ПРОЄКТ РІШЕННЯ №
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Сорок дев’ята сесія сьомого скликання
Р І Ш Е Н Н Я
Звіт про підсумки роботи Комунального
підприємства Обухівської міської ради
«Обухівський ринок» за 2018 рік
Заслухавши та обговоривши звіт директора Комунального підприємства Обухівської міської ради «Обухівський ринок» про підсумки роботи Комунального підприємства за 2018 рік, керуючись пунктом 22 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтею 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи висновок постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, благоустрою, комунального господарства та управління комунальною власністю
3.2. Провести роботу з боржниками отриманих послуг та вжити всі необхідні заходи щодо погашення заборгованості за надані послуги.
3.3. Роботу ринків спрямовувати на 100% заповнення торгових місць.
3.4. Провести відповідну роботу з підприємцями, які мають приватну власність на території комунального підприємства і отримують послуги з прибирання території, водопостачання, зовнішнього освітлення, охорони, щодо оплати таких послуг.
3.5.Активізувати роботу з рекламування робіт та послуг, які виконуються підприємством.
3.6. Забезпечити економне та раціональне використання енергетичних ресурсів, впровадження заходів, спрямованих на зменшення споживання енергоресурсів.
3.7. Забезпечити зростання обсягів доходів від виконання додаткових робіт/надання послуг на звернення підприємців.
4. Організацію виконання цього рішення покласти на директора Комунального підприємства Обухівської міської ради «Обухівський ринок» Мигаленко В.Л. , контроль за виконанням - на постійну комісію міської ради з питань соціально-економічного розвитку, благоустрою, комунального господарства та управління комунальною власністю громади.
Міський голова О.М.Левченко
м. Обухів
№ - 49 - УІІ
від 28.05.2019 року
вик. Кондратюк А.М.
Додаток
до проекту рішення Обухівської міської ради
від 28.05.2019 № - 49 -VII
ЗВІТ
про підсумки роботи Комунального підприємства Обухівської міської ради «Обухівський ринок» за 2018 рік
З метою підвищення ефективності роботи підприємств, що обслуговують ринкове господарство, надання якісних торгівельних послуг населенню громади у березні 2013року рішенням Обухівської міської ради було припинено діяльність Обухівського комунального підприємства «Ранковий ринок», Обухівського комунального підприємства «Ринок Піщана» шляхом їх злиття та утворення Комунального підприємства Обухівської міської ради «Обухівський ринок». Засновником і власником підприємства є Обухівська міська рада.
Підприємство свою діяльність здійснює на підставі Статуту, затвердженого рішенням Обухівської міської ради від 28.03.2013 № 490 - 36 -УІ.
Комунальне підприємство Обухівської міської ради «Обухівський ринок» здійснює діяльність по наданню послуг з утримання торговельних місць для здійснення підприємницької діяльності на території ринків, а також послуг прибирання території для суб’єктів господарської діяльності, що мають на території ринків та/або в їх межах нерухоме майно комерційного призначення.
До складу комунального підприємства входить два ринки; загальна їх площа складає 12731 кв.м, з них:
- ринок по вул. Київська,166а, площа складає 8000 кв. м;
- ринок по вул. Каштанова,14, площа складає 4731 кв. метрів.
Кількість торгових місць на ринках складає 2000 (1147 місць на ринку за адресою: вулиця Каштанова, 14 та 853 місця за адресою: вулиця Київська, 166-а). Використання торгових місць на ринках комунального підприємства складає 100 відсотків.
Площа стаціонарних магазинів, розташованих в межах ринку по вулиці Каштановій, 14 складає 2330 кв. метрів. Площа загального користування – близько 9000 кв. метрів.
Основні фінансово – економічні показники по КП Обухівської міської ради «Обухівський ринок» за 2018 рік
Чисельність працюючих на підприємстві складає - 14 чоловік.
Середня заробітна плата за 2018 рік по підприємству складала 5555,0 гривень.
За результатами діяльності звітного періоду сплачено податків і платежів до бюджету та державних цільових фондів в сумі 744.2 тис. грн., в тому числі:
- податок на додану вартість - 335,7 тис. грн.;
- земельний податок – 30,1 тис. грн.;
- податок з доходів фізичних осіб – 165,1 тис. грн.;
- єдиний соціальний внесок – 199,6 тис. грн.;
- військовий збір – 13,7 тис. гривень.
