ОПИС ДОКУМЕНТУ

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

22.06.2021

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ
Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Комунального некомерційного підприємства Обухівської міської ради «Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування», затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Комунального некомерційного підприємства Обухівської міської ради «Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» та персонального складу конкурсної комісії


                        ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА            ПРОЄКТ
 КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
 
 
ОДИНАДЦЯТА СЕСІЯ ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ
Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я
24 червня 2021 року                                                    № ____- 11 – VІІІ
 
Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Комунального некомерційного підприємства Обухівської міської ради «Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування», затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Комунального некомерційного підприємства Обухівської міської ради «Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» та персонального складу конкурсної комісії
 
 
Відповідно до ст. 26, ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я» від 27.12.2017 № 1094, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку укладання контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я від 21 серпня 2019 року № 792, з метою забезпечення належного рівня надання медичної допомоги на території Обухіської міської територіальної громади та враховуючи рекомендації комісії з гуманітарних питань: 
 
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИРІШИЛА:
 
  1. Оголосити про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Комунального некомерційного підприємства Обухівської міської ради «Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування».
  2. Затвердити Порядок проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Комунального некомерційного підприємства Обухівської міської ради «Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування», що додається.
  3. Надати дозвіл Обухівському міському голові затвердити персональний склад конкурсної комісії на заміщення вакантної посади  директора Комунального некомерційного підприємства Обухівської міської ради «Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування».
  4. Конкурсній комісії забезпечити проведення конкурсу відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Комунального некомерційного підприємства Обухівської міської ради «Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування».
  5. Відділу організаційно-кадрової роботи виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області подати повідомлення про оголошення конкурсу на офіційному веб-сайті Обухівської міської ради Київської області та в газеті «Обухівські вісті». 
  6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Шевченко А.В.
 
 
 
Міський голова                                                                           О.М.Левченко
 
 
Виконавець Акусок Л.М.
 
 
 Додаток
Затверджено
Рішенням одинадцятої  сесії
від  24  червня 2021 року
№ ________11- VIII
 
 
 
ПОРЯДОК 
проведення конкурсу на зайняття посади  директора Комунального некомерційного підприємcтва Обухівської міської ради «Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування»
 
Загальна частина
 
1. Цей Порядок визначає механізм проведення конкурсу на зайняття посади директора Комунального некомерційного підприємства Обухівської міської ради «Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (далі - конкурс).
2. Конкурс проводиться за рішенням Обухівської міської ради Київської області (далі - орган управління).
3. Конкурс проводиться з дотриманням принципів:
1) забезпечення рівного доступу;
2) політичної неупередженості;
3) законності;
4) довіри суспільства;
5) недискримінації;
6) прозорості;
7) доброчесності;
8) ефективного і справедливого процесу відбору.
 
Умови проведення конкурсу
 
4. Підставою для проведення конкурсу є рішення органу управління.
5. Конкурс складається з таких етапів:
1) прийняття рішення про проведення конкурсу;
2) формування конкурсної комісії (у разі необхідності оновлення її складу);
3) підготовка до проведення конкурсу (оприлюднення оголошення про проведення конкурсу, прийняття документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі, перевірка поданих документів на відповідність установленим вимогам);
4) проведення конкурсу (заслуховування конкурсної пропозиції та проведення співбесіди з кандидатами (претендентами), визначення переможця конкурсу);
5) оприлюднення результатів конкурсу.
6. Орган управління тимчасово (з дня виникнення вакантної посади до призначення керівника закладу за результатами конкурсу) покладає виконання обов’язків керівника закладу на особу з числа штатних працівників закладу.
7. Особи, які подали необхідні документи для участі в конкурсі, є претендентами на зайняття посади (далі - претенденти).
 
