ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Шевченко Людмила Миколаївна - начальник віддлу житлово - комунального господарства та транспорту виконавчого комітету Обухівської міської ради

Дата:

16.12.2016

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ
Про затвердження міської цільової Програми  «Міський Контакт-Центр»  на 2017 рік            


ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Сімнадцята  сьомого скликання
Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я
 
Про затвердження міської цільової Програми  «Міський Контакт-Центр»  на 2017 рік
           
Розглянувши проект міської цільової Програми  «Міський Контакт-Центр»  на 2017 рік, з метою створення умов для досягнення європейських стандартів якості послуг, відкритості та прозорості діяльності органів місцевого самоврядування,  створення якісно нових форм організації діяльності органів місцевого самоврядування, їх взаємодію з громадянами та суб’єктами господарювання шляхом надання доступу до державних інформаційних ресурсів, налагодження конструктивного діалогу між жителями та органами виконавчої влади міста , відповідно до  Законів України  «Про інформацію», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», керуючись  пунктом 22 частини 1 статті 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи висновки постійної  комісії з питань соціально-економічного розвитку, комунального господарства та управління комунальною власністю та  з питань планування, бюджету та фінансів
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
В И Р І Ш И Л А:
          1. Затвердити міську цільову Програму « Контакт-Центр»  на 2017 рік,  додається
         2. Фінансовому управлінню виконавчого комітету  міської  ради  при формуванні  міського бюджету Обухівської міської ради  передбачити  кошти  на фінансування  заходів Програми на 2017 рік.
         3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Обухівської міської ради з питань соціально-економічного розвитку, комунального господарства та управління комунальною власністю та першого заступника міського голови  Верещака А.М.
 
 
Міський голова                                                                                  О.М.Левченко
 
м.Обухів №  - 17 - VII від 22.12.2016 року
 
 
 
 
вик. Шевченко Л.М
 
 
 
  
ЗАТВЕРДЖЕНО
 рішенням Обухівської міської ради
від 22.12.2016 року№ ______- 17 - VII
 
МІСЬКА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА
« Контакт-Центр»  на 2017 рік
1.Загальні положення
1.1. Регламент розгляду звернень громадян, що надходять до інформаційно-диспетчерської служби « Контакт-Центр» (далі – Регламент) розроблено згідно з Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації»,  та в рамках реалізації  стратегічного напрямку Впровадження електронного врядування
1.2. Регламент визначає механізм взаємодії інформаційно-диспетчерської служби «Контакт-Центр» (далі – Контакт-Центр) з підприємствами, установами, закладами міста щодо розгляду звернень громадян (прийом, реєстрація, строки виконання, передача на виконання, контроль).
1.3. Регламент затверджується рішенням виконкому міської ради.
1.4. Дотримання вимог Регламенту є обов’язковим до виконання усіма структурними підрозділами міської ради, підприємствами, установами, закладами міста.
1.5. Організаційне забезпечення виконання Регламенту здійснює відділ по роботі із зверненнями громадян міської ради.
 
2.Мета Програми
"Контакт-Центр" створений з метою налагодження конструктивного діалогу між жителями та органами виконавчої влади міста. Програма надає жителям можливість:
отримувати інформацію про діяльність органів влади;
контролювати своєчасність та якість робіт, що виконуються на об'єктах міського господарства;
повідомляти про виявлені порушення; 
вказувати на незаконне розміщення об'єктів;
пропонувати додаткові роботи з благоустрою подвір'їв;
оцінювати роботу державних установ;
підтверджувати чи спростовувати відповіді службовців про вирішення проблем."Міський Контакт-Центр" - інструмент для активних, небайдужих громадян, тих, хто любить своє місто та бажає брати участь у його розвитку.
 
3. Заходи Програми
3. Прийом, реєстрація, розгляд звернень громадян
3.1. Оператори Контакт-Центру цілодобово приймають звернення від громадян відповідно до Стандарту про роботу оператора Контакт-Центру з громадянами.
3.2. Звернення реєструються в базі даних « Контакт-Центр» шляхом створення електронної картки. При створенні електронної картки в ній зазначається прізвище, ім’я, по батькові заявника, його адреса, контактний телефон, суть питання, визначається виконавець звернення.
Строк розгляду встановлюється автоматично згідно з класифікатором питань та визначеним по кожному виду питання строком (аварійний – 6 годин, короткостроковий – 24 години, середньостроковий – 72 години, довгостроковий – 1 тиждень) згідно з додатком 2.
Звернення вважається повторним, якщо заявник звертається протягом п’яти наступних днів після виконання першого звернення з цього ж питання.
3.3. Звернення в режимі реального часу надсилаються виконавцям в електронному форматі. З 17-00 до 7-00 звернення з питання експлуатації житлового фонду передаються додатково в телефонному режимі відповідальній особі, яка знаходиться на чергуванні.
3.4. При необхідності залучення співвиконавця оператор Контакт-Центру переадресовує картку іншому виконавцю, повідомляючи про це заявника в телефонному режимі.
 
4. Фінансове забезпечення Програми
Джерелом фінансування Програми є:
- кошти міського бюджету Обухівської міської ради;
- інші джерела, не заборонені діючим законодавством. 
Загальний орієнтований обсяг фінансування даної Програми за кошти міського бюджету  складає – 28800,0 грн.
 
5. Очікувані результати
Налагодження конструктивного діалогу між жителями та органами виконавчої влади міста.
Створяться  умови для  прискорення досягнення європейських стандартів якості послуг, відкритості та прозорості діяльності органів місцевого самоврядування, діяльності підприємств  житлово-комунального господарства . Створення якісно нових форм організації діяльності органів місцевого самоврядування, їх взаємодію з громадянами та суб’єктами господарювання шляхом надання доступу до державних інформаційних ресурсів, можливості звертатися до органів державної влади та органів місцевого самоврядування з використанням Інтернету.
 
 
Секретар міської ради                                                                    С.М.Клочко
 
 
Вик. Шевченко Л.М.
Додаток
 до міської  цільової  Програми « Контакт-Центр»  на 2017 рік
 
Кошторис витрат (першочергових заходів)
МІСЬКОЇ ЦІЛЬОВОЇ ПРОГРАМИ  «Контакт-Центр» на 2017 рік
 
 
 
 
Зміст заходів
Сума бюджетних
коштів,
грн
Термін          виконання
1. ПЕРЕДАЧА ПРАВ НА ВИКОРИСТАННЯ КОМП'ЮТЕРНОЇ ПРОГРАМИ
«Контакт-Центр»
 
 
28 800,0
 
2017 рік
  Всього 28 800,0  
 
Секретар міської ради                                                                     С.М.Клочко
Начальник фінансового управління
виконавчого комітету Обухівської
міської ради                                                                                     Н.І. Медвідчук
Начальник відділу житлово комунального
 господарства та транспорту                                                         Л.М.Шевченко