ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 15


               ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА                 
 КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
 
ШІСТДЕСЯТ ТРЕТЯ СЕСІЯ ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ
Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я
10 жовтня 2024 року                                                                 №       - 63 – VІІІ
         
Про затвердження нової редакції Положення
про Управління освіти виконавчого комітету
Обухівської міської ради Київської області,
затвердження його структури та штатної чисельності
 
Відповідно до статті 26, пункту 4 статті 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Примірного положення про відділ (управління) освіти виконавчого комітету міської ради, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 01.04.2003  N 192, з метою приведення установчих документів управління  у відповідність до норм чинного законодавства і забезпечення належного рівня виконання наданих законом повноважень, враховуючи рекомендації постійної комісії з гуманітарних питань  та з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИРІШИЛА:
  1. Затвердити нову редакцію Положення про Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області (ЄДРПОУ 37361483), скорочене найменування : УО ВКОМР (додається).
  2. Затвердити структуру та штатну чисельність Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області, з 01.01.2025, згідно з додатком.
  3. Визначити місцезнаходження та юридичну адресу Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області: 08703, Україна, Київська область, Обухівський район, місто Обухів, вулиця Каштанова, будинок 13 Г, приміщення 720.
  4. Уповноважити начальника Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області Олену КОЛОМІЄЦЬ зареєструвати Положення про Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області у новій редакції, у встановлені законодавством порядку та строки.
  5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Обухівської міської ради згідно з розподілом обов’язків.
 
Секретар Обухівської міської радиЛариса ІЛЬЄНКО
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Олена КОЛОМІЄЦЬ
 
 
ПОГОДЖЕНО:
 
 
Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів                                                               Антоніна ШЕВЧЕНКО
Обухівської міської ради                        _________________           «____»__________2024р.
 
 
 
Начальник управління освіти
виконавчого комітету                                                                                   Олена КОЛОМІЄЦЬ
Обухівської міської ради                       __________________           «____»__________2024р.
 
 
 
Начальник фінансового управління
виконавчого комітету                                                                                   Ніна МЕДВІДЧУК
Обухівської міської ради                        __________________              «____»__________2024р.
 
 
 
Начальник юридичного відділу
виконавчого комітету                                                                                  Сергій ПІДЛІСНИЙ
Обухівської міської ради                       ___________________         «____»__________2024р.
 
 
 
 
Постійна комісія з                                                                                              Олена ПАЄНКО
гуманітарних питань                             ___________________          «____»__________2024р.
 
 
Постійна комісія з                                                                                             
та з питань фінансів, бюджету, планування,
соціально-економічного розвитку, інвестицій
та міжнародного співробітництва                ________________                Вікторія ІЩЕНКО
                                                                                                             «____»____________2024р                                                                                              
.

ЗАВЕРДЖЕНО
рішення Обухівської міської ради Київської області
від 10.10.2024 № _______-63-VIII
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ПОЛОЖЕННЯ  
 
ПРО УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
 
ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
 
(нова редакція)
 
 
(ЄДРПОУ 37361483)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
м. Обухів
2024

 

1. Загальні положення

1.1. Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області (далі – Управління освіти) є виконавчим органом Обухівської міської ради,  який утворюється міською радою та є підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядковується Обухівському міському голові (далі – міський голова), виконавчому комітету Обухівської міської ради Київської області, заступнику міського голови, згідно з розподілом функціональних обов’язків, а з питань здійснення делегованих  повноважень державної виконавчої влади є підконтрольним Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації. Управління освіти є відповідальним за виконання повноважень виконавчого органу міської ради, покладених на нього у встановленому порядку.
1.2. Управління освіти у своїй діяльності керується: Конституцією України, законами України, указами Президента України, Постановами Кабінету Міністрів України, наказами та іншими нормативно-правовими документами Міністерства освіти і науки України, розпорядженнями Київської обласної державної адміністрації, наказами Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, рішеннями Обухівської міської ради та її виконавчого комітету,  розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням. 
1.3. Управління освіти фінансується за рахунок коштів  бюджету Обухівської міської територіальної громади. Структура, гранична чисельність, фонд оплати праці працівників управління освіти та видатки на його утримання встановлюються міською радою за вимогами норм законодавства та рекомендаціями Міністерства освіти і науки України.
          1.4.  Структура і штатна чисельність Управління освіти затверджуються Обухівською міською радою за поданням начальника Управління освіти.
1.5. Управління освіти не є платником податку, як неприбуткова установа.
1.6. Забороняється розподіл отриманих доходів (прибутків) серед працівників Управління освіти (крім оплати їх праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
1.7. Доходи прибутків Управління освіти  використовуються виключно для фінансування видатків на утримання Управління освіти, реалізації мети, (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених цим Положенням.
1.8. Управління освіти  є юридичною особою, головним розпорядником коштів, має самостійний баланс, рахунки у банківських установах, печатку з зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, кутовий штамп та бланк встановленого зразка. Скорочене найменування: УО ВКОМР.
         1.9. Місцезнаходження, юридична адреса: 08703, Україна, Київська область, Обухівський район, місто Обухів, вулиця Каштанова, будинок 13 Г, приміщення 720.
 