Склад, порядок формування та діяльності конкурсної комісії, її повноваження
 
8. Для проведення конкурсу розпорядженням Обухівського міського голови утворюється конкурсна комісія (постійно діюча або для проведення окремого конкурсу).
9. Конкурсна комісія у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами та цим Порядком.
10. До складу конкурсної комісії входять у рівній кількості:
- представники трудового колективу відповідного закладу, обрані на загальних зборах трудового колективу;
- представники органу управління;
- представники від галузевих професійних спілок, громадських об’єднань у сфері охорони здоров’я відповідного спрямування та/або у сфері запобігання корупції і антикорупційної діяльності - по три особи від кожного громадського об’єднання.
Відбір кандидатур для включення до складу конкурсної комісії від громадських організацій здійснюється шляхом жеребкування. Жеребкування проводиться в разі подання кандидатур не менше ніж від двох організацій. Для проведення жеребкування розпорядженням Обухівського міського голови утворюється комісія з жеребкування у складі голови, секретаря та членів комісії.
         Комісія з жеребкування:
         приймає рішення про допущення кандидатур від громадських організацій до участі у жеребкуванні;
         проводить жеребкування між кандидатурами, поданими громадськими організаціями, з метою визначення трьох кандидатур до складу конкурсної комісії від громадських організацій.
Жеребкування проводиться за допомогою пристрою, у якому розміщуються однакові за своїми фізичними характеристиками жеребки. На кожному з жеребків зазначаються прізвище, ім’я та по батькові кандидата і найменування громадської організації, яка запропонувала його кандидатуру до складу конкурсної комісії.
Кількість жеребків повинна дорівнювати кількості кандидатів, які беруть участь у жеребкуванні.
Жеребки формуються у спосіб, який не дозволяє визначити дані про кандидата.
          За дорученням голови комісії з жеребкування один із членів комісії дістає з пристрою почергово три жеребки та передає їх голові комісії.
          Голова комісії з жеребкування розкриває (розпаковує) жеребки, оголошує та демонструє дані про кандидатів від громадських організацій, які включаються до складу конкурсної комісії.
          Після цього з пристрою дістаються всі інші жеребки, які зберігаються секретарем конкурсної комісії до завершення конкурсного добору.
          Рішення про допущення кандидатур від громадських організацій до участі в жеребкуванні та результати жеребкування оформлюються протоколом засідання комісії, який підписується всіма її членами.
         Рішення комісії з жеребкування приймаються шляхом голосування простою більшістю голосів її членів, присутніх на засіданні.
11. У разі відсутності постійно діючої конкурсної комісії оголошення про початок її формування оприлюднюється на офіційному веб-сайті органу управління одночасно з оприлюдненням рішення про проведення конкурсу. Пропозиції щодо кандидатур до складу конкурсної комісії подаються до відділу організаційно-кадрової роботи виконавчого комітету Обухівської міської ради протягом 15 днів з моменту оприлюднення оголошення.
12. Кількість членів конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади керівника комунального закладу охорони здоров’я становить шість - дев’ять осіб.
13. Формою роботи конкурсної комісії є засідання. Засідання конкурсної комісії є правоможним у разі участі в ньому не менш як двох третин її складу.
14. Персональний склад конкурсної комісії та зміни до нього, у тому числі голова та секретар конкурсної комісії, затверджуються розпорядження Обухівського міського голови.
15. Для участі у складі конкурсної комісії необхідно надати наступні документи:
  • заяву щодо згоди на участь у конкурсній комісії встановленого зразка;
  • попередження про вимоги та обмеження, встановлені Законом України «Про запобігання корупції».
При собі мати документи, що посвідчують особу.
Для включення до складу конкурсної комісії представників від трудового колективу відповідного закладу додатково подаються:
  • супровідний лист у довільній формі із зазначенням трьох кандидатур, які рекомендуються для включення до складу конкурсної комісії;
  • протокол загальних зборів трудового колективу за підписом головуючого та секретаря зборів.
Для включення до складу конкурсної комісії представників від галузевих професійних спілок, громадських об’єднань у сфері охорони здоров’я відповідного функціонального спрямування та/або у сфері запобігання корупції і антикорупційної діяльності додатково подаються:
  • витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань;