Кредиторська заборгованість по підприємству по розрахункам з постачальниками складає 57,7 тис. грн. (Додаток 1).
Дебіторська заборгованість по підприємству по розрахункам з суб’єктами підприємницької діяльності за послуги з надання торговельних місць складає 319,0 тис. грн. (Додаток 2).
Дебіторська заборгованість за рішенням господарського суду та по відкритим виконавчим впровадженням складає 320,7 тис. грн. (Додаток 3).
Збитки комунального підприємства в 2018 році становить 6300,0 гривень.
Збитковість підприємства обумовлена тим, що реалізація послуг здійснювалася за тарифами нижчими за собівартість. Діючі тарифи на послуги ринку, що були затверджені рішенням виконавчого комітету Обухівської міської ради від 04.04.2017 року за № 187 «Про затвердження комунальному підприємству Обухівської міської ради «Обухівський ринок» вартості послуг з утримання одного торговельного місця в день на ринках», не відшкодовують фактичних витрат підприємства.
За звітний період на підприємстві були виконані наступні роботи:
- переналаштування системи відеоспостереження на території ринків по вулиці Каштановій,14 та вулиці Київській,166-а;
- встановлення тривожної кнопки охорони на території ринків по вулиці Каштановій,14 та вулиці Київській,166-а;
- заміна та облаштування водопроводу та каналізації на території ринках по вулиці Каштановій,14 та вулиці Київській,166-а;
- прибирання території загального користування;
- роботи по благоустрою, озелененню ринків, ямковий ремонт території;
- організація повірки вогнегасників та вагів;
- встановлення радіосповіщення на території ринків по вул. Каштановій,14 та вулиці Київській,166-а;
- облаштування ринків контейнерами для збору твердих побутових відходів;
- перелаштування пандусу під дитячі возики на ринку по вулиці Київській,166-а;
- встановлена вивіска по вулиці Київській,166-а; проводяться роботи щодо виготовлення другої рекламної вивіски;
- переведено на 70 % зовнішнє освітлення на світлодіодні лампи;
- укладено тверде покриття для торгівлі з палаток площею 55 кв. м на ринку по вулиці Каштановій,14;
- тимчасово на два місяці запроваджено безкоштовне використання для всіх відвідувачів санітарно – побутового приміщення на ринку по вул. Київській,166а.
З метою покращення фінансових показників роботи підприємства в 2019 році планується:
- надання в оренду п’яти торговельних павільйонів, що перейшли у власність комунального підприємства в процесі погашення заборгованості за послуги з надання торговельних місць;
- проведення ямкового ремонту доріжок та проходів на території ринків;
- проведення робіт з асфальтування центрального входу на ринок по вул. Каштанова,14;
- проведення реконструкції та ремонту торговельних рядів для здійснення населенням торгівлі сільськогосподарською продукцією на ринку по вул. Каштанова,14;
Важливим питанням залишається вирішення питання накриття між торговельними павільйонами, яке постраждало від снігопаду та перепадів температури повітря, на ринку по вул. Київській, 166а. Покрівля встановлене за власні кошти підприємців і не є власністю комунального підприємства. А тому, з цього приводу були проведені збори із представниками ініціативної групи підприємців ринку по вул. Київській,166а, де була запропоновані шляхи вирішення цієї проблеми.
На порядку денному підприємства залишається вирішення питань з підприємцями, які здійснюють господарську діяльність на території ринку по вулиці Київській,166а, щодо приведення до належного стану електропроводів по електропостачанню.
Покриття витрат, пов’язаних з діяльністю комунального підприємства, здійснювалося за рахунок плати за послуги утримання торговельних місць, вартість яких в 2018 році складала 3,30 грн. (ринок Піщана) та 4,00 грн. (Ранковий ринок) за 1 торговельне місце (1,65 грн. та 2,00 грн. за 1 кв. м) ;
- з 01.02.2019 року - 4,50 грн. та 5,50 грн. за 1торговельне місце
( 2,25 грн. та 2,75 грн. за 1 кв. м).
Секретар міської радиС.М.Клочко
Директор Комунального підприємства
Обухівської міської ради «Обухівський ринок» В.Л.Мигаленко
Додаток №1
Кредиторська заборгованість по КП Обухівської міської ради «Обухівський ринок» станом на 01.01.2019 року
1.Рахунок № 631 «Розрахунки з постачальниками»
Секретар міської радиС.М.Клочко
Директор Комунального підприємства
Обухівської міської ради Обухівський
ринок» Мигаленко В.Л.
