ПРОЄКТ РІШЕННЯ №


ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
 КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ               
                                                                                                                
ЧОТИРНАДЦЯТА СЕСІЯ ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ
     Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я
          вересня 2021 року                                                            №     - 14- VІІІ
 
 
Про внесення змін до комплексної програми «Турбота»
Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки
 
Розглянувши подання начальника управління соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради від 07.09.2021  
№ 2493/01 щодо внесення змін до комплексної програми «Турбота» Обухівської міської  територіальної громади на 2021-2025 роки, відповідно до пункту 22 частини першої статті 26, статей 34, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та враховуючи рекомендації постійних  комісій з гуманітарних питань та з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва,
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИРІШИЛА:
 
1. Внести зміни до комплексної програми «Турбота» Обухівської міської  територіальної громади на 2021-2025 роки, а саме:
1.1. Кошторис про надання матеріальної допомоги на 2021 рік (Додаток 3), викласти в новій редакції, що додається.
1.2. Порядок надання матеріальної допомоги громадянам, місце проживання яких зареєстровано на території Обухівської міської територіальної громади викласти в новій редакції, що додається;
2. Контроль за виконанням даного рішення покладається на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Обухівської міської  ради Максима САВЕНКА та постійну комісію з гуманітарних питань.
 
 
Обухівський міський голова                                  Олександр ЛЕВЧЕНКО
 
 
 Додаток 3
Затверджено рішенням
Обухівської міської ради
                                                                                                                                      від       .09.2021 №                                                                                                          
КОШТОРИС
про надання матеріальної допомоги на 2021 рік   
  Фінансув. програми
на  1 кв. 2021року
Зміни Всього на  2021 рік
1. Сім'ям, військ. призваних та демобілізованим учасникам АТО 1574400,00   1574400,00
на підтримку сімей військ.. за контрактом – 4 000 грн. (4 особи) 16000,00   16000,00
учасники АТО  - 3 000 грн. (416 осіб)  1248000,00   1248000,00
матеріальна допомога особам з інвалідністю, учасникам АТО - 2 000 грн. (55 осіб) 110000,00   110000,00
пораненим учасникам АТО на лікування – 10 000 грн. (1 особа) 10000,00   10000,00
сім'ям на поховання, осіб які загинули – 40 000 грн. (1 особа) 40000,00   40000,00
на оздоровлення дружин (опікунів) з дітьми загиблих учасників АТО та Героя Небесної Сотні 9 400 грн.(16 осіб 150400,00   150400,00
2.УБД локальних війн,  вдови  - 1 000 грн. (135 осіб) 135000,00   135000,00
3.Ліквідоторам аварії на ЧАЕС 1 кат., вдовам  - 1 000 грн. (268 осіб) 370000,00 -102000,00 268000,00
4.Соціально-незахищеним категоріям населення на лікування та скрутне становище 8488000,00   8488000,00
скрутне матеріальне становище - 1300 грн.  (246 осіб) 920000,00 -600000,00 320000,00
на лікування - 1800 грн. (860 осіб) 1548000,00   1548000,00
на операцію - 3500 грн. (400 осіб) 1400000,00   1400000,00
онкохворим – 10000 грн. (495 осіб)
гемодіаліз – 15000грн.(18 осіб)
4620000,00 +600000,00 5220000,00
5.Особам з інвалідністю внаслідок війни, УБД з числа учасників АТО на протезування зубів та ліквідаторам 1 категорії ЧАЕС на лікування зубів до 3500 грн. (44 особи), на лікування зубів учасників АТО до 2000 грн. 154000,00    
 
154000,00
6.Багатодітним сім'ям до Дня матері  - 2000 грн. (370 осіб) 740000,00   740000,00
7.УБД, інв. Другої Світової Війни, солдатським вдовам – 1 000 грн. (40 осіб) 40000,00   40000,00
8. Члену сім'ї помер. УБД до Дня Перемоги - 500 грн. (32 особи) 16000,00   16000,00
9.На поховання працездатного населення, які не працювали у розмірі мінімальної  заробітної плати (50осіб) 198000,00  
+102000,00
 
300000,00
10.На ліквідацію наслідків заподіяних пожежею, стихійним лихом  - 16000 грн. (12 осіб) 192000,00   192000,00
11.Інша матеріальна допомога громадянам 815000,00   815000,00
- матеріальна допомога (нецукровий діабет, інші рідкісні захворювання, тощо) від 3000 до 20000 грн. (4 особи) 50000   50000
-проходження парентерального курсу хіміотерапії та променеву терапію для онкохворих (протягом поточного року до 15000 грн. (51 особа) 765000,00   765000,00
12. Засоби гігієни (підгузки для дітей з  інвалідністю) 7 500 грн.(18 дітей) 135000,00   135000,00
13. Батькам (опікунам) до 1 вересня, діти яких зараховані до 1 класу навчальних закладів Обухівської міської ради Київської області по 500 грн.(758 осіб) 379000,00    
379000,00
14. Банківські послуги 1000,00   1000,00
Всього : 13237400,00   13237400,00
              
