ПРОЄКТ РІШЕННЯ №
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЧОТИРНАДЦЯТАСЕСІЯ ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
вересня2021 року № - 14- VІІІ
Міський голова Олександр ЛЕВЧЕНКО
Додаток 1
До рішенням
Обухівської міської ради
від .09.2021 №
КОШТОРИС
компенсацій фізичним особам на 2021 рік
Секретар Обухівської міської ради С.М.Клочко
Начальник управління Н.А.Циганок
Додаток 2
До рішенням
Обухівської міської ради
від.09.2021№ КОШТОРИС
на придбанняпродуктовихнаборів на 2021 рік
Секретар Обухівської міської ради С.М.Клочко
Начальник управління Н.А.Циганок
Додаток 3
До рішенням
Обухівської міської ради
від.09.2021№ КОШТОРИС
про надання матеріальної допомоги на 2021 рік
Секретар Обухівської міської ради С.М.Клочко
Начальник управління Н.А.Циганок
Додаток 2
До рішенням
Обухівської міської ради
від.09.2021№ КОШТОРИС
витрат інших пільг для пільгових категорій населення Обухівської міської територіальної громади на 2021 рік
Секретар Обухівської міської ради С.М.Клочко
Начальник управління Н.А.Циганок
Пояснювальна записка
Виконання комплексної програми «Турбота Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки за І-е півріччя поточного року характеризується такими показниками, а саме:
в цілому програму затверджено на 2021 рік по додатках (1-4) в сумі 15 074 700,0 грн., виконання в звітному періоді склали кошти в сумі 7 930 675,22 грн., або 52,6% від затвердженого.
По додатку 1 (виплата компенсаційних виплат фізичним особам, які надають соціальні послуги інвалідам та особам похилого віку) затверджено кошторисом кошти в сумі 305,2 тис. грн., використано в І-у півріччі – 143,5 тис. грн., що становить 47% від затвердженого;
додаток 2 (придбання продуктових наборів) затверджено – 157,5 тис. грн., використано – 55,5 тис. грн. (продуктові набори були придбані та роздані 288 особам до дня Великодня), що становить 35,2% від затвердженого.
додаток 3 (надання матеріальної допомоги) затверджено 12858,4 тис. грн., використано – 7311,5 тис. грн., що становить 57% від затвердженого, а саме:
Мат. допомога (нецукровий діабет, рідкісні захворювання, інше) – 4/50,0 тис. грн., використано 2/23,0 тис. грн.(від 3,0 тис. грн. до 20,0 тис. грн.);
Проходження курсу хіміотерапії та променевої терапії протягом року 51/765,0 тис. грн., використано – 8/108,8 тис. грн. (до 15,0 тис.грн.);
додаток 4 (витрати інших пільг для пільгових категорій населення Обухівської міської територіальної громади на 2021р.) затверджено кошторисом - 1 753,6 тис. грн., використано – 420,2 тис. грн., що становить 24% від затвердженого, а саме:
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
вересня2021 року № - 14- VІІІ
Про хід виконання комплексної програми «Турбота» Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки за І-півріччя 2021 року Розглянувшиподання начальника управління соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради від 11.08.2021 № 2256/01 про хід виконання комплексної програми «Турбота» Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки за І-півріччя 2021 року, відповідно до пункту 22 частини першої статті 26, статей 34, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та враховуючи рекомендації постійних комісій з гуманітарних питань та з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, |
|
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИРІШИЛА: |
- Звіт начальника управління соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради «Про хід виконання комплексної програми «Турбота» Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки за І-півріччя 2021 року» взяти до відома.
