ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

Ленда Олександр Миколайович - начальник відділу з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради  

Дата:

00.00.0000

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ
Про затвердження міської цільової Програми захисту населення і територій Обухівської міської ради від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2018-2022 роки

ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Тридцять п’ята сесія сьомого скликання
Р   І  Ш  Е  Н Н Я 
 
 
Про затвердження міської  цільової Програми захисту населення і територій Обухівської міської ради від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру  на 2018-2022 роки
 
 Відповідно до  Кодексу цивільного захисту України від 02 жовтня 2012 року № 5403-VI, Указу Президента України від 25 вересня 2017 року № 283/2017 „Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 вересня 2017 року „Про Концепцію реформування та подальшого розвитку системи управління державою в умовах надзвичайного стану і в особливий період”; постанов Кабінету Міністрів України: від 09 січня 2014 року № 11 „Про затвердження Положення про єдину державну систему цивільного захисту”; від 11 березня 2015 року № 101 „Про затвердження типових положень про функціональну і територіальну підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту”; від 30 вересня 2015 року № 775 „Про затвердження Порядку створення та використання матеріальних резервів для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій”; від 10 березня 2017 року № 138 „Деякі питання використання захисних споруд цивільного захисту”; від 27 вересня 2017 року № 733 „Про затвердження Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та зв’язку у сфері цивільного захисту”; розпоряджень голови Київської обласної державної адміністрації: від 25 грудня 2015 року № 494 „Про затвердження положення про територіальну підсистему єдиної державної системи цивільного захисту Київської області”; від 02 лютого 2016 року № 25 „Про регіональний матеріальний резерв  Київської області”; від 23 вересня 2016 року № 384 „Про територіальні спеціалізовані служби цивільного захисту територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Київської області”; розпоряджень Обухівського міського голови:від 13.06.2016 року № 226 «Про затвердження положення про Обухівську міську ланку територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Київської області»; рішень Обухівської міської ради: від 07.06.2016 року № 307 «Пр створення спеціалізованих служб цивільного захисту виконавчого комітету Обухівської міської ради та затвердження положення про них», пункту 22 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», та враховуючи  висновки  постійних комісій : з питань соціально-економічного розвитку, комунального господарства та управління комунальною власністю громади; з питань планування, бюджету та фінансів
 
 
 

ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

В И Р І Ш И Л А :   
   
  1. Затвердити міську цільову Програму захисту населення і територій Обухівської міської ради від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2018-2022 роки (додається) .
  2. Контроль за виконанням даного рішення  покласти на постійні комісії : з питань соціально-економічного розвитку, комунального господарства та управління комунальною власністю громади (голова комісії Геращенко В.М. ); з питань планування, бюджету та фінансів (голова комісії Підтілок М.П.)
 
 

Міський голова                                                                                              О.М.Левченко
 
 
м. Обухів
№  ____-35-УІІ
від   31. 05.2018
Вик: Ленда О.М.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
 
Рішення Обухівської міської ради
 
від 31.05.2018 № ____-35-УІІ
 
 
 
 
Проект
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Міська цільова програма захисту населення і
територій Обухівської міської ради від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2018-2022 роки
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
м. Обухів
2018 рік
 
 
 
 
 
 
 
ЗМІСТ
 
                   стор.
1 .      Паспорт Програми                                                                                    
 
2.       Визначення проблем
          на розв’язання яких спрямована Програма                                            
 
3.       Визначення мети Програми                                                                    
 
4.       Обґрунтування  шляхів і способів розв’язання
          проблеми,  обсягів та джерел фінансування,
          строки та етапи виконання Програми                                                     
 
5.       Перелік завдань і заходів Програми
          та результативні показники     
 
6.       Напрями діяльності та заходи програми
 
7.       Очікувані результати виконання Програми,
          визначення її ефективності                                                                      
 
8.       Координація та контроль
          за ходом виконання Програми                                                                
 
9.        Додатки до Програми:
           Додаток 1. Ресурсне забезпечення Програми
           Додаток 2. Напрями діяльності та заходи Програми
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  1. ПАСПОРТ ПРОГРАМИ
 
 
1. Ініціатор розроблення Програми Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради
 
2. Розробник Програми Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради
 
3. Відповідальний виконавець Програми Виконавчий комітет Обухівської міської ради
4. Учасники Програми Структурні підрозділи виконавчого комітету Обухівської міської ради.
Обухівський РС Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області (за згодою)
 
 
5. Термін реалізації Програми
 
 
2018 – 2022 роки
6. Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми
(для комплексних програм)
 
 
Міський
7. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього:
 
 
  у тому числі:
 
 
7.1. коштів державного бюджету 
 
 
7.2. коштів  обласного бюджету   
 
 
7.3. коштів міського бюджету
 
 
7.4. коштів інших джерел  
 
2. ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМ,
НА РОЗВ’ЯЗАННЯ ЯКИХ СПРЯМОВАНА ПРОГРАМА
 