 
 
 
Секретар Обухівської міської ради                                                                       Сергій КЛОЧКО
 
 
В. о. начальника  управління                                                                                Вікторія ІЩЕНКО
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Затверджено:
рішенням Обухівської міської ради
від .09.2021 №               -VІІI
 
ПОРЯДОК
надання матеріальної допомоги громадянам, місце проживання яких зареєстровано на території Обухівської міської територіальної громади
 
1. Загальні положення
 
1.1. Цей Порядок розроблено з метою забезпечення реалізації комплексної програми «Турбота» Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки (далі - Програма), якою встановлено додаткові, до встановлених законодавством, гарантії для фінансової та соціальної підтримки громадян, мешканців Обухівської міської територіальної громади, за рахунок коштів місцевого бюджету.
 
1.2 Порядок визначає умови та механізм надання одноразової грошової матеріальної допомоги (далі – матеріальна допомога) найбільш вразливим групам малозабезпечених верств населення, які зареєстровані та проживають на території Обухівської міської  територіальної громади, які опинилися в скрутній життєвій ситуації, та інших категорій громадян.
 
1.3 У даному Порядку використовуються наступні основні поняття:
- скрутна життєва ситуація – це сукупність обставин, що перешкоджають нормальній життєдіяльності громадян, які вони не можуть перебороти самостійно (пожежа та інше стихійне лихо, внаслідок якого завдано збитку житлу, майну потерпілого або його здоров'ю; тяжка протягом тривалого періоду хвороба, оперативне лікування, яке вимагає значних фінансових затрат або виїзду на лікування до іншої області (держави), придбання ліків; смерть одного з членів сім'ї;
- малозабезпечена сім’я - сім’я, яка з поважних або незалежних від неї причин має середньомісячний сукупний дохід нижчий, ніж прожитковий мінімум для сім’ї;
- середньомісячний сукупний дохід малозабезпеченої сім’ї - обчислений у середньому за місяць дохід усіх членів малозабезпеченої сім’ї, одержаний ними протягом шести місяців.
Шість місяців становлять два квартали, що передують місяцю, який передує місяцю звернення за призначенням матеріальної допомоги.
 
1.4 Дія цього Порядку не поширюється на відносини, пов’язані з наданням громадянам пільг і соціальних допомог, установлених законодавством України.
 
1.5 Матеріальна допомога надається за умови настання непередбачених надзвичайних ситуацій: на проведення медичних операцій; особам, які потребують довготривалого та дороговартісного лікування, особам, які потерпіли від наслідків пожежі, стихійного лиха; особам, які беруть (брали) участь в АТО/ООС або членам сім’ї такої особи; сім’ям мобілізованих громадян, в інших особливих обставинах, якщо сім’я не може подолати складну життєву ситуацію без сторонньої допомоги, в разі смерті особи, яка не працювала та не була пенсіонером на момент смерті, громадянам декретованих груп населення, визначених відповідно до законодавства, для проведення зубного протезування та лікування, а саме, за переліком, визначеним в Додатку 1 до цього Порядку.
 
1.6 До членів сім’ї заявника, згідно із ст. 3 Сімейного кодексу України, відносяться особи, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом, мають взаємні права та обов’язки.
 
1.7 Порядок розроблено відповідно до статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», підпункту «б» пункту 3 статті 91 Бюджетного кодексу України та Програми.
2. Порядок надання матеріальної допомоги
 
2.1. Матеріальна допомога надається відповідно до підпункту «б» пункту 3 ст. 91 Бюджетного кодексу України за рахунок коштів місцевого бюджету згідно з Програмою.
 
2.2 Розмір матеріальної допомоги визначається виходячи із ситуації, в якій перебуває сім’я, з урахуванням її матеріального стану, та зазначається в кошторисі про надання матеріальної допомоги на поточний бюджетний рік, що є додатком 3 до Програми.
 
2.3 Підставою для надання матеріальної допомоги є особиста заява громадянина або заява від члена сім’ї, оформлена відповідно до Закону України «Про звернення громадян», яка подається до виконавчого комітету Обухівської міської ради.
 
2.4 Матеріальна допомога надається за рішенням виконавчого комітету Обухівської міської ради, за рахунок коштів місцевого бюджету не частіше одного разу на рік (без врахування п.п. 2, 3, 7, 8, 11,13 додатку 3).
 
