ОПИС ДОКУМЕНТУ

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

09.09.2021

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ
Про утворення комісії з питань перегляду діючих регуляторних актів на території Обухівської міської територіальної громади Київської області та затвердження Порядку роботи комісії


                                                     TSIGN                                              Проєкт
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА                
 КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
 
 
ЧОТИРНАДЦЯТА СЕСІЯ ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ
 
Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я
 
 
30 вересня 2021 року                                                                       №        - 14 - VІІІ
 
Про утворення комісії з питань перегляду
діючих регуляторних актів на території
Обухівської міської територіальної громади
Київської області та затвердження Порядку
роботи комісії
 
З метою проведення перегляду діючих регуляторних актів, прийнятих Обухівською міською радою Київської області, щодо відповідності їх положень принципам державної регуляторної політики, відповідно до листа Київської обласної державної адміністрації від 12.05.2021 №2228/02/24.02.02-2021, на виконання Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», керуючись пунктом 2 частини 1 статті 26, підпунктом 14 пункту 6-1  прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи висновок постійної комісії Обухівської міської ради Київської області з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики та регламенту
 

ОБУХІВСЬКА МІСЬКА  РАДА

В И Р І Ш И Л А  :

 
  1. Утворити комісію з питань перегляду діючих регуляторних актів на території Обухівської міської територіальної громади Київської області  та затвердити її склад (Додаток 1).
  2. Затвердити Порядок роботи комісії з питань перегляду діючих регуляторних актів на території Обухівської міської територіальної громади Київської області (Додаток 2).
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Обухівської міської ради Максима САВЕНКА та постійну комісію Обухівської міської ради з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики та регламенту.
 
Обухівський міський голова                                       Олександр ЛЕВЧЕНКО              
Виконавець Кондратюк А.М.
Додаток 1
до проєкту рішення Обухівської міської ради
від 30.09.2021  №____- 14 -VІІІ
 
 
СКЛАД
комісії з питань перегляду діючих регуляторних актів на території Обухівської міської територіальної громади
Київської області
 
САВЕНКО  Максим Миколайович, заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів Обухівської міської ради – голова комісії;
ДАНШИНА Ірина Віталіївна (у разі відсутності – представник управління економіки), начальник відділу торгівлі, побутового обслуговування та захисту прав споживачів управління економіки Виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області - секретар комісії;
 
Члени комісії:
ГРИЩЕНОК Наталія Володимирівна, депутат Обухівської міської ради Київської області (за згодою).
ПЕНДЮР Андрій Борисович (у разі відсутності - представник юридичного відділу), начальник юридичного відділу Виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області;
ПРОЦУН  Світлана Миколаївна, депутат Обухівської міської ради Київської області (за згодою);
СМИКОВСЬКИЙ Андрій Леонідович, депутат Обухівської міської ради Київської області, голова постійної комісії Обухівської міської ради з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики та регламенту, фізична особа – підприємець (за згодою);
СТРІЛЕЦЬ Анатолій Васильович (у разі відсутності – представник земельного відділу), начальник земельного відділу Виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області;
ТАРАН  Віктор Олександрович, голова ради підприємців при Виконавчому комітеті Обухівської міської ради Київської області, директор ПП «Світ» (за згодою);
ЩЕГОЛЕНКО Наталія Олександрівна, депутат Обухівської міської ради Київської області (за згодою);
ЯЦУН Богдан Іванович, депутат Обухівської міської ради Київської області, голова постійної комісії Обухівської міської ради з питань комунальної власності, житлово – комунального господарства, енергозбереження, транспорту, благоустрою, будівництва та архітектури (за згодою);
 
Секретар Обухівської міської ради
Київської області                                                                       Сергій КЛОЧКО
 
Начальник управління економіки
Виконавчого комітету Обухівської
міської ради Київської області                                               Аліна КОНДРАТЮК          
Додаток 2
до проєкту рішення Обухівської міської ради
від  30.09.2021    №     -14 - VІІІ
 
 
 
ПОРЯДОК
роботи комісії з питань перегляду діючих регуляторних актів
на території Обухівської міської територіальної громади
Київської області
 
  1. Загальні положення
 
  1.  Цей Порядок визначає організаційні та процедурні засади діяльності комісії з питань перегляду діючих регуляторних актів на території Обухівської міської територіальної громади Київської області (далі – Комісія), а також права та обов’язки її членів.
 
  1.  Комісія у своїй діяльності керується Конституцією, законами України, указами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради, розпорядженнями міського голови, а також даним Порядком.
 
  1.  Комісія під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє з державними органами, органами та посадовими особами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями та громадськими об’єднаннями громади.
 
