ПРОЄКТ РІШЕННЯ
Звіт про підсумки роботи Обухівського водопровідно-каналізаційного підприємства за 2018 рік
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Сорок восьма сесія сьомого скликання
Р І Ш Е Н Н Я
Звіт про підсумки роботи Обухівського водопровідно-каналізаційного підприємства за 2018 рік
Заслухавши директора КП «Обухіввводоканал» та обговоривши звіт про підсумки роботи Обухівського водопровідно-каналізаційного підприємства за 2018 рік, керуючись пунктом 22 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтею 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи висновки постійних комісій з питань соціально-економічного розвитку, благоустрою, комунального господарства та управління комунальною власністю громади та з питань планування, бюджету та фінансів
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
В И Р І Ш И Л А:
- Звіт про підсумки роботи Обухівського водопровідно-каналізаційного підприємства за 2018 рік, взяти до відома (додається).
Міський голова О.М.Левченко
м. Обухів
№ ___ -48-VII від 25.04. 2019 року
Вик. Шевченко Л.М.
Додаток
до рішення Обухівської міської ради
від 25.04.2019 № ___ -48-VII
ЗВІТ
про підсумки роботи Обухівського водопровідно-каналізаційного підприємства за 2018 рік
Основним видом діяльності Обухівського водопровідно-каналізаційного підприємства є видобуток, очищення та реалізація питної води та збір та транспортування стоків від населення, бюджетних та госпрозрахункових підприємств.
І. На балансі підприємства знаходиться 37 артезіанських свердловин:
- Четвертинний водний горизонт глибиною 40 метрів - 7 шт. побудовані в 1991 - 1993 роках;
- Сеноманський водний горизонт глиною 60 метрів - 10 шт. побудовані в 1991-1993 роках;
- Юрський водний горизонт глибиною 180 метрів - 9 шт. побудовані в 2002-2007 роках;
- Канівсько-Бучацький водний горизонт глибиною 110 метрів – 11шт. побудовані в 1967-1969 роках.
- ділянка № 1 Центр міста Обухова, експлуатується 7-ма свердловинами;
- ділянка № 2 мікрорайон Яблуневий, експлуатується 4-ма свердловинами;
- ділянка № 3 Таценківський водозабір, експлуатується 10-ма свердловинами сеноманського горизонту та 9-ма свердловинами юрського горизонту, з загальним дебетом 11,9 тис.м3 на добу.
За 2018 рік проведено ремонт та заміну насосно-силового обладнання на 11-ти свердловинах на суму 290тис.грн.
ІІ. 4 насосних станції, на яких експлуатується 14 насосно-силових агрегатів, загальною потужність 500 м3 за 1 годину з процентом зносу 70% потребують капітального ремонту. Вартість капітального ремонту даного обладнання становить 2,3 млн. грн.
ІІІ. 76 км водопровідних мереж з процентом зносу 76%, експлуатуються з 1981 року, а водопровідні мережі центра міста Обухова експлуатуються з початку 60-х років минулого століття.
30,2 км водопроводу потребують ремонту та заміни, орієнтовною вартістю понад 70,3млн.грн.
За минулий рік ліквідовано 32 аварії на мережах водовідведення, витрати на усунення яких склали 280 тис.грн. та проведений ремонт запірної арматури різних діаметрів на суму 290 тис.грн.
Проведено технічне обслуговування 176 водопровідних колодязів та 39 водопровідних камер.
Проведений поточний ремонт та технічне обслуговування насосно-силового обладнання та запірної арматури на 15-ти бойлерних.
ІV. 3 станції знезалізнення води, які побудовані в 1981 році і потребують негайної реконструкції (перегрузка фільтрів, заміна водних та повітряних гребінок, ремонт каркасу фільтрів, заміна галереї водоводів, заміна засувок різних діаметрів, заміна обслуговуючого настилу та поручнів).
У 2018 році проведено ремонт станції знезалізнення на мікрорайоні «Яблуневий» на суму 140тис.грн. (проведено перегрузку фільтрової частини та заміна двох управляючих головок).
V. 10 резервуарів чистої води, які введено в експлуатацію протягом 1970-1981 років мають знос 70% і потребують реконструкції так, як в стінках РВЧ знаходяться тріщини, що призводять до витоків води.
VІ. 33,2 км каналізаційних мереж, з яких 8,9 км ветхих та аварійних потребують капітального ремонту. Процент зносу каналізаційних мереж становить 49%.
За минулий рік на каналізаційних мережах було ліквідовано 168 заторів та проведено технічний огляд 629 каналізаційних колодязів та проведено поточний ремонт на суму 140 тис.грн.
