ОПИС ДОКУМЕНТУ

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

30.08.2021

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ
Про хід виконання комплексної програми «Турбота» Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки за І-півріччя  2021 року  


ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
 КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 
                                                                                    
 
ЧОТИРНАДЦЯТАСЕСІЯ ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ
     Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я
вересня2021 року                                                              №     - 14- VІІІ
 
 
Про хід виконання комплексної програми «Турбота»
Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки
за І-півріччя  2021 року
 
 
Розглянувшиподання начальника управління соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради від 11.08.2021
№ 2256/01 про хід виконання комплексної програми «Турбота» Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки за І-півріччя  2021 року, відповідно до пункту 22 частини першої статті 26, статей 34, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та враховуючи рекомендації постійних  комісій з гуманітарних питань та з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва,
 
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИРІШИЛА:
 
 
  1. Звіт начальника управління соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради «Про хід виконання комплексної програми «Турбота» Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки за І-півріччя  2021 року» взяти до відома.
2. Контроль за виконанням даного рішення покладається на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Обухівської міської  ради Савенка М.М. та постійну комісію з гуманітарних питань.
 
 
Міський голова                          Олександр ЛЕВЧЕНКО
 
 
 
 
 
 
Додаток 1
                                                                До  рішенням
Обухівської міської ради
від       .09.2021 №                                                                         
КОШТОРИС
компенсацій фізичним особам на 2021 рік

з/п
Категорія Передбачено на 2021 рік                                                                                                                              грн. Використано
за І-півріччя 2021 року
грн.
1. Виплатакомпенсаційнихвиплатфізичним особам, якінадаютьсоціальніпослугивідповідно до Постанови КМУ №558 від 29.04.2004 року.  
305 200,00
 
 
143 514,98
  Всього  
305 200,00
 
143 514,98
 
Секретар Обухівської міської ради                                                  С.М.Клочко
 
Начальник управління                                                                       Н.А.Циганок
 
Додаток 2
                                                                До  рішенням
Обухівської міської ради
                                                                                            від.09.2021№                                                      КОШТОРИС
на придбанняпродуктовихнаборів на 2021 рік
 
№ з/п Категорія Кількістьосіб Передбачено на 2021 рік                                                                                                                              грн. Використано
за І-півріччя 2021 року
грн.
1. Закупівляпродуктовихнаборів до Великодня 271 70 000,00
 
55 465,37
2. Закупівляпродуктовихнаборів до Міжнародного дня осіб з інвалідністю 339 87 500,00
 
 
  Всього   157 500,00 55 465,37
 
Секретар Обухівської міської ради                                                  С.М.Клочко
 
Начальник управління                                                                       Н.А.Циганок
 
 
 
 
 
 
 
Додаток 3
                                                                До  рішенням
Обухівської міської ради
                                                                                                                     від.09.2021№                                                      КОШТОРИС
про надання матеріальної допомоги на 2021 рік
  Передбачено на 2021 рік                                                                                                                              грн. Використано
за І-півріччя 2021 року
грн.
1. Сім'ям, військ. призваних та демобілізованим учасникам АТО 1454400,00 1198000,00
на підтримку сімей військ. за контрактом – 4 000 грн. (4 особи) 16000,00 12000,00
учасники АТО  - 3 000 грн. (376 осіб)  1128000,00 1092000,00
матеріальна допомога особам з інвалідністю, учасникам АТО - 2 000 грн. (55 осіб) 110000,00 0
пораненим учасникам АТО на лікування – 10 000 грн. (1 особа) 10000,00 0
сім'ям на поховання, осіб які загинули – 40 000 грн. (1 особа) 40000,00 0
на оздоровлення дружин (опікунів) з дітьми загиблих учасників АТО та Героя Небесної Сотні 9 400 грн.(16 осіб 150400,00 94000,00
2.УБД локальних війн,  вдови  - 1 000 грн. (135 осіб) 135000,00 127000,00
3.Ліквідоторам аварії на ЧАЕС 1 кат., вдовам  - 1 000 грн. (370 осіб) 370000,00 215000,00
4.Соціально-незахищеним категоріям населення на лікування та скрутне становище 8608000,00 4868500,00
скрутне матеріальне становище - 1300 грн.  (800 осіб) 1040000,00 158600,00
на лікування - 1800 грн. (860 осіб) 1548000,00 626400,00
на операцію - 3500 грн. (400 осіб) 1400000,00 563500,00
онкохворим – 10000 грн. (435 осіб)
гемодіаліз – 15000грн.(18 осіб)
4620000,00 3520000,00
5.Особам з інвалідністю внаслідок війни, УБД з числа учасників АТО на протезування зубів та ліквідаторам 1 категорії ЧАЕС на лікування зубів до 3500 грн. (44 особи) 154000,00 14865,00
6.Багатодітним сім'ям до Дня матері - 2000 грн. (370 осіб) 740000,00 566000,00
7.УБД, інв. Другої Світової Війни, солдатським вдовам – 1 000 грн. (40 осіб) 40000,00 12000,00
8. Члену сім'ї помер. УБД до Дня Перемоги - 500 грн. (32 особи) 16000,00 11000,00
9.На поховання працездатного населення, які не працювали у розмірі мінімальної  заробітної плати (33особи) 198000,00 91000,00
10.На ліквідацію наслідків заподіяних пожежею, стихійним лихом - 16000 грн. (12 осіб) 192000,00 16000,00
11.Інша матеріальна допомога громадянам 815000,00 131800,00
- матеріальна допомога (нецукровий діабет, інші рідкісні захворювання, тощо) від 3000 до 20000 грн. (4 особи) 50000 23000,00
-проходження парентерального курсу хіміотерапії та променеву терапію для онкохворих (протягом поточного року до 15000 грн. (51 особа) 765000,00 108800,00
12. Засоби гігієни (підгузки для дітей з  інвалідністю) 7 500 грн.(18 дітей) 135000,00 60000,00
13. Банківські послуги 1000,00 363,80
Всього : 12 858400,00 7 311 528,80
 
