ПРОЄКТ РІШЕННЯ №



     ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА                     проект
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
 
ТРИДЦЯТЬ ДЕВ’ЯТА СЕСІЯ ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ
 Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я  
 
30 березня 2023 року                                                          №____ - 39-VІІІ
 
      Про роботу Комунального некомерційного підприємства Обухівської міської ради «Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» у 2022 році
 
Заслухавши звіт про роботу Комунального некомерційного підприємства Обухівської міської ради «Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування»за 2022 рік, керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», а також враховуючи рекомендації постійних комісій з гуманітарних питань; з питань фінансів бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва 
 
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИРІШИЛА:
 
  1.  Звіт про роботу Комунального некомерційного підприємства Обухівської міської ради «Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» за 2022 рік взяти до відома.
  2. Контроль за виконанням цього рішення покладається на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Обухівської міської ради Антоніну ШЕВЧЕНКО.
 
 
 
СекретарОбухівськоїміської ради                                       Сергій КЛОЧКО
 
 
        
Звіт про роботу КНП ОМР «Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування»
 за 2022 рік.
 
         КНП ОМР «Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» - є багатопрофільний лікувальний заклад, що входить до складу госпітального округу, як опорна лікарня  до 2023р., та надає вторинну спеціалізовану медичну допомогу населенню Обухівської, Української, Козинської територіальних громад в кількості 69 043 чол., та населенню  територіальних громад Обухівського району (229 518) та інших, незалежно від місця проживання, стаціонаром на 240 ліжок та поліклінікою потужністю на 850 відвідувань в день (спроможність 1130).
         В 2022 році стаціонар був розгорнутий на 240 ліжок.
         В 2021 році – на 285 ліжок.
 
Наявні стаціонарні відділення:
  • кардіологічне з терапевтичними ліжками – 65 л. (в 2021р. – 55 л.)
  • хірургічне з урологічними ліжками – 45 л.
  • травматологічне – 20 л.
  • отоларингологічне – 10 л. (в 2021р. – 20 л.)
  • педіатричне – 20 л.
  • інсультне – 10 л.
  • відділення анестезіології та інтенсивної терапії – 6 л.
  • відділення невідкладної медичної допомоги з травмпунктом та цілодобовою лабораторною, ендоскопічною, Ro-графічною, КТ, УЗ діагностикою на 4 л.
  • акушерсько-гінекологічне – 30 л. ( в 2021р. – 45 л.)
  • неврологічне – 30 л.
  • інфекційне – 20 л.
 
 
Наявні амбулаторні та діагностичні (параклінічні) підрозділи:
  • відділення екстракорпорального гемодіалізу на 7 апаратів «штучна нирка»,
  • відділення трансфузіології,
  • поліклініка, у складі якої: кабінети лікарів-спеціалістів, кабінет ЛКК, психонаркологічне відділення з сайтом ЗПТ, жіноча консультація, денний стаціонар (гінекологічний, офтальмологічний, наркологічний), кабінет «Довіра», відділення профілактичних оглядів,
  • рентгенодіагностичне відділення (комп’ютерна томографія, рентгенографія, мамографія, флюорографія),
  • клініко-діагностична лабораторія з бактеріологічним відділом,
  • діагностичне відділення (ФГДС, ФКС, ФБС, УЗД, ФД),
  • відділення  відновного лікування (фізіотерапія, ЛФК, масажні кабінети),
  • відділ інфекційного контролю,
  • патологоанатомічне відділення з блоком патологогістологічних досліджень.
 