VІІ. 2 каналізаційно-насосні станції, одна з яких, а саме: на мікрорайоні «Яблуневий», потребує реконструкції разом з напірними каналізаційними колекторами. Орієнтовна вартість реконструкції складає 36 млн.грн.
Тарифи на послуги з водопостачання та водовідведення, які діяли в 2018 році на підприємстві, затверджені Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, сформовані в цінах станом на 01.01.2016, що призвело до збитку по підприємству за 2018 рік у сумі 1016тис.грн.
Новий тариф, затверджений Обухівською міською радою, введено в дію з 01.01.2019 також формувався в цінах станом на 01.01.2018.
Даний тариф на сьогоднішній день є збитковим, оскільки, ні в попередньому тарифі, ні в діючому не передбачено жодного процента рентабельності та витрат на капітальний ремонт, а із зростанням ціни на електроенергію, підняттям мінімальної заробітної плати та цін на матеріали дані тарифи не покривають витрати підприємства.
Фактична собівартість послуг на централізоване водопостачання за 2018 рік
становить 13,43 грн./м3, а тариф за 2018 рік -11,89 грн./м3.
Фактична собівартість послуг на централізоване водовідведення за 2018 рік
становить 7,90 грн./м3, а тариф на водовідведення -7,55 грн./м3.
Структура діючих тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення
Обухівського водопровідно-каналізаційного підприємства
№ п/п |
Найменування показників |
Плановий тариф на водопостачання | Плановий тариф на водовідведення |
||
тис.грн. на рік | грн/м3 | тис.грн. на рік |
грн/м3 | ||
1 | Виробнича собівартість,у т.ч. | 19723,66 | 13,80 | 9945,22 | 8,50 |
1.1 | прямі матеріальні витрати, у тому числі: | 10229,34 | 7,16 | 5299,46 | 4,53 |
1.1.1 | електроенергія | 9481,83 | 6,64 | 74,74 | 0,06 |
1.1.2 | витрати на очищення стічних вод | 0,00 | 0,00 | 4934,45 | 4,22 |
1.1.3 | витрати на реагенти(гіпохлорид,аналізи) | 244,0 | 0,17 | 0,00 | 0,00 |
1.1.4 | матеріали,запчастини інші матер.(ремонти) | 503,51 | 0,35 | 290,27 | 0,25 |
1.2. | прямі витрати на оплату праці | 3987,8 | 2,79 | 2243,10 | 1,92 |
1.3 | інші витрати, у тому числі | 1882,32 | 1,31 | 900,8 | 0,77 |
1.3.1 | відрахування на соціальні заходи | 877,32 | 0,61 | 493,48 | 0,42 |
1.3.2 | амортизаційні відрахування | 1005,0 | 0,70 | 407,12 | 0,35 |
1.4 | Загальновиробничі витрати, в тому числі | 3624,2 | 2,54 | 1504,86 | 1,28 |
1.4.1 | витрати на оплату праці | 1329,3 | 0,93 | 747,7 | 0,64 |
1.4.2 | відрахування на соціальні заходи | 292,45 | 0,20 | 164,49 | 0,14 |
1.4.3 | амортизаційні відрахування | 7,78 | 0,005 | 4,623 | 0,004 |
1.4.4 | витрати на податки | 978,65 | 0,69 | 0,00 | 0,00 |
1.4.5 | інші витрати:в т.ч. | 1016,02 | 0,71 | 585,05 | 0,50 |
2 | Адміністративні витрати, в тому числі: | 657,82 | 0,46 | 333,18 | 0,28 |
2.1 | витрати на оплату праці | 426,1 | 0,30 | 213,0 | 0,18 |
2.2 | відрахування на соціальні заходи | 93,74 | 0,07 | 46,86 | 0,04 |
2.3 | амортизаційні відрахування | 3,46 | 0,002 | 1,95 | 0,002 |
2.4 | інші витрати | 134,52 | 0,09 | 71,37 | 0,06 |
3 | Витрати на збут | 1231,01 | 0,86 | 696,55 | 0,60 |
3.1 | витрати на оплату праці | 884,0 | 0,62 | 500,6 | 0,43 |
3.2 | відрахування на соціальні заходи | 194,48 | 0,14 | 110,13 | 0,09 |
3.3 | амортизаційні відрахування | 2,05 | 0,001 | 1,153 | 0,001 |
3.4 | інші витрати | 150,48 | 0,10 | 84,67 | 0,08 |
4. | Інші операційні витрати | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
5. | Фінансові витрати | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
6. | Повна собівартість | 21612,49 | 15,13 | 10974,95 | 9,38 |
7. | Розрахунковий прибуток | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
8. | Вартість централізованого водопостачання/водовід.тис./грн | 21612,49 | 10974,95 | ||
9. | Тариф на централізоване водопостачання/водовід. грн./м3 без ПДВ | 15,13 | 9,38 | ||
10. | Тариф на централізоване водопостачання/водовід. грн./м3 з ПДВ | 18,16 | 11,26 | ||
11. | Обсяг реалізації ,тис.м3 | 1428,82 | 1169,30 |
Реалізовано води за 2018 рік - 1440,0 тис.м3 в тому числі:
- населенню - 795,0 тис.м3;
- бюджетним організаціям - 53,7 тис.м3;
- госпрозрахунковим підприємствам - 591,3 тис.м3.
