки лікаря (без наборів) 20 шт., фонарики діагностичні металеві з кнопкою 23 шт., молоточки неврологічні 22 шт., таблиці Сивцева-Головіна 22 шт., шприц Жане 4 шт., ємність-контейнер з утяжувачем для дезінфекції виробів одноразового використання 1,5 л.-10 шт.)
9 949,80 грн. – лабораторні столи 5 шт.
14 966,64 грн. – вакцина проти грипу
- Оплата послуг (крім комунальних) – затверджено кошторисом –
659 840 грн. , касові видатки 199 833,97 грн. , що становить 30,3 % а саме:
2 944,85 грн. - медичний огляд працівників
9 260 грн.- встановлення та обслуговування програмного забезпечення
1 189,39 грн. - послуги зв’язку
7 921,20 грн. – поточний ремонт системи теплопостачання з установкою вузла обліку тепла в приміщенні амбулаторії загальної практики сімейної медицини №3 мікрорайон Яблуневий 20а м. Обухів
17 550,64 грн. - технічне обслуговування та поточний ремонт автомобілів
565,68 грн. – заміна лічильника обліку води з опломбуванням в приміщенні філії амбулаторії загальної практики сімейної медицини №2 вул. Київська, 164, м. Обухів
1 995 грн. - заправка картриджів
2274,55 грн. - відшкодування вартості послуг по вивезенню сміття, технічного обслуговування ліфтів
13 950 грн. – встановлення та обслуговування програмного забезпечення
4 584 грн. – послуги інтернету
2 620,52 грн.- послуги зв’язку
4 905 грн.- заправка картриджів
523 грн. – встановлення ключів ЕЦП
6 742,70 грн.- відшкодування вартості послуг по вивезенню сміття, технічного обслуговування ліфтів
1 810,28 грн. – послуги реєстрації автомобілів
1 654,80 грн. - автострахування
24 345,39 грн. – технічне обслуговування та поточний ремонт автомобілів
2 700 грн. – послуги з технічного обслуговування комп’ютерів
720 грн. – послуги з утилізації медичних відходів
4 953,91 грн. – медичний огляд працівників
4 899 грн. – виготовлення проектної документації на встановлення лічильника обліку тепла в АЗПСМ №3.
1,20 грн. – оренда приміщень
31 770 грн. – послуги з укладання комп’ютерних кабелів та налаштування комп’ютерної мережі
9 874,80 грн. - Послуги по заміні лічильника обліку електроенергії та струмообмежуючих комутаційних апаратів приміщення амбулаторії №2 за адресою м. Обухів, вул. Київська, 164.
- Видатки на відрядження – затверджено кошторисом – 70 000 грн. – касові видатки за рахунок міського бюджету – 7 752 грн. , що становить 11,1 %.
- Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – затверджено кошторисом – 650 000 грн. – касові видатки за рахунок міського бюджету – 453 967,21 грн., що становить 69,8 % , в тому числі:
293 567,45 грн. - послуги теплопостачання
43 102,13 грн. – послуги водопостачання та водовідведення
117 297,63 грн. – електроенергія
- Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку – затверджено кошторисом – 16 500 грн. – касові видатки 13 685 грн., що становить 82,9 % , в тому числі за рахунок міського бюджету – 1 310 грн.:
950 грн. – навчання у сфері державних закупівель
360 грн. – навчання з охорони праці
касові видатки за рахунок медичної субвенції – 12 375 грн. (тематичне удосконалення лікарів за напрямком "Сучасні підходи до надання ефективної допомоги при вагітності та народженні дитини")
– Інші поточні видатки – затверджено кошторисом – 75 000 грн. – касові видатки за рахунок міського бюджету – 61 684 грн., що становить 82,2 %, в тому числі:
60 000 грн. - сплата збору за набуття права власності на автомобілі
1 684 грн. – плата за ліцензію на медичну практику
Касові видатки на 1 жителя становлять – 282,97 грн. (населення – 33751чол.)
Крім того, по Інших заходах в галузі охорони здоров’я для виконання державної програми «Доступні ліки» на 2017 рік затверджено 215 800 грн., касові видатки склали 215 636,46 грн., що становить 99,9 %, відшкодовано вартість 6 269 рецептів.