  • витяг із Статуту громадського об’єднання, що підтверджує відповідні функції громадських об’єднань у сфері охорони здоров’я відповідного функціонального спрямування та/або у сфері запобігання корупції і антикорупційної діяльності;
  • подання (протокол загальних зборів громадського об’єднання) щодо надання кандидатур представників для включення до складу комісії.
16. Членом конкурсної комісії не може бути особа, щодо якої є документально підтверджена інформація про:
наявність судимості за вчинення умисного злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку;
накладення адміністративного стягнення за корупційне або пов’язане з корупцією правопорушення - протягом трьох років з дня набрання відповідним рішенням суду законної сили;
наявність конфлікту інтересів.
17. Під час виникнення у члена конкурсної комісії обставин, передбачених пунктом 16 цього Порядку, такий член конкурсної комісії зобов’язаний невідкладно самостійно подати органові управління письмову заяву про самовідвід.
У разі неподання зазначеної інформації член конкурсної комісії несе відповідальність згідно із законодавством.
У разі виникнення (виявлення) у члена конкурсної комісії обставин, передбачених пунктом 16 цього Порядку, після формування складу конкурсної комісії такий член конкурсної комісії підлягає заміні відповідним суб’єктом подання, який запропонував кандидатуру зазначеного члена конкурсної комісії, не пізніше наступного робочого дня після встановлення (виявлення) зазначених обставин.
18. Повноваження члена конкурсної комісії припиняються розпорядженням Обухівського міського голови у разі, коли ним пропущено без поважних причин два або більше засідань конкурсної комісії підряд. Поважними причинами відсутності члена конкурсної комісії на її засіданні є відрядження, тимчасова непрацездатність, відпустка.
19. Заміна, припинення повноважень члена або членів конкурсної комісії не має наслідком зупинення її роботи (крім випадку, коли конкурсна комісія є не правоможною відповідно до пункту 13 цього Порядку).
20. Засідання конкурсної комісії проводяться у приміщенні органу управління. Орган управління забезпечує діяльність конкурсної комісії.
21. Рішення конкурсної комісії приймаються шляхом відкритого поіменного голосування. Пропозиція про включення питання до порядку денного може бути поставлена на голосування на вимогу будь-якого члена конкурсної комісії.
22. Рішення конкурсної комісії приймаються більшістю голосів її членів, присутніх на засіданні.
У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні конкурсної комісії.
Рішення оформлюється протоколом не пізніше наступного робочого дня після проведення засідання та підписується усіма присутніми на засіданні членами конкурсної комісії. Кожен член конкурсної комісії має право додати до протоколу окрему думку щодо змісту та обставин засідання конкурсної комісії не пізніше наступного дня після ознайомлення з протоколом. Надана окрема думка до протоколу засідання конкурсної комісії є невід’ємною частиною такого протоколу.
Конкурсна комісія оприлюднює на офіційному веб-сайті органу управління інформацію про рішення конкурсної комісії не пізніше наступного робочого дня після підписання протоколу.
23. Конкурсна комісія:
перевіряє документи, подані претендентами щодо відповідності установленим вимогам;
приймає рішення про допуск претендентів до конкурсу або відхилення їх кандидатур;
забезпечує відкритість конкурсу відповідно до вимог цього Порядку;
оцінює професійний досвід, знання, якості та конкурсні пропозиції учасників конкурсу;
відбирає шляхом голосування з числа учасників одну кандидатуру на посаду керівника закладу, оформлює відповідне рішення конкурсної комісії та вносить подання керівникові органу управління, який призначає такого кандидата на посаду керівника закладу;
оприлюднює результати засідань конкурсної комісії та результати конкурсу;
здійснює інші повноваження, передбачені цим Порядком.
24. Голова комісії:
1) здійснює керівництво діяльністю конкурсної комісії, визначає порядок її роботи;
2) головує на засіданнях конкурсної комісії;
3) організовує і контролює виконання покладених на конкурсну комісію завдань.
25. Секретар конкурсної комісії забезпечує:
1) ведення та оформлення протоколів засідань конкурсної комісії;
2) підготовку проекту порядку денного засідання та надсилання його членам конкурсної комісії;
3) за дорученням голови конкурсної комісії виконує іншу організаційну роботу.
У разі відсутності на засіданні голови або секретаря конкурсної комісії їх обов’язки виконує один із членів конкурсної комісії, обраний на її засіданні.
 