 
 
Секретар Обухівської міської ради                                                  С.М.Клочко
 
Начальник управління                                                                       Н.А.Циганок
 
 
 
Додаток 2
                                                                До рішенням
Обухівської міської ради
                                                                                                                    від.09.2021№                                                      КОШТОРИС
витрат інших пільг для пільгових категорій населення Обухівської міської  територіальної громади на 2021 рік                               

з/п
Назва Передбачено на 2021 рік                                                                                                                              грн. Використано
за І-півріччя 2021 року
грн.
1. Пільговеперевезенняпасажирів 1 260 000,00 292 943,0
2. Іншіпільги в т.ч.: 242 800,00 15 309,01
 
  • користування послугами зв’язку
102 400,00 14 674,47
 
  • проїзд 1 раз на рік ЧАЕС
35 000,00 634,54
 
  • забезпечення санаторно-курортним лікуванням осіб з інвалідністю внаслідок війни (Другої світової) з супроводом
15 100,00 0
 
  • забезпечення санаторно-курортним лікуванням осіб з інвалідністю І групи із супроводом
90 300,00 0
3. Пільги з оплати житлово-комунальнихпослуг членам сімейзагиблих (померлих) учасників АТО/ООС 250 800,00
 
111 914,06
  Всього 1 753 600,00 420 166,07
 
Секретар Обухівської міської ради                                                  С.М.Клочко
 
Начальник управління                                                                       Н.А.Циганок
 
Пояснювальна записка
 
 
Виконання комплексної програми «Турбота Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки за І-е півріччя поточного року характеризується такими показниками, а  саме:
 в цілому програму затверджено на 2021 рік по додатках (1-4) в сумі 15 074 700,0 грн., виконання в звітному періоді склали кошти в сумі 7 930 675,22 грн., або 52,6% від затвердженого.
 
По додатку 1 (виплата компенсаційних виплат фізичним особам, які надають соціальні послуги інвалідам та особам похилого віку)  затверджено кошторисом кошти в сумі  305,2 тис. грн., використано в І-у півріччі  – 143,5 тис. грн., що становить 47% від затвердженого;
 
додаток  2 (придбання продуктових наборів) затверджено – 157,5 тис. грн.,  використано – 55,5 тис. грн. (продуктові набори були придбані та роздані 288 особам до дня Великодня), що становить 35,2% від затвердженого.
 
