ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Пушенко Наталія Володимирівна - начальник юридичного відділу виконавчого комітету Обухівської міської ради

Дата:

23.11.2016

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ
Про створення Комунального закладу Обухівської міської ради  “Обухівський міський центр первинної  медико- санітарної допомоги”

ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
 КИЇВСКОЇ ОБЛАСТІ
Шоста сесія сьомого скликання
РІШЕННЯ
Про створення Комунального закладу Обухівської міської ради  “Обухівський міський центр первинної  медико- санітарної допомоги”
         Відповідно до статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 8,18, 35-1 Основ законодавства України про охорону здоров’я, наказу Міністерства охорони здоров’я від 29.07.2016 року №80 «Про затвердження Положення про центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги та положень про його підрозділи» , з метою забезпечення належного виконання повноважень виконавчого комітету Обухівської міської ради щодо організації роботи закладів охорони здоров’я населення, ефективного використання коштів міського бюджету у сфері охорони здоров’я   , враховуючи рекомендації постійних комісій з питань: планування, бюджету та фінансів ; соціально-економічного розвитку, комунального господарства та управління комунальною власністю громади;  соціального захисту населення, освіти, культури, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та з питань зв’язків з політичними партіями, громадськими організаціями і об’єднаннями громадян,                                        
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
В И Р І Ш И Л А :
              1.Створити Комунальний заклад Обухівської міської ради  “Обухівський міський центр первинної  медико- санітарної допомоги”,  який розпочне діяльність з 01.01.2017 року.
              2.Затвердити Статут Комунального закладу Обухівської міської ради  “Обухівський міський центр первинної  медико- санітарної  допомоги”    
 ( додається).
        3.Доручити представнику Виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області  здійснити державну реєстрацію комунального закладу.
       4. Фінансовому управлінню виконавчого комітету визначити джерела фінансування і передбачити кошти у міському бюджеті Обухівської міської ради на 2017 рік  на утримання  новоствореного  Комунального закладу Обухівської міської ради  “Обухівський міський центр первинної  медико- санітарної  допомоги” .
       5. Контроль за виконанням цього рішення покладається на заступника міського голови Шевченко А.В. та на постійні комісії міської ради з питань: планування, бюджету та фінансів; соціально-економічного розвитку, комунального господарства та управління комунальною власністю громади; соціального захисту населення, освіти, культури, охорони здоров’я, сім’ї, молоді, спорту та з питань зв’язків з політичними партіями, громадськими організаціями і об’єднаннями громадян.
 
Міський голова                                                                            О.М. Левченко
 
м. Обухів
 №  ______       -16 -УІІ
від   29  листопада     2016 року
 
 
  
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                      рішення Обухівської міської ради
                                                         від 29.11.2016 року №______16-УІІ
 
 
 СТАТУТ
 
КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
«ОБУХІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ»
 
 
  
2016 рік
 
 
  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
1.1.КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ “ОБУХІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ  МЕДИКО-САНІТАРНОЇ  ДОПОМОГИ” (далі – Центр) є комунальним закладом охорони здоров’я Обухівської міської ради Київської області, що надає первинну (медико-санітарну) допомогу(далі- ПМСД) населенню міста Обухова та сіл міської ради Таценки і Ленди (далі – населення).
1.2.Центр створений на підставі рішення Обухівської міської ради від   29 листопада 2016 року №______________ . Засновником  Центру є Обухівська міська рада Київської області (далі – Засновник).
1.3.Центр заснований на основі  власності територіальної громади міста Обухова та сіл Ленди і Таценки.
1.4.Центр є об’єктом, що належить до  власності територіальної громади міста Обухова та сіл Ленди і Таценки в особі Обухівської міської ради Київської області (далі – Власник).
1.5.Органом, уповноваженим здійснювати управління Центром, є Виконавчий комітет Обухівської міської ради (далі – Орган управління).
1.6.Повноваження Засновника, Власника, Органу управління визначаються законодавством України та цим Статутом.
1.7.Центр не несе відповідальності за зобов'язаннями Власника та Органу управління.
1.8.Зміни та доповнення до Статуту Центру розглядаються та затверджуються рішеннями Обухівської  міської ради та підлягають державній реєстрації в порядку, визначеному чинним законодавством України.
1.9.Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, актами Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства охорони здоров’я України, іншими нормативно-правовими актами, наказами Управління охорони здоров’я Київської обласної державної адміністрації, актами Власника, актами Органу управління і цим Статутом.
 