2.5 Для отримання матеріальної допомоги громадяни, перелік категорій яких зазначений у додатку 1 до цього Порядку, до заяви повинні надати наступні документи:
 
1. Сім'ям, військовослужбовців, призваних та демобілізованих, учасникам АТО/ООС
  • на підтримку сімей військовослужбовців за контрактом; - учасникам АТО/ООС;
 - особам з інвалідністю з числа учасників АТО/ООС (до Міжнародного дня осіб з інвалідністю); - на оздоровлення дружин з дітьми загиблих учасників АТО/ООС та Героїв Небесної Сотні:
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- копію документу, що підтверджує статус особи, а саме посвідчення встановленого зразка;
- документ, що підтверджує безпосередню участь в АТО/ООС;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі;
  • пораненим учасникам АТО/ООС на лікування - додатково подаються:
- консультаційний висновок спеціаліста за формою № 028/о з медичного закладу та/або виписний епікриз з медичної карти стаціонарного хворого, інші документи про лікування, дата яких не перевищує шести місяців на момент звернення;
  • сім'ям учасників АТО/ООС, які загинули, на поховання - додатково подаються:
- довідка для одержання допомоги на поховання встановленого зразка;
- копія свідоцтва про смерть;
- документи, що підтверджують родинний зв’язок із загиблим учасником АТО/ООС або Героєм Небесної Сотні.
2. УБД локальних війн, вдовам учасників бойових дій.
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- копію документу, що підтверджує статус особи, а саме посвідчення встановленого зразка;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
3. Ліквідаторам наслідків аварії на ЧАЕС 1 категорії, вдовам ліквідаторів.
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- копію документу, що підтверджує статус особи, а саме посвідчення ліквідатора ЧАЕС 1 категорії;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
4.Соціально-незахищеним верствам населення на лікування та скрутне матеріальне становище
  • які опинилися у скрутному матеріальному становищі (особи з інвалідністю, пенсіонери, які отримують мінімальну пенсію):
- згоду на збір інформації про сім’ю, доходи, власність та майно, необхідну для отримання матеріальної допомоги, а також на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- акт обстеження матеріально побутових умов, складений депутатом Обухівської міської ради та завірений у встановленому законодавством порядку;
- довідка про склад сім’ї;
- копія свідоцтва про народження дитини (за потреби);
- довідку про доходи заявника та осіб, які постійно проживають разом з заявником та ведуть спільне господарство за попередні шість місяців (пенсія – довідка про розмір пенсії, заробітна плата – індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7, соціальні допомоги, тощо);
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі;
  • - на лікування :
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- консультаційний висновок спеціаліста за формою № 028/о з медичного закладу та/або виписний епікриз з медичної карти стаціонарного хворого, інші документи про лікування, дата яких не перевищує трьох місяців на момент звернення або довідка МСЕК та індивідуальна програма реабілітації для осіб з інвалідністю (з позначкою, що особа потребує крісло колісне).
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі;
  • на операцію:
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- консультаційний висновок спеціаліста за формою № 028/о з медичного закладу та/або виписний епікриз з медичної карти стаціонарного хворого, інші документи про лікування, дата яких не перевищує трьох місяців на момент звернення;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі;
  • онкохворим / гемодіаліз:
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- консультаційний висновок спеціаліста за формою № 028/о з медичного закладу та/або виписний епікриз з медичної карти стаціонарного хворого, інші документи про лікування;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі;
5. Особам з інвалідністю внаслідок війни, УБД з числа учасників АТО на протезування зубів та ліквідаторам 1 категорії ЧАЕС на лікування зубів, на лікування зубів учасників АТО.
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- копію документу, що підтверджує статус особи, а саме посвідчення встановленого зразка;
- довідка, наряд на лікування та протезування зубів для відшкодування сплачених коштів за надані послуги;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
6. Багатодітним сім'ям до Дня матері.
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- копію документу, що підтверджує статус особи, а саме посвідчення багатодітної родини;
- для дітей, віком до 23 років, які навчаються у вищих навчальних закладах з денною формою навчання – довідку з місця навчання (за потреби);
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
7. УБД у другій Світовій війні, особам з інвалідністю внаслідок війни, солдатським вдовам:
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- копію документу, що підтверджує статус особи, а саме посвідчення встановленого зразка;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі;
8. Члену сім'ї померлого УБД до Дня Перемоги
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- копію документу, що підтверджує статус померлої особи, а саме посвідчення встановле-ного зразка;
- документи, що підтверджують родинний зв’язок із померлим УБД;
- копія свідоцтва про смерть;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
9. На поховання працездатного населення, які не працювали у розмірі мінімальної заробітної плати
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- довідка для одержання допомоги на поховання встановленого зразка;
- копія свідоцтва про смерть;
- документи, що підтверджують родинний зв’язок із померлою особою;
- трудова книжка, яка містить відомості, що померлий/померла працездатного віку не працювали на момент смерті;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі;
10. На ліквідацію наслідків, заподіяних пожежею, стихійним лихом.
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- акт обстеження матеріально побутових умов, складений депутатом Обухівської міської ради та завірений у встановленому законодавством порядку;
- копії документів, що обґрунтовують наявність у особи-заявника складних життєвих обставин (акт відповідних органів у разі пожежі, повені, стихійного лиха; інші документи, що підтверджують настання особливих життєвих обставин);
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
11. Інша матеріальна допомога:
 - матеріальна допомога  (нецукровий  діабет, інші рідкісні захворюванн, тощо;
 -  проходження парентерального курсу хіміотерапії та променевої терапії для онкохворих (протягом поточного року):
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- консультаційний висновок спеціаліста за формою № 028/о з медичного закладу та/або виписний епікриз з медичної карти стаціонарного хворого, інші документи про лікування, дата яких не перевищує шести місяців на момент звернення;
- фіскальні касові чеки медичного закладу, які підтверджують оплату вартості наданих послуг із проходження парентерального курсу хіміотерапії та променевої терапії для онкохворих;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі;
12. На придбання засобів гігієни (підгузки для дітей з інвалідністю).
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- копія свідоцтва про народження дитини; - посвідчення встановленого зразка;
- медичний висновок лікувального закладу за формою № 80/о на дитину;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
13. Батькам (опікунам) до 1 вересня, діти яких зараховані до 1 класу навчальних закладів Обухівської міської ради Київської області
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- копія свідоцтва про народження дитини;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
 
