ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 23


      ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА            
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ                     

 
ШІСТДЕСЯТ  ТРЕТЯ СЕСІЯ ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ
Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я
                2024 року                                                       №     - 63- VІІІ
Про внесення змін до  рішення Обухівської міської ради від 28 травня 2024 року № 1220 - 58 - VІІІ «Про затвердження Статуту Дитячої школи мистецтв у новій редакції»
 
              Розглянувши звернення начальника відділу культури виконавчого комітету Обухівської міської ради про внесення змін до  рішення Обухівської міської ради від 28 травня 2024 року № 1220 - 58 - VІІІ «Про затвердження Статуту Дитячої школи мистецтв у новій редакції», відповідно до статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання вимог пункту 1 Положення про мистецьку школу, затвердженого наказом Міністерства культури України № 686 від 09.07.2018, зареєстрованого у Міністерстві юстиції 13.09.2018 за №1004/32456 зі змінами від 09.05.2024 за №675/4220 з метою приведення установчих документів закладу до вимог чинного законодавства, враховуючи рекомендації постійної комісії Обухівської міської ради з гуманітарних питань,
 
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИРІШИЛА :
  1. Делегувати право призначення директора Дитячої школи мистецтв міста Обухова її органу управління – Відділу культури виконавчого комітету Обухівської міської ради.
2. Внести зміни до пункту 3.2 Статуту Дитячої школи мистецтв міста Обухова, код ЄДРПОУ 37361829 (далі – Статут), затвердженого рішенням Обухівської міської ради від 28.05.2024 №1220-58- VІІІ, про права та обов’язки засновника та органу управління, затвердити Статут у новій редакції (додається).
                3. Уповноважити директора Дитячої школи мистецтв міста Обухова здійснити  державну реєстрацію змін до установчих документів.
     4. Начальнику відділу культури виконавчого комітету Обухівської міської ради організувати роботу Дитячої школи мистецтв міста Обухова та призначеннядиректора відповідно до законодавства та Статуту.
       5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Обухівської міської ради відповідно до розподілу обов’язків.
 
Секретар Обухівської міської ради                                     Лариса ІЛЬЄНКО    
 
Тетяна БОГДАНОВИЧ  
 
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Обухівської  міської ради від «    »_________ 2024  № _______
 
 

СТАТУТ

ДИТЯЧОЇ ШКОЛИ МИСТЕЦТВ МІСТА ОБУХОВА
 
Ідентифікаційний код ЄДРПОУ 37361829
(Нова редакція)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
м.Обухів  - 2024 рік
 