 
2. Мета діяльності та завдання Управління освіти.
          Метою діяльності Управління освіти є створення сучасної системи управління освітою, яка враховує особливості Обухівської міської  територіальної громади, розширення автономії  закладів  освіти, утвердження громадського самоврядування та державно-громадського управління у сфері освіти.
        Основними завданнями Управління освіти є:
2.1. Забезпечення  реалізації державної політики у сфері освіти та забезпечення якості освіти на території  Обухівської міської територіальної громади.
2.2. Забезпечення доступності дошкільної, початкової, базової середньої та позашкільної освіти.
2.3. Планування та забезпечення розвитку мережі закладів дошкільної, початкової, базової середньої та позашкільної освіти.
2.4. Планування та забезпечення розвитку мережі закладів профільної середньої освіти академічного спрямування.
2.5. Закріплення за закладами початкової та базової середньої освіти території обслуговування (крім випадків, встановлених спеціальними законами).
2.6. Забезпечення доступності дошкільної та середньої освіти для всіх жителів Обухівської міської територіальної громади.
2.7. Вжиття заходів для забезпечення потреби у дошкільній та позашкільній освіті.
2.8. Ведення обліку дітей дошкільного та шкільного віку у порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України.
2.8. Оприлюднення офіційної звітності про всі отримані та використані кошти, а також перелік і вартість товарів, робіт, послуг, спрямованих на потреби кожного із підпорядкованих закладів освіти, та інші видатки у сфері освіти.
2.9. Забезпечення рівних умов розвитку закладів освіти всіх форм власності.
2.10. Розробка та організація виконання Програми розвитку системи освіти громади.
2.11. Моніторинг дотримання законодавства в галузі  освіти  закладами освіти усіх типів і форм власності, розташованими на території громади.
2.12. Сприяння проведенню зовнішнього незалежного оцінювання, національного мультимедійного тесту та моніторингу якості освіти.
2.13. Здійснення міжрегіонального та міжнародного співробітництва.
2.14. Здійснення інших повноваження у сфері освіти, передбачених чинним законодавством.
 
