ПРОЄКТ РІШЕННЯ №
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Шістдесят восьма сесія сьомого скликання
Р І Ш Е Н Н Я
Про ухвалення звернення Обухівської міської ради до Президента
України, Голови Верховної Ради України, Народного депутата України
Дубінського О.А.
Розглянувши звернення Асоціації міст України від 31.07.2020 № 1-187/2, відповідно до ст. 43, 49 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Регламенту Обухівської міської ради VII скликання, з метою захисту прав та інтересів жителів Обухівської міської об’єднаної територіальної громади у сфері земельних відносин, враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань регламенту, депутатської діяльності, етики, законності та правопорядку,
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИРІШИЛА:
1. Ухвалити звернення Обухівської міської ради до Президента
України, Голови Верховної Ради України, Народного депутата України
Дубінського О.А. ( додатки 1,2,3).
2.Доручити секретарю міської ради надіслати звернення за належністю для відповідного розгляду.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Обухівської міської ради з питань регламенту, депутатської етики, забезпечення діяльності депутатів, законності і правопорядку, зв’язків із засобами масової інформації, громадськістю та політичними партіями.
Міський голова О.М.Левченко
м. Обухів №____68-УІІ
від 27 серпня 2020 року
вик. Пушенко Н.В.
Додаток до рішення Обухівської міської ради
№______68-УІІ від 27.08.2020
ЗВЕРНЕННЯ
ДО ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
Вельмишановний Володимире Олександровичу!
Обухівська міська рада від імені Обухівської міської об’єднаної територіальної громади Київської області звертається до Вас, як до Ґаранта Конституції України, прав і свобод людини та громадянина щодо захисту права громадян на користування об’єктами комунальної власності та недопущення обмеження прав громадян на вільне розпорядження приватною власністю.
Законопроект «Про внесення змін до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» щодо розпорядження землями комунальної власності» за реєстр.№ 3801 від 07.07.2020 року, поданий групою народних депутатів України, зупинить процес прийняття рішень місцевими радами з питань розпорядження землями. Насамперед, це торкнеться прав громадян, які відповідно до Конституції України та Земельного кодексу України мають право на набуття у власність та на отримання у тимчасове чи постійне користування земельних ділянок.
Варто відзначити, що відповідно до статті 13 Конституції України від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування у межах, визначених Конституцією України. Рішення про розпорядження землями комунальної власності приймається колегіально депутатами, обраними на основі прямого, рівного, загального виборчого права громадянами, що само по собі передбачає відкритий та демократичний спосіб їх прийняття. Процедура прийняття рішення не повинна створювати додаткових адміністративних обмежень для фізичних і юридичних осіб у реалізації їх прав, а має бути законною та максимально простою. Введення ж додаткових ускладнень до процедури надання земельних ділянок відповідно до практики Європейського суду з прав людини може тлумачитися як порушення статті 1 Першого протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.
Законопроектом (реєстр.№ 3801) у прихованій формі пропонується перекласти на органи місцевого самоврядування відповідальність держави за неможливість забезпечити усіх громадян земельними ділянками відповідно до Закону. Така позиція авторів законопроекту не відповідає конституційним визначенням України як правової держави та обов’язку держави утверджувати та забезпечувати права і свободи людини та підриває у громадян авторитет до місцевого самоврядування та держави.
Враховуючи надзвичайну важливість питання, з метою збереження основних принципів належного врядування, з метою забезпечення конституційних прав громадян та юридичних осіб, просимо:
Провести всебічний аналіз законопроекту реєстр.№ 3801 та не допустити його прийняття Верховною Радою України, як такого, що не відповідає конституційним обов’язкам держави із забезпечення реалізації прав громадян і який знецінює авторитет місцевого самоврядування, як конституційної та демократичної основи правової держави.
Секретар ради С.М. Клочко
Додаток до рішення Обухівської міської ради
№______68-УІІ від 27.08.2020
ЗВЕРНЕННЯ
ДО ГОЛОВИ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ РАЗУМКОВА Д.О.
Шановний Дмитре Олександровичу!
Обухівська міська рада від імені Обухівської міської об’єднаної територіальної громади Київської області звертається до Вас як до Голови єдиного органу законодавчої влади в Україні, на який Конституцією України покладено обов’язок реалізація задекларованих Основним Законом конституційних прав і свобод людини і громадянина.
У Верховній Раді України зареєстровано проект Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» щодо розпорядження землями комунальної власності» (реєстр.№ 3801 від 07.07.2020 р. авторства групи народних депутатів України фракції «Слуга Народу» під головуванням Клочко А.А.).
