ПРОЄКТ РІШЕННЯ №


ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА             
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Сорок шоста сесія сьомого скликання
Р І Ш Е Н Н Я
Про хід виконання  Обухівської міської
комплексної програми «Турбота
на 2016-2020 роки»  за 2018 рік
 
Заслухавши звіт начальника управління соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради «Про хід виконання Обухівської міської комплексної програми «Турбота» на 2016-2020 роки за  2018 рік», схвалений рішенням виконавчого комітету Обухівської міської ради від 05 лютого 2019 року №60 «Про хід виконання Обухівської міської комплексної програми «Турбота» на 2016-2020 роки» за 2018 рік, відповідно до пункту 22 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та враховуючи висновки постійних комісій з питань соціального захисту населення, освіти, культури, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та з питань зв’язків з політичними партіями, громадськими організаціями та об»єднаннями громадян та з питань планування бюджету та фінансів.
 
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
В И Р І Ш И Л А:
  1. Звіт начальника управління соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради «Про хід виконання Обухівської міської комплексної програми «Турбота на 2016-2020 роки» за 2018 рік взяти до відома.
  2. Управлінню соціального захисту населення продовжити контроль за виконанням Обухівської міської комплексної програми «Турбота  на 2016-2020 роки».
 
 
 
Міський голова                                        О.М.Левченко
 
м. Обухів
№___46-УІІ
від 21. 02.2019
вик. Циганок Н.А.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                                                                                              Додаток 1
                                                                      до рішення
Обухівської міської ради
                                                                                                 від  21.02.2019 року №_____-46-УІІ
КОШТОРИС
Витрат компенсацій фізичним особам в 2018 році
грн.

з/п
Категорія план факт
1. Виплата компенсаційних виплат фізичним особам, які надають соціальні послуги відповідно до Постанови КМУ №558 від 29.04.2004 року 142100,00 137958,00
  Всього 142100,00 137958,00
 
Секретар міської ради                                                                                 С.М. Клочко
 
Начальник управління                                                                                Н.А.Циганок
 
 
 
 
                                                                                                                                                            Додаток 2 до рішення
Обухівської міської ради
від 21.02.2019року №_____ -46-УІІ
                                                                   КОШТОРИС
використання коштів на придбання продуктових наборів в  2018 році
грн.

з/п
Категорія План Факт
1. Закупівля та вручення продуктових наборів до Великодня 42075,00 34889,00
2. Закупівля та вручення продуктових наборів з нагоди Міжнародного дня людей похилого віку 42075,00 30384,00
3. Закупівля та вручення продуктових наборів до Міжнародного дня інвалідів 56250,00 67017,00
  Всього 140400,00 132290,00
 
 
Секретар міської ради                                                                                 С.М. Клочко
 
Начальник управління                                                                                Н.А.Циганок
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                                                                               Додаток 3
                                                                      до рішення
                                                                                                             Обухівської міської ради
                                                                                  від 21.02.2019року №_____-46-УІІ  
                       КОШТОРИС
про використання надання матеріальної допомоги в 2018 році
                                                                                                                      Сума (грн.)                                                                                                                                                                                                             
1.Сім'ям, військовос.призваних та демоб. учасникам АТО 778000,00 730000,00
на підтримку сімей військов. за контрактом - 4000 грн. (29осіб) 116000,00 108000,00
учасники АТО  - 2000 грн. (266 осіб) 532000,00 526000,00
Особам з інвалідністю уч. АТО() 30осіб) 60000,00 56000,00
раненим учасникам - 10000 грн. (3 особи) 30000,00 0,00
сім'ям на поховання, які загинули - 40000 грн. (1 особа) 40000,00 40000,00
які заг. чи пропал.безвисти під час прохо.військової служби  - 20000 грн. (4 особи) 0,00 0,00
2.УБД локальних війн вдови  - 500 грн. (92 особи) 46000,00 45000,00
3.Ліквідоторам аварії на ЧАЕС 1 кат., вдовам  - 300 грн. (48сіб) 14400,00 14400,00
4.Соц.-незах. катег. Населення на лікув. та скрутне станов. 3 605 000,00 3 428 500,00
 
скрутне мат. Становище - 1000 грн.  (400 осіб) 400000,00 372000,00
на лікування - 1500 грн. (1498 осіб) 2 247 000,00 2 203 500,00
на операцію - 2000 грн. (65 осіб) 130000,00 94000,00
онкохворим/гемодіалізу - 3000 грн. (276 осіб) 828000,00 759000,00
5.Інв.війни, учас.бойових дій та іншим на протезування зубів - 1000 грн. (39 осіб) 38200,00 38050,00
6.Багатодітним сім'ям до Дня матері  - 1000 грн. (165 осіб) 165000,00 165000,00
7.УБД, інв. ВВВ, содатським вдовам - 600 грн. (14 осіб) 24400,00 23200,00
з них члену сім'ї помер.УБД до Дня Перемоги - 500 грн. (32 осіб) 16000,00 16000,00
8.На похов. працездатного населення, які непрацювали у розмірі мін з/плати(4000,00) (29 осіб) 116000,00 104000,00
9.На лікв. наслідків запод.пожежою, стихійним лихом  - 5000 грн. (12 осіб) 60000,00 45000,00
10.Інша матер.допомога громадянам - до 20000 грн. (10 осіб) 150000,00 119000,00
11.Банківські послуги 10000,00 459,35
Всього : 5 007 000,00 4 712 609,35
 
 
Секретар міської ради                                                                                 С.М. Клочко
 
Начальник управління                                                                                Н.А.Циганок
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток 4
                                                                      до рішення
Обухівської міської ради
                                                                            від  21.02.2019 року №__-46-УІІ
 
КОШТОРИС
Використання витрат інших пільг для пільгових категорій населення місті Обухів
та сіл Таценки і Ленди в  2018 році
Сума (грн.)

з/п
Назва План Факт
1. Пільгове перевезення пасажирів ТОВ «Обухівтранс» 775000,00 775000,0
2. Інші пільги в т.ч.: 426900,00 410697,16
 
  • користування послугами зв’язку
175800,00 165973,93
 
  • проїзд 1 раз на рік ЧАЕС
20300,00 20172,14
 
  • забезпечення санаторно-курортним лікуванням учасників бойових дій та інвалідів війни
168000,00 163997,14
3.
  • забезпечення санаторно-курортним лікуванням осіб з інвалідністю 1 гр з/з з супроводом
62800,00 60553,95
4. Пільги на житло-комунальні послуги сім»ям загиблих учасників АТО 50000,00 40826,41
5. Пільги з користування послугами зв’язку (на виконання рішення Господарського суду Київської області від 13.10.2017 №911/2865/17 за позовом»Укртелеком» 204500,00 204461,95
  Всього 1 456 400,00 1 430 985,52
 
 
Секретар міської ради                                                                                 С.М. Клочко
 
Начальник управління                                                                                Н.А.Циганок
 
 
 
 
 
Додаток 5
                                                                      до рішення
Обухівської міської ради
                                                                                                 від 21.02.2019 року №_____-46-УІІ
КОШТОРИС
Витрати на виготовлення соціальних карток для пенсіонерів та соціально – незахищених верств населення в 2018 році
грн.

з/п
Категорія план факт
  Виготовлення соціальних карток 1000,00 1000,00
  Всього 1000,00 1000,00
 
Секретар міської ради                                                                                 С.М. Клочко
 
Начальник управління                                                                                Н.А.Циганок