ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

Шевченко Людмила Миколаївна - начальник відділу житлово - комунального господарства та транспорту

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

18.02.2019

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ
Про підсумки виконання міської цільової Програми «Міський Контакт-Центр» за 2018 рік

ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Сорок шоста  сесія сьомого  скликання
Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я
 
Про підсумки виконання  міської  цільової  Програми  «Міський Контакт-Центр»  за 2018 рік
        
Заслухавши  та обговоривши   звіт   про    підсумки  виконання міської цільової Програми   «Міський Контакт-Центр»  за 2018 рік, затвердженої  рішенням Обухівської міської ради від 21.12.2017 № 667-30-VII,  керуючись пунктом 22 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтею 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.91 Бюджетного кодексу України, Законом України «Про житлово - комунальні послуги», враховуючи висновки постійних  комісій з питань соціально-економічного розвитку, благоустрою, комунального господарства та управління комунальною власністю громади та  з питань планування, бюджету та фінансів                            
 

ОБУХІВСЬКА МІСЬКА  РАДА

В И Р І Ш И Л А:

 
  1. Звіт про підсумки виконання міської цільової Програми   «Міський Контакт-Центр»  за 2018 рік, затвердити (додається).
 
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Обухівської міської ради з питань планування, бюджету та фінансів, постійну комісію Обухівської міської з питань соціально-економічного розвитку, благоустрою, комунального господарства та управління комунальною власністю громади  та першого заступника міського голови Верещака А.М.
 
 
Міський голова                                                                 О.М.Левченко
 
м. Обухів
№  ___ -46-VII від  21.02. 2019 року
Вик. Шевченко Л..М.
 
 
 
 
 
 
 
 
ЗВІТ
ПІДСУМКИ ВИКОНАННЯ
МІСЬКОЇ ЦІЛЬОВОЇ ПРОГРАМИ
«Міський Контакт-Центр»   за 2018 рік
 
 
Мета Програми
«Міський Контакт-Центр» створений з метою налагодження конструктивного діалогу між жителями та органами виконавчої влади міста. Програма надає жителям можливість:
отримувати інформацію про діяльність органів влади;
контролювати своєчасність та якість робіт, що виконуються на об'єктах міського господарства;
повідомляти про виявлені порушення; 
вказувати на незаконне розміщення об'єктів;
пропонувати додаткові роботи з благоустрою подвір'їв;
оцінювати роботу державних установ;
підтверджувати чи спростовувати відповіді службовців про вирішення проблем. "Міський Контакт-Центр" - інструмент для активних, небайдужих громадян, тих, хто любить своє місто та бажає брати участь у його розвитку.
 
Виконання  Заходів Програми
До контактного центру за 2018 рік  надійшло   11806 звернень громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями, які були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади, що на 3750 звернень більше ніж у 2017 році.
Проблеми, що порушувались у зверненнях, стосувалися:
  • Водопостачання, водовідведення (350 або 40,0%);
  • Експлуатація жилого фонду (1963або 17,4%);
  • Електропостачання (1419або 12,6%);
  • Інші питання жилого фонду (1129 або 10 %);
  • Інші житлові питання ( 849 або 7,5%)
  • Опалення (833 або 7,4%);
  • Інші питання (423або 3,8%);
  • Благоустрій (116 або 1 %);
  • Надзвичайні ситуації (14 або 0,1%);
  • Культура (1 або 0%);
Оператори «Контакт-Центру» цілодобово приймають звернення від громадян відповідно до Стандарту про роботу оператора «Контакт-Центру»  з громадянами.
            Звернення реєструються в базі даних «Контакт-Центру», шляхом створення електронної картки. При створенні електронної картки в ній зазначається прізвище, ім’я, по батькові заявника, його адреса, контактний телефон, суть питання, визначається виконавець звернення.
Строк розгляду встановлюється автоматично згідно з класифікатором питань та визначеним по кожному виду питання строком (аварійний – 6 годин, короткостроковий – 24 години, середньостроковий – 72 години, довгостроковий – 1 тиждень) згідно з додатком 2.
Звернення вважається повторним, якщо заявник звертається протягом п’яти наступних днів після виконання першого звернення з цього ж питання.
Звернення в режимі реального часу надсилаються виконавцям в електронному форматі. З 17-00 до 7-00 звернення з питання експлуатації житлового фонду передаються додатково в телефонному режимі відповідальній особі, яка знаходиться на чергуванні.
 При необхідності залучення співвиконавця, оператор «Контакт-Центру» переадресовує картку іншому виконавцю, повідомляючи про це заявника в телефонному режимі.
 
 Фінансове забезпечення Програми
 
Джерелом фінансування Програми є:
- кошти міського бюджету Обухівської міської ради;
- інші джерела, не заборонені діючим законодавством. 
Загальний орієнтований обсяг фінансування даної Програми за кошти міського бюджету  складає  – 28 800,0 грн.
Фактичне фінансування  за кошти міського бюджету склало - 28 800,0 грн.
 
Результати
 
Налагодження конструктивного діалогу між жителями та органами виконавчої влади міста.
Створюються  умови для  прискорення досягнення європейських стандартів якості послуг, відкритості та прозорості діяльності органів місцевого самоврядування, діяльності підприємств  житлово-комунального господарства.
 Створені якісно нові форми організації діяльності органів місцевого самоврядування, їх взаємодію з громадянами та суб’єктами господарювання, шляхом надання доступу до державних інформаційних ресурсів, можливості звертатися до органів державної влади та органів місцевого самоврядування з використанням Інтернету. Дана программа є ще однією можливістю контролювати якість надання житлово-комунальних послуг.
Виконання кошторису
міської цільової Програми
«Міський Контакт-Центр»  на 2018 рік
 
 
 
 
 
Зміст заходів
План на 2018 рік,
грн
Виконано  за 2018рік,
грн
1. ПЕРЕДАЧА ПРАВ НА ВИКОРИСТАННЯ КОМП'ЮТЕРНОЇ ПРОГРАМИ
«Контакт-Центр»
 
 
28 800,0
 
28 800,0
  Всього 28 800,0 28 800,0
 
Секретар міської ради                                                                      С.М.Клочко
 
Перший заступник міського голови                                            А.М.Верещак
 
Начальник відділу житлово-комунального
господарства та транспорту виконавчого
комітету Обухівської міської ради                                           Л.М Шевченко