  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1.Статут  Дитячої школи мистецтв міста Обухова (далі – Статут) розроблений на підставі Законів України «Про освіту», «Про позашкільну освіту», «Про культуру», Положення про мистецьку школу, затвердженого наказом Міністерства культури України від 09 серпня 2018 року № 686, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 вересня 2018 року № 1004/32456, і є документом, який регламентує діяльність Дитячої школи мистецтв міста Обухова.
1.2. Дитяча школа мистецтв міста Обухова (далі – Заклад) є закладом позашкільної освіти початкового рівня спеціалізованої мистецької освіти сфери культури і здійснює свою діяльність відповідно до Конституції УкраїниЗаконів України «Про освіту», «Про позашкільну освіту», «Про культуру», інших законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства культури та інформаційної політики України, наказів Міністерства освіти і науки України, рішень Обухівської міської ради, рішень виконавчого комітету Обухівської міської ради, розпоряджень міського голови, наказів начальника відділу культури виконавчого комітету Обухівської міської ради, відповідно до компетенції, й цього Статуту.
1.3. Заклад заснований на комунальній власності Обухівської міської  територіальної громади (далі територіальна громада) у відповідності до Закону України «Про освіту» має статус бюджетної установи.
1.4. Засновником та власником Закладу є Обухівська міська рада (далі – Засновник). Заклад підзвітний і підконтрольний міській раді та її виконавчому комітету, міському голові та підпорядкований відділу культури виконавчого комітету Обухівської міської ради (далі – Орган управління).
1.5. Заклад  є юридичною особою, діє на підставі Статуту, має печатку зі своїм найменуванням, інші печатки, штампи, бланки. Заклад може відкривати реєстраційні рахунки в територіальних органах Державного казначейства, може мати самостійний кошторис, самостійний баланс та інші атрибути юридичної особи, у разі прийняття такого рішення засновником.
1.6. Заклад провадить свою діяльність за такими напрямами позашкільної освіти:
художньо-естетичний, що забезпечує розвиток творчих здібностей, обдарувань та набуття здобувачами практичних навичок, оволодіння знаннями у сфері вітчизняної та світової культури й мистецтва;
мистецький, що забезпечує набуття здобувачами спеціальних мистецьких виконавських компетентностей у процесі активної мистецької діяльності.
1.7. Заклад  організовує освітній процес за освітніми програмами елементарного, середнього (базового) та/або поглибленого підрівнів початкової мистецької освіти за  загальним мистецьким  та/або початковим професійним спрямуванням. Заклад має право розробляти власні освітні програми (у тому числі наскрізні).
Початкова мистецька освіта може здобуватися одночасно зі здобуттям дошкільної, повної загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти, а також незалежно від здобуття рівня освіти.
Заклад може здійснювати освітню діяльність за освітніми програмами початкової мистецької освіти для осіб з особливими освітніми потребами та інших громадян незалежно від віку відповідно до їхніх потреб і запитів.
1.8. Інституційний аудит та громадська акредитація Закладу здійснюються на підставах та у порядку, визначених чинним законодавством України.
1.9. Органи місцевого самоврядування забезпечують доступ до початкової мистецької освіти громадян за місцем проживання шляхом відкриття, утримання, матеріально-технічного забезпечення та фінансування Закладу, його філій та класів відповідно до освітніх, культурних, духовних потреб та запитів населення.
1.10. Повне найменування Закладу:
Дитяча школа мистецтв міста Обухова
Скорочене найменування Закладу: ДШМ м.Обухова.
Юридична адреса: 08700, Київська область, м. Обухів, вул.Київська, 76.
 