Додаток № 2
Дебіторська заборгованість по КП Обухівської міської ради
«Обухівський ринок» станом на 01.01.2019 року
1.Розрахунки з підприємцями за послуги з надання торговельних місць
Секретар міської радиС.М.Клочко
Директор Комунального підприємства
Обухівської міської ради Обухівський
ринок» Мигаленко В.Л.
Додаток № 3
1. Розрахунки з підприємцями за послуги з надання торговельних місць на розгляді господарського суду
2. Розрахунки з підприємцями за послуги з надання торговельних місць стягнення виконавчою службою
3. Розрахунки з підприємцями за послуги з надання торговельних місць на розгляді в апеляційному суді
Загальна сума заборгованості станом на 01.01.2019 року складає 320681,0 гривень.
Секретар міської радиС.М.Клочко
Директор Комунального підприємства
Обухівської міської ради Обухівський
ринок» Мигаленко В.Л.
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Сорок дев’ята сесія сьомого скликання
Р І Ш Е Н Н Я
Звіт про підсумки роботи Комунального
підприємства Обухівської міської ради
«Обухівський ринок» за 2018 рік
Заслухавши та обговоривши звіт директора Комунального підприємства Обухівської міської ради «Обухівський ринок» про підсумки роботи Комунального підприємства за 2018 рік, керуючись пунктом 22 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтею 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи висновок постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, благоустрою, комунального господарства та управління комунальною власністю
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
В И Р І Ш И Л А:
- Звіт про підсумки роботи Комунального підприємства Обухівської міської ради «Обухівський ярмарок» за 2018 рік взяти до відома (додається).
- Стан фінансово-господарської діяльності Комунального підприємства «Обухівський ринок» визнати таким, що потребує поліпшення.
- Директору Комунального підприємства Обухівської міської ради «Обухівський ринок»:
3.2. Провести роботу з боржниками отриманих послуг та вжити всі необхідні заходи щодо погашення заборгованості за надані послуги.
3.3. Роботу ринків спрямовувати на 100% заповнення торгових місць.
3.4. Провести відповідну роботу з підприємцями, які мають приватну власність на території комунального підприємства і отримують послуги з прибирання території, водопостачання, зовнішнього освітлення, охорони, щодо оплати таких послуг.
3.5.Активізувати роботу з рекламування робіт та послуг, які виконуються підприємством.
3.6. Забезпечити економне та раціональне використання енергетичних ресурсів, впровадження заходів, спрямованих на зменшення споживання енергоресурсів.
3.7. Забезпечити зростання обсягів доходів від виконання додаткових робіт/надання послуг на звернення підприємців.
4. Організацію виконання цього рішення покласти на директора Комунального підприємства Обухівської міської ради «Обухівський ринок» Мигаленко В.Л. , контроль за виконанням - на постійну комісію міської ради з питань соціально-економічного розвитку, благоустрою, комунального господарства та управління комунальною власністю громади.
Міський голова О.М.Левченко
м. Обухів
№ - 49 - УІІ
від 28.05.2019 року
вик. Кондратюк А.М.
Додаток
до проекту рішення Обухівської міської ради
від 28.05.2019 № - 49 -VII
ЗВІТ
про підсумки роботи Комунального підприємства Обухівської міської ради «Обухівський ринок» за 2018 рік
З метою підвищення ефективності роботи підприємств, що обслуговують ринкове господарство, надання якісних торгівельних послуг населенню громади у березні 2013року рішенням Обухівської міської ради було припинено діяльність Обухівського комунального підприємства «Ранковий ринок», Обухівського комунального підприємства «Ринок Піщана» шляхом їх злиття та утворення Комунального підприємства Обухівської міської ради «Обухівський ринок». Засновником і власником підприємства є Обухівська міська рада.
Підприємство свою діяльність здійснює на підставі Статуту, затвердженого рішенням Обухівської міської ради від 28.03.2013 № 490 - 36 -УІ.
Комунальне підприємство Обухівської міської ради «Обухівський ринок» здійснює діяльність по наданню послуг з утримання торговельних місць для здійснення підприємницької діяльності на території ринків, а також послуг прибирання території для суб’єктів господарської діяльності, що мають на території ринків та/або в їх межах нерухоме майно комерційного призначення.