Основною метою діяльності КНП ОМР «Обухівська БЛІЛ»є  гарантування населенню надання медичних послуг за Програмою медичних гарантій в межах договорів між закладом та НСЗУ, при відповідності стандартам надання медичної допомоги, з вільним доступом до приміщень та будівель маломобільних груп населення, з дотриманням медичної етики та деонтології.
В 2022р. укладені угоди з НСЗУ по 18 пакетах надання
медичних послуг:
№ з/п № пакету Пакет послуг 2021р. (грн.) 2022р. (грн.)
1 3 Хірургічні операції дорослим та дітям у стаціонарних умовах 15 417 050,99 16 391 759,73
2 4 Стаціонарна допомога дорослим та дітям без проведення хірургічних операцій 29 255 013,35
(145 ліжок)
26 477 014,44
(125 ліжок)
3 5 Медична допомога при гострому мозговому інсульті 0,00 4 496 013,00
4 7 Медична допомога при пологах 2 053 300,25 3 800 734,00
5 9 Амбулаторна вторинна (спеціалізована) та третинна (високоспеціалізована) медична допомога дорослим та дітям, включаючи медичну реабілітацію та стоматологічну допомогу  
15 242 756,10
 
18 633 164,40
6 10 Мамографія 23 307,84 11 869,00
7 12 Езофагогастродуоденоскопія 197 422,52 390 530,00
8 13 Колоноскопія 2 735,10 87 259,00
9 15 Бронхоскопія 0,00 139 525,00
10 16 Лікування пацієнтів методом екстракорпорального гемодіалізу в амбулаторних умовах  
5 131 076,00
 
7 129 393,00
11 21 Діагностика, лікування та супровід осіб із ВІЛ 434 664,48 723 432,24
12 22 Лікування осіб із психічними  та поведінковими розладами внаслідок вживання опіоїдів із використанням препаратів замісної підтримувальної терапії  
199 802,52
 
785 922,76
13 23 Стаціонарна поліативна медична допомога дорослим та дітям 328 225,00 266 574,00
14 24 Мобільна паліативна медична допомога дорослим та дітям 393 848,00 191 010,00
15 31 Стаціонарна допомога пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою короновірусомSARS-CoV-2  
18 326 125,50
 
12 682 744,47
16 33 Перехідне фінансове забезпечення комплексного надання медичних послуг закладами охорони здоров’я, умови яких застосовуються з 01.09.2020 року  
4 733 986,29
 
0,00
17 35 Ведення вагітності в амбулаторних умовах 1 656 720,00 2 260 600,00
18 36 Вакцинація від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусомSARS-CoV-2 171 850,00 86 464,00
19 47 Хірургічні операції дорослим та дітям в умовах стаціонару одного дня 0,00 545 976,65
20 49 Забезпечення збереження кадрового потенціалу 0,00 11 000 532,80
РАЗОМ 93 567 883,04 106 100 518,49
 
        
Аналізуючи роботу пакетів медичних послуг встановлено, що збитковими є:
  • Пакет №3 «Хірургічні операції дорослим та дітям у стаціонарних умовах», Пакет №4 «Стаціонарна допомога дорослим та дітям без проведення хірургічних операцій», оскільки основна частина доходів розподілена на заробітну плату персоналу, який необхідний для забезпечення цілодобового надання медичних послуг.
  • Пакет № 9 «Амбулаторна вторинна (спеціалізована) та третинна (високоспеціалізована) медична допомога дорослим та дітям, включаючи медичну реабілітацію та стоматологічну допомогу» за рахунок низької глобальної ставки
  • Пакет №16 «Лікування пацієнтів методом екстракорпорального гемодіалізу в амбулаторних умовах» збитковий за рахунок придбання дороговартіснихвитратних матеріалів, що займають основну частину доходу.
Що стосується всіх інших пакетів, то вони є прибутковими.
 
 
Кількість хворих проліковано в стаціонарі
  2021р. 2022р.
Проліковано всього 7 231 7359
Робота ліжка 226,7 252,6
Середня тривалість лікування 8,9 7,9
Оборот ліжка 26,5 31,8
Летальність 4,3 3,6
 
Кількість хворих проліковано амбулаторно
  2021р. 2022р.
Проліковано всього 266 211 214 145
 
Кількість пролікованих ВПО і ЗСУ
  2022р.
ВПО 7504
ЗСУ 882
 
Народилось дітей
  2021р. 2022р.
Всього 266 278
 
 
Роботадіагностичних відділень
  2021р. 2022р.
К –ть рентгенологічних досліджень 12 367 14 028
Рентгенограм 19 169 27 384
Флюорографій 10 709 10 992
Мамографій 219 17
КТ-досліджень 20 1 284
УЗД досліджень 11 358 14 028
Ендоскопічні дослідження 1 067 1 308
К –ть проведених лабораторних аналізів 396 777 447 612
ЕКГ  дослідження 8 016 13 068
Фізіотерапевтичні процедури 1 609 1 872
ЛФК 3 448 1 296
 