 
  1. НАЙМЕНУВАННЯ ТА МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ.
2.1.Найменування Центру:
- повне державною мовою: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОБУХІВСЬКОЇ  МІСЬКОЇ РАДИ  “ОБУХІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ”;
скорочене державною мовою: КЗ ОМР “ОБУХІВСЬКИЙ МЦ ПМСД”;
2.2.Місцезнаходження Центру : 08720, Київська область, вулиця Каштанова, 52.
 
  1. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ.
 
3.1.Центр створений з метою реалізації державної політики у сфері охорони здоров’я, що передбачає проведення на території Обухівського району, заходів, спрямованих на:
- забезпечення населення доступною, своєчасною, якісною та ефективною первинної медико-санітарною допомогою;
- забезпечення керованості та безперервності медичної допомоги.
3.2.Основними завданнями Центру є:
3.2.1.організація надання прикріпленому населенню первинної медико-санітарної допомоги;
3.2.2.забезпечення належної доступності та якості первинної медико-санітарної допомоги для прикріпленого населення;
3.2.3.організація взаємодії із закладами охорони здоров’я, що надають вторинну (спеціалізовану) медичну допомогу, третинну (високо-спеціалізовану) медичну допомогу, екстрену медичну допомогу, паліативну медичну допомогу, медичну реабілітацію;
3.2.4.організація та надання невідкладної медичної допомоги населенню;
3.2.5.планування розвитку первинної медико-санітарної допомоги;
3.2.6.проведення організаційно-методичної роботи за напрямом первинної медико-санітарної допомоги;
3.2.7.здійснення фінансового, матеріально-технічного та кадрового забезпечення первинної медико-санітарної допомоги;
3.2.8.забезпечення взаємодії між підрозділами Центру в інтересах удосконалення надання медичної допомоги, збереження  та зміцнення здоров’я населення;
3.2.9.сприяння доступності для населення сільської місцевості стоматологічної та екстреної медичної допомоги, забезпечення лікарськими засобами;
3.3. Відповідно до покладених завдань Центр забезпечує:
3.3.1.надання населенню первинної медико-санітарної допомоги, у тому числі невідкладної, у визначеному законодавством порядку;
3.3.2.проведення заходів масової та індивідуальної профілактики інфекційних захворювань;
3.3.3.раннє виявлення та профілактику неінфекційних захворювань, визначення груп підвищеного ризику;
3.3.4.раннє виявлення та профілактику інфекційних захворювань, у тому числі соціально небезпечних;
3.3.5.проведення санітарно-просвітницької роботи, навчання населення здоровому способу життя, основам надання самодопомоги та взаємодопомоги;
3.3.6.проведення скринінгу захворювань, раннє виявлення яких веде до зменшення інвалідизації і смертності населення;
3.3.7.надання паліативної допомоги пацієнтам на останніх стадіях перебігу невиліковних захворювань, яка включає комплекс заходів, спрямованих на полегшення фізичних та емоційних страждань пацієнтів, моральну підтримку членів їх сімей;
3.3.8.здійснення відбору хворих для отримання санаторно-курортного лікування відповідно до показань;
3.3.9.проведення експертизи тимчасової втрати працездатності;
3.3.10.підготовку медичної документації для направлення осіб з ознаками стійкої втрати працездатності на медико-соціальну експертизу та на медико-соціальну реабілітацію;
3.3.11.виписку рецептів для пільгового забезпечення лікарськими засобами окремих груп населення та за певними категоріями захворювань відповідно до чинного законодавства;
3.3.12.управління та контроль якості надання медичної допомоги у своїх підрозділах;
3.3.13.наступність та послідовність медичного обстеження, лікування та реабілітації пацієнтів у взаємодії з іншими закладами охорони здоров’я відповідно до медичного маршруту пацієнта, направлення пацієнтів для отримання інших видів медичної допомоги. Створення на базі амбулаторій умов для проведення виїзних прийомів лікарями-спеціалістами закладами охорони здоров’я вторинного рівня;