 
1.1. Міська цільова програма захисту населення і територій Обухівської міської ради від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2018 - 2022 роки (далі – Програма) розроблена на виконання:
Кодексу цивільного захисту України від 02 жовтня 2012 року № 5403-VI,
Указу Президента України від 25 вересня 2017 року № 283/2017 „Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 вересня 2017 року „Про Концепцію реформування та подальшого розвитку системи управління державою в умовах надзвичайного стану і в особливий період”;
постанов Кабінету Міністрів України:
від 09 січня 2014 року № 11 „Про затвердження Положення про єдину державну систему цивільного захисту”;
від 11 березня 2015 року № 101 „Про затвердження типових положень про функціональну і територіальну підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту”;
від 30 вересня 2015 року № 775 „Про затвердження Порядку створення та використання матеріальних резервів для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій”;  
від 10 березня 2017 року № 138 „Деякі питання використання захисних споруд цивільного захисту”;
від 27 вересня 2017 року № 733 „Про затвердження Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та зв’язку у сфері цивільного захисту”;
розпоряджень голови Київської обласної державної адміністрації:
від 25 грудня 2015 року № 494 „Про затвердження положення про територіальну підсистему єдиної державної системи цивільного захисту Київської області”;
від 02 лютого 2016 року № 25 „Про регіональний матеріальний резерв Київської області”;
від 23 вересня 2016 року № 384 „Про територіальні спеціалізовані служби цивільного захисту територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Київської області”;
розпоряджень Обухівського міського голови:
від 13.06.2016 року № 226 «Про затвердження положення про Обухівську міську ланку територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Київської області»;
рішень Обухівської міської ради:
від 07.06.2016 року № 307 «Пр створення спеціалізованих служб цивільного захисту виконавчого комітету Обухівської міської ради та затвердження положення про них»;
 
і спрямована на:
реалізацію державної політики щодо забезпечення створення та функціонування Обухівської міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Київської області;
реалізацію завдань і заходів щодо захисту населення і територій Обухівської міської ради від надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків;
проектування та створення місцевої системи централізованого оповіщення керівного складу цивільного захисту та інформування населення;
реалізацію заходів забезпечення непрацюючого населення і особового складу спеціалізованих служб і формувань цивільного захисту засобами індивідуального захисту;
забезпечення захисту життя і здоров’я громадян від надзвичайних ситуацій та їх негативних наслідків при користуванні водними об’єктами, тощо;
оновлення та доукомплектування місцевого матеріального резерву для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків;
вдосконалення системи забезпечення техногенної та пожежної безпеки.
 
1.2. У зв’язку з введенням в дію з 01 липня 2013 року Кодексу цивільного захисту України, а також прийняттям інших пов’язаних з ним законодавчих та нормативно-правових актів, потребують удосконалення та приведення у відповідність до законодавства організація і структура територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту, її місцевих ланок, планування та впровадження основних заходів цивільного захисту населення і територій.
Потребують приведення до рівня сучасних вимог матеріально-технічне оснащення органів управління та сил цивільного захисту, заміни та модернізації техніки та спорядження, що перебувають на озброєнні підрозділів оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, спеціалізованих та добровільних аварійно-рятувальних служб, підрозділів та формувань, а також інших підрозділів, які залучаються до виконання завдань цивільного захисту.
Гарантоване і своєчасне оповіщення та інформування населення в разі виникнення надзвичайних ситуацій є одним з найважливіших завдань центральних і місцевих органів виконавчої влади, для виконання якого повинна функціонувати ефективна система оповіщення.
Існуюча система оповіщення створена в 70-80-х роках минулого століття за командно-сигнальним принципом в умовах глобального воєнного протистояння та орієнтована на доведення сигналів оповіщення лише в особливий період.
На сьогодні регіональна система централізованого оповіщення керівного складу органів управління і сил територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Київської області не відповідає сучасним вимогам.
Структура існуючої регіональної системи централізованого оповіщення не враховує:
змін структури центральних і місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування;
нової структури єдиної державної системи цивільного захисту;
структури сил реагування на надзвичайні ситуації та їх правового статусу;
діючих законодавчих та інших нормативно-правових актів у відповідній сфері;
економічно-правових відносин між суб’єктами, що залучаються до оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій (форми власності новоутворених суб’єктів).
Діюча регіональна система централізованого оповіщення має критичний стан технічного забезпечення, що обумовлено:
більш як трикратним перевищенням установлених строків експлуатації технічних засобів оповіщення;
моральною застарілістю технологій обробки і передачі інформації;
неможливістю використання на окремих ділянках у районах та містах обласного значення застарілої апаратури сповіщення, що працює за аналоговим принципом, у зв’язку з упровадженням сучасних цифрових телекомунікаційних систем;
значним зменшенням кількості радіоприймачів, що використовуються населенням під час отримання повідомлення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, у зв’язку із застарілістю мереж ефірного радіомовлення;
неузгодженістю технічних характеристик апаратури і обладнання, що використовується в системі з технічними характеристиками сучасних побутових електронних пристроїв зв’язку, приймання та обробки інформації (комп’ютери, телефони, телевізори, радіоприймачі тощо), що перебувають в користуванні більшості населення;
несумісністю з автоматизованими системами раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення в разі їх виникнення, якими обладнуються об’єкти підвищеної небезпеки;
відсутністю технічної можливості доведення сигналів та повідомлень до осіб з інвалідністю.
Таким чином, існуюча регіональна система централізованого оповіщення неспроможна в повному обсязі забезпечити виконання покладених на неї завдань.
Враховую вищезазначені характеристики, виникає нагальна необхідність вжиття невідкладних заходів для розробки проекту реконструкції (модернізації) регіональної системи централізованого оповіщення керівного складу цивільного захисту та інформування населення про виникнення надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та ліквідації їх наслідків, монтажу апаратури та обладнання і введення їх в експлуатацію у найкоротші терміни. 
З прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 27 вересня
2017 року № 733 „Про затвердження Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та зв’язку у сфері цивільного захисту” єдина державна система централізованого оповіщення розмежована на 4 рівні (державну, регіональні (обласні), місцеві (районів, міст обласного значення) та об’єктові).
Враховуючи потребу впровадження заходів забезпечення оповіщення, на місцевому рівні виникає нагальна необхідність проектування та створення місцевої системи централізованого оповіщення керівного складу цивільного захисту та інформування населення на території Обухівської міської ради та підключення до регіональної системи централізованого оповіщення.
Ураховуючи економічну і соціальну значущість оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та комплексний характер механізму його реалізації, є нагальна необхідність удосконалення існуючої системи оповіщення та приведення її у відповідність з вимогами міжнародних стандартів на регіональному і місцевому рівні з використанням новітніх інформаційних та телекомунікаційних технологій, а також з урахуванням змін, що відбулися в суспільстві.
 
