ПРОЄКТ РІШЕННЯ
Про хід виконання комплексної програми «Турбота»
Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки
за І-півріччя 2021 року
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
вересня2021 року № - 14- VІІІ
Про хід виконання комплексної програми «Турбота» Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки за І-півріччя 2021 року Розглянувшиподання начальника управління соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради від 11.08.2021 № 2256/01 про хід виконання комплексної програми «Турбота» Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки за І-півріччя 2021 року, відповідно до пункту 22 частини першої статті 26, статей 34, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та враховуючи рекомендації постійних комісій з гуманітарних питань та з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, |
|
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИРІШИЛА: |
- Звіт начальника управління соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради «Про хід виконання комплексної програми «Турбота» Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки за І-півріччя 2021 року» взяти до відома.
Міський голова Олександр ЛЕВЧЕНКО
Додаток 1
До рішенням
Обухівської міської ради
від .09.2021 №
КОШТОРИС
компенсацій фізичним особам на 2021 рік
№ з/п |
Категорія | Передбачено на 2021 рік грн. | Використано за І-півріччя 2021 року грн. |
|
1. | Виплатакомпенсаційнихвиплатфізичним особам, якінадаютьсоціальніпослугивідповідно до Постанови КМУ №558 від 29.04.2004 року. | 305 200,00 |
143 514,98 |
|
Всього | 305 200,00 |
143 514,98 |
||
Секретар Обухівської міської ради С.М.Клочко
Начальник управління Н.А.Циганок
Додаток 2
До рішенням
Обухівської міської ради
від.09.2021№ КОШТОРИС
на придбанняпродуктовихнаборів на 2021 рік
№ з/п | Категорія | Кількістьосіб | Передбачено на 2021 рік грн. | Використано за І-півріччя 2021 року грн. |
1. | Закупівляпродуктовихнаборів до Великодня | 271 | 70 000,00 |
55 465,37 |
2. | Закупівляпродуктовихнаборів до Міжнародного дня осіб з інвалідністю | 339 | 87 500,00 |
|
Всього | 157 500,00 | 55 465,37 |
Секретар Обухівської міської ради С.М.Клочко
Начальник управління Н.А.Циганок
Додаток 3
До рішенням
Обухівської міської ради
від.09.2021№ КОШТОРИС
про надання матеріальної допомоги на 2021 рік
Передбачено на 2021 рік грн. | Використано за І-півріччя 2021 року грн. |
|
1. Сім'ям, військ. призваних та демобілізованим учасникам АТО | 1454400,00 | 1198000,00 |
на підтримку сімей військ. за контрактом – 4 000 грн. (4 особи) | 16000,00 | 12000,00 |
учасники АТО - 3 000 грн. (376 осіб) | 1128000,00 | 1092000,00 |
матеріальна допомога особам з інвалідністю, учасникам АТО - 2 000 грн. (55 осіб) | 110000,00 | 0 |
пораненим учасникам АТО на лікування – 10 000 грн. (1 особа) | 10000,00 | 0 |
сім'ям на поховання, осіб які загинули – 40 000 грн. (1 особа) | 40000,00 | 0 |
на оздоровлення дружин (опікунів) з дітьми загиблих учасників АТО та Героя Небесної Сотні 9 400 грн.(16 осіб) | 150400,00 | 94000,00 |
2.УБД локальних війн, вдови - 1 000 грн. (135 осіб) | 135000,00 | 127000,00 |
3.Ліквідоторам аварії на ЧАЕС 1 кат., вдовам - 1 000 грн. (370 осіб) | 370000,00 | 215000,00 |
4.Соціально-незахищеним категоріям населення на лікування та скрутне становище | 8608000,00 | 4868500,00 |