Підготовка до проведення конкурсу
 
26. Відділ організаційно-кадрової роботи виконавчого комітету Обухівської міської ради впродовж трьох робочих днів після оприлюднення рішення про проведення конкурсу подає оголошення з детальною інформацією про вимоги до претендента, умови проведення конкурсу та перелік документів на офіційному веб-сайті органу управління та  в  газеті «Обухівські вісті».
В оголошенні на офіційному веб-сайті зазначаються такі відомості:
правові підстави проведення конкурсу;
найменування, юридичне та фактичне місцезнаходження закладу, основні напрями його діяльності з додержанням вимог законодавства про інформацію з обмеженим доступом, статут, структура закладу, а також кошторисні призначення для фінансового забезпечення діяльності закладу;
дата початку, кінцевий строк і адреса приймання документів для участі у конкурсі;
номер телефону та адреса електронної пошти для довідок;
перелік документів, що подаються претендентом для участі в конкурсі;
вимоги до претендента та конкурсної пропозиції;
умови оплати праці керівника закладу із зазначенням істотних умов контракту;
дата і місце проведення конкурсу.
27. Для участі у конкурсі особа подає особисто або надсилає поштою до органу управління (відділ організаційно-кадрової роботи) у визначений в оголошенні строк такі документи:
1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;
3) резюме у довільній формі;
4) автобіографію (у випадках, визначених законодавством);
5) копію (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров’я, а також копію трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;
6) згоду на обробку персональних даних згідно з додатком 2 до цього Порядку;
7) конкурсну пропозицію обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі;
8) довідку МВС про відсутність судимості;
9) медичні довідки про стан здоров’я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я за формами, затвердженими МОЗ;
10) попередження стосовно встановлених Законом України “Про запобігання корупції“ вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду, за формою згідно з додатком 3 до цього Порядку;
11) заяву про відсутність у діях особи конфлікту інтересів згідно із додатком 4 до цього Порядку;
12) підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 45 Закону України “Про запобігання корупції“).
Документи, крім заяви про участь у конкурсі, подаються в запечатаному вигляді.
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).
Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент.
28. Конкурсна пропозиція може містити проект плану розвитку закладу на середньострокову перспективу (три - п’ять років), в якому передбачаються:
план реформування закладу протягом одного року;
заходи з виконання завдань закладу і результати аналізу можливих ризиків, пропозиції з поліпшення економічних та фінансових показників закладу, підвищення ефективності його діяльності, запобігання корупції;
пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку закладу;
пропозиції (відомості) щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників діяльності закладу.
29. Документи для участі у конкурсі приймаються у строк не менше 14 календарних днів, але не більше 30 календарних днів після дати оприлюднення оголошення та реєструються як вхідна кореспонденція відділу організаційно-кадрової роботи виконавчого комітету Обухівської міської ради.
Зміст документів, поданих претендентами, не розголошується до початку засідання комісії, на якому проводиться їх розгляд. Конкурсні пропозиції претендентів не розглядаються на першому засіданні конкурсної комісії і не розголошуються до початку їх заслуховування. Членам конкурсної комісії забороняється виготовляти паперові, електронні (фото) копії конкурсних пропозицій, будь-яким чином розголошувати їх зміст.
30. За рішенням конкурсної комісії претендент не допускається до участі в конкурсі у разі:
неподання ним необхідних документів;
його невідповідності встановленим комісією вимогам до претендентів та конкурсних пропозицій;
наявності у претендента не знятої або непогашеної в установленому законом порядку судимості, заборони займати відповідні посади або провадити певні види діяльності;
наявності судового рішення, яке набрало законної сили, за яким претендент визнаний винним у вчиненні корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
Претенденти, допущені до участі в конкурсі, є його учасниками. Про прийняте конкурсною комісією рішення претенденти та учасники повідомляються секретарем конкурсної комісії протягом трьох робочих днів з дня проведення засідання з розгляду документів.
31. Документи, подані (надіслані) претендентами для участі у конкурсі, не розглядаються у разі:
1) подання їх особисто в останній день строку після закінчення робочого часу;
2) надіслання їх поштою після закінчення строку подання;
3) надіслання їх поштою протягом установленого строку подання та надходження до конкурсної комісії менше ніж за три робочих дні до дати проведення засідання з розгляду заяв та доданих до них документів.
 
Проведення конкурсу
 
32. Початком проведення конкурсу вважається дата, на яку призначено засідання конкурсної комісії з розгляду заяв претендентів і доданих до них документів. Проведення конкурсу завершується в день ухвалення конкурсною комісією рішення про затвердження його результатів. Строк проведення конкурсу становить не більш як 30 календарних днів.
33. Конкурсна комісія заслуховує на засіданні конкурсну пропозицію учасника конкурсу, проводить з ним співбесіду та враховує відповідність учасника конкурсу та його конкурсної пропозиції встановленим вимогам.
34. Під час прийняття рішень за результатами конкурсу конкурсна комісія враховує здатність учасників конкурсу висловлювати свої думки, уміння викладати інформацію, комунікабельність, тактовність, ділові та вольові якості, готовність брати на себе відповідальність, уміння аналізувати проблеми і налагоджувати ділові зв’язки, виявляти творчий підхід до роботи, доброчесність (у тому числі академічну), емоційну врівноваженість.
35. Представники засобів масової інформації мають право бути присутніми на засіданнях конкурсної комісії під час розкриття пакетів документів, поданих претендентами, їх розгляду, під час заслуховування конкурсних пропозицій учасників та оголошення результатів конкурсу. При цьому присутнім заборонено у будь-який спосіб втручатися чи перешкоджати роботі конкурсної комісії.
36. Орган управління забезпечує ведення відеозапису засідання конкурсної комісії під час заслуховування конкурсних пропозицій учасників.
Відеозапис такого засідання конкурсної комісії оприлюднюється на офіційному веб-сайті органу управління не пізніше наступного дня з дати проведення засідання та зберігається на відповідному веб-сайті не менше одного року.
 