На території Обухівської міської ради  функціонує 16 об’єктів підвищеної небезпеки та  потенційно-небезпечних об’єктів, з яких 4 є хімічно-небезпечними.
Населення м. Обухів та с. Таценки, яке проживає у прогнозованих зонах хімічного забруднення навколо хімічно-небезпечних об’єктів, на сьогодні засобами індивідуального захисту не забезпечено.
Згідно з вимогами чинного законодавства є нагальна потреба реалізації заходів щодо забезпечення непрацюючого населення і особового складу спеціалізованих служб і формувань цивільного захисту засобами індивідуального захисту.
Місто Обухів  розташоване у центральній частині  України,  на південь  від м. Київ. Площа міста – 2.42 тис. кв. м. Населення міста на 01.01.2018р. складає ­­­­­­33872 тис. чоловік. Через місто проходить  автомагістраль Київ-Знам’янка, відстань до м. Києва – 45 км. Місто розташоване на чорноземних, супіщаних, піщаних ґрунтах.  Через місто протікають 2 річки , довжиною більше 13 км. Рельєф більшої частини території Обухівської міської ради слабо хвильовий з невеликою кількістю балок і ярів. На території Обухівської міської ради розташовані 2 села  - с. Ленди і с. Таценки.
            Клімат міста – помірно-континентальний  і знаходиться під впливом активних атмосферних процесів. Середня температура повітря +7,2 С. Зима малосніжна, м’яка з хмарною погодою (до 20 днів в місяць). Середньомісячна температура найхолоднішого періоду зими  (січень – лютий) по місту мінус 7.7 градусів по  Цельсію. При різких змінах температур, взимку на території міста  часто виникають  тумани, ожеледь. Сніг випадає  кожну, у середньому в місті спостерігається близько 100 днів з сніговим  покривом. Разом із цим, хоч і рідко трапляються дуже холодні зими, коли мінімальна  температура повітря падає до 30 градусів по Цельсію. Літо тепле , а в окремі роки жарке, денна температура повітря +22 –24 градусів по Цельсію, нічна +16-18 градусів.
Найбільша кількість опадів випадає в літній сезон в середньому 224 мм або 34% від річної кількості. Середньорічна кількість опадів по місту 620 мм.
За останні три роки на водних об’єктах області загинуло більше 200 осіб.
Пояснюється це тим, що не виконуються вимоги „Водного кодексу України”, „Правил охорони життя людей на водних об’єктах України”  та недостатній контроль органів виконавчої влади за виконанням органами місцевого самоврядування розпорядження Президента України від 14.07.2001
№ 190/2001-рп „Про невідкладні заходи щодо запобігання загибелі людей на водних об’єктах”,.
Станом на початок 2018 року на території Обухівської міської ради розташовано 11 внутрішніх водойм які мають паспорти водних об’єктів, і з них 2  обліковано як  місце масового відпочинку населення на водних об’єктах, а інші використовуються як місця традиційного (стихійного) відпочинку людей на водних об’єктах, де не забезпечується необхідний захист життя і здоров’я людей. 
Впродовж 2014–2017 років виконавчим комітетом Обухівської міської ради були здійснені заходи щодо створення матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків місцевого рівня. На даний час на складах зберігаються матеріальні цінності місцевого резерву на загальну суму 152тисяч гривень.
Разом з тим, зазначена робота потребує продовження і завершення накопичення матеріальних резервів .
Враховуючи нагальну потребу щодо оперативного залучення матеріальних цінностей із складів для реагування на надзвичайні ситуації місцевого рівня, є необхідність приведення у належний технічний стан складських приміщень та придбання необхідної спеціальної техніки і обладнання для забезпечення функціонування складів і транспортування матеріальних цінностей до районів ліквідації надзвичайних ситуацій.
Одним із важливих заходів забезпечення реагування на надзвичайні ситуації є залучення до проведення заходів оперативного обстеження осередків і районів виникнення надзвичайних ситуацій, встановлення їх масштабів є функціонування на місцевому рівні мобільної оперативної групи .
Однак для забезпечення належної діяльності мобільної оперативної групи необхідне придбання оперативного автомобіля, спеціального обладнання та засобів зв’язку, відповідного щорічного матеріально-технічного забезпечення
(у тому числі пально-мастильними матеріалами). 
Викликає занепокоєння і стан протипожежного захисту. Впродовж останніх років кількість пожеж, збитків від них та загиблих на пожежах на території Обухівської міської ради постійно збільшуються.
На сьогодні підрозділи оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, що фінансуються за державні кошти, в повному обсязі не забезпеченні  належним протипожежним обладнанням. Пожежна техніка, що перебуває на озброєнні у підрозділах, вичерпала свій моторесурс і підлягає заміні майже у повному обсязі.
Викликає занепокоєння і стан протипожежного захисту висотних будинків і будинків підвищеної поверховості, які потребують термінового приведення у робочий стан інженерного обладнання систем протипожежного захисту.
Таким чином, забезпечення техногенної та пожежної безпеки, рятування людей під час пожеж, надзвичайних ситуацій, а також при користуванні водними об’єктами, матеріальне забезпечення належного реагування на надзвичайні ситуації тощо потребує виділення значних коштів.
Без належного фінансування зазначених заходів унеможливлюється організація цивільного захисту населення і територій Обухівської міської ради.
 