До складу комунального підприємства входить два ринки; загальна їх площа складає 12731 кв.м, з них:
- ринок по вул. Київська,166а, площа складає 8000 кв. м;
- ринок по вул. Каштанова,14, площа складає 4731 кв. метрів.
Кількість торгових місць на ринках складає 2000 (1147 місць на ринку за адресою: вулиця Каштанова, 14 та 853 місця за адресою: вулиця Київська, 166-а). Використання торгових місць на ринках комунального підприємства складає 100 відсотків.
Площа стаціонарних магазинів, розташованих в межах ринку по вулиці Каштановій, 14 складає 2330 кв. метрів. Площа загального користування – близько 9000 кв. метрів.
Основні фінансово – економічні показники по КП Обухівської міської ради «Обухівський ринок» за 2018 рік
№ пп |
Показники | Фінансовий план на 2018 рік (тис. грн.) |
Фактичне виконання за 2018 рік (тис. грн.) | Відхилення, (+,-) (тис. грн.) |
% виконання |
1 | Дохід від реалізації послуг | 2448 | 2542.5 | 94.5 | 103.9 |
2 | ПДВ | 408 | 423.8 | 15.8 | 103.9 |
3 | Чистий дохід від реалізації послуг | 2040 | 2118.7 | 78.7 | 103.9 |
4 | Інші доходи(пеня) | 56 | 129.5 | 73.5 | 231.3 |
5 | Усього доходів | 2096 | 2248.2 | 152.2 | 107.3 |
4 | Матеріальні витрати , у т.ч.: |
1016 | 987.1 | -28.9 | 97.2 |
Витрати на охорону | 498 | 500.1 | 2.1 | 100.4 | |
Витрати на еленергію | 328 | 304.5 | -23.5 | 92.8 | |
Вивіз сміття | 40 | 45.5 | 5.5 | 113.8 | |
Водопостачання | 10 | 10.8 | 0.8 | 108 | |
Теплопостачання | 10 | 11.8 | 1.8 | 118 | |
Малоцінні та швидкозношуючи предмети | 90 | 74.1 | -15.9 | 82.3 | |
Земельний податок | 30 | 30.1 | 0.1 | 100.3 | |
Інші витрати( РРО) | 10 | 10.2 | 0.2 | 102 | |
5 | Амортизація | 36 | 47.9 | 11.9 | 133.1 |
6 | Витрати на оплату праці | 760 | 926.4 | 166.4 | 121.9 |
7 | Відрахування на соцзаходи | 168 | 202.1 | 34.1 | 120.3 |
8 | Адміністративні витрати, у т.ч. |
60 | 50.9 | -9.1 | 84.8 |
Послуги банку 12.3 Послуги зв’язку 9.2 Ремонт картриджа3.4 Канцтовари 26.0 |
|||||
9 | Інші витрати, у т.ч.: | 50 | 40.1 | -9.9 | 80.2 |
Послуги по програмному забезпеченню 12.8 Послуги оренди приміщення 22.3 Поштові витрати 0.9 Інші комунальні платежі 4.1 |
|||||
10 | Разом витрати | 2090 | 2254.5 | 164.5 | 107.9 |
11 | Фінансовий результат | 6 | -6.3 | ||
12 | Податок на прибуток | 1.1 | - | ||
13 | Чистий прибуток | 4.9 | - | ||
14 | Частина чистого прибутку | 0.8 | - | ||
15 | Рентабельність ,% | 0.3 | - |
Чисельність працюючих на підприємстві складає - 14 чоловік.
Середня заробітна плата за 2018 рік по підприємству складала 5555,0 гривень.
За результатами діяльності звітного періоду сплачено податків і платежів до бюджету та державних цільових фондів в сумі 744.2 тис. грн., в тому числі:
- податок на додану вартість - 335,7 тис. грн.;
- земельний податок – 30,1 тис. грн.;
- податок з доходів фізичних осіб – 165,1 тис. грн.;
- єдиний соціальний внесок – 199,6 тис. грн.;
- військовий збір – 13,7 тис. гривень.
Кредиторська заборгованість по підприємству по розрахункам з постачальниками складає 57,7 тис. грн. (Додаток 1).
Дебіторська заборгованість по підприємству по розрахункам з суб’єктами підприємницької діяльності за послуги з надання торговельних місць складає 319,0 тис. грн. (Додаток 2).