Міський голова Олександр ЛЕВЧЕНКО
Додаток 1
До рішенням
Обухівської міської ради
від .09.2021 №
КОШТОРИС
компенсацій фізичним особам на 2021 рік
№ з/п |
Категорія | Передбачено на 2021 рік грн. | Використано за І-півріччя 2021 року грн. |
|
1. | Виплатакомпенсаційнихвиплатфізичним особам, якінадаютьсоціальніпослугивідповідно до Постанови КМУ №558 від 29.04.2004 року. | 305 200,00 |
143 514,98 |
|
Всього | 305 200,00 |
143 514,98 |
||
Секретар Обухівської міської ради С.М.Клочко
Начальник управління Н.А.Циганок
Додаток 2
До рішенням
Обухівської міської ради
від.09.2021№ КОШТОРИС
на придбанняпродуктовихнаборів на 2021 рік
№ з/п | Категорія | Кількістьосіб | Передбачено на 2021 рік грн. | Використано за І-півріччя 2021 року грн. |
1. | Закупівляпродуктовихнаборів до Великодня | 271 | 70 000,00 |
55 465,37 |
2. | Закупівляпродуктовихнаборів до Міжнародного дня осіб з інвалідністю | 339 | 87 500,00 |
|
Всього | 157 500,00 | 55 465,37 |
Секретар Обухівської міської ради С.М.Клочко
Начальник управління Н.А.Циганок
Додаток 3
До рішенням
Обухівської міської ради
від.09.2021№ КОШТОРИС
про надання матеріальної допомоги на 2021 рік
Передбачено на 2021 рік грн. | Використано за І-півріччя 2021 року грн. |
|
1. Сім'ям, військ. призваних та демобілізованим учасникам АТО | 1454400,00 | 1198000,00 |
на підтримку сімей військ. за контрактом – 4 000 грн. (4 особи) | 16000,00 | 12000,00 |
учасники АТО - 3 000 грн. (376 осіб) | 1128000,00 | 1092000,00 |
матеріальна допомога особам з інвалідністю, учасникам АТО - 2 000 грн. (55 осіб) | 110000,00 | 0 |
пораненим учасникам АТО на лікування – 10 000 грн. (1 особа) | 10000,00 | 0 |
сім'ям на поховання, осіб які загинули – 40 000 грн. (1 особа) | 40000,00 | 0 |
на оздоровлення дружин (опікунів) з дітьми загиблих учасників АТО та Героя Небесної Сотні 9 400 грн.(16 осіб) | 150400,00 | 94000,00 |
2.УБД локальних війн, вдови - 1 000 грн. (135 осіб) | 135000,00 | 127000,00 |
3.Ліквідоторам аварії на ЧАЕС 1 кат., вдовам - 1 000 грн. (370 осіб) | 370000,00 | 215000,00 |
4.Соціально-незахищеним категоріям населення на лікування та скрутне становище | 8608000,00 | 4868500,00 |
скрутне матеріальне становище - 1300 грн. (800 осіб) | 1040000,00 | 158600,00 |
на лікування - 1800 грн. (860 осіб) | 1548000,00 | 626400,00 |
на операцію - 3500 грн. (400 осіб) | 1400000,00 | 563500,00 |
онкохворим – 10000 грн. (435 осіб) гемодіаліз – 15000грн.(18 осіб) |
4620000,00 | 3520000,00 |
5.Особам з інвалідністю внаслідок війни, УБД з числа учасників АТО на протезування зубів та ліквідаторам 1 категорії ЧАЕС на лікування зубів до 3500 грн. (44 особи) | 154000,00 | 14865,00 |