3. ВИЗНАЧЕННЯ МЕТИ ПРОГРАМИ
 
Діяльність демократичної, цивілізованої, виконавчої влади має бути орієнтована на людину, на зростання людського потенціалу, на покращення якості життя кожного члена суспільства, охорони життя людей.
Головною метою Програми є послідовне зниження ризику виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, підвищення рівня безпеки населення і захищеності територій від наслідків таких ситуацій, запобігання надзвичайним ситуаціям, належного функціонування регіональної та місцевих систем централізованого оповіщення, забезпечення безпеки населення на водних об’єктах, загибелі і травматизму людей на воді, створення регіонального та місцевих матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків, забезпечення оперативного реагування на надзвичайні ситуації, забезпечення захисту населення, навколишнього природного середовища і небезпечних об’єктів, об’єктів підвищеної небезпеки, об’єктів з масовим перебуванням людей та населених пунктів від пожеж, підвищення рівня протипожежного захисту та створення сприятливих умов для реалізації державної політики у сфері пожежної безпеки.
 
4. ОБГРУНТУВАННЯ ШЛЯХІВ І СПОСОБІВ РОЗВ’ЯЗАННЯ
ПРОБЛЕМ, ОБСЯГІВ ТА ДЖЕРЕЛ ФІНАНСУВАННЯ;
СТРОКИ ТА ЕТАПИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
 
Оптимальним варіантом розв’язання проблеми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру є реалізація державної політики у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій шляхом:
 
системного здійснення першочергових заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій;
реконструкції (модернізації) існуючої регіональної системи централізованого оповіщення, як складової частини єдиної державної системи централізованого оповіщення та створення на її базі регіональної та місцевих, автоматизованих систем централізованого оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, шляхом реконструкції (модернізації) технічних засобів оповіщення для забезпечення технічної можливості виконання завдань, що покладаються на систему оповіщення в сучасних умовах,
використання в системі оповіщення цифрових телекомунікаційних систем і систем комутації, сучасних побутових електронних пристроїв отримання аудіовізуальної інформації для забезпечення збільшення чисельності населення, яке своєчасно отримує повідомлення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, та значного розширення території оповіщення,
створення умов для доведення сигналів та повідомлень до осіб з інвалідністю,
створення умов для інтеграції автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення, якими обладнуються об’єкти підвищеної небезпеки, до регіональної, або місцевих автоматизованих систем автоматизованого оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій;
проектування та створення місцевих систем автоматизованого оповіщення керівного складу цивільного захисту та інформування населення;
забезпечення непрацюючого населення і особового складу спеціалізованих служб і формувань цивільного захисту засобами індивідуального захисту;
доукомплектування місцевого матеріального резерву для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків;
визначення та облаштування місць масового відпочинку населення на воді, купання, спортивного і любительського вилову риби, закріплення їх за юридичними особами;
створення сезонних рятувальних постів;
розроблення і реалізація заходів щодо запобігання надзвичайним ситуаціям та загибелі людей на водних об’єктах;
проведення роз’яснювальної та профілактичної роботи серед населення, в першу чергу серед дітей та підлітків;
залучення волонтерів з числа спортсменів до комплектування  сезонних рятувальних постів  після проходження ними навчання за програмою плавців-рятувальників;
залучення підрозділів територіальної оборони під час спільного патрулювання та чергування в місцях масового відпочинку людей на водних об’єктах.
Розв’язання проблеми забезпечення пожежної безпеки полягає у комплексному вирішенні проблемних питань у сфері пожежної безпеки шляхом впровадження організаційних засад функціонування системи протипожежного захисту на всіх рівнях, підвищення ефективності управління з боку органів державної влади та органів місцевого самоврядування з питань забезпечення пожежної безпеки, удосконалення науково-технічної і ресурсної бази, що сприятиме підвищенню рівня пожежної безпеки в населених пунктах та на об’єктах області.
Джерелами фінансування Програми є кошти місцевого бюджету, у тому числі - обласного, кошти підприємств, установ і організацій всіх форм власності, добровільні пожертвування фізичних і юридичних осіб, благодійних організацій та об’єднань громадян, інші, незаборонені законодавством джерела.
Фінансування Програми за рахунок коштів міського бюджету здійснюється в обсягах, передбачених рішеннями Обухівської міської ради про міський бюджет на відповідний рік, виходячи з реальних можливостей міського бюджету та його пріоритетів, через відділ з питань надзвичайних ситуацій та  цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради.
Міську цільову програму передбачається виконати в один етап, протягом 2018 – 2022 років.
 
 
5. ПЕРЕЛІК ЗАВДАНЬ І ЗАХОДІВ ПРОГРАМИ
ТА РЕЗУЛЬТАТИВНІ ПОКАЗНИКИ
 
У рамках виконання Програми передбачається вирішити такі завдання та здійснити заходи за такими основними напрямами:
удосконалення системи управління силами та засобами територіальної (місцевої) підсистеми єдиної державної системи цивільного та її місцевих ланок;
подальший розвиток сил цивільного захисту, забезпечення їх належного матеріально-технічного забезпечення та оснащення сучасним обладнанням;
забезпечення гарантованого Конституцією України права громадян на захист їх життя і здоров’я від надзвичайних ситуацій та їх негативних наслідків;
запобігання виникненню та створення передумов для своєчасної та успішної ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на об’єктах і територіях, що характеризуються незадовільним техногенним та екологічним станом;
забезпечення оповіщення керівного складу територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту та її місцевих ланок, населення і про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій техногенного, природного або воєнного (військового) характеру;
забезпечення непрацюючого населення, спеціалізованих служб і формувань цивільного захисту засобами індивідуального захисту;
забезпечення безпеки населення на водних об’єктах;
створення місцевого матеріального резерву для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків;
удосконалення системи підготовки фахівців з питань цивільного захисту, навчання населення на обласному рівні тощо;
забезпечення захисту населення, навколишнього природного середовища і небезпечних об’єктів, об’єктів підвищеної небезпеки, об’єктів з масовим перебуванням людей та населених пунктів від пожеж, підвищення рівня протипожежного захисту та створення сприятливих умов для реалізації державної політики у сфері пожежної безпеки;
створення нових, відновлення діяльності та подальший розвиток підрозділів місцевої пожежної охорони, добровільних протипожежних формувань, інших спеціалізованих та добровільних аварійно-рятувальних підрозділів (формувань) як формувань цивільного захисту;
вжиття інших комплексних та спеціальних заходів цивільного захисту.
Показники ресурсного забезпечення Програми наведені у додатку № 1 до Програми.
Показники продукту Програми наведені у додатку № 2.1 до Програми.
 
