ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

Самофалова Жанна Анатоліївна

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

09.10.2024

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 10
Про затвердження змін до структури і штатної чисельності працівників виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області восьмого скликання  та його структурних підрозділів, затвердження положень  Управління капітального будівництва та експлуатаційних послуг, відділу управління персоналом  виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області

                                        
                                 ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА            
 КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
 
ШІСТДЕСЯТ ТРЕТЯ СЕСІЯ ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ
Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я    (проєкт)
           ____  жовтня 2024 року                                                № _____- 63-VІІІ
 
Про затвердження змін до структури і штатної чисельності працівників виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області восьмого скликання  та його структурних підрозділів, затвердження положень  Управління капітального будівництва та експлуатаційних послуг, відділу управління персоналом  виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області
 
         Розглянувши подання управління соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради, управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради, відділу культури виконавчого комітету Обухівської міської ради,  враховуючи рішення Обухівської міської ради від 25 липня 2024 року №1286-60-VIII «Про утворення управління капітального будівництва та експлуатаційних послуг виконавчого комітету Обухівської міської ради» та від  22 серпня 2024 року №1338-61- VIII «Про зміну планування та фінансування видатків структурних підрозділів, головних розпорядників бюджетних коштів, юридичних осіб публічного права - управління освіти та відділу культури виконавчого комітету Обухівської міської ради по коду бюджетної класифікації 0160: «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах», відповідно до пункту 5 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанов Кабінету Міністрів України від 09 березня 2006 року № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» (з наступними змінами), з метою удосконалення та упорядкування діяльності органів управління та забезпечення належного виконання повноважень відповідно до закону,  враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань фінансів, бюджету, планування, соціально – економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва
 
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИРІШИЛА:
 
          1.Організувати роботу Управління капітального будівництва та експлуатаційних послуг виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області шляхом припинення діяльності та злиття структурних підрозділів - відділів:  капітального будівництва; житлово-комунального господарства та транспорту; з питань благоустрою виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області,  визначити його місцезнаходження за адресою: вул. Малишка, 6 місто Обухів, Обухівського району, Київської області, 08700.
2. Встановити, що Управління розпочинає свою діяльність з 01 січня 2025 року. Уповноважити керівника новоствореного Управління (або особу призначену виконувати його обов’язки) на вчинення всіх реєстраційних дій щодо реєстрації Управління, як юридичної особи публічного права.
3. Затвердити положення про Управління капітального будівництва та експлуатаційних послуг виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області (додається).
4. Доручити виконавчому комітету Обухівської міської ради Київської області утворити комісію з реорганізації (злиття) відділів: капітального будівництва; житлово-комунального господарства та транспорту; виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області для забезпечення, організації роботи з упорядкування, передачі до загального відділу та приймання-передачі до Управління документів, які були створені у процесі діяльності цих структурних підрозділів, згідно з номенклатурами справ, та їх майна.
5. Встановити, що Управління є правонаступником відділів: капітального будівництва; житлово-комунального господарства та транспорту; виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області з усіх питань здійснення власних та делегованих повноважень органів місцевого самоврядування, які вирішувались структурними підрозділами відповідно до законодавства.
6. Перейменувати відділ організаційно-кадрової роботи на відділ управління персоналомвиконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області.
7. Затвердити положення про відділ управління персоналом виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області (додається).
8. Затвердити змінену структуру апарату
9. Затвердити змінену штатну чисельність працівників структурних підрозділів апарату  виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області восьмого скликання, згідно з додатком 2.
  1. Затвердити змінену структуру виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області восьмого скликання у складі органів управління  – юридичних осіб публічного права, згідно з додатком 3.
11. Затвердити змінену штатну чисельність працівників органів управління  виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області восьмого скликання – юридичних осіб публічного права, згідно з додатком 4.
12. Відділу організаційно-кадрової роботи виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області здійснити заходи з дотримання вимог законодавства щодо трудових прав працівників у зв’язку зі змінами в організації праці у структурних підрозділах виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області, що передбачені цим рішенням.
13. Фінансовому управлінню Обухівської міської ради  врахувати зміни, що прийняті цим рішенням, під час формування бюджету Обухівської міської територіальної громади Обухівського району Київської області на 2025 рік.
14. Встановити, що пункти цього рішення щодо утворення, перейменування структурних підрозділів, зміненої структури органів управління, апарату восьмого скликання набувають чинності з 01 січня 2025 року.
    15. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва та керуючу справами виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області Жанну САМОФАЛОВУ.
 
