ОПИС ДОКУМЕНТУ
Доповідач:
Циганок Ніна Антонівна - начальник управління соціального захисту населення |
|
Дата: | 00.00.0000 |
---|
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
Про внесення змін до Положення про управління соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
тридцять друга сесія сьомого скликання
Р І Ш Е Н Н Я
Про внесення змін до Положення про управління соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради
Розглянувши подання начальника управління соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради Циганок Н.А. від 01.02.2018 року № 302/01 про необхідність внесення змін до Положення про управління соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради в зв’язку зі змінами, які були внесені до законодавства України в сфері соціального захисту осіб з інвалідністю , відповідно до статей 26,54,59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та враховуючи рекомендації постійних комісій з питань соціального захисту населення, освіти, культури, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та з питань зв’язків з політичними партіями, громадськими організаціями та об’єднаннями громадян; з питань планування, бюджету та фінансів
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИРІШИЛА:
- Внести зміни до Положення про управління соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради виклавши в новій редакції.
3.Контроль за виконанням даного рішення покладається на заступника міського голови Шевченко А.В. та постійну комісію з питань соціального захисту населення, освіти, культури, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та з питань зв’язків з політичними партіями, громадськими організаціями та об’єднаннями громадян.
Міський голова О.М.Левченко
м. Обухів
№_____-32-УІІ від 22.02.2018 р.
ПОЛОЖЕННЯ
про управління соціального захисту населення
виконавчого комітету Обухівської міської ради
1. Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради (далі-Управління) утворюється головою Обухівської міської ради, входить до складу Обухівської міської ради і в межах території Обухівської міської ради забезпечує виконання покладених на нього завдань.
2. Управління підпорядковане голові Обухівської міської ради, а також підзвітне і підконтрольне Департаменту соціального захисту Київської облдержадміністрації.
3. Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Мінсоцполітики, розпорядженнями голови Обухівської міської ради, а також положенням про Управління.
4. Основними завданнями Управління у межах реалізації державної соціальної політики на відповідній території у сфері соціального захисту населення, є:
1) забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, зайнятості населення, у тому числі соціальної та професійної адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, і тих, які підлягають звільненню із Збройних Сил України та інших військових формувань, учасників антитерористичної операції;
2) забезпечення реалізації державної політики з питань соціального захисту населення, внутрішньо переміщених осіб, підтримки сім’ї, багатодітних сімей, протидії торгівлі людьми, виконання програм і заходів у цій сфері;
3) призначення та виплата соціальної допомоги, адресної грошової допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, установлених законодавством України, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та пільг з оплати житлово-комунальних послуг і послуг зв’язку;
4) розроблення та організація виконання комплексних програм і заходів щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення, внутрішньо переміщених осіб, сімей і громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, і всебічне сприяння в отриманні ними соціальних виплат і послуг за місцем проживання, перебування;
5) забезпечення соціальної інтеграції осіб з інвалідністю, сприяння створенню умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю до об’єктів соціальної інфраструктури;
6) забезпечення у межах повноважень контролю за діяльністю виконавчих органів місцевого самоврядування щодо опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами та особами, цивільна дієздатність яких обмежена;
7) реалізація державної політики у сфері оздоровлення осіб з інвалідністю, громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, ветеранів війни (в тому числі учасників антитерористичної операції), осіб на яких поширюється чинність законів України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та „Про жертви нацистських переслідувань;
8) нагляд за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України; проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи.