3.3.14.взаємодію своїх структурних підрозділів з дошкільними навчальними закладами, навчальними закладами, соціальними службами, правоохоронними органами, підприємствами, установами та організаціями, засобами масової інформації, громадськими організаціями, органами місцевого самоврядування в інтересах збереження та зміцнення здоров’я населення;
3.3.15.реалізацію права громадян вільно вибирати лікаря, що надає ПМСД, у тому числі лікаря загальної практики - сімейного лікаря, що провадить господарську діяльність з медичної практики як фізична особа-підприємець, що перебуває з Центром у цивільно-правових відносинах, лікаря-терапевта дільничного, лікаря-педіатра дільничного Центру;
3.3.16.надання роботодавцю повідомлення про звернення потерпілого з посиланням на нещасний випадок на виробництві або про наявність підозри про гостре професійне захворювання;
3.3.17.організаційно-методичну роботу з надання ПМСД у своїх підрозділах за такими напрямами:
3.3.17.1.збір, узагальнення та контроль достовірності статистичної інформації;
3.3.17.2.надання звітів та оперативної інформації до територіальних інформаційно-аналітичних центрів медичної статистики;
3.3.17.3.аналіз стану здоров’я населення;
3.3.17.4.вивчення і прогнозування потреби населення у ПМСД;
3.3.17.5.планування лікувально-профілактичних заходів відповідно до потреб населення;
3.3.17.6.аналіз доступності ПМСД для населення, планування розвитку мережі та її кадрового забезпечення;
3.3.17.7.організація підвищення професійної кваліфікації кадрів, у тому числі навчання за напрямом визначеної спеціалізації;
3.3.17.8.впровадження сучасних методів профілактики, діагностики, лікування та реабілітації хворих, сучасних інформаційних технологій;
3.3.17.9.впровадження та вдосконалення системи управління якістю надання ПМСД;
3.3.18.аналіз стану фінансового забезпечення Центру, його підрозділів та розробку фінансових планів;
3.3.19.діяльність з придбання, перевезення, зберігання, використання та знищення наркотичних засобів, їх аналогів або прекурсорів, замісників їх аналогів, прекурсорів, отруйних чи сильнодіючих речовин або отруйних чи сильнодіючих засобів, психотропних речовин за наявності ліцензії на здійснення відповідних видів діяльності у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;
3.3.20.здійснення закупівлі лікарських засобів, виробів медичного призначення, медичного обладнання та інвентарю, інших засобів, необхідних для функціонування Центру та його підрозділів;
3.3.21.утримання будівель, споруд і технічних засобів Центру та його підрозділів у належному стані;
3.3.22.технічне обслуговування медичного обладнання у підрозділах Центру;
3.3.23.контроль за використанням матеріально-технічних ресурсів у підрозділах Центру;
3.3.24.облік матеріальних цінностей, у тому числі медичного обладнання та інвентарю;
3.3.25.планування та організацію проведення планово-попереджувальних ремонтів, ремонтно-будівельних робіт на об’єктах Центру та організацію налагоджувальних робіт при підготовці до експлуатації медичної апаратури та обладнання;
3.3.26.спеціальне навчання і перевірку знань з питань охорони праці посадових осіб Центру та працівників, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою.
3.3.27. інші функції, що випливають з покладених на Центр завдань.
3.4.Центр може бути клінічною базою вищих медичних навчальних закладів усіх рівнів акредитації та закладів післядипломної освіти.
3.5.Центр є власником баз персональних даних та здійснює збір та обробку персональних даних з метою забезпечення реалізації трудових відносин, адміністративно-правових відносин у сфері охорони здоров’я, відносин у сфері бухгалтерського обліку.
3.6.Предметом діяльності Центру можуть також бути інші види діяльності, які не заборонені чинним законодавством України.
3.7.Окремими видами діяльності Центр може займатись тільки на підставі дозволу (ліцензії), згідно з чинним законодавством України.
 