3. Основні функції Управління освіти
3.1. Організація мережі та координація діяльності закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти  територіальної громади.
3.1.1. Координує діяльність закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти усіх типів і форм власності, розташованих на території Обухівської міської територіальної громади.
3.1.2. Визначає потребу закладів освіти  усіх типів та подає пропозиції до виконавчого комітету міської ради щодо удосконалення їх мережі відповідно до соціально-економічних і культурно-освітніх потреб за наявності необхідної матеріально-технічної, науково-методичної бази, педагогічних кадрів тощо.
3.1.3. Здійснює роботу щодо удосконалення існуючої мережі закладів освіти; сприяє їх фінансовому та матеріально-технічному забезпеченню.
3.1.4. Здійснює в межах своєї компетенції моніторинг діяльності   закладів освіти незалежно від типів і форм власності, що належать до сфери управління місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, забезпечує гласність його результатів.
3.1.5. Готує проєкти рішень про закріплення  за закладами загальної середньої освіти території обслуговування (крім випадків, встановлених спеціальними законами), відповідно до якої ведеться облік дітей і підлітків шкільного віку та дітей дошкільного віку.
3.1.6. Вивчає потребу та вносить пропозиції до міської ради про утворення  закладів освіти. Погоджує проєкти будівництва (ремонтів) закладів освіти, сприяє їх раціональному розміщенню.
3.1.7. Надає пропозиції в межах компетенції щодо проєктів будівництва     закладів освіти, сприяє їх раціональному розміщенню.
3.1.8. Здійснює координацію дій між регіональним центром оцінювання якості освіти та закладами освіти комунальної власності з питань зовнішнього незалежного оцінювання та національного мультимедійного тесту. Сприяє у відборі осіб, залучених до проведення зовнішнього оцінювання та національного мультимедійного тесту, надає пропозиції щодо мережі пунктів тестування.
3.1.9. Створює умови для здобуття освіти особами з особливими освітніми потребами.
     3.2. Організовує нормативно-правового забезпечення загальної     середньої, дошкільної та позашкільної освіти в громаді.
3.2.1. Здійснює моніторинг дотримання  закладами освіти усіх типів і форм власності законодавства у сфері освіти, державних вимог щодо змісту, рівня і обсягу послуг відповідно до рівня і профілю навчання.
3.2.2. Сприяє організації та реалізації змісту загальної середньої освіти в межах бюджетного фінансування.
3.2.3. Забезпечує в межах своїх повноважень виконання Конституції України щодо функціонування української мови як державної в закладах та установах освіти.
3.3. Організація забезпечення закладів освіти.
3.3.1. Впроваджує навчальні плани і програми, затверджені Міністерством освіти і науки України; робочі навчальні плани закладів загальної середньої освіти та річні плани роботи закладів позашкільної освіти; вносить пропозиції щодо застосування експериментальних навчальних планів і програм.
3.3.2. Координує проведення в установленому порядку конкурсів, олімпіад та інших змагань серед учнів.
3.3.3. Забезпечує створення рівних умов та можливостей для здобуття освіти дітьми з особливими освітніми потребами.
3.3.4. Формує замовлення на видання підручників, навчально-методичних посібників та іншої навчально-методичної літератури, навчальних програм, бланків документів про освіту; забезпечує ними  заклади освіти.
3.3.5. Видає інформаційно-методичні бюлетені.
3.3.6. Сприяє фінансовому забезпеченню існуючої мережі закладів освіти.
3.3.7. Вносить пропозиції щодо обсягів бюджетного фінансування закладів освіти, які перебувають у комунальній власності, аналізує їх ефективне і цільове використання.
3.3.8. Сприяє матеріально-технічному забезпеченню закладів та установ освіти; надає рекомендації щодо введення в дію їх нових приміщень, комплектуванню меблями, відповідним обладнанням, навчально-методичними посібниками, підручниками тощо.
3.3.9. Організовує підготовку закладів освіти до нового навчального року та до роботи в осінньо-зимовий період.
3.3.10. Координує роботу щодо дотримання правил техніки безпеки, протипожежної безпеки і санітарного режиму в закладах освіти, надає практичну допомогу у проведенні відповідних робіт.
3.4. Організовує діяльності учасників освітнього процесу в закладах освіти  та забезпечення їх соціального захисту.
3.4.1. Надає допомогу органам опіки і піклування у влаштуванні дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування  в прийомні сім`ї, дитячі будинки сімейного типу, в сім’ї під опіку (піклування), на усиновлення, вживає заходів до захисту особистих і майнових прав даної категорії дітей.
3.4.2. Сприяє запобіганню бездоглядності і правопорушень серед неповнолітніх  у закладах освіти; здійснює соціально-педагогічний патронат.
3.4.3. Координує роботу закладів освіти, сім’ї та громадськості, пов’язаної з навчанням та вихованням дітей, організацією їх дозвілля.
3.4.4. Сприяє діяльності дитячих та молодіжних організацій, творчих об’єднань, товариств.
3.4.5. Координує створення та функціонування психологічної служби в   закладах освіти.
3.4.6. Координує роботу, пов’язану із здійсненням у закладах освіти професійної орієнтації учнів.
3.4.7. Координує роботу щодо організації харчування дітей у закладах освіти. 
3.4.8. Координує роботу щодо організації  медичного обслуговування    дітей у закладах освіти, здійснення оздоровчих заходів.
3.4.9. Забезпечує організацію в закладах освіти фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи.
3.4.10. Прогнозує потребу Обухівської міської  територіальної громади у педагогічних працівниках і спеціалістах і, у разі необхідності, укладає договори із  закладами вищої освіти на їх підготовку.
3.4.11. Сприяє наданню педагогічним працівникам державних гарантій, передбачених законодавством, вживає заходів щодо соціального захисту учасників освітнього процесу.
3.4.12. Організує проведення атестації педагогічних і керівних кадрів  закладів освіти відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого Міністерством освіти і науки України.
3.4.13. Розглядає та вносить в установленому порядку пропозиції щодо заохочення та нагородження працівників освіти.
3.5. Інша діяльність Управління освіти.
3.5.1. Подає в установленому порядку статистичну звітність про стан і розвиток освіти в громаді; організовує з цією метою збирання та опрацювання інформації і формування банку даних.
3.5.2. Інформує населення про стан та перспективи розвитку освіти на території Обухівської міської територіальної громади (не рідше, ніж один раз на рік).
3.5.3. Взаємодіє з органами громадського самоврядування.
3.5.4. Забезпечує розгляд звернень громадян у межах своєї компетенції та в установленому законодавством порядку враховує позитивні пропозиції, вживає заходів до усунення недоліків у роботі.
3.5.5. Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є управління освіти. З цією метою призначається особа, відповідальна за виконання вищезазначеного напрямку роботи.
3.5.6. Забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань з цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки.
3.5.7. Організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів.
3.5.8. Забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом.
3.5.9. Обробляє персональні дані фізичних осіб відповідно до законодавства з питань захисту персональних даних для виконання покладених на управління освіти  повноважень.
 