скрутне матеріальне становище - 1300 грн. (800 осіб) | 1040000,00 | 158600,00 |
на лікування - 1800 грн. (860 осіб) | 1548000,00 | 626400,00 |
на операцію - 3500 грн. (400 осіб) | 1400000,00 | 563500,00 |
онкохворим – 10000 грн. (435 осіб) гемодіаліз – 15000грн.(18 осіб) |
4620000,00 | 3520000,00 |
5.Особам з інвалідністю внаслідок війни, УБД з числа учасників АТО на протезування зубів та ліквідаторам 1 категорії ЧАЕС на лікування зубів до 3500 грн. (44 особи) | 154000,00 | 14865,00 |
6.Багатодітним сім'ям до Дня матері - 2000 грн. (370 осіб) | 740000,00 | 566000,00 |
7.УБД, інв. Другої Світової Війни, солдатським вдовам – 1 000 грн. (40 осіб) | 40000,00 | 12000,00 |
8. Члену сім'ї помер. УБД до Дня Перемоги - 500 грн. (32 особи) | 16000,00 | 11000,00 |
9.На поховання працездатного населення, які не працювали у розмірі мінімальної заробітної плати (33особи) | 198000,00 | 91000,00 |
10.На ліквідацію наслідків заподіяних пожежею, стихійним лихом - 16000 грн. (12 осіб) | 192000,00 | 16000,00 |
11.Інша матеріальна допомога громадянам | 815000,00 | 131800,00 |
- матеріальна допомога (нецукровий діабет, інші рідкісні захворювання, тощо) від 3000 до 20000 грн. (4 особи) | 50000 | 23000,00 |
-проходження парентерального курсу хіміотерапії та променеву терапію для онкохворих (протягом поточного року до 15000 грн. (51 особа) | 765000,00 | 108800,00 |
12. Засоби гігієни (підгузки для дітей з інвалідністю) 7 500 грн.(18 дітей) | 135000,00 | 60000,00 |
13. Банківські послуги | 1000,00 | 363,80 |
Всього : | 12 858400,00 | 7 311 528,80 |
Секретар Обухівської міської ради С.М.Клочко
Начальник управління Н.А.Циганок
Додаток 2
До рішенням
Обухівської міської ради
від.09.2021№ КОШТОРИС
витрат інших пільг для пільгових категорій населення Обухівської міської територіальної громади на 2021 рік
№ з/п |
Назва | Передбачено на 2021 рік грн. | Використано за І-півріччя 2021 року грн. |
1. | Пільговеперевезенняпасажирів | 1 260 000,00 | 292 943,0 |
2. | Іншіпільги в т.ч.: | 242 800,00 | 15 309,01 |
|
102 400,00 | 14 674,47 | |
|
35 000,00 | 634,54 | |
|
15 100,00 | 0 | |
|
90 300,00 | 0 | |
3. | Пільги з оплати житлово-комунальнихпослуг членам сімейзагиблих (померлих) учасників АТО/ООС | 250 800,00 |
111 914,06 |
Всього | 1 753 600,00 | 420 166,07 |
Секретар Обухівської міської ради С.М.Клочко
Начальник управління Н.А.Циганок
Пояснювальна записка
Виконання комплексної програми «Турбота Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки за І-е півріччя поточного року характеризується такими показниками, а саме:
в цілому програму затверджено на 2021 рік по додатках (1-4) в сумі 15 074 700,0 грн., виконання в звітному періоді склали кошти в сумі 7 930 675,22 грн., або 52,6% від затвердженого.
По додатку 1 (виплата компенсаційних виплат фізичним особам, які надають соціальні послуги інвалідам та особам похилого віку) затверджено кошторисом кошти в сумі 305,2 тис. грн., використано в І-у півріччі – 143,5 тис. грн., що становить 47% від затвердженого;
додаток 2 (придбання продуктових наборів) затверджено – 157,5 тис. грн., використано – 55,5 тис. грн. (продуктові набори були придбані та роздані 288 особам до дня Великодня), що становить 35,2% від затвердженого.