4.ПРАВОВИЙ СТАТУС.
4.1.Центр є юридичною особою публічного права.
4.2.Організаційно-правова форма Центру – комунальний заклад.
4.3.Центр є неприбутковою установою.
4.4.Центр користується закріпленим за ним майном, що належить до спільної власності територіальної громади міста Обухова та сіл Ленди і Таценки, на праві оперативного управління.
4.5.Центр здійснює господарську діяльність.
4.6.Збитки, завдані Центру внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, які було визнано судом неконституційними або недійсними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.
4.7.Для здійснення господарської діяльності Центр залучає і використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено чинним законодавством.
4.8.Центр має самостійний баланс, рахунки в Державному казначействі України, установах банків, у тому числі (в іноземній валюті), круглу печатку зі своїм найменуванням, штампи, а також бланки з власними реквізитами.
4.9.Держава, Власник, Орган управління не відповідають за зобов’язаннями Центру, а Центр не відповідає за зобов’язаннями держави, Власника, Органу управління, крім випадків, передбачених законодавством України.
4.10.Центр відповідно до законодавства України проходить державну реєстрацію, акредитацію та отримує ліцензію на здійснення медичної практики, ліцензії на здійснення інших видів діяльності у випадках, передбачених чинним законодавством.
4.11.Центр має право укладати угоди, набувати майнових та особистих немайнових прав, нести обов’язки, бути особою, яка бере участь у справах, що розглядається в судах України, міжнародних та третейських судах.
 
5. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ.
5.1.Центр має право:
5.1.1.звертатися у порядку, передбаченому законодавством, до центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств і організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, для отримання інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Центр завдань.
5.1.2.укладати господарські угоди з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, а також фізичними особами відповідно до чинного законодавства.
5.1.3.здійснювати співробітництво з іноземними організаціями відповідно до чинного законодавства.
5.1.4.здійснювати власне будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонт основних фондів у визначеному законодавством порядку.
5.1.5.залучати підприємства, установи та організації для реалізації своїх статутних завдань у визначеному законодавством порядку.
5.1.6 укладати договори про медичне обслуговування населення певної території відповідно до чинного законодавства з лікарями загальної практики - сімейними лікарями, які провадять господарську діяльність з медичної практики як фізичні особи - підприємці;
5.1.7. створювати внутрішні та відокремлені підрозділи –медичні амбулаторії, фельдшерсько-акушерські або фельдшерські пункти, пункти тимчасового базування, для організації медичного обслуговування  громадян у сільській місцевості  або за місцем розташування підприємств, установ, організацій;
5.1.8.здійснювати інші права, що не суперечать чинному законодавству.
 
