ОПИС ДОКУМЕНТУ
Доповідач:
Шевченко Людмила Миколаївна - начальник відділу житлово - комунального господарства та транспорту |
|
Статус: | Прийнятий в цілому |
---|---|
Дата: | 18.02.2019 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
Про підсумки виконання міської цільової Програми «Міський Контакт-Центр» за 2018 рік
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Сорок шоста сесія сьомого скликання
Р І Ш Е Н Н Я
Про підсумки виконання міської цільової Програми «Міський Контакт-Центр» за 2018 рік
Заслухавши та обговоривши звіт про підсумки виконання міської цільової Програми «Міський Контакт-Центр» за 2018 рік, затвердженої рішенням Обухівської міської ради від 21.12.2017 № 667-30-VII, керуючись пунктом 22 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтею 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.91 Бюджетного кодексу України, Законом України «Про житлово - комунальні послуги», враховуючи висновки постійних комісій з питань соціально-економічного розвитку, благоустрою, комунального господарства та управління комунальною власністю громади та з питань планування, бюджету та фінансів
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
В И Р І Ш И Л А:
- Звіт про підсумки виконання міської цільової Програми «Міський Контакт-Центр» за 2018 рік, затвердити (додається).
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Обухівської міської ради з питань планування, бюджету та фінансів, постійну комісію Обухівської міської з питань соціально-економічного розвитку, благоустрою, комунального господарства та управління комунальною власністю громади та першого заступника міського голови Верещака А.М.
Міський голова О.М.Левченко
м. Обухів
№ ___ -46-VII від 21.02. 2019 року
Вик. Шевченко Л..М.
ЗВІТ
ПІДСУМКИ ВИКОНАННЯ
МІСЬКОЇ ЦІЛЬОВОЇ ПРОГРАМИ
«Міський Контакт-Центр» за 2018 рік
Мета Програми
«Міський Контакт-Центр» створений з метою налагодження конструктивного діалогу між жителями та органами виконавчої влади міста. Програма надає жителям можливість:
отримувати інформацію про діяльність органів влади;
контролювати своєчасність та якість робіт, що виконуються на об'єктах міського господарства;
повідомляти про виявлені порушення;
вказувати на незаконне розміщення об'єктів;
пропонувати додаткові роботи з благоустрою подвір'їв;
оцінювати роботу державних установ;
підтверджувати чи спростовувати відповіді службовців про вирішення проблем. "Міський Контакт-Центр" - інструмент для активних, небайдужих громадян, тих, хто любить своє місто та бажає брати участь у його розвитку.
Виконання Заходів Програми
До контактного центру за 2018 рік надійшло 11806 звернень громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями, які були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади, що на 3750 звернень більше ніж у 2017 році.
Проблеми, що порушувались у зверненнях, стосувалися:
- Водопостачання, водовідведення (350 або 40,0%);
- Експлуатація жилого фонду (1963або 17,4%);
- Електропостачання (1419або 12,6%);
- Інші питання жилого фонду (1129 або 10 %);
- Інші житлові питання ( 849 або 7,5%)
- Опалення (833 або 7,4%);
- Інші питання (423або 3,8%);
- Благоустрій (116 або 1 %);
- Надзвичайні ситуації (14 або 0,1%);
- Культура (1 або 0%);
Звернення реєструються в базі даних «Контакт-Центру», шляхом створення електронної картки. При створенні електронної картки в ній зазначається прізвище, ім’я, по батькові заявника, його адреса, контактний телефон, суть питання, визначається виконавець звернення.
Строк розгляду встановлюється автоматично згідно з класифікатором питань та визначеним по кожному виду питання строком (аварійний – 6 годин, короткостроковий – 24 години, середньостроковий – 72 години, довгостроковий – 1 тиждень) згідно з додатком 2.
Звернення вважається повторним, якщо заявник звертається протягом п’яти наступних днів після виконання першого звернення з цього ж питання.
Звернення в режимі реального часу надсилаються виконавцям в електронному форматі. З 17-00 до 7-00 звернення з питання експлуатації житлового фонду передаються додатково в телефонному режимі відповідальній особі, яка знаходиться на чергуванні.
При необхідності залучення співвиконавця, оператор «Контакт-Центру» переадресовує картку іншому виконавцю, повідомляючи про це заявника в телефонному режимі.
Фінансове забезпечення Програми
Джерелом фінансування Програми є:
- кошти міського бюджету Обухівської міської ради;
- інші джерела, не заборонені діючим законодавством.
Загальний орієнтований обсяг фінансування даної Програми за кошти міського бюджету складає – 28 800,0 грн.
Фактичне фінансування за кошти міського бюджету склало - 28 800,0 грн.
Результати
Налагодження конструктивного діалогу між жителями та органами виконавчої влади міста.
Створюються умови для прискорення досягнення європейських стандартів якості послуг, відкритості та прозорості діяльності органів місцевого самоврядування, діяльності підприємств житлово-комунального господарства.
Створені якісно нові форми організації діяльності органів місцевого самоврядування, їх взаємодію з громадянами та суб’єктами господарювання, шляхом надання доступу до державних інформаційних ресурсів, можливості звертатися до органів державної влади та органів місцевого самоврядування з використанням Інтернету. Дана программа є ще однією можливістю контролювати якість надання житлово-комунальних послуг.
Виконання кошторису
міської цільової Програми
«Міський Контакт-Центр» на 2018 рік
№ |
Зміст заходів |
План на 2018 рік, грн |
Виконано за 2018рік, грн |
1. | ПЕРЕДАЧА ПРАВ НА ВИКОРИСТАННЯ КОМП'ЮТЕРНОЇ ПРОГРАМИ «Контакт-Центр» |
28 800,0 |
28 800,0 |
Всього | 28 800,0 | 28 800,0 |
Секретар міської ради С.М.Клочко
Перший заступник міського голови А.М.Верещак
Начальник відділу житлово-комунального
господарства та транспорту виконавчого
комітету Обухівської міської ради Л.М Шевченко