Дебіторська заборгованість за рішенням господарського суду та по відкритим виконавчим впровадженням складає 320,7 тис. грн. (Додаток 3).
Збитки комунального підприємства в 2018 році становить 6300,0 гривень.
Збитковість підприємства обумовлена тим, що реалізація послуг здійснювалася за тарифами нижчими за собівартість. Діючі тарифи на послуги ринку, що були затверджені рішенням виконавчого комітету Обухівської міської ради від 04.04.2017 року за № 187 «Про затвердження комунальному підприємству Обухівської міської ради «Обухівський ринок» вартості послуг з утримання одного торговельного місця в день на ринках», не відшкодовують фактичних витрат підприємства.
За звітний період на підприємстві були виконані наступні роботи:
- переналаштування системи відеоспостереження на території ринків по вулиці Каштановій,14 та вулиці Київській,166-а;
- встановлення тривожної кнопки охорони на території ринків по вулиці Каштановій,14 та вулиці Київській,166-а;
- заміна та облаштування водопроводу та каналізації на території ринках по вулиці Каштановій,14 та вулиці Київській,166-а;
- прибирання території загального користування;
- роботи по благоустрою, озелененню ринків, ямковий ремонт території;
- організація повірки вогнегасників та вагів;
- встановлення радіосповіщення на території ринків по вул. Каштановій,14 та вулиці Київській,166-а;
- облаштування ринків контейнерами для збору твердих побутових відходів;
- перелаштування пандусу під дитячі возики на ринку по вулиці Київській,166-а;
- встановлена вивіска по вулиці Київській,166-а; проводяться роботи щодо виготовлення другої рекламної вивіски;
- переведено на 70 % зовнішнє освітлення на світлодіодні лампи;
- укладено тверде покриття для торгівлі з палаток площею 55 кв. м на ринку по вулиці Каштановій,14;
- тимчасово на два місяці запроваджено безкоштовне використання для всіх відвідувачів санітарно – побутового приміщення на ринку по вул. Київській,166а.
З метою покращення фінансових показників роботи підприємства в 2019 році планується:
- надання в оренду п’яти торговельних павільйонів, що перейшли у власність комунального підприємства в процесі погашення заборгованості за послуги з надання торговельних місць;
- проведення ямкового ремонту доріжок та проходів на території ринків;
- проведення робіт з асфальтування центрального входу на ринок по вул. Каштанова,14;
- проведення реконструкції та ремонту торговельних рядів для здійснення населенням торгівлі сільськогосподарською продукцією на ринку по вул. Каштанова,14;
Важливим питанням залишається вирішення питання накриття між торговельними павільйонами, яке постраждало від снігопаду та перепадів температури повітря, на ринку по вул. Київській, 166а. Покрівля встановлене за власні кошти підприємців і не є власністю комунального підприємства. А тому, з цього приводу були проведені збори із представниками ініціативної групи підприємців ринку по вул. Київській,166а, де була запропоновані шляхи вирішення цієї проблеми.
На порядку денному підприємства залишається вирішення питань з підприємцями, які здійснюють господарську діяльність на території ринку по вулиці Київській,166а, щодо приведення до належного стану електропроводів по електропостачанню.
- Укладання договорів підприємцями на використання електроенергії з Київською обласною ЕК.
- Укладання договорів з підприємцями стаціонарних магазинів, які мають спільну територію з комунальним підприємством, на прибирання території загального користування( із 53 магазинів уклали 11) та вивезення сміття з ПП «Обухівміськвторресурси» ( із 53 магазинів уклали 5).
Покриття витрат, пов’язаних з діяльністю комунального підприємства, здійснювалося за рахунок плати за послуги утримання торговельних місць, вартість яких в 2018 році складала 3,30 грн. (ринок Піщана) та 4,00 грн. (Ранковий ринок) за 1 торговельне місце (1,65 грн. та 2,00 грн. за 1 кв. м) ;
- з 01.02.2019 року - 4,50 грн. та 5,50 грн. за 1торговельне місце
( 2,25 грн. та 2,75 грн. за 1 кв. м).