 
Зареєстровано захворювань
  2021р. 2022р.
Новоутворення 3 148 3 140
Системи кровообігу 2 935 2 909
Органи дихання 1 982 1 917
Органи травлення 698 648
Туберкульоз 56 51
 
Зареєстровано захворювань  цереброваскулярниххвороб:
  2021р. 2022р.
Цереброваскулярні хвороби 1 049 1 053
Інсульти (усі форми) 342 256
Цукровий діабет 2 760 2 678
ІХС по стаціонару 849 916
 
Проведено операцій
  2021р. 2022р.
Всього з них 1 913 2 016
На органах травлення та черевної порожнини 302 280
Операції на судинах 16 5
При непухлинних захворюванях прямої кишки 21 16
Гінекологічні операції 565 528
Операції на кістково –м`язовій системі 419 432
Отолярингологічні операції 147 155
Операції на шкірі та підшкірній клітковині 155 204
Інші операції 288 360
 
Проводилися складні оперативні втручання:
  • резекція підшлункової залози (дистальна, субтотальна),
  • резекція шлунку (дистальна, субтотальна),
  • оперативне лікування панкреонекрозу (панкреатонекрсеквестректомія) та ускладнень,
  • резекція печінки,
  • нефректомія,
  • реконструктивно-відновні оперативні втручання на шлунково-кишковому тракті (наприклад, закриття кінцевої десцендостоми після низької передньої резекції прямої кишки шляхом накладання апаратного десцендоректоанастомозу із застосуванням циркулярного степлера),
  • оперативні втручання при політравмах із зупинками кровотечі при масивних пошкодженнях печінки, селезінки, нирок, тонкого, товстого кишківника, тощо),
  • операції на відкритому серці при проникаючих колото-різаних, вогнепальних пораненнях грудної клітки,
  • ендопротезування та ревізійне ендопротезування кульшового суглобу, колінного суглобу, плечового суглобу,
  • інтрамедулярний остеосинтез при переломах стегнової, великогомілкової та плечової кісток,
  • металоостеосинтез складних внутрішньосуглобових переломів,
  • артроскопічний шов меніска,
  • артроскопічна пластика передньої хрестоподібної зв’язки,
  • акушерсько-гінекологічні оперативні втручання.
 
 
Кадри КНП ОМР «Обухівська БЛІЛ»
  2021р. 2022р.
Кількість лікарів 95 96
Середній медперсонал 229 224
Молодший медперсонал 130 115
Інший персонал 68 64
Всього працюючих 541 520
 
В нашому закладі працюють висококваліфіковані спеціалісти  - 4 кандидати медичних наук, 42 лікаря вищої категорії , 26 лікарів першої категорії.
Штатначисельність на кінець 2021 року– 742,75, фізичних осіб – 541. На кінець 2022року штатначисельність - 618.75,фізичнихосіб – 520.
Відкритим залишається  забезпечення  закладу вузькопрофільними спеціалістами, для залучення і утримання яких потрібні й відповідні умови праці і матеріальна зацікавленість і сприятливий морально-психологічний клімат, а саме:
  • ікар-рентгенолог (КТ-діагностика)  – 2
Рентген-лаборант (КТ-діагностика) – 2
Лікар з фізичної та реабілітаційної медицини – 2
Лікар-психолог – 2
Фізичний терапевт – 2
Ерготерапевт – 2
Логопед – 1
Працюють платні медичні послуги, які розроблені відповідно до частини шостої статті 18 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» від 19.11.1992р. №2801-XII (далі Закон 2801);  пункту 5.3.3 Статуту, який передбачає можливість надання платних медичних послуг населенню.
Послуги, що надаються згідно з функціональними повноваженнями державними та комунальними закладами охорони здоров’я:
  • Медичні огляди:
  • для отримання посвідчення водія транспортних засобів;
  • для отримання дозволу на право отримання та носіння зброї громадянами;
  • для отримання виїзної візи на відрядження за кордон;
  • перед рейсові медичні огляди водіїв автотранспорту;
  • попередні профілактичні медичні огляди при прийнятті на роботу;
  • відповідні періодичні профілактичні медичні огляди;
  • обов’язкові медичні огляди осіб, що працюють на харчових підприємствах, підприємствах стаціонарно гігієнічного обслуговування населення;
  • медичні огляди декретованих груп населення – за рахунок коштів підприємств установ і організацій.
 