Оприлюднення результатів конкурсу
 
37. За результатами заслуховування конкурсних пропозицій і проведених співбесід конкурсна комісія шляхом голосування відбирає з числа учасників конкурсу одну кандидатуру, яка відповідає встановленим вимогам, - переможця конкурсу, після чого вносить відповідне подання керівникові органу управління, що здійснює призначення переможця конкурсу на посаду керівника закладу. Рішення про призначення на посаду та укладення контракту на строк від трьох до п’яти років, затверджується рішенням сесії Обухівської міської ради протягом одного місяця з дня внесення конкурсною комісією відповідного подання. Зазначений строк може бути продовжено на період проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком (у випадках, передбачених законодавством), інших процедур, передбачених законодавством.
38. Результати конкурсу оприлюднюються на офіційному веб-сайті органу управління.
Конкурсна комісія має право прийняти вмотивоване рішення про відхилення кандидатур усіх учасників конкурсу та надіслати органові управління обґрунтовану пропозицію про призначення повторного конкурсу.
39. Рішення за результатами конкурсу може бути оскаржене в передбаченому законодавством порядку.
 
 
Секретар Обухівської міської ради                                               С.М. Клочко
 
Начальник відділу організаційно-кадрової роботи
виконавчого комітету Обухівської міської ради                          Л.М. Акусок
 
Додаток 1
до Порядку
Голові конкурсної комісії на зайняття посади директора Комунального некомерційного підприємства Обухівської міської ради «Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування»
 
____________________________________,
(прізвище, ім’я та по батькові претендента)
який (яка) проживає за адресою: ____________________________________
____________________________________,
____________________________________
(номер контактного телефону)
e-mail _________________@ ___________
(заповнюється друкованими літерами)
ЗАЯВА
Прошу допустити мене до участі в конкурсі на зайняття посади ______
_________________________________________________________________
(найменування посади та зазначення мотивів для зайняття посади)
Підтверджую достовірність інформації у поданих мною документах.
Інформацію про проведення конкурсу прошу повідомляти мені шляхом (проставляється позначка “+” навпроти одного із запропонованих способів):
□ надсилання листа на зазначену адресу;
□ надсилання електронного листа на зазначену електронну адресу;
□ телефонного дзвінка за номером ___________________________;
□ _______________________________________________________.
(в інший доступний спосіб)*
 
___ __________ 20___ р.                                 ___________________
(підпис)
_______
* У разі неможливості передачі інформації в обраний спосіб повідомлення надсилається на адресу зазначеної у цій заяві електронної пошти.
Додаток 2
до Порядку
ЗГОДА
на обробку персональних даних
 
Я, _________________________________________________________,
(прізвище, ім’я, по батькові)
народився _____ ________________ 19__ р., документ, що посвідчує особу
(серія ___ № ________), виданий ____________________________________
________________________________________________________________,
відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” (далі — Закон) даю згоду на:
обробку моїх персональних даних з первинних джерел у такому обсязі: відомості про освіту, професію, спеціальність та кваліфікацію, трудову діяльність, науковий ступінь, вчене звання, паспортні дані, дані про зареєстроване або фактичне місце проживання, біографічні дані, номери телефонів, дані про мою участь у міжнародних та європейських проектах;
використання персональних даних, що передбачає дії володільця персональних даних щодо їх обробки, в тому числі використання персональних даних відповідно до їх професійних чи службових або трудових обов’язків, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права на обробку персональних даних іншим суб’єктам відносин, пов’язаних із персональними даними (стаття 10 Закону);
поширення персональних даних, що передбачає дії володільця персональних даних щодо передачі відомостей про фізичну особу (стаття 14 Закону);
доступ до персональних даних третіх осіб, що визначає дії володільця персональних даних у разі отримання запиту від третьої особи щодо доступу до персональних даних, доступ суб’єкта персональних даних до відомостей про себе (стаття 16 Закону).
Зобов’язуюся в разі зміни моїх персональних даних подати у найкоротший строк уточнену достовірну інформацію та оригінали відповідних документів для оновлення моїх персональних даних.
 