  1. Завдання Комісії
 
  1. Завданнями Комісії є:
  • здійснення перегляду і оцінки регуляторного середовища громади з метою виявлення недоцільних регуляторних актів і створення сприятливих умов для розвитку підприємницької діяльності, залучення інвестицій та соціально – економічного розвитку громади;
  • організація роботи робочих груп Комісії з перегляду регуляторного середовища та оцінки діючих регуляторних актів громади;
  • аналіз отриманих пропозицій до діючих регуляторних актів та надання висновків щодо їх відповідності принципам державної регуляторної політики;
  • затвердження рекомендацій та пропозицій за результатами перегляду діючих регуляторних актів;
  • формування та підтримка в актуальному стані  оптимізованого переліку діючих регуляторних актів за результатами перегляду;
  • оформлення та оприлюднення підсумків і результатів перегляду діючих регуляторних актів громади.
 
  1. Повноваження Комісії
 
  1. До повноважень Комісії належить:
  • здійснення перегляду діючих регуляторних актів громади, оцінка їх ефективності і результативності, а також відповідності вимогам законодавства і принципам державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності;
  • затвердження рекомендацій з приведення діючих регуляторних актів  громади у відповідність із принципами державної регуляторної політики, забезпечення їх ефективності та результативності, усунення недоцільних регуляторних бар’єрів;
  • надання розробникам регуляторних актів (зокрема структурним підрозділам та посадовим особам Виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області) пропозицій щодо внесення змін до діючих регуляторних актів та покращення регуляторного середовища громади загалом;
  • затвердження за результатами перегляду діючих регуляторних актів обгрунтованих рекомендацій, які в обов’язковому порядку розглядаються та враховуються розробниками;
  • аналіз отриманих пропозицій щодо перегляду діючих регуляторних актів, підготовка і надання рекомендацій щодо їх перегляду та приведення у відповідність із принципами державної регуляторної політики;
  • висвітлення питань і результатів своєї діяльності у засобах масової інформації та/або на офіційному сайті Обухівської міської ради Київської області за підсумками проведення засідань Комісії.
 
  1. Права комісії
 
  1. Комісія має право:
  • отримувати в установленому законом порядку від місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій та громадських об’єднань інформацію, необхідну для виконання покладених на неї завдань;
  • запрошувати на засідання робочих груп Комісії представників структурних підрозділів Виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області, підприємств, установ, організацій та громадських об’єднань для розгляду питань, що входять до їх компетенцій (за згодою);
  • звертатись до підприємств, установ, організацій та громадських об’єднань щодо надання інформації про регуляторні бар’єри, які перешкоджають здійсненню законної підприємницької діяльності, та пропозицій з покращення регуляторного середовища громади;
  • делегувати своїх членів до участі у засіданнях органів місцевого самоврядування громади, на яких розглядаються рекомендації, затверджені Комісією за результатами перегляду діючих регуляторних актів;
  • ініціювати перед посадовими особами і органами місцевого самоврядування громади проведення робочих зустрічей, засідань погоджувальних груп для розгляду і врахування рекомендацій та пропозицій Комісії за участі посадових осіб місцевого самоврядування громади та членів Комісії.
  1. Структура Комісії
 
5.1. Кількісний склад комісії визначається зборами кандидатів і не повинен становити більше 15-20 осіб. Комісія утворюється у складі голови, секретаря та членів.
5.2. Персональний склад Комісії та зміни до нього затверджується рішенням ради.
5.3. Голова Комісії:
       - скликає засідання Комісії та головує на них, у разі відсутності або неможливості виконувати ним свої обов’язки, його повноваження виконує секретар;
       - здійснює керівництво діяльністю Комісії, несе персональну відповідальність за виконання покладених на неї завдань;
       - розподіляє обов’язки між членами Комісії;
       - координує діяльність Комісії з виконавчими органами та посадовими особами органів місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями;
       - підписує протоколи засідань, звернення (запити) та інші документи, підготовлені Комісією за результатами її діяльності;
       - забезпечує взаємодію Комісії з структурними підрозділами Виконавчого комітету міської ради, підприємствами, установами та організаціями громади в межах своїх повноважень;
       - дає доручення робочим групам та окремим членам Комісії тощо.
5.4. Заступник голови Комісії (обирається з числа членів Комісії):
       - здійснює повноваження та виконує доручення, визначені головою Комісії;
       - за дорученням голови Комісії та/або у разі його відсутності виконує його обов’язки.
5.5. Секретар Комісії (обирається з числа членів комісії, що є посадовими особами Виконавчого комітету міської ради) має право:
       - скликає за дорученням голови Комісії засідання Комісії та робочих груп;
       - забезпечує ведення протоколів засідання Комісії та робочих груп;
       - забезпечує організацію діяльності Комісії та робочих груп (ведення діловодства), підготовку порядку денного та матеріалів до її засідань з урахуванням пропозицій членів Комісії та робочих груп;
       - здійснює моніторинг стану реалізації рішень Комісії, врахування рекомендацій та пропозицій Комісії, регулярно інформує голову Комісії та її членів з цих питань;
       - виконує  в межах своїх повноважень доручення голови Комісії.
 