 
4. Права  та обов’язки Управління освіти
4.1 Залучати до розроблення програм розвитку системи освіти та розгляду питань, що належать до його компетенції, педагогічних, науково-педагогічних працівників і спеціалістів.
4.2. Брати участь в утворенні, реорганізації та ліквідації  закладів та установ освіти комунальної форми власності.
4.3. Скликати конференції педагогічних працівників, проводити семінари, наради керівників закладів освіти з питань, що належать до його компетенції.
4.4. Вносити виконавчим органам міської ради  пропозиції щодо фінансування закладів та установ освіти, брати безпосередню  участь у формуванні бюджету освітньої галузі Обухівської міської територіальної громади.
4.5. Укладати угоди, договори про співробітництво та встановлювати прямі зв’язки з закладами освіти зарубіжних країн, міжнародними організаціями, фондами тощо.
4.8. Управління освіти   користується іншими правами, що передбачені законами України.
 
5. Керівництво та структура Управління освіти
5.1. Управління освіти  очолює  начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою у порядку, визначеному чинним законодавством України.
Особа, яка призначається на посаду начальника, повинна мати вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах  не менше трьох років або при необхідності (виходячи із виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше п’яти років та володіти державною мовою.
5.2. Начальник Управління освіти, представляючи інтереси  Обухівської міської територіальної громади у галузі освіти, у відносинах з юридичними та фізичними особами:
5.2.1. Здійснює керівництво діяльністю Управління освіти, забезпечує виконання покладених на Управління освіти завдань, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці в Управлінні освіти.
5.2.2. Планує роботу Управління освіти й аналізує стан її виконання, вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи управління освіти.
5.2.3. Видає у межах компетенції Управління освіти накази, організує і контролює їх виконання.
5.2.4. Призначає на посаду та звільняє з посади керівників   комунальних закладів та установ освіти відповідно до діючого законодавства.
5.2.5.  Заохочує та накладає дисциплінарні стягнення на працівників структурних підрозділів Управління освіти, керівників закладів та установ освіти.
5.2.6. Подає на затвердження міського голови проєкт кошторису доходів і видатків, вносить пропозиції щодо структури, штатної чисельності працівників та фонду оплати праці працівників Управління освіти.
5.2.7. Відповідно до чинного законодавства звітує про виконання покладених на Управління освіти завдань та затверджених планів роботи.
5.2.8. Розпоряджається коштами, які виділяються на утримання Управління освіти та його структурних підрозділів і  контролює їх використання.
5.2.9. Розглядає клопотання та вносить пропозиції про нагородження  кращих працівників освіти державними нагородами, у тому числі і президентськими відзнаками, та про присвоєння їм почесних звань України.
5.2.10. Відкриває рахунки у банках України, має право першого підпису.
5.2.11. Сприяє розвитку міжнародних зв’язків з питань освіти та виховання.
5.2.12. Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень Управління освіти.
5.2.13. Забезпечує дотримання працівниками Управління освіти  правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.
5.2.14. Затверджує штатний розпис Управління освіти.
5.3. Накази начальника Управління освіти, що видані з порушенням законодавства або з перевищенням повноважень, можуть бути скасовані міським головою, виконавчим комітетом Обухівської міської ради або оскаржені в судовому порядку.
5.4. Начальник Управління освіти  може мати заступників, які призначаються на посаду та звільняються з посади міським головою за поданням начальника Управління освіти.
        5.5. Нормативи розрахунку чисельності працівників Управління освіти  встановлюються відповідно до чисельності педагогічних працівників (у тому числі керівних кадрів), а також – кількості відповідних  закладів освіти, відповідно до законодавства.
5.6. При управлінні освіти  може створюватися:
- колегія, склад якої затверджується міським головою за поданням начальника Управління освіти;
- рада керівників закладів освіти, діяльність якої регламентується положенням про неї,
- логопедичні пункти для надання допомоги дітям із вадами мовлення (усунення різних порушень усного та писемного мовлення);
- громадські утворення (ради), комісії з числа учасників освітнього процесу, представників громадськості міста.
5.7. Структурними підрозділами при Управлінні освіти є:
1) централізована бухгалтерія, яка забезпечує  фінансування діяльності закладів освіти Обухівської міської територіальної громади за рахунок коштів державного та/або міського бюджету, а також за рахунок інших джерел, не заборонених чинним законодавством;
   2) група господарського обслуговування, яка організовує централізоване господарське та технічне обслуговування Управління освіти та закладів освіти Обухівської міської територіальної громади.
5.8. З метою сприяння професійному розвитку педагогічних працівників закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої освіти, інклюзивно-ресурсного центру Обухівською міською радою  створено Комунальну установу «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Обухівської міської  ради Київської області, який підпорядковується Управлінню освіти.
 