 
 
6. НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ І ЗАХОДИ ПРОГРАМИ
 
Удосконалення управління у сфері цивільного  захисту:
 
6.1. Приведення у відповідність до вимог законодавства структури територіальної (місцевої) підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту.
 
Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради,
Обухівський РС ГУ Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області (за згодою),
Постійно (згідно з Положенням про територіальну (місцеву) підсистему ЄДС ЦЗ Київської області, положень про її місцеві ланки).
 
6.2. Упровадження інженерно-технічних вимог цивільного захисту (цивільної оборони), забезпечення захисту населення в захисних спорудах цивільного захисту (цивільної оборони):
6.2.1. завершити технічну інвентаризацію захисних споруд цивільного захисту як об’єктів нерухомого майна.
 
Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради,
Обухівський РС ГУ Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області (за згодою),
 
 
До 30 грудня 2018 року.
 
6.2.2. З урахуванням результатів технічної інвентаризації відкоригувати обліки наявного фонду захисних споруд цивільного захисту, розрахунки укриття всіх категорій населення.
 
Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради,
Обухівський РС ГУ Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області (за згодою),
 
До 31 грудня 2019 року.
 
 
6.2.3. Забезпечити врахування у місцевих бюджетах (кошторисах) витрат, пов’язаних з утриманням належних захисних споруд цивільного захисту, та здійснювати відповідні видатки на зазначені цілі.
 
Виконавчий комітет обухівської міської ради
 
Постійно.
 
 
 
 
 
6.2.4. Продовжити роботу по створенню фонду захисних споруд цивільного захисту (цивільної оборони) шляхом взяття на облік найпростіших укриттів, а також інших заглиблених споруд та приміщень, що знаходяться в підвальних та цокольних поверхах і можуть бути використані для укриття населення.
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради
 
Постійно.
 
6.2.5. Забезпечити надання проектантам, забудовникам (інвесторам),  вихідних даних та завдань на розробку розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту  при виконанні містобудівної та інших видів проектної документації.
 
Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради,
Обухівський РС ГУ Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області (за згодою)
 
Постійно.
 
 
6.3. Створення місцевої системи оповіщення керівного складу органів управління ланок територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту м. Обухів та населення у разі виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру аварії і ліквідації їх наслідків:
 
6.3.2. Підготовка проекту місцевої системи централізованого оповіщення (МСЦО).
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради
 
До 31 грудня 2019 року.
 
6.3.3. Закупка обладнання, монтаж і введення в експлуатацію місцевої системи централізованого оповіщення МСЦО.
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради
 
 
До 31 грудня 2022 року.
 
 
6.3.4. Експлуатаційно-технічне обслуговування місцевої системи централізованого оповіщення МСЦО.
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради
 
Постійно.
 
6.3.5. Забезпечення функціонування місцевої системи централізованого оповіщення МСЦО.
Виконавчий комітет Обухівської міської ради
 
Постійно.
 
 
6.4. Забезпечення непрацюючого населення, яке потрапляє до зони можливого хімічного забруднення навколо хімічно-небезпечних об’єктів, а також територіальних формувань цивільного захисту засобами індивідуального захисту:
6.4.1. Створення запасів засобів індивідуального захисту для забезпечення ними непрацюючого населення, яке потрапляє до зони можливого хімічного забруднення навколо хімічно-небезпечних об’єктів, а також формувань цивільного захисту, забезпечити їх належне зберігання. Залучення до участі у цій роботі у відповідності до законодавства хімічно-небезпечних об’єктів.
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради
 
До 31 грудня 2022 року.
 
6.4.2. Зобов’язати підприємства, установи та організації всіх форм власності,  суб’єкти забезпечення цивільного захисту, у відповідності до вимог законодавства  забезпечити  працівників та службовців промисловими засобами захисту органів дихання згідно норм належності.
 
Обухівський РС ГУ Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області (за згодою).
Виконавчий комітет Обухівської міської ради.
Суб’єкти господарювання всіх форм власності.
 
До 31 грудня 2022 року.
 
6.5. Забезпечення безпеки населення на водних об’єктах:
6.5.1. Визначення органами місцевого самоврядування місць масового відпочинку населення на водних об’єктах, оформлення на них відповідних документів (паспортизація).
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради,
Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради,
Обухівський РС ГУ Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області (за згодою)
 
 
До 01 квітня щороку.
 
6.5.2. Проведення водолазного обстеження дна акваторій пляжів (водних об’єктів) з усуненням небезпечних для купання предметів з дна акваторії пляжів, (водних об’єктів), укладання договорів на обслуговування з професійними аварійно-рятувальними службами.
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради,
Щороку перед початком купального сезону.
 
6.5.3. Забезпечення створення, обладнання та утримання  рятувальних постів і рятувальних засобів на водних об’єктах.
 
Керівники підприємств, установ, організацій та особи, які використовують водні об’єкти,
 
2018-2022 роки.
 