З бюджету розвитку спеціального фонду бюджету за 2017 рік план видатків 3 315 100 грн., касові видатки склали 3 193 413,12 грн., що становить 96,3%. Закуплено:
1 800 000 грн. – спеціалізовані автомобілі Нива-Шевроле 4 шт.
49 900 грн. - комп’ютери 4 шт.
6 574 грн. – крісло інвалідне 1 шт.
31 170 грн. – холодильники 3 шт.
9 500 грн. – телевізор 1 шт.
7 275,06 грн. – лічильник обліку тепла 1 шт.
329 994 грн. – комп’ютери 27 компл.
959 000,06 грн. – аналізатори лабораторні (автоматичні гематологічні аналізатори - 3 шт., аналізатори біохімічні напівавтоматичні - 2 шт., аналізатори сечі - 3 шт.)
Невиконання плану видатків обумовлено тим, що на початку 2017 року здійснювалось укомплектування кадрами, тому виникла економія фонду заробітної плати.
Забезпеченню максимальної ефективності використання та економії бюджетних витрат сприяло проведення закупівель із застосуванням системи електронних закупівель “Prozorro”.
Головний лікар
КЗ ОМР «Обухівський МЦ ПМСД» О.О. Фетисенко
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Тридцять друга сесія сьомого скликання
РІШЕННЯ
Звіт про підсумки роботи Комунального закладу Обухівської міської ради «Обухівський міський центр первинної медико-санітарної допомоги»
за 2017 рік.
Заслухавши звіт головного лікаря комунального закладу Обухівської міської ради «Обухівський міський центр первинної медико – санітарної допомоги» про роботу комунального закладу за 2017 рік, розглянутий та схвалений рішенням виконавчого комітету Обухівської міської ради від 06 лютого 2018 року № 65, у відповідності до ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», а також враховуючи рекомендації постійних комісій з питань соціального захисту населення, освіти, культури, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та з питань зв’язків з політичними партіями, громадськими організаціями і об`єднаннями громадян; з питань планування, бюджету та фінансів
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИРІШИЛА:
- Звіт головного лікаря комунального закладу Обухівської міської ради «Обухівський міський центр первинної медико – санітарної допомоги» про роботу комунального закладу Обухівської міської ради «Обухівський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» за 2017 рік, взяти до відома.(Додається).
Міський голова О.М.Левченко
м. Обухів
№ - 32 -УІІ
від 22.02.2018 року
вик. Фетисенко О.О.
Звіт
про підсумки роботи Комунального закладу Обухівської міської ради «Обухівський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» за 2017 рік.
Відповідно до рішення Обухівської міської ради від 29.11.2016 р. № 307-16-VІІ створено Комунальний заклад Обухівської міської ради «Обухівський міський центр первинної медико-санітарної допомоги», який розпочав свою діяльність 04.01.2017 року та надає первинну медико-санітарну допомогу населенню міста Обухів.
У 2017 році Комунальний заклад Обухівської міської ради «Обухівський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» отримав ліцензію на діяльність затверджену Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 15.06.2017 року № 659. До складу КЗ ОМР «Обухівський МЦ ПМСД» ввійшли 3 амбулаторії загальної практики – сімейної медицини та 1 відділення невідкладної медичної допомоги.
Штатним розписом КЗ ОМР «Обухівський МЦ ПМСД» передбачено 121,00 штатних посад. В центрі працюють 24 лікаря, 33 середніх медичних працівника та 5 молодших медичних сестер.
Проводяться заходи по забезпеченню сімейних лікарів автоматизованими робочими місцями. Закуплено 27 комплектів персональних комп’ютерів.
На даний час в закладі функціонує 1 ЕКГ апарат, в КЗ ОМР «Обухівський МЦ ПМСД» за 2017 рік здійснено ЕКГ досліджень амбулаторним хворим – 4094.
Кількість відвідувань лікарів включно з профілактичними всього становить – 143685:
у тому числі сільськими жителями: | 465 |
дітьми віком 0-17 років: | 50538 |
Кількість відвідувань лікарями хворих вдома всього становить – 20564, у тому числі сільських жителів – 107.