5. Управління відповідно до визначених повноважень:
1) організовує виконання норм Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінсоцполітики та забезпечує контроль за їх реалізацією;
2) аналізує стан і тенденції соціального розвитку в межах території Обухівської міської ради та вживає заходів для усунення недоліків;
3) бере участь у підготовці пропозицій до проектів програм соціально-економічного розвитку території Обухівської міської ради;
4) вносить пропозиції щодо проекту місцевого бюджету;
5) забезпечує ефективне та цільове використання відповідних бюджетних коштів;
6) бере участь у підготовці заходів щодо місцевого розвитку;
7) розробляє проекти розпоряджень голови Обухівської міської ради;
8) бере участь у розробленні проектів розпоряджень голови Обухівської міської ради, проектів рішень, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи;
9) бере участь у підготовці звітів голови Обухівської міської ради для їх розгляду на сесії місцевої ради;
10) готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні, аналітичні та статистичні матеріали, адміністративну, оперативну звітність з питань, що належать до його компетенції, для подання голові Обухівської міської ради;
11) забезпечує проведення заходів щодо запобігання корупції;
12) готує (бере участь у підготовці) проекти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах повноважень;
13) розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;
14) опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів Обухівської міської ради;
15) забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Управління;
16) постійно інформує населення про виконання визначених законом повноважень;
17) виконує повноваження, делеговані Обухівською міською радою;
18) забезпечує у межах повноважень виконання завдань, дотримання вимог законодавства з охорони праці;
19) здійснює контроль за дотриманням законодавства про працю юридичними особами, фізичними особами, які використовують найману працю;
20) звітує про виконання покладених на Управління завдань з контролю за дотриманням законодавства про працю за формою та у строки, визначені Держпраці;
21) організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;
22) забезпечує у межах повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;
23) бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);
24) забезпечує захист персональних даних;
25) залучає громадські та благодійні організації до виконання соціальних програм і відповідних заходів;
26) здійснює нагляд за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України; проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу;
27) забезпечує організацію ефективного співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та їхніми об’єднаннями, організаціями роботодавців та їхніми об’єднаннями;
28) у сфері соціально-трудових відносин, оплати праці та зайнятості населення:
забезпечує співробітництво місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, профспілками та їхніми об’єднаннями, організаціями роботодавців та їхніми об’єднаннями, сприяє розвитку соціального діалогу;
проводить в установленому законодавством порядку повідомну реєстрацію колективних договорів, їх перевірку на відповідність чинному законодавству та забезпечує зберігання копій;
проводить моніторинг показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ, організацій усіх форм власності, а також фізичних осіб – підприємців;
забезпечує соціальний захист працівників, зайнятих на роботах зі шкідливими та важкими умовами праці, вживає заходів щодо якісного проведення атестації робочих місць за умовами праці;
розробляє (бере участь у розробленні) територіальну програму зайнятості населення, бере участь у реалізації інших заходів щодо поліпшення ситуації на ринку праці;
бере участь у виконанні заходів, передбачених державними програмами соціальної та професійної адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку зі Збройних Сил та інших військових формувань і контролює їх реалізацію;29) з питань реалізації заходів соціальної підтримки населення:
організовує в межах компетенції роботу щодо надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пільг з оплати житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу, пільг на проїзд окремим категоріям громадян, інших пільг, передбачених законодавством України;
проводить призначення та виплату:
- державної допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, державної соціальної допомоги дитина з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме, щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним, щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю, одноразової грошової допомоги особам, які отримали тілесні ушкодження під час участі у масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року, одноразової грошової допомоги членам сімей осіб, смерть яких пов’язана з участю в масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 р. по 21 лютого 2014 р., а також особам, яким посмертно присвоєно звання Герой України за громадянську мужність, патріотизм, героїчне відстоювання конституційних засад демократії, прав і свобод людини, самовіддане служіння Українському народові, виявлені під час Революції гідності, одноразової грошової допомоги постраждалим і внутрішньо переміщеним особам, які перебувають у складних життєвих обставинах, що спричинені соціальним становищем, внаслідок яких особа частково або повністю не має здатності (не набула здатності або втратила її) чи можливості самостійно піклуватися про особисте (сімейне) життя і брати участь у суспільному житті, а також інших видів державної підтримки відповідно до законодавства України;
- щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю I групи, а також особою, яка досягла 80-річного віку; непрацюючим фізичним особам за надання соціальних послуг; подає пропозиції Обухівській міській раді під час формування проекту відповідного місцевого бюджету щодо передбачення коштів у складі видатків на фінансування місцевих програм соціального захисту та соціального забезпечення на компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги;
- одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання „Мати ‑ героїня”;
бере участь у роботі комісій, утворених при Обухівській міській раді з питань соціального захисту населення;
сприяє громадянам в отриманні документів, необхідних для призначення окремих видів допомоги, субсидій та надання пільг;
проводить електронні звірки інформації від організацій – надавачів послуг щодо витрат, пов’язаних з наданням пільг окремим категоріям громадян, з відомостями, що містяться в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги;