 
Секретар Обухівської міської ради                                   Лариса  ІЛЬЄНКО
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток 1 до рішення Обухівської міської ради
від  ____жовтня 2024 року № ___-63-VIII
 
 
Структура апарату  виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області восьмого скликання
 
 
  1. Відділи, управління та інші структурні підрозділи  апарату виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області:
 
 
Міський голова.
 
Перший заступник міського голови.
 
Заступники міського голови.
 
Керуючий справами  виконавчого комітету.
 
Секретар міської ради.
 
Старости.
 
Відділ забезпечення роботи міської ради.
 
Загальний відділ.
 
Юридичний відділ.
 
Відділ фінансово-господарського забезпечення.
 
Відділ управління персоналом.
 
Відділ із забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг.
 
Відділ інформаційно–аналітичного забезпечення та комунікації з громадськістю.
 
Відділ інформаційних технологій та електронного урядування.
 
Відділ оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами та з питань надзвичайних ситуацій і цивільного захисту населення.
Сектор з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення.
    
Відділ ведення Державного реєстру виборців.
Земельний відділ.
 
Відділ охорони навколишнього середовища.
 
Відділ державної реєстрації.

Відділ реєстрації фізичних осіб та ведення реєстру територіальної громади.
 
Відділ розвитку інфраструктури, містобудування та архітектури.
 
Відділ з питань державного архітектурно - будівельного контролю.
 
Відділ внутрішнього аудиту.
 
Управління економіки.
 
Сектор з питань охорони праці
 
Сектор з питань охорони здоров’я.
 
Сектор уповноваженого  із запобігання та виявлення корупції.
 
Сектор вирішення житлових питань та ведення квартирного обліку.
 
Сектор з ведення персонально-первинного обліку призовників, військовозобов'язаних та резервістів.
 
 
2. Самостійні відділи,  управління та інші структурні підрозділи   виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області:


Архівний відділ.
 
Служба у справах дітей та сім’ї.
 
Відділ молоді, фізичної культури та спорту.
 
 
Секретар Обухівської міської ради                                   Лариса  ІЛЬЄНКО
 



 
 
 
 
Додаток 2 до рішення Обухівської міської ради
від  ____жовтня 2024 року № ___-63-VIII
 
 
 
Штатна чисельність структурних підрозділів апарату  виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області восьмого скликання
 
 
 
1. Штатна чисельність управлінь, відділів та інших структурних підрозділів апарату виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області:
 
Міський голова - 1.
 
Секретар міської ради - 1.
 
Перший заступник міського голови - 1.
 
Заступники міського голови – 4.
 
Керуючий справами виконавчого комітету - 1.
 
Староста - 13.
 
Відділ забезпечення роботи міської ради
Начальник відділу – 1;
радник міського голови – 1;
головний спеціаліст – 1.
 
Загальний відділ:
Начальник відділу -1;
головний спеціаліст -1;
провідний спеціаліст - 1.
 
Юридичний відділ:
Начальник відділу-1;
заступник начальника відділу-1;
головний спеціаліст -2;
провідний спеціаліст-1.»
 
Відділ фінансово-господарського забезпечення:
Начальник відділу-головний бухгалтер - 1;
заступник начальника відділу – 1;
головний спеціаліст - 5;
провідний спеціаліст – 2.
 
Відділ управління персоналом:
Начальник відділу - 1;
головний спеціаліст – 1. 
 
Відділ із забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг:
Начальник відділу - 1;
адміністратор -  10.
 
Відділ інформаційно –аналітичного забезпечення та комунікації з громадськістю:
Начальник відділу - 1;
головний спеціаліст  – 2.
 
Відділ інформаційних технологій та електронного урядування:
Начальник відділу - 1;
головний спеціаліст – 2.
 
Відділ оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами та з питань надзвичайних ситуацій і цивільного захисту населення:
Начальник відділу - 1;
головний спеціаліст - 1;
сектор  з питань надзвичайних ситуацій і цивільного захисту населення:
завідувач сектором – 1.
                   
Відділ ведення Державного реєстру виборців:
Начальник відділу -1;
головний спеціаліст -1.
 