Кількість осіб, яких було обстежено у амбулаторіях загальної практики сімейної медицини та вдома:
у тому числі сільськими жителями: | 409 |
дітьми віком 0-17 років: | 104 |
В амбулаторіях КЗ ОМР «Обухівський МЦ ПМСД» функціонує 32 ліжка денного стаціонару. Основна навантаженість по захворюваннях припадає на хвороби системи кровообігу та гострі респіраторні захворювання. На денному стаціонарі амбулаторно за 2017 рік пролікувалося 1572 хворих, лікувалось хворих у стаціонарі вдома - 2754. Потужність центру (кількість відвідувань за зміну) становить 345.
Фізіотерапевтичне лікування
Кількість осіб, які закінчили лікування, усього – 784:
- у тому числі амбулаторно та вдома – 784.
- у тому числі амбулаторно та вдома – 349.
- у тому числі хворим в амбулаторії – 6334.
Відділенням невідкладної медичної допомоги КЗ ОМР «Обухівський МЦ ПМСД» за 2017 рік було здійснено виїздів:
Кількість виїздів: | 2720 |
у тому числі сільськими жителями: | 2384 |
дітьми віком 0-17 років: | 336 |
Фінансово-економічна діяльність
План видатків по загальному фонду бюджету на 2017 рік – 10 940 500 грн., (в тому числі медична субвенція – 8 271 500 грн., кошти міського бюджету – 2 669 000 грн.), фінансування – 9 550 558,48 грн., що становить 87,3 %.
План видатків по спеціальному фонду бюджету – бюджет розвитку з міського бюджету складає 3 315 100 грн.
Кредиторська заборгованість на 01.01.2018 року відсутня.
Касові видатки по загальному фонду бюджету за 2017 рік – 9 550 558,48грн., в тому числі з міського бюджету 1 473 220,40 грн. та за рахунок фінансування з медичної субвенції в сумі 8 077 338,08 грн., а саме :
- оплата праці і нарахування на заробітну плату – затверджено кошторисом – 6 903 900 грн. касові видатки 6 738 643,13 грн., що становить 97,6 % (за рахунок медичної субвенції – 6 637 199,10 грн., за рахунок коштів міського бюджету – 101 444,03 грн. - премія до дня Медичного працівника)
- Предмети, матеріали, обладнання та інвентар - затверджено кошторисом – 1 313 600 грн., - касові видатки 1 172 449,53 грн., що становить 89,3 %, в тому числі:
- за рахунок медичної субвенції 701709,47 грн.:
56 860 грн. - меблі (столи письмові 9 шт., тумби для стола 9 шт., тумбочки для деззасобів 11 шт., шафи для паперів 8 шт., шафи для одягу 9 шт., стільці 30 шт., стелажі 2 шт., вішалки 7 шт., дзеркало 1 шт.)
9 900 грн. – карнизи потолочні
9 800 грн. – тюль шифонова
19 023,36 грн. – шини автомобільні 16 шт.
3 709 грн. – миючі засоби
10 833,94 грн. – бланки друкарні
1 725,60 грн. – госптовари
9 405 грн. – лампи настольні 19 шт.
102 960 грн. – принтери 24 шт.
22 600 грн. –канцтовари
8 900 грн. – стелажі 4 шт.
10 800 грн. – папір
1 830 грн. – автомобільні рідини
545 грн. – автомобільна олива
3 690 грн. – маршрутизатори 6 шт.
9 960 грн. – джерело безперебійного живлення 6 шт.
4 062 грн. – мережеве обладнання (Комутатор 2 шт., шафа монтажна 1 шт.)
2 490 грн. – телефонні апарати 5 шт.
2 400 грн. – подовжувачі 24 шт.
22 102,80 грн. - підписка на періодичні видання на 2018р.
14 800,50 грн. – жалюзі
2 085 грн. – засіб КЗІ
14 798,97 грн. – холодильники 3 шт.
1 975 грн. – таблички
1 863,90 грн. – калькулятори 5 шт.
- за рахунок коштів міського бюджету 470 740,06 грн.:
9 700 грн. - картини для оздоблення дитячого куточка 10 шт.
59 500 грн. – ліжка з матрацами 17 шт.
6 135,30 грн. – ковдри 17 шт.
21 083,40 грн. – постільна білизна 34 комплекти
2 371,50 грн. – подушки 17 шт.