проводить розрахунки з організаціями – надавачами послуг за надані пільги окремим категоріям громадян і призначені житлові субсидії населенню;
формує податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку отримувачів державної соціальної допомоги;
проводить інвентаризацію особових справ та особових рахунків осіб, які отримують соціальну допомогу, субсидії та пільги в установленому законодавством порядку;
організовує прийом документів для призначення усіх видів соціальної допомоги та послуг за принципом „єдиного вікна” та забезпечує розгляд заяв і прийняття рішень відповідно до затверджених стандартів надання послуг;
надає консультації з питань прийому документів для призначення усіх видів компенсацій, пільг, соціальної допомоги та послуг;
здійснює контроль відповідно до чинного законодавства за цільовим використанням коштів, спрямованих на надання державної соціальної допомоги та інших видів соціальної підтримки, передбачених законодавством України;організовує роботу головних державних соціальних інспекторів і державних соціальних інспекторів;
30) у сфері реалізації державних соціальних гарантій окремим категоріям громадян:
організовує призначення та виплату допомоги, компенсацій та надання інших соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до законодавства України;
проводить підготовку документів щодо визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
організовує санаторно-курортне лікування осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці, жертв нацистських переслідувань, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а також виплату грошових компенсацій вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян відповідно до законодавства України;
подає пропозиції до проектів місцевих програм із соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
організовує в межах компетенції роботу з надання пільг пенсіонерам, особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, одиноким непрацездатним громадянам та іншим категоріям осіб, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;
організовує збір і подання документів для виплати:
- одноразової грошової допомоги постраждалим і внутрішньо переміщеним особам, які перебувають у складних життєвих обставинах, що спричинені соціальним становищем, внаслідок яких особа частково або повністю не має здатності (не набула здатності або втратила її) чи можливості самостійно піклуватися про особисте (сімейне) життя і брати участь у суспільному житті;
- одноразової грошової допомоги особам, які отримали тілесні ушкодження під час участі у масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 р. по 21 лютого 2014 року;
веде облік внутрішньо переміщених осіб;
проводить перевірки достовірності та повноти інформації про фактичне місце проживання / перебування внутрішньо переміщеної особи;
аналізує стан виконання комплексних програм, реалізації заходів соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, надання встановлених законодавством пільг соціально незахищеним громадянам і подає голові Обухівської міської ради пропозиції з цих питань;
видає відповідні посвідчення категоріям громадян, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;
організовує та проводить виплату одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми;
31) у сфері надання населенню соціальних послуг (соціального обслуговування), проведення соціальної роботи:
організовує роботу із визначення потреби жителів на території Обухівської міської ради у соціальних послугах, готує і подає пропозиції Обухівській міській раді щодо організації надання соціальних послуг відповідно до потреби, створення установ, закладів і служб соціального захисту та соціального обслуговування населення, формування соціального замовлення на надання необхідних соціальних послуг недержавними організаціями; узагальнює інформацію щодо визначення потреб населення міста Обухів у соціальних послугах;
узагальнює та подає щокварталу Департаменту звіт про надання соціальних послуг потенційним отримувачам соціальних послуг;
інформує населення на території Обухівської міської ради про надавачів соціальних послуг і послуги, що ними надаються;
розглядає заяви осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, щодо отримання соціальних послуг і приймає рішення щодо їх надання;
проводить моніторинг надання соціальних послуг і контролює комунальних надавачів соціальних послуг, вживає заходів з покращення якості надання соціальних послуг;
забезпечує облік осіб, які звертаються в Управління з питань їх направлення в установи та заклади, що надають соціальні послуги, сприяє в оформленні документів цим особам;
сприяє впровадженню нових соціальних послуг, у тому числі платних, відповідно до законодавства України;
забезпечує доступність громадян до соціальних послуг, контролює їхню якість і своєчасність надання відповідно до законодавства України;сприяє волонтерським організаціям та окремим волонтерам у наданні допомоги соціально незахищеним громадянам, які потребують волонтерської допомоги, та поширенні інформації про організації та установи, що залучають до своєї діяльності волонтерів, фізичних осіб, організації та установи;
у межах компетенції організовує роботу, пов’язану з наданням благодійної (гуманітарної) допомоги соціально незахищеним громадянам і сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах;
сприяє влаштуванню за потреби до будинків-інтернатів (пансіонатів) громадян похилого віку, осіб з інвалідністю;
організовує роботу з питань опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами та особами, цивільна дієздатність яких обмежена;
сприяє благодійним, релігійним волонтерським громадським об’єднанням, установам та організаціям недержавної форми власності, окремим громадянам у наданні соціальної допомоги та соціальних послуг особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, громадянам похилого віку, а також іншим соціально незахищеним громадянам та сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах;
вживає заходів щодо запобігання бездомності та соціального захисту бездомних громадян;сприяє підготовці, перепідготовці та підвищенню кваліфікації соціальних працівників, фахівців із соціальної роботи, працівників установ і закладів системи соціального захисту та обслуговування населення;
32) у сфері соціальної інтеграції осіб з інвалідністю:веде облік осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших осіб, які мають право на безоплатне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;
проводить роботу з оформлення документів для визначення права осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю на безоплатне та пільгове забезпечення автомобілями;