Земельний відділ:
Начальник відділу - 1;                             
головний спеціаліст - 2;
провідний спеціаліст – 1.
 
Відділ охорони навколишнього середовища:
Начальник відділу - 1;
головний спеціаліст – 1.
 
Відділ державної реєстрації:
Начальник відділу, державний реєстратор -1;
державний реєстратор - 3.
 
Відділ  реєстрації фізичних осіб та ведення реєстру територіальної громади:
Начальник відділу - 1;
головний спеціаліст – 1;
провідний спеціаліст - 1.
 
Відділ розвитку інфраструктури, містобудування та архітектури:
Начальник відділу, головний архітектор – 1;
головний спеціаліст - 1;
провідний спеціаліст - 1.
служба містобудівного кадастру:
начальник служби – 1.
 
Відділ з питань державного архітектурно-будівельного контролю:
Начальник відділу -1;
головний спеціаліст -2.
 
Відділ внутрішнього аудиту:
Начальник відділу-1;
головний спеціаліст-2.
 
Управління  економіки:
 
Начальник управління -1
відділ торгівлі, побутового обслуговування і захисту прав споживачів:
начальник відділу, заступник начальника управління -1;
головний спеціаліст -1.
відділ економічного аналізу, планування, управління майном та приватизації:
начальник відділу - 1;
головний спеціаліст – 2.
 
Сектор з питань охорони праці:
Завідувач сектором – 1.
 
Сектор з питань охорони здоров’я:
Завідувач сектору – 1.
головний спеціаліст – 1.
 
Сектор вирішення житлових питань та ведення квартирного обліку:
Завідувач сектору – 1.
 
Сектор уповноваженого  із запобігання та виявлення корупції:
Завідувач сектору – 1.
Сектор з ведення персонально-первинного обліку призовників, військовозобов'язаних та резервістів:
Завідувач сектору – 1.
головний спеціаліст – 1.
 
Службовці апарату:
Завідувач господарством – 1.
Секретар керівника – 1.
Діловод-13.
 
Обслуговуючий персонал:
Водій службового автомобіля – 2.
Прибиральник службових приміщень – 9.
Двірник – 6,5.
 
 
2.Штатна чисельність працівників самостійних підрозділів виконавчого комітету:
 
Архівний відділ:
Начальник відділу – 1;
головний спеціаліст – 1.
Всього -2
 
Служба у справах дітей та сім’ї:
Начальник служби - 1.
 
відділ у справах сім’ї :
начальник відділу - 1;
головний спеціаліст – 1;
провідний спеціаліст - 1.
 
відділ у справах дітей:
начальник відділу - 1;
головний спеціаліст - 1 ;
провідний спеціаліст – 2.
Всього- 8
 
Відділ молоді, фізичної культури та спорту:
Начальник відділу - 1;
головний  спеціаліст - 1;
провідний спеціаліст -1.
Всього- 3
 
Секретар Обухівської міської ради                                   Лариса  ІЛЬЄНКО
 
Додаток 3 до рішення Обухівської міської ради
від  ____жовтня 2024 року № ___-63-VIII
 
 
Структура виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області восьмого скликання у складі органів управління  – юридичних осіб публічного права
 
 
Управління капітального будівництва та експлуатаційних послуг.

Управління освіти.
 
Управління  соціального захисту населення.
 
Фінансове управління.
 
Відділ культури.


 
 
Секретар Обухівської міської ради                                   Лариса  ІЛЬЄНКО
 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток 4 до рішення Обухівської міської ради
 
від  ____жовтня 2024 року № ___-63-VIII
 
 
 Штатна чисельність працівників органів управління  виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області
 
 
1.Управління капітального будівництва та експлуатаційних послуг:
 
Начальник управління; 1
Головний спеціаліст (юрисконсульт) 1
Відділ капітального будівництва
Заступник начальника управління, начальник відділу 1
сектор проектування
Завідувач сектору (кошторисник) 1
Головний спеціаліст (кошторисник) 1
 
Сектор будівельно-монтажної роботи
Завідувач сектору (технічні завдання) 1
Головний спеціаліст (інженер) 1
Головний спеціаліст (технічні завдання) 1
 
Відділ закупівель
Начальник відділу (уповноважена особа) 1
Головний спеціаліст (уповноважена особа) 1
Головний спеціаліст (уповноважена особа) 1
Відділ благоустрою
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 1
Головний спеціаліст 1
Провідний спеціаліст 1
 