6.5.4. Проходження матросами-рятувальниками (плавцями–рятувальниками) рятувальних постів, в тому числі з громадських та волонтерських організацій початкової та подальшої професійної підготовки у спеціалізованих навчальних закладах і спеціалізованої підготовки за програмою домедичної підготовки „Медицина невідкладних станів”.
 
Керівники підприємств, установ, організацій та особи, які використовують водні об’єкти, навчальний пункт аварійно-рятувального загону спеціального призначення Головного управління ДСНС України у Київській області (за згодою),
Київський обласний центр медичної допомоги та медицини катастроф
 
2018-2022 роки.
 
6.5.5. Встановлення щитів з написами „Купатися заборонено” в місцях, заборонених для купання, буїв з написами „Небезпечно” в небезпечних місцях акваторій.
 
Керівники підприємств, установ, організацій та особи, які використовують водні об’єкти (за згодою),
Виконавчий комітет Обухівської міської ради
 
Постійно.
 
6.5.6. Забезпечення через засоби масової інформації доведення до населення інформації, проведення круглих столів, щодо правил користування водними об’єктами, поводження на воді, прийомів надання  допомоги особам, які потопають.
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради,
Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради,
Обухівський РС ГУ Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області (за згодою)
 
Постійно.
 
6.5.7. Виготовлення буклетів, листівок, плакатів по профілактиці надзвичайний ситуацій на воді та розповсюдження їх на підприємствах, установах і організаціях.
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради,
Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради,
Обухівський РС ГУ Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області (за згодою)
 
 
2018-2022 роки.
 
6.5.8. Проведення роз’яснювальної роботи щодо залучення волонтерів з числа спортсменів до комплектування  сезонних рятувальних постів  після проходження ними навчання за програмою плавців-рятувальників.
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради,
Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради,
Обухівський РС ГУ Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області (за згодою)
 
Постійно.
 
6.5.9. Перегляд договорів оренди водних об’єктів з метою внесення змін (доповнень) до них в частині обов’язкового покладання відповідальності за дотримання правил охорони життя людей на водних об’єктах на конкретних посадових осіб.
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради,
 
Постійно.
 
 
6.5.10. Визначення найбільш небезпечних місць масового відпочинку людей на водних об’єктах на підставі аналізу загибелі людей на водних об’єктах та забезпечення створення та облаштування на них сезонних (тимчасових) рятувальних постів.
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради,
Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради,
Обухівський РС ГУ Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області (за згодою
 
 
До 01 квітня щороку.
 
 
 
6.6. Створення матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків:
6.6.1. Забезпечити  накопичення  та  утримання  матеріальних  резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного харак­теру та їх наслідків на об’єктах, призначених або пристосованих для їх зберігання, з урахуванням їх оперативної доставки до зон можливих надзвичайних ситуацій
Виконавчий комітет Обухівської міської ради,
Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради,
 
 
Постійно.
 
 
 
6.6.2. Забезпечити належне зберігання та облік місцевих матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків.
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради,
Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради,
 
Постійно.
 
6.6.3. У разі використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків забезпечити їх поповнення та подальше накопичення згідно з встановленими нормами та річними графіками за рахунок відповідних місцевих бюджетів.
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради,
Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради,
 
Постійно.
 
6.6.4. Під час організації робіт з ліквідації надзвичайних ситуацій на відпо­відних територіях і розташованих на них об’єктах забезпечити порядок використання регіонального, місцевих та об’єктових матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків відповідно до рівня надзвичайної ситуації.
 
Департамент з питань цивільного захисту та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи київської
Виконавчий комітет Обухівської міської ради,
Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради,
 
 
 
Постійно.
 
 
6.6.5. У разі недостатньої наявності матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків чи повного їх використання передбачати у планах щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій залучення матеріальних резервів наступного вищого рівня.
 
Департамент з питань цивільного захисту та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи Київської облдержадміністрації, Виконавчий комітет Обухівської міської ради,
Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради,
 
Постійно.
 
6.6.6. Здійснювати відпуск матеріально-технічних цінностей з матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків тільки за рішенням міського голови та першого заступника міського голови.
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради,
Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради,
 
 
Постійно.
 
6.6.7. Вживати заходів щодо створення матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків об’єктового рівня.
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради,
Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради,
 
Постійно.
 
6.7. Забезпечення оперативного реагування на надзвичайні ситуації техногенного і природного характеру та ліквідації їх наслідків, функціонування мобільної оперативної:
6.7.1. Забезпечення функціонування складів матеріального резерву, проведення аварійно-відновлювальних робіт, придбання спеціальної техніки і обладнання
Виконавчий комітет Обухівської міської ради,
Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради,
 
Постійно.
 
6.7.2. Забезпечення ефективного функціонування мобільної оперативної групи.
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради,
Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради,
 
Постійно.
 
 
6.8. Створення нових аварійно-рятувальних підрозділів та служб, відновлення діяльності та подальший розвиток підрозділів місцевої пожежної охорони, добровільних протипожежних формувань, формувань цивільного захисту:
6.8.1. Опрацювати питання щодо створення комунальних спеціалізованих аварійно-рятувальних підрозділів та служб для реагування на можливі надзвичайні ситуації техногенного і природного характеру та  ліквідації їх наслідків на відповідних територіях, в залежності від рівня їх техногенного навантаження та інших небезпечних факторів.
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради,
Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради,
Обухівський РС ГУ Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області (за згодою)
 
 
Постійно.
 
 
6.8.2. Опрацювати питання щодо забезпечення розвитку існуючих та створення нових підрозділів місцевої, добровільної пожежної охорони, формувань цивільного захисту, іншого.
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради,
Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради,
Обухівський РС ГУ Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області (за згодою)
 
 
Постійно.
 