2.6 У разі, якщо надання матеріальної допомоги потребують неповнолітні діти, то заява подається їхніми законними представниками або опікуном.
 
2.7 Від імені сім’ї, яка опинилися у скрутному матеріальному становищі, із заявою вправі звернутися будь-який дієздатний член цієї родини.
 
2.8 Звернення громадян щодо надання матеріальної допомоги розглядаються протягом 30 календарних днів з дня надання повного пакету документів.
 
2.9 У разі смерті заявника матеріальна допомога не надається, призначена сума матеріальної допомоги членам сім’ї не виплачується та до складу спадщини не входить.
 
 
3. Порядок відмови у наданні матеріальної допомоги
 
3.1 Виконавчий комітет Обухівської міської ради може відмовити заявнику в наданні матеріальної допомоги у випадках:
- відмови у наданні письмової згоди на збір інформації про сім’ю, доходи, власність та майно, необхідну для отримання матеріальної допомоги, а також на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- подання заявником у заяві недостовірної або неповної інформації щодо себе, членів своєї сім’ї;
- якщо заявник не зареєстрований на території Обухівської міської територіальної громади;
- повторного звернення особи за матеріальною допомогою протягом відповідного бюджетного року (без врахування п.п. 2, 3, 7, 8, 11, 13 додатку 3);
- якщо заявник знаходиться на повному державному утриманні;
- у разі відсутності у повному обсязі документів, зазначених в п. 2.5 цього Порядку;
- звернення із заявою про відмову від матеріальної допомоги;
 - за результатами проведеного обстеження матеріально-побутових умов, зокрема, якщо буде з’ясовано, що сім’я має додаткові джерела для існування, які не були зазначені заявником;
- якщо середньомісячний сукупний дохід на одного члена сім’ї  (родини) громадянина, який звернувся із особистою заявою  для надання матеріальної допомоги (особи з інвалідністю, пенсіонери, які отримують мінімальну пенсію), перевищує 2 - кратний розмір прожиткового мінімуму на осіб, що втратили працездатність, встановленого на поточний бюджетний рік, в якому призначається матеріальна допомога.
 
3.2 Рішення про відмову у наданні матеріальної допомоги приймається на засіданні виконавчого комітету з обов’язковим повідомленням заявника під розписку або може бути надіслано поштою.
 
3.3 Фінансування видатків на надання матеріальної допомоги здійснюється в межах асигнувань, передбачених Обухівською міською комплексною програмою «Турбота» на 2021-2025 роки на поточний бюджетний рік.
 
4. Заключні положення
 
4.1 Підставою для виплати матеріальної допомоги є рішення виконавчого комітету Обухівської міської ради.
 
4.2 Фінансування видатків на надання матеріальної допомоги здійснюється в межах асигнувань, передбачених Обухівською міською комплексною програмою «Турбота» на 2021-2025 роки на поточний бюджетний рік.
 
4.3. Виплата наданої громадянину матеріальної допомоги здійснюється Управлінням соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради через уповноважені банки за реквізитами, зазначеними заявником.
 
4.4 Оплата банківських послуг здійснюється за рахунок коштів, передбачених в кошторисі про надання матеріальної допомоги на поточний бюджетний рік, що є додатком 3 до Програми.
 
Секретар міської ради                                                                                            С.М.Клочко
В. о. начальника управління                                                                       В. В. Іщенко
 

 
 
 
Вікторія Іщенко