приймає у встановленому порядку рішення про направлення до реабілітаційних установ осіб з інвалідністю, у тому числі дітей з інвалідністю, а також дітей віком до двох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності;
проводить виплату грошових компенсацій, передбачених законодавством України;
визначає потребу в забезпеченні осіб з інвалідністю та окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації, автомобілями, санаторно-курортним лікуванням, у проведенні компенсаційних виплат, передбачених законодавством України, та направляє узагальнену інформацію Департаменту;інформує осіб з інвалідністю щодо можливостей проходження ними професійної реабілітації в реабілітаційних установах і про послуги державної служби зайнятості з метою вибору ними виду професійної діяльності та визначення виду професійного навчання шляхом професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації;
інформує центр зайнятості місцевого рівня та відділення Фонду соціального захисту інвалідів про осіб з інвалідністю, які виявили бажання працювати;
бере участь у створенні безперешкодного середовища для мало мобільних категорій населення;
33) у напрямах поліпшення становища сімей, у тому числі сімей з дітьми, багатодітних сімей, забезпечення гендерної рівності та протидії торгівлі людьми:забезпечує виконання програм і заходів щодо протидії торгівлі людьми, надає правову, методичну та організаційну допомогу з питань протидії торгівлі людьми структурним підрозділам міської ради;
34) забезпечує ведення Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП); централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), інших інформаційних систем і реєстрів, визначених Мінсоцполітики, підтримує єдине інформаційне і телекомунікаційне середовище у складі інформаційної інфраструктури Мінсоцполітики та власний сегмент локальної мережі;
35) інформує населення з питань, що належать до його компетенції, роз’яснює громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до його компетенції, у тому числі через засоби масової інформації;
36) забезпечує на відповідному рівні реалізацію міжнародних проектів із соціальних питань;
37) виконує інші передбачені законодавством України повноваження.
6. Управління для виконання своїх повноважень та завдань має право:
1) отримувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності та від їхніх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
2) залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів міської ради, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їхніми керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою);
3) вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи з питань соціального захисту населення;
4) користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;
5) скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до його компетенції.
7. Управління в установленому законодавством порядку та в межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами, апаратом районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передання інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.
8. Начальник управління соціального захисту населення призначається на посаду і звільняється з посади Обухівським міським головою за погодженням з директором Департаменту соціального захисту населення Київської обласної державної адміністрації в установленому законодавством порядку.
9. Начальник управління соціального захисту населення:
1) здійснює керівництво управлінням соціального захисту населення, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці в Управлінні;
2) подає на затвердження голові міської ради положення про Управління;
3) затверджує посадові інструкції та визначає обов’язки працівників Управління;
4) планує роботу Управління, вносить пропозиції щодо формування планів роботи Обухівської міської ради;
5) вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи Управління;
6) звітує перед головою Обухівської міської ради про виконання Управлінням покладених на нього завдань та затверджених планів роботи;
7) може входити до складу колегії Обухівської міської ради;
8) вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях колегії питань, які належать до компетенції Управління, та розробляє проекти відповідних рішень;
9) представляє інтереси Управління у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами Обухівської міської ради, з Департаментом, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями – за дорученням голови Обухівської міської ради;
10) видає у межах повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням;
11) подає на затвердження голови Обухівської міської ради, проекти кошторису та штатного розпису Управління в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;
12) розпоряджається коштами у межах затвердженого головою Обухівської міської ради кошторису Управління;
13) проводить підбір кадрів;
14) організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників Управління;
15) призначає на посади та звільняє з посад посадових осіб в органах місцевого самоврядування Управління в порядку, передбаченому законодавством, присвоює їм ранги посадових осіб в органах місцевого самоврядування, вирішує питання про їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;
приймає на роботу та звільняє з роботи у порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників Управління, які не є посадовими особами в органах місцевого самоврядування, їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;
16) проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень Управління;
17) забезпечує дотримання працівниками Управління правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;
18) виконує інші повноваження, визначені законом.
10. Накази начальника Управління, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, Мінсоцполітики, можуть бути скасовані головою Обухівської міської ради, директором Департаменту.
11. Начальник Управління може мати заступників, які призначаються на посади та звільняються з посад за погодженням з міським головою відповідно до законодавства про службу в органах місцевого самоврядування.
12. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників Управління визначає голова Обухівської міської ради у межах відповідних бюджетних призначень.
13. Штатний розпис і кошторис Управління затверджує голова Обухівської міської ради за пропозиціями начальника Управління відповідно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. № 228.
14. Управління є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства, печатку із зображенням Державного герба України та своїм найменуванням, власні бланки.
15. Місцезнаходження юридичної адреси: 08703, Київська обл., місто Обухів, вулиця Каштанова, будинок 13, корпус 1.
16. Скорочена назва: УСЗН ВК Обухівської МР.
Начальник управління Н.А.Циганок