  • Медичне обслуговування за договорами закладів відпочинку всіх типів, масових культурних та громадських заходів.
  • Лабораторні, діагностичні та консультативні послуги  за зверненням громадян, що надаються без направлення лікарів.
  • Медичне обслуговування за договорами із суб’єктами господарювання страховими організаціями.
  • Оздоровчий масаж.
  • Фізіотерапевтичні послуги.
Заклад працює над розширенням переліку платних послуг та інших шляхів покращення фінансування:
  • надання медичних послуг без електронного направлення від лікаря,
  • стаціонарна допомога пацієнтів зарубіжних країн,
  • перебування пацієнта в стаціонарі в покращених умовах,
  • видача дублікатів медичної документації,
  • зберігання померлих в холодильнику ПАВ понад норму терміну зберігання  (понад 3 дні) та амбулаторних померлих,
  • транспортні перевезення.
Аналіз рівня енергопостачання, водопостачання, теплопостачання
за 2021-2022р.р.
Енергопостачання  кВт/год
№ п/п Рік Показник
1 2021 742 860
2 2022 618 647
 
Водопостачання  м3
№ п/п Рік Показник
1 2021 22 988
2 2022 24 642
 
Теплопостачання  гкал
№ п/п Рік Показник
1 2021 3 493,70
2 2022 3 364,30
В порівнянні з минули роком зменшилось використання електроенергії, в зв’язку з обмеженням у системі електроенергії, дефіцитом потужностей та аварійними відключеннями; теплопостачання - в зв’язку з кліматичними умовами та енергозбереженням; збільшилося використання води через наявні запаси питної та технічної води (розрахунок на 7 днів).
 
Готовність ЗОЗ до надзвичайних ситуацій.
         На випадок надзвичайних ситуацій в КНП ОМР «Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» створена комісія з питань евакуації пацієнтів, медичних працівників та відвідувачів, також розроблена робоча інструкція з евакуації під час повітряної тривоги.
         Функціонують два укриття ємністю 200 осіб із запасом води та харчових продуктів на 48 годин.
         Лікарня забезпечена семиденним запасом медикаментів, харчових продуктів, питною та технічною водою.
         В наявності шість генераторів (2 - 79 кВт; 1- 55 кВт; 3 - 5 кВт) з запасом пального.
 
Фінансові показники діяльності
Утриманняпідприємства і оплата праціздійснюється за рахунокбюджетнихкоштів, а такожкоштів, отриманняякихпередбаченодіючимзаконодавствомУкраїни.
Джерелаотриманнякоштівпідприємства є:
- бюджетнікошти;
- наданняплатнихпослуг;
- надання в орендуприміщень;
- благодійнівнески;
- коштивіднаціональноїслужбиздоров’яУкраїни;
- іншіджерела не забороненічиннимзаконодавством.
Вартістьробіт та послуг, щоздійснюютьсяпідприємством, встановлюютьсявідповідно до чинного законодавстваУкраїни.
 