4 500 грн.- рушники 100 шт.
154 350 грн.- меблі (столи письмові 40 шт., тумби для стола 41 шт., тумбочки для деззасобів 26 шт., шафи для паперів 19 шт., шафи для одягу 14 шт., крісла офісні 12 шт., стільці 40 шт., лавки трьохмісні 20 шт. )
15 000 грн. – штори рулонні
1 512 грн. – радіотелефон
5 300 грн. – телефон-факс
37 158,47 грн. – бланки друкарні
7 990 грн. – штампи та печатки
18 759,77 грн. – канцтовари, папір, флешнакопичувачі
9 427,40 грн.- підписка на періодичні видання
9 118,80 грн. – спец. одяг для фельдшерів невідкладної медичної допомоги
7188 грн. – пральна машинка, електропраски
12 530 грн. – електропобутові прилади
9 450 грн. – сантехнічні товари
6 273 грн. – миючі засоби (пральний порошок та ін.)
11 175 грн. – госптовари
28 800 грн. – бензин А-95.
2028 грн. – вогнегасники 10 шт.,
1 750 грн. – термометри 5 шт., гігрометри 10 шт.
4 010 грн. – таблички
615 грн. – лампи електричні
775 грн. – олива, омивач скла для автомобілів
198,72 грн. – бланки рецептів Ф-2
3 056 грн. – маршрутизатор, картриджі з тонером
1 818 грн. – стремянка, подовжувачі
1 616,70 грн. – лопати, граблі, щітки
- Медикаменти та перев’язувальні матеріали - затверджено кошторисом – 1 251 660 грн. , касові видатки 902 543,64 грн., що становить 72,1 %, в тому числі:
- за рахунок медичної субвенції – 681 207,20 грн.:
47 037,65 грн. - вироби медичного призначення різні ( сумки-укладки, вимірювачі артеріального тиску, термометри, жгути, шпателі)
23 063,23 грн. – медичні матеріали (бинти, вата, марля, лейкопластирі, шприци, ємність для мокротиння, комплект протиепідемічний, скарифікатори)
26 928,16 грн. - шприци
34 976,58 грн.- деззасоби
6 925,76 грн. – ЕКГ-папір
5 020,47 грн. – спирт, антисептики
90 610,53 грн.- лікарські препарати для відділення невідкладної медичної допомоги
5 026,02 грн.- одноразові рукавички
9 399,35 грн. – тест-смужки (ацетонтест, глюкотест, та ін.)
9 780 грн. – опромінювачі бактерицидні 7 шт.
- за рахунок міського бюджету – 221 336,44 грн.:
13 850 грн. – медичні меблі (столик маніпуляційний 3 шт., стіл для операцій на руці 1 шт.)
57 570 грн. - медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (ростоміри 11 шт., медичні сумки-укладки лікаря (без наборів) 20 шт., фонарики діагностичні металеві з кнопкою 23 шт., молоточки неврологічні 22 шт., таблиці Сивцева-Головіна 22 шт., шприц Жане 4 шт., ємність-контейнер з утяжувачем для дезінфекції виробів одноразового використання 1,5 л.-10 шт.)
9 949,80 грн. – лабораторні столи 5 шт.
