ПРОЄКТ РІШЕННЯ №


16. ПРОЕКТ
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Тринадцята    сесія сьомого  скликання
Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я
 
                                                                                                                             
Про  хід виконання   міської  цільової  Програми  «Міський Контакт-Центр»  на 2016 рік  за перше півріччя 2016 року
 
           
           
Заслухавши  та обговоривши   звіт  про    хід  виконання міської цільової Програми   «Міський Контакт-Центр»  на 2016 рік, затвердженої  рішенням Обухівської міської ради №  46-3-VIІ від 24.12.2015 року,  керуючись  пунктом  22 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» враховуючи висновок постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, благоустрою, комунального господарства та управління комунальною власністю громади та  з питань планування, бюджету та фінансів
 

ОБУХІВСЬКА МІСЬКА  РАДА

В И Р І Ш И Л А  :

 
          1. Звіт про хід виконання   міської  цільової  Програми  «Міський Контакт-Центр»  на 2016 рік  за перше півріччя 2016 року, затвердити (додається) .
2. Відповідальним виконавцям заходів Програми   продовжити роботу з її виконання.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Обухівської міської ради з питань соціально-економічного розвитку, благоустрою, комунального господарства та управління комунальною власністю громади та першого заступника міського голови  Верещака А.М.    
 
Міський голова                                                                                                Левченко О.М.
 
 
м. Обухів №       -13-УІІ від   25.08. 2016року
вик. Шевченко Л.М
 
 
 
 
ЗВІТ
ПРО ХІД ВИКОНАННЯ МІСЬКОЇ ЦІЛЬОВОЇ ПРОГРАМИ
« Контакт-Центр»  на 2016 рік ЗА ПЕРШЕ ПІВРІЧЧЯ  2016 РОКУ
 
Мета Програми
"Контакт-Центр" створений з метою налагодження конструктивного діалогу між жителями та органами виконавчої влади міста. Програма надає жителям можливість:
отримувати інформацію про діяльність органів влади;
контролювати своєчасність та якість робіт, що виконуються на об'єктах міського господарства;
повідомляти про виявлені порушення; 
вказувати на незаконне розміщення об'єктів;
пропонувати додаткові роботи з благоустрою подвір'їв;
оцінювати роботу державних установ;
підтверджувати чи спростовувати відповіді службовців про вирішення проблем."Міський Контакт-Центр" - інструмент для активних, небайдужих громадян, тих, хто любить своє місто та бажає брати участь у його розвитку.
 
Виконання  Заходів Програми
До контактного центру за перше півріччя 2016 року надійшло 5695 звернень громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями, які були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади.
Проблеми, що порушувались у зверненнях, стосувалися:
< >Водопостачання, водовідведення (2620 або 46%);Електропостачання (924 або 16,2%);Утримання жилого фонду (801 або 14,1%);Опалення (748 або 13,1%);Інші питання ЖКГ (404 або 7,1%);Інші питання жилого фонду (88 або 1,5%);Благоустрій(69 або 1,2%);Інші питання (39 або 0,7%);Соціиальний захист (1 або 0%);Ремонт радіо (1 або 0%); 
Виконання Кошторису витрат (першочергових заходів)
МІСЬКОЇ ЦІЛЬОВОЇ ПРОГРАМИ
«Контакт-Центр»на 2016 рік
За перше півріччя 2016 року.
 
 
 
 
Зміст заходів
План на 2016 рік,
грн
Виконано  за 1 півріччя 2016року.
грн
1. ПЕРЕДАЧА ПРАВ НА ВИКОРИСТАННЯ КОМП'ЮТЕРНОЇ ПРОГРАМИ
«Контакт-Центр»
 
 
28 800,0
 
28 800,0
Всього 28 800,0 28 800,0
 
Секретар міської ради                                                                                С.М.Клочко
 
Начальник відділу житлово комунального
 господарства та транспорту                                                                     Л.М.Шевченко