  1. ОРГАНІЗАЦІЙНО–ПРАВОВІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ
    1. Заклад, як суб’єкт господарювання, діє як бюджетна установа.
    2. Заклад заснований на комунальній формі власності є позашкільним закладом початкової мистецької освіти й діє як початкова ланка професійної мистецької освіти.
    3. Основним видом діяльності Закладу є освітня і мистецька діяльність, яка включає організацію, забезпечення та реалізацію мистецько-освітнього процесу з метою формування у здобувачів початкової мистецької освіти компетентностей, передбачених освітньою програмою. Як заклад освіти сфери культури, Заклад також є середовищем для розвитку творчого мистецького потенціалу громадян, їх художньо-естетичного розвитку.
    4. З метою виконання завдань, що стоять перед Закладом, та забезпечення найбільш сприятливих умов для розвитку інтересів i здібностей учнів заклад може створювати відділення (музичне, хореографічне, хорове, естрадне, циркове, образотворчого мистецтва та інші) та (або) відділи (фортепіанний, народних інструментів, оркестрових інструментів, струнно-смичкових інструментів, духових інструментів, теоретичних дисциплін, бального, народного танцю та інші).
    5. Основними завданнями Закладу є:
    надання початкової мистецької освіти;
пошук та підтримка обдарованих і талановитих дітей з раннього віку, розвиток їх мистецьких здібностей;
організація, забезпечення та провадження освітнього процесу для набуття здобувачами спеціальних здібностей, естетичного досвіду і ціннісних орієнтацій у процесі активної мистецької діяльності, формування в них теоретичних і практичних (у тому числі виконавських) загальних та професійних компетентностей початкового рівня в обраному виді мистецтва;
створення умов для професійної художньо-творчої самореалізації особистості здобувача початкової мистецької освіти – учня;
популяризація академічного та народного мистецтва, долучення до нього широкого кола громадян незалежно від місця проживання, віку та сфери зайнятості;
формування потреб громадян у якісному культурному та мистецькому продукті, здобутті додаткових компетентностей у сфері культури, мистецтва, пробудження їх інтересу до творчості, мистецьких практик, спілкування з мистецтвом;
здійснення інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами;
створення умов для набуття здобувачами первинних професійних навичок і вмінь, необхідних для їхньої соціалізації, подальшої самореалізації та/або професійної діяльності;
виховання громадянина України шляхом вивчення та виховання поваги до народних звичаїв, традицій, національних цінностей українського народу, етносів України, а також інших націй і народів;
здійснення творчої мистецької, інформаційної, методичної, організаційної роботи.
  1. Для координації організаційної, методичної та практичної діяльності Закладу, а також з метою виконання функцій, передбачених пунктом 2.5 цього розділу  Статуту, відповідно частини 3 статті 11 Закону України «Про позашкільну освіту» в Закладі можуть створюватися методичні об’єднання, відділи, відділення, що охоплюють учасників освітнього процесу і спеціалістів певного професійного спрямування.
  2. Методичні об’єднання, відділення, відділи створюються за наявності не менше трьох викладачів з одного виду мистецтв (споріднених інструментів) у Закладі і сприяють організації освітнього процесу, підвищенню якості викладання, виконавської та педагогічної майстерності, виконанню освітніх програм та рішень педагогічної ради.
Методичні об’єднання, відділення, відділи проводять роботу з підвищення кваліфікації педагогічних працівників за напрямами діяльності. Підвищення кваліфікації може проводитись у формі курсів, семінарів, майстер-класів, відкритих уроків, підготовки лекцій, рефератів і за іншими організаційними формами.
  1. Заклад може мати відокремлені структурні підрозділи (філії, класи), що створюються з метою наближення місця навчання до громадян за місцем проживання. Рішення про їх створення приймається керівником Закладу після погодження з Засновником.
Заклад може організовувати роботу своїх структурних підрозділів (філій, класів) у приміщеннях закладів загальної середньої освіти, вищих навчальних закладів, підприємств, організацій відповідно до укладених угод.
Фінансове, матеріально-технічне та кадрове забезпечення діяльності відокремлених структурних підрозділів здійснюється Засновником у тому самому порядку, що й Закладу.
  1. Для надання додаткових платних послуг Заклад має право створювати різні структурні підрозділи (групи, класи), що працюють на засадах самоокупності. Платні додаткові освітні та інші послуги надаються на договірних засадах.
  2. Заклад має право:
самостійно розробляти та затверджувати освітні програми, розробляти освітні навчальні програми, ухвалювати робочі навчальні програми для забезпечення освітнього процесу;
здійснювати освітній процес за освітніми програмами, у тому числінаскрізними;
реалізовувати академічну, кадрову та фінансову автономію в межах законодавства;
реалізовувати освітні та мистецькі проекти;
надавати платні додаткові освітні та інші послуги на договірних засадах;
реалізовувати власну мистецьку продукцію, вироблену в майстернях закладу;
брати участь у грантових програмах та проєктах;
входити (зокрема через своїх представників) до асоціацій, інших професійних та громадських об'єднань або створювати такі організації;
      З дозволу засновника:
бути базою для реалізації практичної підготовки педагогічних кадрів закладами фахової передвищої та вищої мистецької освіти відповідно до укладених договорів, а також бути структурним підрозділом закладу спеціалізованої мистецької освіти вищого рівня без статусу юридичної особи;
входити до складу освітніх комплексів та інших об'єднань із закладами освіти різних рівнів, освітніх округів за умови збереження статусу юридичної особи та своїх функцій, визначених Статутом закладу;
  • ути базою для проведення заходів з підвищення кваліфікації педагогічних працівників мистецьких шкіл.
    1. Заклад зобов’язаний :
      надавати здобувачам якісні мистецько-освітні послуги, забезпечувати якість початкової мистецької освіти;
      виконувати стандарти початкової мистецької освіти, затверджені Міністерством культури та інформаційної політики;
      створювати умови для реалізації індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів у межах освітніх програм, набуття ними відповідних компетентностей;
      дотримуватися вимог законодавства з питань господарської та фінансової діяльності;
      забезпечувати реалізацію вимог законодавства з питань оплати праці та підвищення кваліфікації педагогічних та інших працівників;
      здійснювати інші обов’язки, передбачені законодавством.
2.12. Заклад здійснює заходи щодо прозорості своєї діяльності та   інформаційної відкритості в межах, передбачених чинним      законодавством.
2.13. Заклад веде службову та навчальну документацію, яка регламентує організацію та впровадження освітнього процесу.
Службова та навчальна документація, а також окремі ії форми визначаються Міністерством культури та інформаційної політики.
2.14.  Заклад подає статистичну звітність за формами та в строки, визначені   законодавством.
 
