ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Пушенко Наталія Володимирівна - начальник юридичного відділу виконавчого комітету Обухівської міської ради

Дата:

07.10.2016

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 285
Про внесення змін до Положення про здійснення закупівель товарів і послуг виконавчими органами, комунальними закладами, установами та підприємствами Обухівської міської ради у системі електронних державних закупівель Prozorro.

                 ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА           
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
 п’ятнадцята  сесія сьомого скликання
Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я
 
Про внесення змін до Положення про здійснення закупівель товарів і послуг виконавчими органами, комунальними закладами, установами та підприємствами Обухівської міської ради у системі електронних державних закупівель ProZorro
 
                  Розглянувши електронну петицію, автором якої є Матвійчук М.О., і яку підтримали 100 мешканців міста Обухова,  відповідно до статей 26, 59,73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розпорядження Кабінету Міністрів України від 20 травня 2015 року №501-р «Про реалізацію пілотного проекту щодо впровадження процедури електронних закупівель товарів», Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій на території Обухівської міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 28.01.2016 року №85-06-УІІ, з метою: забезпечення максимальної ефективності використання та економії бюджетних коштів; розширення добросовісної конкуренції, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі товарів за бюджетні кошти; впорядкування закупівель робіт і послуг, що пов’язані з життєзабезпеченням на території міста та сіл міської ради; надання можливості виконавчому комітету виконати основні заплановані завдання щодо використання коштів фонду розвитку;  враховуючи рекомендації постійних комісій: з питань планування, бюджету та фінансів; з питань соціально – економічного розвитку, благоустрою, комунального господарства та управління комунальною власністю громади


ОБУХІВСЬКА МІСЬКА  РАДА

В И Р І Ш И Л А:

 
  1. Внести зміни до Положення про здійснення закупівель товарів і послуг виконавчими органами, комунальними закладами, установами та підприємствами Обухівської міської ради у системі електронних державних закупівель ProZorro ( надалі –Положення), затвердженого рішенням Обухівської міської ради  від 26.05.2016 року № 175-10-УІІ ( з наступними змінами):
 
  1.1. Пункт 2.1 статті 2  викласти у наступній редакції:
«2.1. Положення застосовується для всіх закупівель товарів і послуг виконавчими органами, комунальними закладами, установами та підприємствами Обухівської міської ради, які вони здійснюють за кошти міського бюджету міста Обухова та/або за кошти комунальних підприємств, за умови, що вартість закупівлі становить від 10(десять) тисяч гривень та не перевищує меж  встановлених Законом України  “Про публічні закупівлі” та/або ч. 3 ст. 2 Закону України  “Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності“.
 
2.1..Пункт 2.3. статті 2 доповнити пунктами 2.3.16. – 2.3.25 та абзацом наступного змісту:

«2.3.16.випадки, що передбачені частинами 4, 5 статті 2 та статтею 6 Закону України «Про публічні закупівлі»;
2.3.17.Послуги, ціни на які затверджені рішеннями виконавчого комітету або рішеннями міської ради;
2.3.18. Послуги природних монополістів відповідно до Закону України «Про природні монополії»;
2.3.19 Послуги із супроводу  та обслуговування програмного забезпечення, яке було придбане у його власника;
2.3.20. Товари, роботи і послуги, які закуповуються для виконання закону  України «Про державну таємницю»;
2.3.21. Закупівлі, пов’язані з організацією відряджень міського голови та інших  працівників, у тому числі і закордонних ;
2.3.22. Охоронні послуги, транспортні  послуги, послуги з супроводження придбаного раніше программного забезпечення,  що  здійснюються на умовах аутсорсингу; 
2.3.23. Оплата членських внесків  до громадських об’єднань,  участь у яких здійснюється за рішенням Обухівської  міської ради;
2.3.24.  Послуги державної експертизи кошторисної документації;
2.3.25. Закупівлі товарів та послуг за окремим рішенням виконавчого комітету  ( розпорядженням міського голови, з наступним затвердженням рішенням виконавчого комітету)для виконання заходів комплексних та цільових програм, що затверджені міською радою, з поданням звіту  в систему ProZorro.
1.3.Доповнити положення пунктом 4.21наступного змісту:
«Якщо закупівля визнана такою, що не відбулась тричі підряд, замовник має право укласти прямий договір з будь-яким учасником, який заявлявся на закупівлю або з будь-яким – на власний розсуд. За таких умов замовник оприлюднює договір на сайті  Обухівської міської ради  через  один день після укладення та подає звіт у систему ProZorro.»
          2.Встановити, що замовлення послуг   з виготовлення та трансляції на території міста відео - сюжетів та репортажів , що висвітлюють життя міста,Обухівської міської ради та виконавчого  комітету  до 31.12.2016 року, здійснюється без застосування електронної системи ProZorro .
          3. Встановити, що дане рішення набуває чинності  з 10 листопада 2016 року, крім  пункту 1.1. , що набуває чинності з 01 лютого 2016 року.
          3. Виконавчому  комітету , іншим головним розпорядникам бюджетних коштів Обухівської  міської ради, комунальним підприємствам  здійснювати застосування Положення з урахуванням прийнятих змін.
 
          4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови та  постійну комісію з питань соціально-економічного розвитку, благоустрою, комунального господарства та управління комунальної власності громади.
 
 
 
 
Міський голова                                                                            О.М.Левченко 
 
 
м. Обухів № _______- 15-VІІ
від 27.10.2016 року вик. Пушенко Н.В.