Відділ фінансового забезпечення та обліку
Начальник відділу, головний бухгалтер 1
Головний спеціаліст 1
Головний спеціаліст 1
 
Відділ житлово-комунального господарства та транспорту
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст, енергоменеджер 1
Головний спеціаліст 1
Головний спеціаліст 1
Головний спеціаліст 1
Разом по управлінню                                                 23
 
 
2.Управління освіти:
   
Начальник управління освіти 1
Заступник начальника управління освіти 1
 
Відділ дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти
 
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 2
Провідний спеціаліст 1
 
Відділ юридичного забезпечення та управління персоналом
 
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 2
 
Разом по управлінню
 
9
 
 
3.Управління соціального захисту населення:
 
Начальник управління 1
Заступник начальника 1
Головний спеціаліст із супроводження програмного забезпечення 1
Головний спеціаліст з питань кадрової роботи 1
Головний спеціаліст - юрисконсульт 1
Секретар керівника 1
Прибиральник службових приміщень 1
Водій автотранспортних засобів 1
 
Відділ по роботі з ветеранами війни та членами їх сімей
 
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 2
Відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення  
Начальник відділу, головний бухгалтер 1
Головний спеціаліст 3
Відділ з питань внутрішньо переміщених осіб  
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 3
Відділ прийому та обробки документів  
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 4
Провідний спеціаліст (координатор – архіваріус) 1
Відділ прийняття рішень про виплати  
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 1
Провідний спеціаліст 1
Сектор формування виплатних документів  
Завідувач сектором 1
Головний спеціаліст 1
Провідний спеціаліст 1
Відділ контролю  
Начальник відділу, інспектор праці 1
Головний спеціаліст 2
Головний спеціаліст, ревізор з питань нагляду за призначенням (перерахунком) та виплатою пенсій і допомог 1
 
Відділ по роботі з особами з інвалідністю та особами які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС
 
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 2
Разом по управлінню 38
 
 
4.Фінансове управління:
 
Начальник управління -1;
 
Бюджетний відділ:
начальник відділу - 1;
головний спеціаліст – 3.
 
Відділ доходів:
начальник відділу - 1;
головний спеціаліст – 2.
 
Відділ бухгалтерського обліку:
заступник начальника управління, начальник відділу- головний бухгалтер - 1;
головний спеціаліст - 2;
прибиральник службових приміщень - 0,5;
водій - 1.
Разом по управлінню – 12,5 
 
5.Відділ культури :
 
Начальник відділу -1;
головний спеціаліст -2;
провідний спеціаліст -1.
Разом по відділу -   4.
 
 
Секретар Обухівської міської ради                                   Лариса  ІЛЬЄНКО
 
 
 
 
 
 
 
Погоджено:
Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів
Обухівської міської ради                                              Антоніна ШЕВЧЕНКО
                                                                                         «____»_______2024 р.
 
Заступник міського голови з питань                             Володимир ЦЕЛЬОРА
діяльності виконавчих органів                                       «____»_______2024 р.
Обухівської міської ради                                             
                                                                                        
Заступник міського голови з питань                             Максим САВЕНКО
діяльності виконавчих органів                                       «____»_______2024 р.
Обухівської міської ради                                             
 
Керуюча справами виконавчого комітету                    Жанна САМОФАЛОВА
Обухівської міської ради                                                «____» ________ 2024 р.
 
Начальник юридичного відділу виконавчого комітету Обухівської міської ради
 
Начальник фінансового управління виконавчого комітету Обухівської міської ради
 
Начальник відділу фінансово-господарського забезпечення виконавчого комітету Обухівської міської ради
 
Начальник відділу організаційно-кадрової роботи виконавчого комітету Обухівської міської ради
 
Голова постійної комісії з питань з  питань фінансів, бюджету, планування, соціально – економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва                                         
   
Сергій ПІДЛІСНИЙ                                                                                               
«___»______2024р. 
 
 
Ніна МЕДВІДЧУК
«____»_______2024 р
 
 
Олена БОБКОВА
«____»_______2024 р.
 
 
Лариса АКУСОК
«____»_______2024 р.
 
 
Вікторія ІЩЕНКО
«___»______2024р.  
 
 
 
Проєкт рішення оприлюднений на офіційному веб-сайті Обухівської міської ради «___»________2024 рок                                               Людмила БАКАЙЧУК