  1. УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ
3.1. Управління Закладом у межах повноважень, визначених законодавством та Статутом, здійснюють:
Засновник;
Орган управління;
керівник (директор);
колегіальний орган управління (педагогічна рада);
колегіальний орган громадського самоврядування;
піклувальна рада (у разі створення);
інші органи, передбачені Законом України «Про позашкільну освіту».
3.2. Права та обов’язки Засновника визначаються статтею 25 Закону України «Про освіту», частиною шостою статті 10 Закону України «Про позашкільну освіту», законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та цим Статутом.
Засновник:
затверджує Статут Закладу та зміни до нього, здійснює контроль за його дотриманням;
забезпечує доступ громадян до початкової мистецької освіти шляхом відкриття, утримання, матеріального-технічного забезпечення та фінансування Закладу, відповідно до освітніх, культурних та духовних потреб громади;
        компенсує витрати на навчання пільгових категорій громадян відповідно до абзацу третього частини другої статті 26 Закону України «Про позашкільну освіту».
        Орган управління:
      затверджує кошторис, здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю;
      забезпечує соціальний захист здобувачів початкової мистецької освіти, педагогічних працівників та інших працівників Закладу;
забезпечує створення умов для інклюзивної мистецької освіти початкового рівня;
призначає директора закладу в установленому законодавством порядку, у тому числі: оголошує та проводить конкурс, укладає та розриває строковий трудовий договір (контракт), здійснює інші дії, що передбачені законодавством для роботодавця;
забезпечує фінансування діяльності Закладу в частині забезпечення якісного й сучасного освітнього процесу та послуг з початкової мистецької освіти, які надаються Закладом в межах затверджених освітніх програм;
забезпечує розвиток матеріально-технічної бази Закладу;
забезпечує фінансування підвищення кваліфікації педагогічних працівників Закладу в межах, визначених законодавством;
      приймає, у разі необхідності, рішення щодо створення піклувальної ради Закладу та сприяє створенню благодійних фондів;
реалізує інші права, передбачені чинним законодавством та Статутом.
Засновник та Орган управління не мають права втручатися в діяльність Закладу, що здійснюється нею в межах її автономних прав, визначених чинним законодавством України та Статутом.
3.3. Безпосереднє управління Закладом здійснює директор. Директор забезпечує освітню, фінансово-господарську та іншу діяльність Закладу.
Директор представляє Заклад у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами та діє без доручень у межах повноважень, передбачених законодавством України та цим Статутом.
Директор призначається Органом управління з числа претендентів, які вільно володіють державною мовою та мають вищу освіту.
        Посаду керівника Закладу (директора) може обіймати особа, яка:
є громадянином України;
вільно володіє державної мовою;
має другий рівень вищої освіти;
має стаж педагогічної  роботи не менше 3-х років.
Директор у межах наданих йому повноважень:
організовує діяльність Закладу;
вирішує питання фінансово-господарської діяльності;
забезпечує організацію освітнього процесу та здійснення контролю за виконанням освітніх програм;
укладає договори про надання освітніх та додаткових освітніх послуг із батьками або їх законними представниками;
здійснює кадрову політику, призначає на посади та звільняє з посад заступників директора, педагогічних та інших працівників, визначає їх функціональні обов'язки, затверджує посадові обов’язки (інструкції) працівників Закладу;
затверджує план прийому учнів на відповідний навчальний рік;
встановлює розміри плати за навчання в порядку, визначеному законодавством за погодженням з Органом управління;
                    видає в межах своєї компетенції накази  і контролює їх виконання;
сприяє та створює умови для діяльності органів самоврядування Закладу;
вводить в дію та забезпечує реалізацію рішень педагогічної ради;
встановлює надбавки, доплати, премії, матеріальну допомогу працівникам відповідно до законодавства;
сприяє створенню безпечних умов навчання та праці учасників освітнього процесу;
затверджує стратегію (перспективний план) розвитку Закладу та освітні програми, розроблені педагогічною радою;
здійснює інші повноваження, передбачені законодавством України та Статутом.
Стимулюючі доплати, надбавки, премії директору Закладу можуть бути встановлені  органом управління закладом, відповідно до законодавства.
3.4. Педагогічна рада об'єднує педагогічних працівників Закладу і створюється з метою розвитку та вдосконалення освітнього процесу, підвищення професійної майстерності та творчого зростання педагогічного колективу.