Надходження на загальну суму – 150174,1 тис. грн., в тому числінадходженнявідмісцевихпрограм (місто) – 26 074,9 тис. грн., інші кошти спеціального фонду (бюджет розвитку) – 3139,8тис.грн, коштиотриманні за медичніпослугивід НСЗУ – 106 219,1 тис. грн., дохідвіднаданняплатнихпослугзгідноіззаконодавством – 3 437,0 тис. грн., дохідвідорендичастинприміщень – 1 655,8 тис. грн., дохідвідреалізаціїоборотних і необоротнихактивів – 0,0 тис. грн., благодійнадопомога –7 249,0 тис. грн. в тому числі: в коштах – 30,9 тис. грн. в натуральнійформі – 7 218,1 тис. грн., відшкодуваннявартостікомунальнихпослуг та енергоносіїворендарями – 1 809,3 тис. грн., податок на доданувартість – 589,2 тис. грн. 
 
Витрати на загальну суму 146 600,89 тис. грн. в тому числі:
 
 «Матеріальнізатрати» на загальну суму 25 403,12 тис. грн:
  • предмети,  матеріали, обладнання та інвентар на загальну суму – 2843,12 тис. грн. придбанняканцелярськогоприладдя, придбаннямедичнихбланків, придбанняматеріалів, інвентарю, інструментів для господарськоїдіяльності, придбаннямиючихзасобів, придбанняпаливо-мастильнихматеріалів, придбаннязапаснихчастин до автомобіля, періодичнівидання, таблички мережевогообладнання фланель, хімічнапродукція, обігрівачі, мішки, лічильники для води, радіатори, блок газобетонний, змішувачі та комплектуючі до них, планка не стандартна, замки, подовжувач з фільтром, сільтаблетована, світильники та ремкомплекти до світильників, робочийодяг та черевики, дотягувач, ланцюг до бензопили, трос для чистки каналізації, вода питна, шини, пінамонтажна, датчик руху, труби, шланги, гофра, клейонкапідкладна, лимонна кислотаінше в т.ч. за рахунокплатнихпослуг – 373,97 тис. грн., орендичастинприміщень – 608,05 тис. грн., відреалізаціїоборотних і необоротнихактивів  - 13,5 тис. грн.; благодійнихкоштів – 43,9 тис.грн. надходжень в натуральнійформі – 1 193,2 тис. грн..(пакунокмалюка, бензин, господарчітовари, та інше), за рахунок бюджету м. Обухів – 609,9 тис. грн., коштиотриманні за медичніпослугивід НСЗУ – 0,6 тис. грн.
 
  • придбаннямедикаментів та перев’язувальнихматеріалів на загальну суму 11 792,8 тис. грн. в т.ч. за рахунокплатнихпослуг – 348,0 тис. грн., орендичастинприміщень – 53,3 тис. грн, благодійнихдопомоги – 0,0 тис. грн., благодійнихдопомоги (надходження в натуральнійформі) – 2 137,3 тис. грн..коштиотриманні за медичніпослугивід НСЗУ – 7 955,2 тис. грн, за рахунок бюджету м. Обухів –1 299,0 тис.грн.
  •  придбанняпродуктівхарчування на загальну суму 1 443,2тис. грн.,а саме: за рахуноккоштів НСЗУ суму – 486,3 тис.грн,за рахуноккоштів м. Обухів – 360,0  тис. грн,надходжень в натуральнійформі – 589,3 тис. грн., за рахунокплатнихпослуг – 7,6 тис. грн.
  • оплата послуг (крімкомунальних) на загальну суму – 9 324,0 тис.грн. включає в себе: оплата за відновлення та заправку картриджа, проведеннятехнічногообстеження доступностібудівель,оплата послуг з утилізаціїмедичнихвідходів, страхування автотранспорту, технічнеобслуговування та ремонт автомобілів, послугізповірки та калібруваннязасобіввимірювальноїтехніки, експлуатація та ремонт будівель, супровідпрограмногозабезпечення, доставка кисню,  послугисанітарнобактеріологічнихлабораторій, технічнийнагляд авто, технічнеобслуговуванняліфтів, встановленнякондиціонера, обслуговування теплового пункту, заправка вогнегасників, заміна та ремонт лічильників, доступ до онлайн сервісіввимірювання опору, діагностика ВІЛ інфекції, за оцінюваннясистемикеруваннявимірювальнимиприладами, дезінфекція, за обробкуданих, прокладання та модернізаціялокаційкомп’ютерних мереж, навчання, рівеньпотужності, поточний ремонт медичногообладнання та інше,  в т.ч. за рахунокплатнихпослуг – 405,0 тис. грн., орендичастинприміщень – 1 072,0 тис. грн.,благодійнівнески –0,00 тис. грн,коштиотриманні за медичніпослугивід НСЗУ – 39,5 тис. грн., за рахунок бюджету м. Обухів – 7 807,5 тис. грн.
 