6.Багатодітним сім'ям до Дня матері - 2000 грн. (370 осіб) | 740000,00 | 566000,00 |
7.УБД, інв. Другої Світової Війни, солдатським вдовам – 1 000 грн. (40 осіб) | 40000,00 | 12000,00 |
8. Члену сім'ї помер. УБД до Дня Перемоги - 500 грн. (32 особи) | 16000,00 | 11000,00 |
9.На поховання працездатного населення, які не працювали у розмірі мінімальної заробітної плати (33особи) | 198000,00 | 91000,00 |
10.На ліквідацію наслідків заподіяних пожежею, стихійним лихом - 16000 грн. (12 осіб) | 192000,00 | 16000,00 |
11.Інша матеріальна допомога громадянам | 815000,00 | 131800,00 |
- матеріальна допомога (нецукровий діабет, інші рідкісні захворювання, тощо) від 3000 до 20000 грн. (4 особи) | 50000 | 23000,00 |
-проходження парентерального курсу хіміотерапії та променеву терапію для онкохворих (протягом поточного року до 15000 грн. (51 особа) | 765000,00 | 108800,00 |
12. Засоби гігієни (підгузки для дітей з інвалідністю) 7 500 грн.(18 дітей) | 135000,00 | 60000,00 |
13. Банківські послуги | 1000,00 | 363,80 |
Всього : | 12 858400,00 | 7 311 528,80 |
Секретар Обухівської міської ради С.М.Клочко
Начальник управління Н.А.Циганок
Додаток 2
До рішенням
Обухівської міської ради
від.09.2021№ КОШТОРИС
витрат інших пільг для пільгових категорій населення Обухівської міської територіальної громади на 2021 рік
№ з/п |
Назва | Передбачено на 2021 рік грн. | Використано за І-півріччя 2021 року грн. |
1. | Пільговеперевезенняпасажирів | 1 260 000,00 | 292 943,0 |
2. | Іншіпільги в т.ч.: | 242 800,00 | 15 309,01 |
|
102 400,00 | 14 674,47 | |
|
35 000,00 | 634,54 | |
|
15 100,00 | 0 | |
|
90 300,00 | 0 | |
3. | Пільги з оплати житлово-комунальнихпослуг членам сімейзагиблих (померлих) учасників АТО/ООС | 250 800,00 |
111 914,06 |
Всього | 1 753 600,00 | 420 166,07 |
Секретар Обухівської міської ради С.М.Клочко
Начальник управління Н.А.Циганок
Пояснювальна записка
Виконання комплексної програми «Турбота Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки за І-е півріччя поточного року характеризується такими показниками, а саме:
в цілому програму затверджено на 2021 рік по додатках (1-4) в сумі 15 074 700,0 грн., виконання в звітному періоді склали кошти в сумі 7 930 675,22 грн., або 52,6% від затвердженого.
По додатку 1 (виплата компенсаційних виплат фізичним особам, які надають соціальні послуги інвалідам та особам похилого віку) затверджено кошторисом кошти в сумі 305,2 тис. грн., використано в І-у півріччі – 143,5 тис. грн., що становить 47% від затвердженого;
додаток 2 (придбання продуктових наборів) затверджено – 157,5 тис. грн., використано – 55,5 тис. грн. (продуктові набори були придбані та роздані 288 особам до дня Великодня), що становить 35,2% від затвердженого.