                  6. Взаємодія Управління освіти   з іншими підрозділами
6.1. Управління освіти виконує свої функції як виконавчий орган Обухівської міської ради.
6.2. Управління освіти у процесі виконання покладених на нього завдань постійно взаємодіє з Обухівською міською радою та її виконавчим комітетом, депутатами та постійними комісіями Обухівської міської ради, Департаментом освіти і  науки Київської обласної державної адміністрації, підприємствами, установами, організаціями, об’єднаннями громадян, розташованими на території Обухівської міської  територіальної громади, одержує від них в установленому порядку інформацію, документи, статистичні дані та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
 
7. Відповідальність посадових осіб Управління освіти.
7.1. Відповідальність за повноту, якість та своєчасність виконання покладених цим положенням на Управління освіти завдань та функцій несе начальник Управління освіти.
7.2. На час відсутності начальника його повноваження покладаються на заступника або іншого працівника відповідно до розпорядження міського голови.
7.3. Посадові особи Управління освіти та працівники його структурних підрозділів повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.
         7.4. Посадові особи Управління освіти та його структурних підрозділів несуть відповідальність згідно з чинним законодавством, ступінь відповідальності встановлюється у відповідних посадових інструкціях. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб Управління освіти при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законом порядку.
 
8. Заключні положення
 
8.1. Зміни та доповнення до цього Положення у разі потреби вносяться  за рішенням Обухівської міської ради шляхом викладення його у новій редакції та реєструються в установленому законом порядку.
  8.2. Ліквідація та реорганізація Управління освіти здійснюється у порядку, визначеному законодавством України.
  8.3. У разі припинення діяльності Управління освіти (у результаті ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) передача активів та майна Управління освіти здійснюється одній, або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду, або зараховується до доходу бюджету.
 
 
Начальник Управління освіти                                       Олена КОЛОМІЄЦЬ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток
до рішення Обухівської міської
ради Київської області
від 10.10.2024
№ ____________
 
 
СТРУКТУРА ТА ШТАТНА ЧИСЕЛЬНІСТЬ
Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області (з 01.01.2025)
 