5.2.Центр для реалізації своїх завдань забезпечує:
5.2.1.надання медичної допомоги відповідно до договору про медичне обслуговування населення за бюджетні кошти та інших укладених договорів;
5.2.2. дотримання встановленого порядку звітування;
5.2.3.надання звітів та оперативної інформації до територіальних інформаційно-аналітичних центрів медичної статистики;
5.2.4.належне ведення облікової документації та підготовки звітів;
5.2.5.координацію взаємодії амбулаторій, фельдшерсько-акушерських/фельдшерських пунктів з надання невідкладної медичної допомоги, проведення заходів диспансеризації та масової профілактики інфекційних захворювань в зоні територіального обслуговування Центру;
5.2.6.цільове використання закріпленого за ним майна та виділених бюджетних коштів;
5.2.7.утримання у належному стані рухомого і нерухомого майна;
5.2.8.створення нешкідливих та безпечних умов праці, виконання вимог законодавства про охорону праці, соціальне страхування, правил безпечної експлуатації устаткування, технічних регламентів, стандартів та санітарних норм, правил протипожежної безпеки;
5.2.9.здійснення заходів з удосконалення оплати праці працівників та інших заходів заохочення, спрямованих на підвищення мотивації до результативного, відповідального виконання їх посадових обов’язків;
5.2.10.зворотний зв’язок із закладами охорони здоров’я вторинної та третинної медичної допомоги щодо обслуговування ними прикріпленого до Центру населення.
5.2.11.Здійснює оперативну діяльність по матеріально-технічному забезпеченню своєї роботи.
5.2.12.Здійснює придбання матеріальних ресурсів у підприємств, організацій та установ незалежно від форм власності, а також у фізичних осіб.
5.3.Організацію виконання покладених на Центр завдань та функцій, дотримання вимог законодавства з питань охорони праці, пожежної безпеки забезпечує головний лікар. Обов'язки та права інших працівників Центру визначаються посадовими інструкціями, затвердженими головним лікарем.
 
6. УПРАВЛІННЯ.
6.1.Управління Центром здійснюється відповідно до цього Статуту на основі поєднання прав Власника та Органу управління щодо господарського використання комунального майна і участі в управлінні трудового колективу.
6.2.Компетенція Власника щодо управління Центром:
6.2.1.затверджує Статут Центру, внесені до нього зміни та доповнення;
6.2.2. призначає на посаду Головного лікаря шляхом укладення контракту, за згодою  керівника структурного підрозділу з питань охорони здоров’я  Київської обласної державної адміністрації;
6.2.3.вирішує питання про реорганізацію, ліквідацію та перепрофілювання Центру.
6.2.4.затверджує організаційну структуру та штатну чисельність Центру;
6.2.5. затверджує розмір фонду оплати праці та кошти на утримання закладу ;
 