додаток 3 (надання матеріальної допомоги) затверджено 12858,4 тис. грн., використано – 7311,5 тис. грн., що становить 57% від затвердженого, а саме:
- підтримка сімей військовослужбовців за контрактом - затверджено 4 особам 16,0 тис. грн., виплачено 3/12,0 тис. грн. (по 4,0 тис.грн.);
- підтримка уч. АТО – затверджено 376 особам на суму 1128,0 тис. грн., виплачено 364/ 1092,0 тис. грн. (по 3,0 тис.грн.);
- мат. допомога особам з інвалідністю, учасникам АТО – затверджено – 55 особам на суму 110,0 тис. грн.(по 2,0 тис.грн.), використання не було;
- пораненим уч. АТО на лікування – 10,0 тис. грн.використання не було;
- сім’ям на поховання, осіб які загинули – 40,0 тис. грн., використання не було;
- на оздоровлення дружин (опікунів) з дітьми загиблих уч. АТО та Героя Небесної Сотні16 особам на суму 150,4 тис. грн., використано - 10/ 94,0 тис. грн.(по 9,4 тис. грн. на особу).;
- УБД локальних війн (вдови) – затверджено 135/ 135,0 тис. грн., виплачено 127/127,0 тис. грн. (по 1,0 тис.грн.);
- Ліквідаторам ЧАЕС 1кат. та вдовам – затверджено 370/370,0 тис. грн., виплачено 215/215,0 тис. грн.(по 1,0 тис.грн.);
- Скрутне матеріальне становище – затверджено 800 особам на суму 1040,0 тис. грн., використано 122/158,6 тис. грн.(по 1,3 тис.грн.);
- На лікування – 860/ 1548,0 тис. грн. , використано 348/626,4 тис. грн.(по 1,8 тис.грн.);
- На операцію – 400/1400,0 тис. грн., використано 161/563,5 тис. грн. (по 3,5 тис.грн.);
- Онкохворим – 435/4350,0 тис.грн., використано –337/3370,0 тис. грн.(по 10,0 тис.грн.);
- Гемодіаліз – 18/270,0 тис. грн., використано – 10/150,0 тис. грн.(по 15,0 тис.грн.);
- Особам з інв. Внаслідок війни,УБД з числа АТО на протезування зубів, ліквідаторам ЧАЕС 1 кат. На лікування зубів – 44/154,0 тис. грн.,використано – 5/14,9 тис. грн. (до 3,5 тис.грн.);
- Багатодітним сім’ям до Дня матери – 370/740,0 тис. грн., використано – 283/566,0 тис. грн.(по 2,0 тис.грн.);
- УБД , інв.. Другої Світової Війни, солдатським вдовам – 40/40,0 тис. грн., використано – 12/12,0 тис. грн.(по 1,0 тис.грн.);
- Членам сім’ї померлих УБД до Дня Перемоги – 32/16,0 тис. грн., використано – 22/11,0 тис. грн. (по 0,5 тис.грн.);
- На поховання працездатного населення – 33/198,0 тис. грн., використано – 16/91,0 тис. грн.( мінімальний розмір з/плати);
- На ліквідацію наслідків стихійним лихом – 12/192,0 тис. грн., використано – 1/16,0 тис. грн. (по 16,0 тис.грн.);
- Інша мат. допомога
Мат. допомога (нецукровий діабет, рідкісні захворювання, інше) – 4/50,0 тис. грн., використано 2/23,0 тис. грн.(від 3,0 тис. грн. до 20,0 тис. грн.);
Проходження курсу хіміотерапії та променевої терапії протягом року 51/765,0 тис. грн., використано – 8/108,8 тис. грн. (до 15,0 тис.грн.);
- Засоби гігієни / підгузникидля дітей інв. -18/135,0 тис. грн., використано -8/60,0 тис. грн. (по 7,5 тис.грн.);
- Банківські послуги – 1,0 тис. грн., використано 0,4 тис. грн.
додаток 4 (витрати інших пільг для пільгових категорій населення Обухівської міської територіальної громади на 2021р.) затверджено кошторисом - 1 753,6 тис. грн., використано – 420,2 тис. грн., що становить 24% від затвердженого, а саме:
- пільгове перевезення пасажирів – затверджено 1 260,0 тис. грн., використано в звітному періоді – 292,9 тис. грн. ;
- користування послугами зв’язку - 102,4 тис. грн., використано – 14,6 тис. грн.;
- проїзд 1 раз на рік ЧАЕС – 35,0 тис. грн., використано – 0,6 тис. грн.;
- забезпечення сан. кур. лікуванням осіб з інвалідністю внаслідок війни (Другої світової ) з супроводом – 15,1 тис. грн., використання не було;
- забезпечення сан. кур. лікуванням осіб з інвалідністю І групи з супроводом – 90,3 тис. грн., використання не було;
- пільги з оплати ЖКП членам сімей загиблих (померлих ) уч. АТО /ООС – 250,8 тис. грн., використано – 111,9 тис. грн.