 «Витрати на оплату праці» медичного персоналу (лікарі, середніймедичний персонал, молодшиймедичний персонал, завідувачівідділень, старшімедичнісестри) на загальну суму 88 233,57 тис. грн. в т.ч., з платнихпослуг – 2 189,07 тис. грн., коштиотриманні за медичніпослугивід НСЗУ – 83 708,8 тис. грн. за рахунок бюджету м. Обухів – 2 335,7 тис. грн.
 
 «Відрахування на соціальні заходи» на загальну суму   18 406,6 тис. грн., в тому числі: за платніпослуги – 593,7 тис. грн., коштиотриманні за медичніпослугивід НСЗУ – 17 310,2 тис. грн. за рахунок бюджету м. Обухів – 502,7 тис. грн.
 
« Витрати на комунальні послуги та соціальні витрати»  на загальну суму – 14 504,5 тис. грн, включає в себе:
  • оплата послугтеплопостачання на загальну суму – 8 264,7 тис. грн. за рахунокзагального фонду(м. Обухів) – 7 440,5 тис. грн.; за рахунок  орендичастинприміщень – 824,2 тис. грн.,
  • оплата послугводопостачання та водовідведення на загальну суму – 1 109,6 тис.грн. за рахунокзагального фонду (м. Обухів) загальну суму – 1 015,9,0 тис.грн.  за рахунок  орендичастинприміщень – 93,7 тис. грн.,
  • оплата послугелектропостачання на загальну суму – 3 370,8 тис. грн. за рахунокзагального фонду (м. Обухів) – 3 025,0 тис. грн., за рахунокорендичастинприміщень – 345,8 тис. грн
  • оплата іншихенергоносіїв  назагальну суму –  1 483,8 тис. грн., за рахунокзагального фонду (м. Обухів) – 1 467,6 тис. грн., за рахунокорендичастинприміщень –16,2 тис. грн
  • оплата окремихзаходів  -64,7 тис. грн. за рахунокспеціального фонду;
  • соціальнезабезпечення (пільговіпенсії) на суму 210,9 тис. грн.; за рахунок бюджету м. Обухів;
 
«Проведено капітальні ремонти» на загальну суму – 1 507,7 тис. грн., за рахуноккоштів (бюджету розвитку),
 
«Придбанняосновнихзасобів та іншихнеоборотнихматеріальнихактивів» на загальну суму –1685,2 тис.грн. включає в себе: основні засоби на суму -  1 632,1 тис. грн. за рахунок коштів бюджету розвитку та 53,1тис.грн – за рахунокплатнихпослуг.
 