Педагогічна рада:
планує роботу Закладу;
розробляє стратегію (перспективний план) розвитку;
приймає рішення щодо розроблення власної освітньої програми Закладу (у томучислі наскрізної) з урахування та/або без урахування типових освітніх програм, за умови їх затвердження директором Закладу та Органом управління;
схвалює освітню (освітні) програму (програми) та оцінює результативність її (їх) виконання;
розглядає питання формування контингенту та схвалює план прийому на поточний навчальний рік, надає на затвердження директору відповідні пропозиції;
обговорює заходи, пов’язані з проведенням набору учнів, визначає порядок i строки проведення вступних іспитів, прослуховувань, вимоги до вступників;
формує систему та затверджує процедури внутрішнього забезпечення якості освіти, включаючи систему та механізми забезпечення академічної доброчесності;
заслуховує та обговорює доповіді, звіти керівника Закладу, його заступників, керівників відділень, відділів та окремих педагогічних працівників щодо стану освітнього процесу і методичної роботи Закладу;
приймає рішення щодо видачі Свідоцтв про початкову мистецьку освіту, переведення учнів у наступний клас, повторення незасвоєного матеріалу з дисципліни чи декількоїх дисциплін, призначення переіспитів, виключення учнів із Закладу;
розглядає актуальні питання організації та забезпечення освітнього процесу;
розглядає питання створення та діяльності методичних об’єднань, відділів, відділень, інших фахових формувань та вносить пропозиції щодо призначення їх керівників, затвердження їх положень, оцінювання їх роботи;
обговорює питання та визначає заходи щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників, затверджує щорічний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
ухвалює рішення щодо морального та матеріального заохочення та відзначення учасників освітнього процесу;
розглядає питання щодо відповідальності учнів, працівників Закладу та інших учасників освітнього процесу за невиконання ними своїх обов'язків;
розглядає інші питання, віднесені законом та нормативними актами до її повноважень.
Рішення педагогічної ради вводяться в дію наказами директора.
Директор Закладу є головою педагогічної ради. За відсутності директора обов'язки голови педагогічної ради виконує заступник директора з навчальної роботи. Обов'язки секретаря виконує один з педагогічних працівників, який обирається строком на один рік.
Робота педагогічної ради проводиться відповідно до потреб Закладу. Обов’язковим є проведення засідань педагогічної ради на початку та в кінці навчального року, а також після кожного навчального семестру.
3.5. Піклувальна рада (у разі створення) сприяє вирішенню перспективних завдань розвитку Закладу, залученню фінансових (у тому числі додаткових) ресурсів для забезпечення її діяльності з основних напрямів розвитку, здійсненню контролю за їх використанням, ефективній взаємодії з органами державної влади та органами місцевого самоврядування, науковою, мистецькою громадськістю, громадськими організаціями, юридичними та фізичними особами.
Члени піклувальної ради мають право брати участь у роботі колегіальних органів Закладу з правом дорадчого голосу. До складу піклувальної ради не можуть входити здобувачі початкової мистецької освіти та працівники Закладу.
Піклувальна рада має право:
брати участь у визначенні стратегії (перспективного плану) розвитку Закладу та контролювати її (його) виконання;
сприяти залученню додаткових джерел фінансування;
контролювати виконання кошторису та/або бюджету Закладу й вносити відповідні рекомендації та пропозиції, що є обов'язковими для розгляду директором;
здійснювати інші права, визначені законодавством та/або Статутом Закладу.
3.6. Вищим органом громадського самоврядування Закладу є загальні збори колективу.
Повноваження, засади формування та діяльності загальних зборів колективу визначаються законодавством.
Загальні збори колективу мають права (повноваження), визначені Законом України «Про позашкільну освіту» та /або цим Статутом.
Рішенням загальних зборів може створюватися рада Закладу, що діє в період між загальними зборами.
Кількість членів ради Закладу визначається загальними зборами трудового колективу.
До складу ради Закладу делегуються завідуючі відділеннями, відділами, представники громадських організацій та керівництва закладу.
Засідання ради є правочинним, якщо в ньому бере участь не менше 2/3 її членів. Рішення приймаються більшістю голосів присутніх на засіданні членів ради. Рішення ради мають рекомендаційний характер. Засідання ради оформлюються протоколами.
3.7. Директор Закладу не зобов'язаний виконувати рішення органів громадського самоврядування, якщо вони суперечать законодавству та цьому Статуту.
 