______ ______________20___ р.                              __________________
            (підпис)
Додаток 3
до Порядку
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
про вимоги та обмеження, встановлені Законом України “Про запобігання корупції”
Про вимоги та обмеження, встановлені Законом України “Про запобігання корупції”, попереджений (попереджена).
____ __________20___ р. ________________
(підпис)
___________________
(прізвище, та ініціали)
 
Додаток 4
до Порядку
ЗАЯВА*
про відсутність конфлікту інтересів
 
Прізвище, ім’я, по батькові
Місце роботи
Номер контактного телефону
Електронна адреса
__________________________________________
__________________________________________
__________________________________________
__________________________________________
 
 
1. Чи наявні  поточні інвестиції, вкладені Вами у суб’єкти господарювання, що можуть мати інтерес стосовно посади (найменування посади), зокрема прямі чи опосередковані інвестиції (наприклад, до холдингової компанії), крім інвестицій до інвестиційних фондів, недержавного пенсійного фонду та інших подібних інвестицій, які не контролюються Вами:  
  1. акції, облігації та інші цінні папери?
_____________________________________________
_____________________________________________
 
так**  ні 
2)  комерційні підприємницькі інтереси (наприклад, спільне підприємство, партнерство)?                   
_____________________________________________
_____________________________________________
        
так**  ні 
2. Чи є Ви власником прав інтелектуальної власності, які можуть бути розширені або звужені за результатами роботи (назва посади), на:  

 
  1. патенти, знаки на товари та послуги, авторські права (включаючи заявки, що розглядаються)?
_____________________________________________
_____________________________________________
        
так**  ні 
2)  запатентоване ноу-хау?
_____________________________________________
_____________________________________________
 
так**  ні 
3. Чи проводили Ви протягом останніх чотирьох років експертну оцінку, пов’язану з державною реєстрацією, клінічними/доклінічними випробуваннями (дослідженнями) лікарських засобів, що може стосуватися посади (назва посади)?
_____________________________________________
_____________________________________________
        
так**  ні 
4. Чи перебували Ви протягом останніх чотирьох років на посаді, на якій Ви представляли або захищали інтереси, які можуть бути пов’язані з посадою (назва посади)?
_____________________________________________
_____________________________________________
        
так**  ні 
5. Чи отримували Ви будь-які платежі (крім компенсації оплати за проїзд) або гонорари за публічні виступи/ публікації, що можуть стосуватися  посади (назва посади)?
_____________________________________________
_____________________________________________
        
так**  ні 

 
6. Чи наявні інші обставини, в тому числі пов’язані з приватним інтересом Ваших близьких осіб, що можуть сприйматися як вплив на Вашу об’єктивність та незалежність?
_____________________________________________
_____________________________________________
        
так**  ні 
Зазначаю, що ця заява правдива і містить повну інформацію.
Погоджуюся на оприлюднення зазначеної у цій заяві інформації на офіційному веб-сайті органу управління.
 
____  _______ 20___ р.                                                       ________________
                                                                                              (підпис)
____________
* У цій заяві зазначаються обставини, що можуть становити приватний інтерес у сфері, в якій претендент на посаду планує виконувати свої службові обов’язки, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття ним рішень або на вчинення чи невчинення дій під час виконання повноважень.
До приватного інтересу належать фінансовий, професійний чи інший інтерес, а також інтерес, який може вплинути на результати такої роботи.
Також зазначається про такий інтерес близьких осіб претендента на посаду (осіб, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом і мають взаємні права та обов’язки із претендентом (крім осіб, взаємні права та обов’язки яких із суб’єктом не мають характеру сімейних), у тому числі осіб, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі, а також незалежно від зазначених умов — чоловіка, дружини, батька, матері, вітчима, мачухи, сина, дочки, пасинка, падчерки, рідного брата, рідної сестри, діда, баби, прадіда, прабаби, внука, внучки, правнука, правнучки, зятя, невістки, тестя, тещі, свекра, свекрухи, усиновлювача чи усиновленого, опікуна чи піклувальника, особи, яка перебуває під опікою або піклуванням претендента) та у разі наявності інших осіб, з якими претендент на посаду має важливі спільні інтереси та які можуть бути сприйняті як втручання в його діяльність (наприклад, роботодавця, співробітників тощо).
Відповідь “так” на поставлені питання не має наслідком необрання на посаду.
** У разі проставлення позначки “+” навпроти відповіді “так” дайте пояснення у таблиці.