№ з/п Назва структурного підрозділу та посада Кількість штатних посад
Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області – юридичної особи публічного права
1 Начальник управління освіти 1
2 Заступник начальника управління освіти 1
3 Відділ дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти  
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 2
Провідний спеціаліст 1
4 Відділ юридичного забезпечення та управління персоналом  
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 2
  Всього: 9
Структурні підрозділи Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області
1 Централізована бухгалтерія 20,5
2 Група господарського обслуговування 9
3 Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Обухівської міської ради Київської області 4
  Всього: 33,5
№ з/п Комунальні установи Кількість штатних посад станом на 01.09.2024
Заклади загальної середньої освіти
1 Академічний ліцей ім. В. Мельника Обухівської міської ради Київської області  
  Директор 1
Заступник 2,5
Педагогічний працівник 44,19
Обслуговуючий персонал 14,5
  Всього по закладу: 62,19
2 Академічний ліцей №1 ім. А.С. Малишка Обухівської міської ради Київської області  
  Директор 1
Заступник 2
Педагогічний працівник 66,75
Обслуговуючий персонал 27,5
  Всього по закладу: 97,25
3  Академічний ліцей №2 Обухівської міської ради Київської області  
  Директор 1
Заступник 1
Педагогічний працівник 18,65
Обслуговуючий персонал 11,5
  Всього по закладу: 32,15
4  Академічний ліцей №3 Обухівської міської ради Київської області  
  Директор 1
Заступник 4
Педагогічний працівник 158,5
Обслуговуючий персонал 42
  Всього по закладу: 205,5
5 Академічний ліцей №4 Обухівської міської ради Київської області  
  Директор 1
Заступник 1,5
Педагогічний працівник 43,8
Обслуговуючий персонал 18
  Всього по закладу: 64,3
6 Центр військово-патріотичного виховання та допризивної підготовки м. Обухова  
  Начальник центру 0,5
  Керівник гуртка 2
  Всього по закладу 2,5
7 Академічний ліцей №5 Обухівської міської ради Київської області  
  Директор 1
Заступник 4
Педагогічний працівник 148,75
Обслуговуючий персонал 50,5
  Всього по закладу: 204,25
8 Германівський ліцей ім. братів Гетьманів Обухівської міської ради Київської області  
  Директор 1
Заступник 1,5
Педагогічний працівник 20,05
Обслуговуючий персонал 9
  Всього по закладу: 31,55
9 Григорівський ліцей Обухівської міської ради Київської області  
  Директор 1
Заступник 1,5
Педагогічний працівник 25,45
Обслуговуючий персонал 19
  Всього по закладу: 46,95
10 Семенівський ліцей Обухівської міської ради Київської області  
  Директор 1
Заступник 1,5
Педагогічний працівник 22,75
Обслуговуючий персонал 12,5
  Всього по закладу: 37,75
11 Краснослобідський ліцей Обухівської міської ради Київської області  
  Директор 1
Заступник 1,5
Педагогічний працівник 20,6
Обслуговуючий персонал 15,5
  Всього по закладу: 41,1
12 Копачівська гімназія Обухівської міської ради Київської області  
  Директор 1
Заступник 0,5
Педагогічний працівник 15,7
Обслуговуючий персонал 3,6
  Всього по закладу: 20,8
13 Долинянська гімназія Обухівської міської ради Київської області  
  Директор 1
Заступник 0,5
Педагогічний працівник 12,8
Обслуговуючий персонал 6
  Всього по закладу: 20,3
14 Маловільшанська гімназія Обухівської міської ради Київської області  
  Директор 1
Заступник 0,5
Педагогічний працівник 14,9
Обслуговуючий персонал 5,5
  Всього по закладу: 21,9
15 Дерев`янська гімназія Обухівської міської ради Київської області  
  Директор 1
Заступник 0,5
Педагогічний працівник 17,08
Обслуговуючий персонал 6,5
  Всього по закладу: 25,08
16 Філія Григорівського ліцею Обухівської міської ради Київської області «Красненська гімназія»  
  Директор 1
Заступник 0,5
Педагогічний працівник 14,95
Обслуговуючий персонал 3,5
  Всього по закладу: 19,95