Законопроектом пропонується запровадити голосування «кваліфікованою» більшістю у 2/3 голосів від загального складу ради для прийняття рішень з питань розпорядження земельними ділянками комунальної форми власності.
У разі ухвалення законопроекту.№ 3801, його норми здатні повністю паралізувати процес прийняття місцевими радами рішень з питань розпорядження комунальними землями. Насамперед, це торкнеться прав громадян, які відповідно до Конституції України та Земельного кодексу України мають право на набуття у власність та на отримання у тимчасове чи постійне користування земельних ділянок.
Процедура прийняття рішення органами місцевого самоврядування не повинна створювати додаткових адміністративних обмежень для фізичних і юридичних осіб у реалізації їх прав, а має бути законною та максимально простою. У сукупності із запровадженим імперативним мандатом депутата питання розпорядження землями перестане бути питанням забезпечення прав громадян та юридичних осіб на володіння чи користування земельними ділянками, а стане виключно політичним питанням, що призведе до чисельних порушень законодавства.
Введення додаткових ускладнень до процедури надання земельних ділянок відповідно до практики Європейського суду з прав людини може тлумачитися як порушення статті 1 Першого протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.
Законопроектом (реєстр.№ 3801) також у прихованій формі пропонується перекласти на органи місцевого самоврядування відповідальність держави за неможливість забезпечити усіх громадян земельними ділянками відповідно до Закону. Норми законопроекту не відповідають конституційним визначенням України, як правової держави та обов’язку держави утверджувати та забезпечувати права і свободи людини та підриває у громадян авторитет до місцевого самоврядування та держави.
Враховуючи надзвичайну важливість питання, з метою збереження основних принципів належного врядування, забезпечення конституційних прав громадян та юридичних осіб, прошу:
Не допустити включення законопроекту реєстр.№ 3801 до порядку денного сесії Верховної Ради України, як такого, що несе загрозу реалізації громадянами своїх конституційних прав.
Секретар ради С.М. Клочко
Додаток до рішення Обухівської міської ради
№______68-УІІ від 27.08.2020
ЗВЕРНЕНЯ
ДО НАРОДНОГО ДЕПУТАТА УКРАЇНИ
Шановний Олександре Анатолійовичу !
Обухівська міська рада від імені Обухівської міської об’єднаної територіальної громади Київської області звертається до Вас та наголошує, що до Верховної Ради України внесено законопроект «Про внесення змін до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» щодо розпорядження землями комунальної власності» (реєстр.№ 3801 від 07.07.2020 р. авторства групи народних депутатів України фракції «Слуга Народу» під головуванням Клочко А.А.).
Законопроектом пропонується запровадити голосування «кваліфікованою» більшістю у 2/3 голосів від загального складу ради для прийняття рішень місцевої ради з питань розпорядження земельними ділянками комунальної форми власності.
У разі ухвалення законопроекту.№ 3801, його норми здатні повністю паралізувати процес прийняття місцевими радами рішень з питань розпорядження комунальними землями. Насамперед, це торкнеться прав громадян, які відповідно до Конституції України та Земельного кодексу України мають право на набуття у власність та на отримання у тимчасове чи постійне користування земельних ділянок.
Процедура прийняття рішення органами місцевого самоврядування не повинна створювати додаткових адміністративних обмежень для фізичних і юридичних осіб у реалізації їх прав, а має бути законною та максимально простою. У сукупності із запровадженим імперативним мандатом депутата питання розпорядження землями перестане бути питанням забезпечення прав громадян та юридичних осіб на володіння чи користування земельними ділянками, а стане виключно політичним питанням, що призведе до чисельних порушень законодавства.
Введення додаткових ускладнень до процедури надання земельних ділянок відповідно до практики Європейського суду з прав людини може тлумачитися як порушення статті 1 Першого протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.
Законопроектом (реєстр.№ 3801) у прихованій формі пропонується перекласти на органи місцевого самоврядування відповідальність держави за неможливість забезпечити усіх громадян земельними ділянками відповідно до Закону. Така позиція авторів законопроекту не відповідає конституційним визначенням України як правової держави та обов’язку держави утверджувати та забезпечувати права і свободи людини та підриває у громадян авторитет до місцевого самоврядування та держави.
Враховуючи надзвичайну важливість питання, з метою збереження основних принципів належного врядування, забезпечення конституційних прав громадян та юридичних осіб, прошу:
Не допустити прийняття законопроекту реєстр.№ 3801, як такого, що несе загрозу реалізації громадянами своїх конституційних прав.