Інші доходи - 959,2 тис.грн.
В т.ч.: - автопослуги – 234 тис.грн;
- опломбування та роз пломбування лічильників – 100,3 тис.грн;
- надання Технічних умов – 30,3 тис.грн;
Всього витрати підприємства за 2018 рік склали 29321,0 тис.грн. без ПДВ, в тому числі:
- заробітної плати - 8675,3 тис.грн;
- нарахування на з/плату - 1908,6 тис.грн;
- матеріали -1812,2,0 тис.грн;
- електроенергія - 7481,7 тис.грн;
- теплоенергія - 494,0 тис.грн;
- очищення стоків - 3710,0 тис.грн;
- поточний ремонт - 2237,2 тис.грн;
- податки (земля,рентна плата,
- амортизація - 1471,6 тис.грн;
- загальногосподарські витрати - 707,0 тис.грн.
За 2018 рік придбано основних засобів на суму 349,0 тис.грн.
В 2018 році підприємством запроваджено 100% облік питної води, яка постачається на гаряче водопостачання.
Всього по підприємству 12536 абонентів, в тому числі:
- населення 12016 абонентів, в т.ч.: приватного сектору 649 абонентів.
- бюджетні організації – 64 абонентів;
- госпрозрахункові п-ва - 456 абонентів.
Якість води, яку отримують споживачі відповідає вимогам Державним санітарним нормам (ДСанПіН 2.2.4-171-10), і по показникам якості є одною з найкращих в Київській області.
Ведеться щоденний контроль якості води по 26 якісних показниках: в т.ч., органолептичні показники, фізико-хімічні показники, санітарно-токсикологічні показники, мікробіологічні показники.Заборгованість населення за надані послуги на 01.01.2019 становить 3904,6 тис.грн. та має тенденцію на зростання тому, що відсутній реальний механізм стягнення простроченої заборгованості.
Ведеться постійна робота з населенням по погашенню заборгованості за послуги з водопостачанню та водовідведенню.
Протягом 2018 року направлено 694 претензії на загальну суму 3628 тис.грн.
У 2018 році судами за позовними заявами підприємства прийнято рішень про стягнення простроченої заборгованості на суму 1189 тис.грн.
Фактично виконавчою службою стягнено 253 тис.грн.
В Державній виконавчій службі знаходяться судові рішення на суму 1115 тис.грн.
На підприємстві станом на 01.01.2019 року фактична чисельність працівників складає 93 чоловіки, з яких 35 чоловік пенсіонерів.
Найбільш проблемним питанням є кадрове, оскільки, фактичний рівень заробітної плати на підприємстві не конкурує із заробітною платою в комерційних структурах, враховуючи умови праці на підприємстві.
Середня заробітна плата працівників водоканалу за 2018 рік становила 7,6 тис.грн., у новому тарифі передбачена заробітна плата 8,8 тис.грн.
З метою покращення фінансових показників роботи підприємства в 2019 році планується:
- Запровадження 100% обліку споживання питної води в багатоквартирних будинках;
- Збільшення обсягу послуг автотранспортом підприємства, в т.ч. асенізаційним автотранспортом, шляхом укладання договорів з населенням приватного сектору міста.
- Здійснювати додаткову реалізацію питної води жителям міста та Обухівського р-ну, шляхом підвезення води автоцистерною.
- Посилення контролю за несанкціонованим втручанням в мережі водопостачання та водовідведення.
- Здійснювати роботи по встановленню та заміні засобів обліку води в м. Обухів.
- Проводити метрологічну повірку засобів обліку води населення та іншими споживачами м. Обухів.
- Виконання робіт на мережах водопостачання та водовідведення, де Замовником виступає Обухівська міська рада.
Директор
Обухівського водопровідно-
каналізаційного підприємства П.П.Горовий