14 966,64 грн. – вакцина проти грипу
- Оплата послуг (крім комунальних) – затверджено кошторисом –
659 840 грн. , касові видатки 199 833,97 грн. , що становить 30,3 % а саме:
- за рахунок медичної субвенції 44 847,31 грн.:
2 944,85 грн. - медичний огляд працівників
9 260 грн.- встановлення та обслуговування програмного забезпечення
1 189,39 грн. - послуги зв’язку
7 921,20 грн. – поточний ремонт системи теплопостачання з установкою вузла обліку тепла в приміщенні амбулаторії загальної практики сімейної медицини №3 мікрорайон Яблуневий 20а м. Обухів
17 550,64 грн. - технічне обслуговування та поточний ремонт автомобілів
565,68 грн. – заміна лічильника обліку води з опломбуванням в приміщенні філії амбулаторії загальної практики сімейної медицини №2 вул. Київська, 164, м. Обухів
1 995 грн. - заправка картриджів
2274,55 грн. - відшкодування вартості послуг по вивезенню сміття, технічного обслуговування ліфтів
- касові видатки за рахунок міського бюджету – 154 986,66 грн.:
13 950 грн. – встановлення та обслуговування програмного забезпечення
4 584 грн. – послуги інтернету
2 620,52 грн.- послуги зв’язку
4 905 грн.- заправка картриджів
523 грн. – встановлення ключів ЕЦП
6 742,70 грн.- відшкодування вартості послуг по вивезенню сміття, технічного обслуговування ліфтів
1 810,28 грн. – послуги реєстрації автомобілів
1 654,80 грн. - автострахування
24 345,39 грн. – технічне обслуговування та поточний ремонт автомобілів
2 700 грн. – послуги з технічного обслуговування комп’ютерів
720 грн. – послуги з утилізації медичних відходів
4 953,91 грн. – медичний огляд працівників
4 899 грн. – виготовлення проектної документації на встановлення лічильника обліку тепла в АЗПСМ №3.
1,20 грн. – оренда приміщень
31 770 грн. – послуги з укладання комп’ютерних кабелів та налаштування комп’ютерної мережі
9 874,80 грн. - Послуги по заміні лічильника обліку електроенергії та струмообмежуючих комутаційних апаратів приміщення амбулаторії №2 за адресою м. Обухів, вул. Київська, 164.
- Видатки на відрядження – затверджено кошторисом – 70 000 грн. – касові видатки за рахунок міського бюджету – 7 752 грн. , що становить 11,1 %.
- Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – затверджено кошторисом – 650 000 грн. – касові видатки за рахунок міського бюджету – 453 967,21 грн., що становить 69,8 % , в тому числі:
293 567,45 грн. - послуги теплопостачання
43 102,13 грн. – послуги водопостачання та водовідведення
117 297,63 грн. – електроенергія
- Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку – затверджено кошторисом – 16 500 грн. – касові видатки 13 685 грн., що становить 82,9 % , в тому числі за рахунок міського бюджету – 1 310 грн.:
950 грн. – навчання у сфері державних закупівель
360 грн. – навчання з охорони праці
касові видатки за рахунок медичної субвенції – 12 375 грн. (тематичне удосконалення лікарів за напрямком "Сучасні підходи до надання ефективної допомоги при вагітності та народженні дитини")
– Інші поточні видатки – затверджено кошторисом – 75 000 грн. – касові видатки за рахунок міського бюджету – 61 684 грн., що становить 82,2 %, в тому числі:
60 000 грн. - сплата збору за набуття права власності на автомобілі
1 684 грн. – плата за ліцензію на медичну практику
Касові видатки на 1 жителя становлять – 282,97 грн. (населення – 33751чол.)
Крім того, по Інших заходах в галузі охорони здоров’я для виконання державної програми «Доступні ліки» на 2017 рік затверджено 215 800 грн., касові видатки склали 215 636,46 грн., що становить 99,9 %, відшкодовано вартість 6 269 рецептів.
З бюджету розвитку спеціального фонду бюджету за 2017 рік план видатків 3 315 100 грн., касові видатки склали 3 193 413,12 грн., що становить 96,3%. Закуплено:
1 800 000 грн. – спеціалізовані автомобілі Нива-Шевроле 4 шт.
49 900 грн. - комп’ютери 4 шт.
6 574 грн. – крісло інвалідне 1 шт.
31 170 грн. – холодильники 3 шт.
9 500 грн. – телевізор 1 шт.
7 275,06 грн. – лічильник обліку тепла 1 шт.
329 994 грн. – комп’ютери 27 компл.
959 000,06 грн. – аналізатори лабораторні (автоматичні гематологічні аналізатори - 3 шт., аналізатори біохімічні напівавтоматичні - 2 шт., аналізатори сечі - 3 шт.)
Невиконання плану видатків обумовлено тим, що на початку 2017 року здійснювалось укомплектування кадрами, тому виникла економія фонду заробітної плати.
Забезпеченню максимальної ефективності використання та економії бюджетних витрат сприяло проведення закупівель із застосуванням системи електронних закупівель “Prozorro”.
Головний лікар
КЗ ОМР «Обухівський МЦ ПМСД» О.О. Фетисенко