Секретар ради С.М. Клочко
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Шістдесят восьма сесія сьомого скликання
Р І Ш Е Н Н Я
Про ухвалення звернення Обухівської міської ради до Президента
України, Голови Верховної Ради України, Народного депутата України
Дубінського О.А.
Розглянувши звернення Асоціації міст України від 31.07.2020 № 1-187/2, відповідно до ст. 43, 49 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Регламенту Обухівської міської ради VII скликання, з метою захисту прав та інтересів жителів Обухівської міської об’єднаної територіальної громади у сфері земельних відносин, враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань регламенту, депутатської діяльності, етики, законності та правопорядку,
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИРІШИЛА:
1. Ухвалити звернення Обухівської міської ради до Президента
України, Голови Верховної Ради України, Народного депутата України
Дубінського О.А. ( додатки 1,2,3).
2.Доручити секретарю міської ради надіслати звернення за належністю для відповідного розгляду.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Обухівської міської ради з питань регламенту, депутатської етики, забезпечення діяльності депутатів, законності і правопорядку, зв’язків із засобами масової інформації, громадськістю та політичними партіями.
Міський голова О.М.Левченко
м. Обухів №____68-УІІ
від 27 серпня 2020 року
вик. Пушенко Н.В.
Додаток до рішення Обухівської міської ради
№______68-УІІ від 27.08.2020
ЗВЕРНЕННЯ
ДО ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
Вельмишановний Володимире Олександровичу!
Обухівська міська рада від імені Обухівської міської об’єднаної територіальної громади Київської області звертається до Вас, як до Ґаранта Конституції України, прав і свобод людини та громадянина щодо захисту права громадян на користування об’єктами комунальної власності та недопущення обмеження прав громадян на вільне розпорядження приватною власністю.
Законопроект «Про внесення змін до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» щодо розпорядження землями комунальної власності» за реєстр.№ 3801 від 07.07.2020 року, поданий групою народних депутатів України, зупинить процес прийняття рішень місцевими радами з питань розпорядження землями. Насамперед, це торкнеться прав громадян, які відповідно до Конституції України та Земельного кодексу України мають право на набуття у власність та на отримання у тимчасове чи постійне користування земельних ділянок.
Варто відзначити, що відповідно до статті 13 Конституції України від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування у межах, визначених Конституцією України. Рішення про розпорядження землями комунальної власності приймається колегіально депутатами, обраними на основі прямого, рівного, загального виборчого права громадянами, що само по собі передбачає відкритий та демократичний спосіб їх прийняття. Процедура прийняття рішення не повинна створювати додаткових адміністративних обмежень для фізичних і юридичних осіб у реалізації їх прав, а має бути законною та максимально простою. Введення ж додаткових ускладнень до процедури надання земельних ділянок відповідно до практики Європейського суду з прав людини може тлумачитися як порушення статті 1 Першого протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.
Законопроектом (реєстр.№ 3801) у прихованій формі пропонується перекласти на органи місцевого самоврядування відповідальність держави за неможливість забезпечити усіх громадян земельними ділянками відповідно до Закону. Така позиція авторів законопроекту не відповідає конституційним визначенням України як правової держави та обов’язку держави утверджувати та забезпечувати права і свободи людини та підриває у громадян авторитет до місцевого самоврядування та держави.
Враховуючи надзвичайну важливість питання, з метою збереження основних принципів належного врядування, з метою забезпечення конституційних прав громадян та юридичних осіб, просимо:
Провести всебічний аналіз законопроекту реєстр.№ 3801 та не допустити його прийняття Верховною Радою України, як такого, що не відповідає конституційним обов’язкам держави із забезпечення реалізації прав громадян і який знецінює авторитет місцевого самоврядування, як конституційної та демократичної основи правової держави.
Секретар ради С.М. Клочко
Додаток до рішення Обухівської міської ради
№______68-УІІ від 27.08.2020
ЗВЕРНЕННЯ
ДО ГОЛОВИ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ РАЗУМКОВА Д.О.
Шановний Дмитре Олександровичу!
Обухівська міська рада від імені Обухівської міської об’єднаної територіальної громади Київської області звертається до Вас як до Голови єдиного органу законодавчої влади в Україні, на який Конституцією України покладено обов’язок реалізація задекларованих Основним Законом конституційних прав і свобод людини і громадянина.
У Верховній Раді України зареєстровано проект Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» щодо розпорядження землями комунальної власності» (реєстр.№ 3801 від 07.07.2020 р. авторства групи народних депутатів України фракції «Слуга Народу» під головуванням Клочко А.А.).