додаток 3 (надання матеріальної допомоги) затверджено 12858,4 тис. грн., використано – 7311,5 тис. грн., що становить 57% від затвердженого, а саме:
  • підтримка сімей військовослужбовців за контрактом - затверджено 4 особам 16,0 тис. грн., виплачено 3/12,0 тис. грн. (по 4,0 тис.грн.);
 
  • підтримка уч. АТО – затверджено 376 особам на суму 1128,0 тис. грн., виплачено 364/ 1092,0 тис. грн. (по 3,0 тис.грн.);
 
  • мат. допомога особам з інвалідністю, учасникам АТО – затверджено – 55 особам на суму 110,0 тис. грн.(по 2,0 тис.грн.), використання не було;
 
  • пораненим уч. АТО на лікування – 10,0 тис. грн.використання не було;
 
  • сім’ям на поховання, осіб які загинули – 40,0 тис. грн., використання не було;
 
  • на оздоровлення дружин (опікунів) з дітьми загиблих уч. АТО та Героя Небесної Сотні16 особам на суму 150,4 тис. грн., використано  - 10/ 94,0 тис. грн.(по 9,4 тис. грн. на особу).;
 
  • УБД локальних війн (вдови) – затверджено 135/ 135,0 тис. грн., виплачено 127/127,0 тис. грн. (по 1,0 тис.грн.);
 
  • Ліквідаторам ЧАЕС 1кат. та вдовам – затверджено 370/370,0 тис. грн., виплачено 215/215,0 тис. грн.(по 1,0 тис.грн.);
 
  • Скрутне матеріальне становище – затверджено 800 особам на суму 1040,0 тис. грн., використано 122/158,6 тис. грн.(по 1,3 тис.грн.);
 
  • На лікування – 860/ 1548,0 тис. грн. , використано 348/626,4 тис. грн.(по 1,8 тис.грн.);
 
  • На операцію – 400/1400,0 тис. грн., використано 161/563,5 тис. грн. (по 3,5  тис.грн.);
 
  • Онкохворим – 435/4350,0 тис.грн., використано –337/3370,0 тис. грн.(по 10,0 тис.грн.);
 
  • Гемодіаліз – 18/270,0 тис. грн., використано – 10/150,0 тис. грн.(по 15,0 тис.грн.);
 
  • Особам з інв. Внаслідок війни,УБД з числа АТО на протезування зубів, ліквідаторам ЧАЕС 1 кат. На лікування зубів – 44/154,0 тис. грн.,використано – 5/14,9 тис. грн. (до 3,5 тис.грн.);
 
  • Багатодітним сім’ям до Дня матери – 370/740,0 тис. грн., використано – 283/566,0 тис. грн.(по 2,0 тис.грн.);
 
  • УБД , інв.. Другої Світової Війни, солдатським вдовам – 40/40,0 тис. грн., використано – 12/12,0 тис. грн.(по 1,0 тис.грн.);
 
  • Членам сім’ї  померлих УБД до Дня Перемоги – 32/16,0 тис. грн., використано – 22/11,0 тис. грн. (по 0,5  тис.грн.);
 
  • На поховання працездатного населення – 33/198,0 тис. грн., використано – 16/91,0 тис. грн.( мінімальний розмір з/плати);
 
  • На ліквідацію наслідків стихійним лихом – 12/192,0 тис. грн., використано – 1/16,0 тис. грн.  (по 16,0 тис.грн.);
 
  • Інша мат. допомога
 
Мат. допомога (нецукровий діабет, рідкісні захворювання, інше) – 4/50,0 тис. грн., використано 2/23,0 тис. грн.(від 3,0 тис. грн. до 20,0 тис. грн.);
Проходження курсу хіміотерапії та променевої терапії протягом року 51/765,0 тис. грн., використано – 8/108,8 тис. грн. (до 15,0  тис.грн.);
 
  • Засоби гігієни / підгузникидля дітей інв. -18/135,0 тис. грн., використано -8/60,0 тис. грн. (по 7,5 тис.грн.);
  • Банківські послуги – 1,0 тис. грн., використано 0,4 тис. грн.
 
додаток 4 (витрати інших пільг для пільгових категорій населення Обухівської міської територіальної громади на 2021р.) затверджено кошторисом  - 1 753,6 тис. грн., використано – 420,2 тис. грн., що становить 24% від затвердженого, а саме:
  • пільгове перевезення пасажирів – затверджено 1 260,0 тис. грн., використано в звітному періоді – 292,9 тис. грн. ;
  • користування послугами зв’язку  - 102,4 тис. грн., використано – 14,6 тис. грн.;
  • проїзд 1 раз на рік ЧАЕС – 35,0 тис. грн., використано – 0,6 тис. грн.;
  • забезпечення сан. кур. лікуванням осіб з інвалідністю внаслідок війни (Другої світової )  з супроводом – 15,1 тис. грн., використання не було;
  • забезпечення сан. кур. лікуванням  осіб з інвалідністю  І групи з супроводом – 90,3 тис. грн., використання не було;
  • пільги з оплати ЖКП членам сімей загиблих (померлих ) уч. АТО /ООС – 250,8 тис. грн., використано – 111,9 тис. грн.