Секретар міської радиС.М.Клочко
Директор Комунального підприємства
Обухівської міської ради «Обухівський ринок» В.Л.Мигаленко
Додаток №1
Кредиторська заборгованість по КП Обухівської міської ради «Обухівський ринок» станом на 01.01.2019 року
1.Рахунок № 631 «Розрахунки з постачальниками»
№з/п | Назва підприємства | Найменування робіт, послуг | Сума (грн.) |
1 | ТОВ «Ніка Безпека Бізнесу» | охорона | 47268 |
2 | ТОВ «МЖЦ» | вивіз сміття | 12495 |
3 | ПрАТ «Енергія» | теплопостачання | 2785 |
4 | Виконавчий комітет Обухівської міськради | оренда | 4775 |
5 | КП «Обухівське водопровідно - каналізаційне підприємство» | водопостачання | 825 |
6 | ТОВ «Український проект» | за технічну документацію | 35000 |
7 | ПП «Обухівміськвторресурси» | вивіз сміття | 9135 |
8 | ТОВ «Київська обласна ЕК» Обухівське ВОК | авансовий платіж за електроенергію | -55350 |
9 | МПП «Світоч» | послуги з ТО РРО | 767 |
Разом | 57700 |
Секретар міської радиС.М.Клочко
Директор Комунального підприємства
Обухівської міської ради Обухівський
ринок» Мигаленко В.Л.
Додаток № 2
Дебіторська заборгованість по КП Обухівської міської ради
«Обухівський ринок» станом на 01.01.2019 року
1.Розрахунки з підприємцями за послуги з надання торговельних місць
№ пп |
ПІБ підприємців | Сума (грн.) |
1 | Голубенко Сергій Миколайович | 8102,0 |
2 | Ватазіна Галіна Романівна | 24962,0 |
3 | Вишенська Наталія Петрівна | 18791,0 |
4 | Галицька Галина Миколаївна | 8575,0 |
5 | Дем,янова Олена Петрівна | 7497,0 |
6 | Дробот Тетяна Вікторівна | 15641,0 |
7 | Колос Володимир Володимирович | 43508,0 |
8 | Косянчук Тамара Ярославівна | 7872,0 |
9 | Карпина Іван Володимирович | 5113,0 |
10 | Красовецька Лідія Василівна | 31165,0 |
11 | Кріпка Ольга Вікторівна | 11431,0 |
12 | Жинська Тетяна Іванівна | 8035,0 |
13 | Жигайло Марія Юріївна | 4705,0 |
14 | Павлик Інна Григорівна | 12471,0 |
15 | Паламарчук Микола Іванович | 13240,0 |
16 | Пурик Людмила Петрівна | 13910,0 |
17 | Приймак Віра Іллівна | 6381,0 |
18 | Самоліченко Надія Григорівна | 6222,0 |
19 | Сухопара Світлана В,ячеславівна | 62894,0 |
20 | Інші | 8485,0 |
Разом | 319000,0 |
Секретар міської радиС.М.Клочко
Директор Комунального підприємства
Обухівської міської ради Обухівський
ринок» Мигаленко В.Л.
Додаток № 3
1. Розрахунки з підприємцями за послуги з надання торговельних місць на розгляді господарського суду
№з/п | ПІБ підприємців | Сума (грн.) |
1 | Галицька Галина Миколаївна | 24654 |
2 | Кукліна Тетяна Олександрівна | 16117 |
3 | Марцінковська Олена Петрівна | 9511 |
4 | Сотніченко Наталія Василівна | 14932 |
5 | Решетняк Наталія Миколаївна | 35950 |
Разом | 101164 |
2. Розрахунки з підприємцями за послуги з надання торговельних місць стягнення виконавчою службою
№з/п | ПІБ підприємців | Сума (грн.) |
1 | Паламарчук Микола Іванович | 40488 |
2 | Самоліченко Надія Григорівна | 27964 |
3 | Сухопара Світлана В,ячеславівна | 53091 |
4 | Разом | 121543 |
3. Розрахунки з підприємцями за послуги з надання торговельних місць на розгляді в апеляційному суді
№ з/п |
ПІБ підприємців | Сума (грн.) |
1 | Пурик Людмила Петрівна | 54361 |
2 | Смалько Марія Олександрівна | 25724 |
3 | Фоменко Надія Олександрівна | 17889 |
Разом | 97974 |
Загальна сума заборгованості станом на 01.01.2019 року складає 320681,0 гривень.
Секретар міської радиС.М.Клочко
Директор Комунального підприємства
Обухівської міської ради Обухівський
ринок» Мигаленко В.Л.