6.8.3. Опрацювати питання та надати допомогу суб’єктам господарювання всіх форм власності щодо відновлення або створення нових добровільних протипожежних та аварійно-рятувальних формувань цивільного захисту.
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради,
Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради,
Обухівський РС ГУ Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області (за згодою)
 
Постійно.
 
6.8.4. Забезпечити фінансування та матеріально-технічне забезпечення пожежно-рятувальних підрозділів пожежної охорони за рахунок коштів місцевих бюджетів всіх рівнів та інших джерел, незаборонених законодавством.
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради,
 
Постійно.
 
 
6.8.5.  Проводити роботу щодо включення до генеральних планів населених пунктів земельних ділянок під будівництво пожежних депо для пожежно-рятувальних підрозділів місцевої  пожежної охорони.
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради,
 
 
Постійно.
 
6.8.6. Сприяти зміцненню боєготовності та боєздатності підрозділів державної, місцевої, відомчої та добровільної пожежної охорони, що розташовані на території Обухівської міської ради.
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради,
Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради,
Обухівський РС ГУ Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області (за згодою)
 
Постійно.
 
 
 
 
6.8.7. Продовжити роботи щодо приведення в робочий стан інженерного обладнання систем протипожежного захисту висотних будинків та будинків підвищеної поверховості, забезпечення їх належного функціонування.
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради,
 
Постійно.
 
 
 
6.8.8. Забезпечити навчання населення правилам пожежної безпеки у побуті.
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради,
Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради,
Обухівський РС ГУ Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області (за згодою)
 
Постійно (згідно з планом) .
 
 
6.8.9. Організувати проведення щорічних шкільних, місцевих змагань юних рятувальників „Школа безпеки”.
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради,
Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради,
Обухівський РС ГУ Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області (за згодою)
 
Щороку.
 
6.8.10. Забезпечити спеціальною пожежно-рятувальною технікою, придатною для рятування людей та гасіння пожеж у будинках підвищеної поверховості та висотних будинках пожежно-рятувальні підрозділи.
 Виконавчий комітет Обухівської міської ради,
Обухівський РС ГУ Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області (за згодою)
Постійно.
7. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ, ВИЗНАЧЕННЯ ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІ
 
Реалізація Програми є ефективним механізмом забезпечення цивільного захисту населення і територій Обухівської міської ради від надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру в мирний час і в особливий період, що базується на відповідності виконання завдань визначених чинним законодавством у сфері цивільного захисту:
- створення місцевих систем централізованого оповіщення МСЦО та забезпечення їх функціонування;
- забезпечення засобами індивідуального захисту населення, яке потрапляє до зони прогнозованого хімічного забруднення та засобів індивідуального захисту для спеціалізованих служб цивільного захисту і формувань;
- забезпечення створення та функціонування рятувальних постів та встановлення попереджувальних знаків на водних об’єктах Київської області; 
- створення 100% обсягу матеріального резерву для ефективного реагування на надзвичайні ситуації техногенного і природного характеру місцевого рівня;
- забезпечення захисту населення, навколишнього природного середовища і небезпечних об’єктів, об’єктів підвищеної небезпеки, об’єктів з масовим перебуванням людей та населених пунктів від пожеж, підвищення рівня протипожежного захисту та створення сприятливих умов для реалізації державної політики у сфері пожежної безпеки.
 
8. КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ ЗА ХОДОМ
ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
 
Координацію дій між виконавцями Програми, контроль за станом її виконання, визначення порядку взаємного інформування (із зазначенням конкретних строків), звітування тощо здійснює виконавчий комітет Обухівської міської ради.
Звітування про хід виконання Програми здійснюється відділом з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради щороку, до 05 числа місяця, наступного за звітним періодом.
 
 
Начальник відділу з питань надзвичайних
ситуацій та цивільного захисту населення
виконавчого комітету Обухівської міської ради                             О.М. Ленда
 
 
 
 
 
Додаток 1
до Програми
 
 
Ресурсне забезпечення міської цільової програми  захисту населення і територій Обухівської міської ради від надзвичайних ситуацій техногенного
та природного характеру на 2018-2022 роки
тис. гривень
Обсяг коштів, що пропонується залучити на виконання Програми Етапи виконання Програми Усього витрат на виконання Програми:
I    
2018 рік 2019 рік 2020 рік 2021 рік 2022 рік 2018-2022 роки  
Обсяг ресурсів, усього,
у тому числі:
 
307.0 810.0 160.0 160.0 160.0 1597.0
державний бюджет
 
           
обласний бюджет
 
           
 міський бюджет
 
307.0 810.0 160.0 160.0 160.0 1597.0
кошти небюджетних джерел
 
           
 
Начальник відділу з питань надзвичайних
ситуацій та цивільного захисту населення
виконавчого комітету Обухівської міської ради                                                                                                           О.М. Ленда
 
 
Додаток 2
до Програми
 
Напрями діяльності та заходи міської цільової програми
захисту населення і територій Обухівської міської ради від надзвичайних ситуацій техногенного
та природного характеру на 2018 – 2022 роки
 

з/п
Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання) Перелік заходів програми Термін виконання заходу Виконавці Джерела фінансування Орієнтовні обсяги фінансування (вартість),
тис. гривень,
у тому числі:
Очікуваний результат (в натуральних вимірниках)
1 2 3 4 5 6 7 8
Захист населення і територій від надзвичайних ситуацій
техногенного та природного характеру
1. Створення місцевої системи централізованого оповіщення МСЦО та забезпечення їх функціонування
 
 
 
 
  2018-2022
 
  Міський
бюджет
950.0  
2018 100.0
2019 700.0
2020 50.0
2021 50.0
2022 50.0
1.1   Підготовка проекту місцевих систем централізованого оповіщення МСЦО
 
 
 
 
 
 
 