Для покращення якості та повноти обстеження пацієнта, та відповідно покращення якості та своєчасності надання медичної допомоги, утримання наявних та підписання нових пакетів медичних послуг, покращення попиту населення на медичні послуги, що вплине на зростання фінансових потоків для розвитку лікарні, потрібне подальше оснащення закладу лікувально діагностичним обладнанням, яке потрібно придбати та оновити для розвитку
Хірургічної та анестезіологічної служби:
  • стіл операційний – 3 шт.
  • безтіньова лампа – 3 шт.
  • наркозно-дихальний апарат – 2 шт.
  • автоклав – 3 шт.
  • стіл оглядовий для складних умов експлуатації – 2 шт.
  • апарат штучної вентиляції легень – 1 шт.
  • цистоскоп – 1 шт.
  • апарат «Лігашур» - 1 шт.
  • ректороманоскоп – 1 шт.
  • дуоденофіброскоп з боковою оптикою – 1 шт.
  • ліжка функціональні
  • УФ камера для зберігання стерильних виробів медичного призначення – 1 шт.
  • УЗД (портативний) – 1 шт.
  • кардіомонітори – 4 шт.
  • інфузомати – 4 шт.
  • R-апарат (мобільний)
Акушерсько-гінекологічної служби:
  • гістероскоп – 1 шт.
  • кольпоскоп – 2 шт.
  • дихальний контур багаторазовий для анестезії (для новонароджених) – 1 шт.
Педіатричної служби:
  • білірубінометр – 1 шт.
  • лампа для фототерапії – 1 шт.
Кардіологічної служби:
  • дефібрилятор – 1 шт.
  • ехокардіограф – 1 шт.
  • ангіограф (для інтервенційної кардіології) – 1шт.
Діагностичної служби:
  • УЗД апарат з доплером – 1 шт.
  • пневмотонометр (офтальмологічний) – 1 шт.
  • дерматоскоп – 1 шт.
  • газовий аналізатор – 1 шт.
  • обладнання для патолого-гістологічної лабораторії – 1 шт.
  • біохімічний аналізатор – 1шт.
  • R-апарат (стаціонарний) – 1 шт.
  • флюорограф цифровий – 1 шт.
Неврологічної служби:
  • аудіометр – 1 шт.
  • інфузомат – 4 шт.
  • апарат МРТ – 1 шт.
  • електроенцефалограф – 1 шт.
Придбати технічне обладнання:
  • кисневий газифікатор
  • стабілізатори напруги
  • промислові пральні машини
  • автотанспорт
  • оргтехніка.
 
А також вкрай важливо покращити  інфраструктуру лікарні, щоб створити необхідні умови праці для покращення якості надання медичної допомоги, забезпечити профілактику внутрішньо-лікарняних інфекцій.
  • Проведення капітальних ремонтів стаціонарних відділень:
  • хірургічне з операційним блоком;
  • травматологічне;
  • відділення анестезіології та інтенсивної терапії;
  • капітальний ремонт 2 поверху терапевтичного корпусу (під акушерсько-гінекологічне відділення).
  • Проведення капітального ремонту поліклініки, зі створенням можливості відкриття реабілітаційного відділення.
  • Проведення поточних ремонтів:
  • педіатричне відділення;
  • адміністративний корпус.
  • Комп’ютеризація установи.
  • Капітальний ремонт пральні.
  • Будівництво нового патологоанатомічного відділення з патгістологічною лабораторією і холодильним устаткуванням.
  • Будівництво нового сучасного стаціонарного комплексу.
 
Враховуючи вимоги сьогодення проведена оптимізація закладу:
  • об’єднано дитячі відділення в один стаціонар на 20 ліжок;
  • об’єднано терапевтичне з кардіологічним відділенням в 1 стаціонар на 65 ліжок;
  • об’єднано приймальні відділення з ВНМД;
  • переведено неврологічне відділення в м.Обухів, зцілодобовим наглядом пацієнтів лікарями інсультного відділення;
Відповідно скорочено 45 стаціонарних ліжок, 129,5 штатних одиниць, 40 фізичних осіб, переведено працювати на 0,5 ставки з відповідним графіком роботи – 18 чол.
Паралельно введені цілодобовічергуванняпрацівників рентгенлаборантіврентген- та КТ-кабінетів розташованих у відділенні ВНМД та організоване нове відділення – інсультне, що поповнило штат лікарні новими одиницями лікарів і середнього медичного персоналу.
 
Аналіз поточної діяльності КНП ОМР «Обухівська  БЛІЛ» дозволяє оцінити сильні та слабкі сторони медичного закладу, його можливості та перспективи подальшого розвитку тавизначити його ключові фактори:
  • Чітке бачення місії і цінностей лікарні та її місця в системі госпітального округу.
  • Підвищення якостімедичногообслуговування.
  • Наявність укладених договорів в НСЗУ по ПМГ.
  • Наявністькваліфікованого персоналу.
  • Орієнтованість на покращенняінфраструктури, матеріально-технічної бази таменеджменту медичного закладу.
 
 
Директор
КНП ОМР «Обухівська БЛІЛ»                                      Надія ЯКУБИШИНА