Законопроектом пропонується запровадити голосування «кваліфікованою» більшістю у 2/3 голосів від загального складу ради для прийняття рішень з питань розпорядження земельними ділянками комунальної форми власності.
У разі ухвалення законопроекту.№ 3801, його норми здатні повністю паралізувати процес прийняття місцевими радами рішень з питань розпорядження комунальними землями. Насамперед, це торкнеться прав громадян, які відповідно до Конституції України та Земельного кодексу України мають право на набуття у власність та на отримання у тимчасове чи постійне користування земельних ділянок.
Процедура прийняття рішення органами місцевого самоврядування не повинна створювати додаткових адміністративних обмежень для фізичних і юридичних осіб у реалізації їх прав, а має бути законною та максимально простою. У сукупності із запровадженим імперативним мандатом депутата питання розпорядження землями перестане бути питанням забезпечення прав громадян та юридичних осіб на володіння чи користування земельними ділянками, а стане виключно політичним питанням, що призведе до чисельних порушень законодавства.
Введення додаткових ускладнень до процедури надання земельних ділянок відповідно до практики Європейського суду з прав людини може тлумачитися як порушення статті 1 Першого протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.
Законопроектом (реєстр.№ 3801) також у прихованій формі пропонується перекласти на органи місцевого самоврядування відповідальність держави за неможливість забезпечити усіх громадян земельними ділянками відповідно до Закону. Норми законопроекту не відповідають конституційним визначенням України, як правової держави та обов’язку держави утверджувати та забезпечувати права і свободи людини та підриває у громадян авторитет до місцевого самоврядування та держави.
Враховуючи надзвичайну важливість питання, з метою збереження основних принципів належного врядування, забезпечення конституційних прав громадян та юридичних осіб, прошу:
Не допустити включення законопроекту реєстр.№ 3801 до порядку денного сесії Верховної Ради України, як такого, що несе загрозу реалізації громадянами своїх конституційних прав.
Секретар ради С.М. Клочко
Додаток до рішення Обухівської міської ради
№______68-УІІ від 27.08.2020
ЗВЕРНЕНЯ
ДО НАРОДНОГО ДЕПУТАТА УКРАЇНИ
Шановний Олександре Анатолійовичу !
Обухівська міська рада від імені Обухівської міської об’єднаної територіальної громади Київської області звертається до Вас та наголошує, що до Верховної Ради України внесено законопроект «Про внесення змін до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» щодо розпорядження землями комунальної власності» (реєстр.№ 3801 від 07.07.2020 р. авторства групи народних депутатів України фракції «Слуга Народу» під головуванням Клочко А.А.).
Законопроектом пропонується запровадити голосування «кваліфікованою» більшістю у 2/3 голосів від загального складу ради для прийняття рішень місцевої ради з питань розпорядження земельними ділянками комунальної форми власності.
У разі ухвалення законопроекту.№ 3801, його норми здатні повністю паралізувати процес прийняття місцевими радами рішень з питань розпорядження комунальними землями. Насамперед, це торкнеться прав громадян, які відповідно до Конституції України та Земельного кодексу України мають право на набуття у власність та на отримання у тимчасове чи постійне користування земельних ділянок.
Процедура прийняття рішення органами місцевого самоврядування не повинна створювати додаткових адміністративних обмежень для фізичних і юридичних осіб у реалізації їх прав, а має бути законною та максимально простою. У сукупності із запровадженим імперативним мандатом депутата питання розпорядження землями перестане бути питанням забезпечення прав громадян та юридичних осіб на володіння чи користування земельними ділянками, а стане виключно політичним питанням, що призведе до чисельних порушень законодавства.
Введення додаткових ускладнень до процедури надання земельних ділянок відповідно до практики Європейського суду з прав людини може тлумачитися як порушення статті 1 Першого протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.
Законопроектом (реєстр.№ 3801) у прихованій формі пропонується перекласти на органи місцевого самоврядування відповідальність держави за неможливість забезпечити усіх громадян земельними ділянками відповідно до Закону. Така позиція авторів законопроекту не відповідає конституційним визначенням України як правової держави та обов’язку держави утверджувати та забезпечувати права і свободи людини та підриває у громадян авторитет до місцевого самоврядування та держави.
Враховуючи надзвичайну важливість питання, з метою збереження основних принципів належного врядування, забезпечення конституційних прав громадян та юридичних осіб, прошу:
Не допустити прийняття законопроекту реєстр.№ 3801, як такого, що несе загрозу реалізації громадянами своїх конституційних прав.
Секретар ради С.М. Клочко