17 Філія Академічного ліцею № 1 імені А.С. Малишка Обухівської міської ради Київської області «Першотравенська гімназія»  
  Директор 1
Заступник 0,5
Педагогічний працівник 17,72
Обслуговуючий персонал 3,5
  Всього по закладу: 22,72
  Всього по ЗЗСО: 956,24
Заклади дошкільної освіти
18 Заклад дошкільної освіти «Зірочка» Обухівської міської ради Київської області  
  Директор 1
Вихователь 34,66
Обслуговуючий персонал 34,84
  Всього по закладу: 70,5
19 Заклад дошкільної освіти «Катруся» Обухівської міської ради Київської області  
  Директор 1
Вихователь 38,1
Обслуговуючий персонал 37,45
  Всього по закладу: 76,55
20 Заклад дошкільної освіти «Веселка» Обухівської міської ради Київської області  
  Директор 1
Вихователь 35,1
Обслуговуючий персонал 37,6
  Всього по закладу: 73,7
21 Заклад дошкільної освіти «Рушничок» Обухівської міської ради Київської області  
  Директор 1
Вихователь 36,22
Обслуговуючий персонал 37,6
  Всього по закладу: 74,82
22 Заклад дошкільної освіти «Дударик» Обухівської міської ради Київської області  
  Директор 1
Вихователь 23,8
Обслуговуючий персонал 24,2
  Всього по закладу: 49
23 Заклад дошкільної освіти «Світлячок» Обухівської міської ради Київської області  
  Директор 1
Вихователь 17,3
Обслуговуючий персонал 22,3
  Всього по закладу: 40,6
24 Заклад дошкільної освіти «Пролісок» Обухівської міської ради Київської області  
  Директор 1
Вихователь 17,3
Обслуговуючий персонал 22,2
  Всього по закладу: 40,5
25 Маловільшанський ЗДО «Віночок» Обухівської міської ради Київської області  
  Директор 1
Вихователь 2,05
Обслуговуючий персонал 3,4
  Всього по закладу: 6,45
26 Семенівський ЗДО «Зернятко» Обухівської міської ради Київської області  
  Директор 1
Вихователь 3,5
Обслуговуючий персонал 7,63
  Всього по закладу: 12,13
27 Першотравенський ЗДО «Золотий ключик» Обухівської міської ради Київської області  
  Директор 1
Вихователь 2,05
Обслуговуючий персонал 5,4
  Всього по закладу: 8,45
28 Григорівський ЗДО «Калинка» Обухівської міської ради Київської області  
  Директор 1
Вихователь 9,85
Обслуговуючий персонал 8,5
  Всього по закладу: 19,35
29 Дерев’янський ЗДО «Промінчик» Обухівської міської ради Київської області  
  Директор 1
Вихователь 2,05
Обслуговуючий персонал 4,9
  Всього по закладу: 7,95
30 Германівський ЗДО «Сонечко» Обухівської міської ради Київської області  
  Директор 1
Вихователь 4,1
Обслуговуючий персонал 7,55
  Всього по закладу: 12,65
31 Красненський Перший ЗДО «Капітошка» Обухівської міської ради Київської області  
  Директор 1
Вихователь 2,05
Обслуговуючий персонал 6,15
  Всього по закладу: 9,2
32 Копачівська гімназія (дошкільний підрозділ) Обухівської міської ради Київської області  
  Директор -
Вихователь 2,05
Обслуговуючий персонал 4,4
  Всього по закладу: 6,45
33 Краснослобідський ліцей (дошкільний підрозділ) Обухівської міської ради Київської області  
  Директор -
Вихователь 6,1
Обслуговуючий персонал 9,3
  Всього по закладу: 15,4
34 Долинянська гімназія (дошкільний підрозділ) Обухівської міської ради Київської області  
  Директор -
Вихователь 2,05
Обслуговуючий персонал 3,4
  Всього по закладу 5,45
  Всього по ЗДО: 529,15
Позашкільні заклади освіти
35 Обухівський міський центр творчості дітей, юнацтва та молоді  «Романтик»  
  Директор 1
Заступник 1
Педагогічний працівник 19
Обслуговуючий персонал 2
  Всього по закладу: 23
36 Дитячо-юнацька спортивна школа міста Обухова  
  Директор 1
Заступник 1
Тренер 10,75
Обслуговуючий персонал 7,5
  Всього по закладу: 20,25
37 Комунальний заклад Обухівської міської ради «Обухівський міський інклюзивно-ресурсний центр»  
  Директор 1
Фахівець (консультант) 7
Спеціаліст 1
Обслуговуючий персонал 7
  Всього по закладу: 16
  Всього по позашкільним закладам: 59,25
  РАЗОМ по комунальним установам: 1544,64
 
 
 
Секретар Обухівської міської ради                                        Лариса ІЛЬЄНКО