додаток 3 (надання матеріальної допомоги) затверджено 12858,4 тис. грн., використано – 7311,5 тис. грн., що становить 57% від затвердженого, а саме:
- підтримка сімей військовослужбовців за контрактом - затверджено 4 особам 16,0 тис. грн., виплачено 3/12,0 тис. грн. (по 4,0 тис.грн.);
- підтримка уч. АТО – затверджено 376 особам на суму 1128,0 тис. грн., виплачено 364/ 1092,0 тис. грн. (по 3,0 тис.грн.);
- мат. допомога особам з інвалідністю, учасникам АТО – затверджено – 55 особам на суму 110,0 тис. грн.(по 2,0 тис.грн.), використання не було;
- пораненим уч. АТО на лікування – 10,0 тис. грн.використання не було;
- сім’ям на поховання, осіб які загинули – 40,0 тис. грн., використання не було;
- на оздоровлення дружин (опікунів) з дітьми загиблих уч. АТО та Героя Небесної Сотні16 особам на суму 150,4 тис. грн., використано - 10/ 94,0 тис. грн.(по 9,4 тис. грн. на особу).;
- УБД локальних війн (вдови) – затверджено 135/ 135,0 тис. грн., виплачено 127/127,0 тис. грн. (по 1,0 тис.грн.);
- Ліквідаторам ЧАЕС 1кат. та вдовам – затверджено 370/370,0 тис. грн., виплачено 215/215,0 тис. грн.(по 1,0 тис.грн.);
- Скрутне матеріальне становище – затверджено 800 особам на суму 1040,0 тис. грн., використано 122/158,6 тис. грн.(по 1,3 тис.грн.);
- На лікування – 860/ 1548,0 тис. грн. , використано 348/626,4 тис. грн.(по 1,8 тис.грн.);
- На операцію – 400/1400,0 тис. грн., використано 161/563,5 тис. грн. (по 3,5 тис.грн.);
- Онкохворим – 435/4350,0 тис.грн., використано –337/3370,0 тис. грн.(по 10,0 тис.грн.);
- Гемодіаліз – 18/270,0 тис. грн., використано – 10/150,0 тис. грн.(по 15,0 тис.грн.);
- Особам з інв. Внаслідок війни,УБД з числа АТО на протезування зубів, ліквідаторам ЧАЕС 1 кат. На лікування зубів – 44/154,0 тис. грн.,використано – 5/14,9 тис. грн. (до 3,5 тис.грн.);
- Багатодітним сім’ям до Дня матери – 370/740,0 тис. грн., використано – 283/566,0 тис. грн.(по 2,0 тис.грн.);
- УБД , інв.. Другої Світової Війни, солдатським вдовам – 40/40,0 тис. грн., використано – 12/12,0 тис. грн.(по 1,0 тис.грн.);
- Членам сім’ї померлих УБД до Дня Перемоги – 32/16,0 тис. грн., використано – 22/11,0 тис. грн. (по 0,5 тис.грн.);
- На поховання працездатного населення – 33/198,0 тис. грн., використано – 16/91,0 тис. грн.( мінімальний розмір з/плати);
- На ліквідацію наслідків стихійним лихом – 12/192,0 тис. грн., використано – 1/16,0 тис. грн. (по 16,0 тис.грн.);
- Інша мат. допомога
Мат. допомога (нецукровий діабет, рідкісні захворювання, інше) – 4/50,0 тис. грн., використано 2/23,0 тис. грн.(від 3,0 тис. грн. до 20,0 тис. грн.);
Проходження курсу хіміотерапії та променевої терапії протягом року 51/765,0 тис. грн., використано – 8/108,8 тис. грн. (до 15,0 тис.грн.);
- Засоби гігієни / підгузникидля дітей інв. -18/135,0 тис. грн., використано -8/60,0 тис. грн. (по 7,5 тис.грн.);
- Банківські послуги – 1,0 тис. грн., використано 0,4 тис. грн.
додаток 4 (витрати інших пільг для пільгових категорій населення Обухівської міської територіальної громади на 2021р.) затверджено кошторисом - 1 753,6 тис. грн., використано – 420,2 тис. грн., що становить 24% від затвердженого, а саме:
- пільгове перевезення пасажирів – затверджено 1 260,0 тис. грн., використано в звітному періоді – 292,9 тис. грн. ;
- користування послугами зв’язку - 102,4 тис. грн., використано – 14,6 тис. грн.;
- проїзд 1 раз на рік ЧАЕС – 35,0 тис. грн., використано – 0,6 тис. грн.;
- забезпечення сан. кур. лікуванням осіб з інвалідністю внаслідок війни (Другої світової ) з супроводом – 15,1 тис. грн., використання не було;
- забезпечення сан. кур. лікуванням осіб з інвалідністю І групи з супроводом – 90,3 тис. грн., використання не було;
- пільги з оплати ЖКП членам сімей загиблих (померлих ) уч. АТО /ООС – 250,8 тис. грн., використано – 111,9 тис. грн.