6.3.Компетенція Органу управління:
6.3.1.здійснює перевірки фінансово-господарської діяльності Центру;
6.2.3.укладає і розриває контракт з головним лікарем Центру та здійснює контроль за його виконанням;
6.3.4.отримує необхідну інформацію, пов’язану з діяльністю Центру;
6.3.5.затверджує штатний розпис Центру.
6.4.Поточне керівництво діяльністю Центру здійснює Головний лікар Комунального закладу Обухівської міської ради «Обухівський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» (далі – Головний лікар).
6.4.2.Головним лікарем може бути призначено  особу, яка відповідає єдиним кваліфікаційним вимогам, що встановлюються центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я.
6.4.3.Строк найму, права, обов’язки і відповідальність Головного лікаря, умови його матеріального забезпечення, інші умови найму визначаються контрактом. Контракт з Головним лікарем укладає Орган управління.
6.4.4.Головного лікаря може бути звільнено з посади достроково на передбачених контрактом підставах відповідно до чинного законодавства.
6.5.Повноваження головного лікаря:
6.5.1.безпосередньо підпорядковується Органу управління та несе персональну відповідальність за виконання покладених на Центр завдань і здійснення ним своїх функцій;
6.5.2.здійснює загальне керівництво Центром;
6.5.2.спрямовує і координує заходи, що належать до компетенції Центру;
6.5.3.призначає своїх заступників та керівників підрозділів Центру;
6. 5.4.здійснює прийом працівників на роботу та звільнення з роботи;
6. 5.5.затверджує плани роботи Центру та його підрозділів;
6.5.6.затверджує режим роботи Центру та його підрозділів за поданням їх керівників;
6.5.7.організовує контроль за виконанням планів та дотриманням графіків роботи підрозділів Центру;
6.5.8.видає накази по Центру;
6.5.9.затверджує посадові інструкції працівників Центру;
6.5.10.забезпечує впровадження і вдосконалення системи управління якістю у Центрі;
6.5.11.забезпечує впровадження і вдосконалення системи мотивації праці у Центрі;
6.5.12.заохочує працівників та накладає стягнення у встановленому законодавством порядку;
6.5.13.укладає договори від імені Центру (у тому числі щодо надання первинної медико-санітарної допомоги), видає довіреності, відкриває рахунки в органах Держказначейства, в установах банків в установленому порядку;
6.5.14.представляє інтереси Центру в органах місцевого самоврядування, центральних органах виконавчої влади, органах судової влади;
6.5.15.розпоряджається коштами та майном відповідно до законодавства та цього Статуту;
6.5.16.забезпечує дотримання антикорупційного законодавства працівниками Центру;
6.5.17.підписує, подає на погодження Органу управління та на затвердження Власника проект Статуту Центру, проекти змін до Статуту Центру;
6.5.18.визначає організаційну структуру Центру, подає структуру Центру на затвердження Органу управління;
6.5.19.визначає граничну чисельність працівників та штатний розпис, подає їх на затвердження Власнику та Органу управління;
6.5.20.подає на затвердження Органу управління кошторис Центру;
6.5.21.затверджує положення про структурні підрозділи Центру за поданням керівників цих підрозділів;
6.5.22.від імені власника підписує колективний договір з одним або кількома профспілковими чи іншими уповноваженими на представництво трудовим колективом Центру органами, а у разі відсутності таких органів - представниками працівників, обраними і уповноваженими трудовим колективом Центру;
6.5.23.вирішує інші питання діяльності Центру у відповідності із законодавством.
6.6.Головний лікар та головний бухгалтер Центру несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку та статистичної звітності у встановленому законодавством порядку.
6.7.Для здійснення контролю за фінансовою діяльністю Центру згідно з рішенням Власника, може призначатися аудиторська перевірка. Порядок проведення аудиторських перевірок діяльності та звітності Центру встановлюється чинним законодавством України.
 
7. СТРУКТУРА ЦЕНТРУ.
7.1.Організаційна структура Центру та штатна чисельність затверджується рішенням Засновника.
7.2.Структурні підрозділи Центру діють на підставі положень, затверджених Головним лікарем.
7.3.Штатний розпис Центру, в тому числі його структурних підрозділів, затверджується Органом управління.
 
8. ВЗАЄМОДІЯ ТА КОНТРОЛЬ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ.
8.1.За необхідності надання пацієнту вторинної або третинної медичної допомоги Центр направляє пацієнтів згідно з показаннями до закладів охорони здоров’я вторинного рівня відповідної спеціалізації.
8.2.За необхідності надання пацієнту екстреної медичної допомоги або наявності показань до екстреної госпіталізації (консультації) у заклад вторинної або третинної медичної допомоги Центр здійснює виклик бригади екстреної (швидкої) медичної допомоги.
8.3.Центр взаємодіє із закладами охорони здоров’я та іншими закладами і установами, органами місцевого самоврядування, громадськими організаціями при вирішенні питань організації і надання ПМСД.
8.4.Клініко-експертна оцінка якості надання медичної допомоги та медичного обслуговування хворих у Центрі здійснюється відповідно до Положення про клініко-експертну комісію Міністерства охорони здоров'я Автономної Республіки Крим, структурних підрозділів з питань охорони здоров'я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 05 лютого 2016 року № 69, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24 лютого 2016 року за № 286/28416.
8.5.Здійснення контролю якості надання медичної допомоги покладається на завідувачів амбулаторій та на заступника головного лікаря Центру за розподілом функціональних обов’язків.
8.6.Координуюча, консультативна та дорадча функції з питань організації управління якістю медичної допомоги в Центрі покладаються на медичну раду закладу, яка діє відповідно до Положення про медичну раду закладу охорони здоров'я, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 05 лютого 2016 року № 69 , зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24 лютого 2016 року за № 287/28417.
 