2018-2022
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради Міський
бюджет
100.0  
2018 100.0
2019 -
2020 -
2021 -
2022
 
 
-
1.2   Закупка обладнання, монтаж і введення в експлуатацію місцевої системи централізованого оповіщення МСЦО
 
 
 
 
 
 
2018-2022
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради Міський
бюджет
700.0  
2018 -
2019 700.0
2020 -
2021 -
2022 -
1.3   Експлуатаційно-технічне обслуговування місцевої системи централізованого оповіщення МСЦО
 
 
 
 
 
 
 
2018-2022
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради Міський
бюджет
150.0  
2018 -
2019 -
2020 50.0
2021 50.0
2022 50.0
Забезпечення гарантованого Конституцією України права громадян
на захист їх життя і здоров’я на водних об’єктах області
2. Забезпечення гарантованого Конституцією України права громадян на захист їх життя і здоров’я від надзвичайних ситуацій та їх негативних наслідків, подальший розвиток сил
цивільного захисту, їх належне матеріально-технічне забезпечення та оснащення сучасним обладнанням
 
 
 
 
 
Захист життя і здоров’я громадян на водних об’єктах обл.асті,  2018-2022
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради Міський
бюджет
47.0  
 
 
 
2018 7.0
2019 10.0
2020 10.0
2021 10.0
2022 10.0
2.1 Встановлення попереджувальних знаків  біля водних об’єктів
 
 
 
 
 
 
  2018-2022
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради Міський
бюджет
25.0  
2018 5.0
2019 5.0
2020 5.0
2021 5.0
2022 5.0
2.1.1   Забезпечення створення, обладнання та утримання рятувальних постів і рятувальних засобів на водних об’єктах.
 
 
 
 
 
 
 
 
2018-2022
 
Суб’єкти господарювання
 
Кошти суб’єктів господарювання   Рятувальні пости обладнані рятувальними засобами
2018  
2019  
2020  
2021  
2022  
2.1.2   Проходження матросами-рятувальниками (плавцями – рятувальниками) рятувальних постів, в тому числі з громадських та волонтерських організацій початкової та подальшої професійної підготовки у спеціалізованих навчальних закладах і спеціалізованої підготовки за програмою домедичної підготовки «Медицина невідкладних станів»
 
 
 
2018-2022
 
Суб’єкти господарювання
 
Кошти суб’єктів господарювання   Підготовка  плавців-рятувальників
2018  
2019  
2020  
2021  
2022  
2.1.3   Виготовлення буклетів, листівок, плакатів по профілактиці надзвичайних ситуацій на воді та розповсюдження їх на підприємствах, установах і  організаціях
 
 
 
 
 
 
 
 
2018-2022
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради Міський
бюджет
22.0 Підвищення  ефективності охорони життя людей на водних об’єктах
2018 2.0
2019 5.0
2020 5.0
2021 5.0
2022
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5.0
Створення місцевих матеріальних резервів для запобігання,
ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків
3. Організація та здійснення запобіжних заходів на випадок виникнення надзвичайних ситуацій, створення передумов для їх локалізації та ліквідації, забезпечення проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт, надання одноразової допомоги та забезпечення нормальних умов життєдіяльності для громадян, які постраждали від наслідків надзвичайних ситуацій, в тому числі шляхом розгортання та утримання тимчасових
пунктів проживання та харчування.
 
 
 
Продовження заходів із створення матеріального резерву для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків всіх рівнів**,
 
 
2018-2022
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради Міський
бюджет
500.0 Створення місцевого матеріального резерву для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків в обсязі 100 % від затвердженої номенклатури
2018
 
100.0
2019
 
100.0
2020
 
100.0
2021
 
100.0
2022
 
100.0
3.1   Придбання
будівельних матеріалів та засобів загально - господарського призначення
2018-2022
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради Міський
бюджет
250.0  
2018 50.0
2019 50.0
2020 50.0
2021 50.0
2022
 
 
 
 
 
50.0
3.2   Запасів паливно-мастильних матеріалів 2018-2022
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради Міський
бюджет
250.0  
2018 50.0
2019 50.0
2020 50.0
2021 50.0
2022
 
 
50.0
Забезпечення пожежної безпеки,
функціонування підрозділів пожежної охорони *
4. Забезпечення захисту населення, навколишнього природного середовища і небезпечних об’єктів, об’єктів підвищеної небезпеки, об’єктів з масовим перебуванням людей та населених пунктів від пожеж, підвищення рівня
протипожежного захисту та створення сприятливих умов для реалізації державної політики у сфері пожежної безпеки
 
 
 
 
  2018-2022
 
Виконавчий комітет Обухівської міської ради Міський
бюджет
100.0  
2018 100.0
2019 -
2020 -
2021 -
2022 -
4.1.   Фінансування та придбання матеріально-технічного забезпечення пожежно-рятувальних підрозділів місцевої пожежної охорони 
 
 
 
2018-2022
Виконавчий комітет Обухівської міської ради Міський
бюджет
100.0  
2018 100.0
2019 -
2020 -
2021 -
2022
 
-
4.2   Підвищення вогнестійкості будівель та споруд, які знаходяться у приватній власності, шляхом просочення конструкцій вогнетривкими сумішами 2018-2022
 
Суб’єкти господарювання,
 
Кошти суб’єктів господарю-вання    
2018  
2019  
2020  
2021  
2022  
4.3
 
  Приведення у робочий стан димових і вентиляційних каналів і їх обслуговування 2018-2022
 
Суб’єкти господарювання,
 
Кошти суб’єктів господарю-вання    
2018  
2019  
2020  
2021  
2022  
 
 
Начальник відділу з питань надзвичайних
ситуацій та цивільного захисту населення
виконавчого комітету Обухівської міської ради                                                                                                           О.М. Ленда