  1. Регламент діяльності Комісії
 
  1.  Основною формою роботи Комісії є засідання, що проводяться за рішенням голови Комісії.
  2.   Засідання Комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні більш як половина її членів від загального складу.
  3.   Рішення приймається більшістю голосів членів Комісії, присутніх на засіданнях, та оформлюються у вигляді протоколів, рекомендацій, пропозицій, які підписує головуючий та Секретар.
  4.   У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні комісії.
  5.  Рішення на засіданні комісії оформляються протоколом за підписом керівника та секретаря. У разі відсутності керівника або секретаря протокол підписується одноосібно.
  6.  Член комісії, який бере участь у засіданні і не згоден з рішенням, прийнятим на засіданні, в тому числі з рішенням щодо включення або не включення регуляторного акта до того чи іншого переліку, має право висловити власну думку, яка долучається до протоколу засідання. 
  7.   Рішення Комісії, оформлені у вигляді протоколу, знаходяться у секретаря Комісії та відкриті для ознайомлення її членами, а також представниками засобів масової інформації.
  8.   Рішення Комісії, прийняті в межах її компетенції, мають рекомендаційний характер для розгляду і врахування в роботі структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради.
 
  1. Забезпечення діяльності Комісії
 
  1.   Питання організаційного забезпечення діяльності Комісії покладається на управління економіки Виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області.
  2.   Члени Комісії в ході підготовки пропозицій до порядку денного засідань, з метою створення необхідних умов для виконання визначених завдань, можуть ініціювати запрошення на засідання посадових осіб виконавчих органів та органу місцевого самоврядування, представників бізнес об’єднань.
  3.    Для опрацювання окремих питань (завдань) Комісія може створювати окремі робочі групи та інші робочі органи, що діють у складі і рамках повноважень Комісії. Для організації діяльності робочих груп Комісія призначає керівника Робочої групи. Протоколи засідань робочої групи веде секретар Комісії, який  підписує керівник робочої групи та секретар Комісії.
 
Секретар Обухівської міської ради
Київської області                                                                       Сергій КЛОЧКО
 
Начальник управління економіки
Виконавчого комітету Обухівської
міської ради Київської області                                                  Аліна КОНДРАТЮК               
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проєкту рішення Обухівської міської ради Київської області «Про утворення комісії з питань перегляду діючих регуляторних актів на території Обухівської міської територіальної громади Обухівського району Київської області та затвердження Порядку роботи комісії»
 
 
             На виконання листа Київської обласної державної адміністрації від 12.05.2021 №2228/02/24.02.02-2021 щодо належного виконання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики» в частині проведення перегляду діючих регуляторних актів, прийнятих Обухівською міською радою, щодо відповідності їх положень принципам державної регуляторної політики, керуючись  пунктом 2 частини 1 статті 26, підпунктом 14 пункту   6-1  прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» необхідно створити комісію з питань перегляду діючих регуляторних актів на території Обухівської міської територіальної громади Обухівського району Київської області (далі – Комісія), затвердити її склад та Порядок роботи.
          З приводу формування Комісії та надання кандидатур для включення до ії складу на офіційному сайті Обухівської міської ради та в соціальній мережі «Фейсбук» були опубліковані оголошення із зазначенням дати, часу та місця проведення зборів, терміну та порядку подання пропозицій стосовно кандидатів. На сьогоднішній день для включення до складу Комісії запропоновано  10 кандидатур з числа працівників Виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області, депутатського корпусу та представників місцевого підприємництва. Крім того, до Державної регуляторної служби України, Міністерства юстиції України та Антимонопольного комітету були надіслані листи з проханням надання представників для  включення їх до складу Комісії з вказаного питання.
          Враховуючи вищевказане, управлінням економіки Виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області підготовлено проєкт рішення Обухівської міської ради Київської області «Про утворення комісії з питань перегляду діючих регуляторних актів на території Обухівської міської територіальної громади Обухівського району Київської області та затвердження Порядку роботи  комісії».
 
 
Начальник управління економіки
Виконавчого комітету Обухівської
міської ради Київської області                                                     А.М.Кондратюк