 
9. МАЙНО ТА ФІНАНСУВАННЯ.
9.1.Майно Центру становлять необоротні та оборотні активи, основні засоби та грошові кошти, а також інші цінності, що передані Засновником або з інших не заборонених законом джерел, вартість яких відображається у самостійному балансі Центру.
9.2.Майно Центру належить до власності і закріплюється за ним на праві оперативного управління. Здійснюючи право оперативного управління, Центр користується та розпоряджається майном з урахуванням обмежень, встановлених законодавством України, цим Статутом та рішенням Власника.
9.3.Власник здійснює контроль за використанням і збереженням майна Центру через Орган управління.
9.4.Усі питання, які стосуються відмови від права на земельну ділянку, що знаходиться на балансі Центру або її відчуження, вирішуються виключно Власником за обов’язковим узгодженням з Органом управління.
9.5.Джерелами формування майна Центру є:
9.5.1.кошти міського бюджету Обухівської міської ради;
9.5.2.власні надходження Центру:
- від оплати послуг, що надаються Центром, згідно з його основною діяльністю;
-   від оплати за оренду майна;
- надходження від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна);
- кошти пожертвувань неприбуткових організацій;
- благодійні внески, гранти, дарунки, всі види добровільної та безоплатної допомоги, внески від спонсорів та меценатів;
- кошти отримані від підприємств, організацій, фізичних осіб, бюджетних установ для виконання цільових заходів;
9.5.3.Інші власні надходження Центру передбачені законодавством;
9.5.4. Інші джерела не заборонені законодавством.
9.6.Розподіл отриманих доходів (прибутків) або їх частини здійснюється серед засновників (учасників), членів органів управління та працівників Центру виключно для оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску.
9.7.Отримані доходи (прибутки) використовуються виключно для фінансування видатків на утримання Центру, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених його установчими документами.
9.8.Центр має право:
9.8.1. приймати на баланс та оперативне управління передані Засновником майно та кошти і використовувати їх за призначенням;
 
9.8.2. розподіляти матеріальні цінності між своїми структурними підрозділами;
9.8.3. за погодженням з Власником реалізувати застаріле обладнання, прилади, апаратуру та використовувати кошти від реалізації вказаного майна на оновлення матеріально-технічної бази Центру у визначеному законодавством порядку;
 9.9.Кошторис на утримання Центру затверджується Органом управління за поданням Головного лікаря.
9.10.Об’єкти нерухомості, що перебувають в оперативному управління Центру, можуть бути предметом купівлі-продажу, оренди, застави, лізингу, інших угод та договорів, виключно за рішенням Власника на умовах і в порядку, встановлених чинним законодавством України.
9.11.Центр має право відчужувати, передавати в оренду, віддавати в заставу майнові об’єкти, що належать до основних фондів, виключно за попередньою згодою Власника.
9.12.Списання з балансу основних фондів, а також прискорену амортизацію основних фондів Центр може проводити лише за згодою Власника.
9.13.Фінансування Центру:
9.13.1.фінансування діяльності Центру здійснюється у встановленому порядку за рахунок міського бюджету Обухівської міської ради, а також інших джерел, не заборонених законодавством України;
9.13.2.перевірка та ревізія порядку використання майна, господарської та фінансової діяльності Центру здійснюється Органом управління та уповноваженим державним органом у визначеному законодавством порядку.
9.14.Центр самостійно здійснює оперативний, бухгалтерський облік, веде статистичну, бухгалтерську та медичну звітність і подає її органам, уповноваженим здійснювати контроль за відповідними напрямами діяльності Центру у визначеному законодавством порядку.
9.15.Керівництво Центру несе відповідальність перед Органом управління та перед іншими органами за достовірність та своєчасність подання фінансової, статистичної та іншої звітності.
 
10. ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ.
10.1.Працівники Центру мають право брати участь в управлінні Центром через загальні збори (конференції), ради трудових колективів, професійні спілки, які діють у трудовому колективі, інші органи, уповноважені трудовим колективом та представництво, вносити пропозиції щодо поліпшення роботи Центру, а також з питань соціально-культурного і побутового обслуговування.
10.1.1.представники первинної профспілкової організації, а у разі їх відсутності – вільно обрані працівниками представники, представляють інтереси працівників в органах управління Центру відповідно до законодавства. Центр зобов’язаний створювати умови, які б забезпечували участь працівників в його управлінні.
10.2.Трудовий колектив Центру складається з усіх громадян, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з Закладом.
10.3.До складу органів, через які трудовий колектив реалізує своє право на участь в управлінні Центром, не може обиратися Головний лікар. Повноваження цих органів визначаються законодавством.
10.4.Трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Центру регулюється колективним договором.
10.5.Право укладання колективного договору від імені Органу управління надається головному лікарю Центру, а від імені трудового колективу – уповноваженому ним органу. Сторони колективного договору звітують на загальних зборах колективу не менш ніж один раз на рік.
10.6.Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров’я, гарантії обов’язкового медичного страхування працівників Центру та їх сімей, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Статуту та колективного договору.
10.7.Джерелом коштів на оплату праці працівників Центру є кошти міського бюджету. Форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, Генеральною та Галузевою угодами. Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого законодавством мінімального розміру заробітної плати. Умови оплати праці та матеріального забезпечення Головного лікаря визначаються контрактом, укладеним із Органом управління.
10.8.Оплата праці працівників Центру здійснюється у першочерговому порядку. Усі інші платежі здійснюються Центром після виконання зобов’язань щодо оплати праці.
10.9.Працівники Центру проводять свою діяльність відповідно до Статуту, колективного договору та посадових інструкцій згідно з законодавством.
 
11. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ.
11.1.Припинення діяльності Центру здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації – за рішенням Власника, а у випадках, передбачених законом України, - за рішенням суду.
11.2.    У разі  припинення діяльності Центру (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення)  забороняється розподіл отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників , працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб; активи передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.
 11.3.Ліквідація Центру здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється Власником або за рішенням суду.
11.4.Порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для пред’явлення вимог кредиторами, що не може бути меншим, ніж два місяці з дня публікації рішення про ліквідацію, визначаються органом, який прийняв рішення про ліквідацію Центру.
11.5.Ліквідаційна комісія розміщує у друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до неї, а наявних (відомих) кредиторів повідомляє особисто в письмовій формі у визначені законодавством строки. Одночасно ліквідаційна комісія вживає усіх необхідних заходів із стягнення дебіторської заборгованості Центру та виявлення кредиторів з письмовим повідомленням кожного з них про ліквідацію Центру.
11.6. З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження з управління Центром. Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно Центру і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його Власнику або органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені в установленому законодавством порядку.
Ліквідаційна комісія виступає в суді від імені Центру, що ліквідовується.
11.7.Черговість та порядок задоволення вимог кредиторів визначаються відповідно до законодавства.
11.8.Працівникам Центру, які звільняються у зв’язку з його реорганізацією чи ліквідацією, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до законодавства про працю.
11.9.Центр є таким, що припинився, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.
 
12. ВНЕСЕННЯ ЗМІН ТА ДОПОВНЕНЬ ДО СТАТУТУ.
12.1.Зміни та доповнення до Статуту вносяться за рішенням Власника і набувають чинності з моменту їх державної реєстрації.
_______________________________________________________________