  1. УЧАСНИКИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
4.1. Учасниками освітнього процесу в Закладі є:
здобувачі початкової мистецької освіти – учні;
директор, заступники директора;
викладачі, концертмейстери;
інші працівники, залучені до освітнього процессу;
батьки учнів або їхні законні представники;
представники підприємств, установ та організацій, які допомагають у провадженні освітнього процесу.
4.2. Права та обов’язки учнів визначаються статтею 53 Закону України «Про освіту», статтею 20 Закону України  «Про позашкільну освіту», цим Статутом.
Учні Закладу мають гарантоване державою право на:
доступ до початкової мистецької освіти відповідно до його запитів, здібностей, обдарувань, уподобань та інтересів;
індивідуальну освітню траєкторію, яка реалізується, зокрема через вільний вибір мистецької школи та освітніх програм, що нею пропонуються, видів, форм і темпу здобуття початкової мистецької освіти, методів і засобів навчання;
навчання декільком видам мистецтв або на декількох музичних інструментах;
якісні освітні послуги, здобуття початкової мистецької освіти за одним або кількома підрівнями та відповідним спрямуванням в межах освітніх програм Закладу;
справедливе та об'єктивне оцінювання його результатів навчання та відзначення успіхів у навчанні та мистецькій діяльності;
свободу творчості, культурної та мистецької діяльності;
безпечні та нешкідливі умови навчання;
вільне вираження поглядів, переконань;
захист від будь-яких форм експлуатації, психічного й фізичного насильства, від дій педагогічних та інших працівників, які порушують їх права, принижують честь і гідність;
користування бібліотекою, навчальною, виробничою, культурною, побутовою, оздоровчою інфраструктурою закладу та послугами його структурних підрозділів;
доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі;
демонстрування своїх навчальних досягнень на культурно-мистецьких заходах, зокрема конкурсах, оглядах, фестивалях, олімпіадах, концертах, виставках, у виставах тощо;
участь у громадському самоврядуванні Закладу через своїх законних представників;
інші необхідні умови для здобуття мистецької освіти, у тому числі для осіб з особливими освітніми потребами та з соціально незахищених верств населення.
4.3. Учні користуються правом переведення в межах Закладу від викладача до викладача або з фаху на фах (з одної групи до іншої) та переведення до іншого закладу за наявності вільних місць та відповідності програмним вимогам. Переведення здійснюються згідно наказу директора.
4.4. Учні Закладу зобов’язані:
виконувати вимоги освітньої програми (індивідуального навчального плану за його наявності), дотримуючись принципу академічної доброчесності, та досягати передбачених нею результатів навчання;
поважати гідність, права, свободи та законні інтереси всіх учасників освітнього процесу, дотримуватися етичних норм;
дбайливо та відповідально ставитися до власного здоров'я, здоров'я оточуючих, довкілля, майна Закладу;
дотримуватися Статуту, правил внутрішнього розпорядку, а також умов договору про надання освітніх послуг.
Учні мають також інші права та обов'язки, передбачені законодавством.
Залучення учнів під час освітнього процесу до виконання робіт чи до участі в заходах, не пов'язаних з реалізацією освітньої програми, забороняється, крім випадків, передбачених законодавством України.
4.5. Педагогічними працівниками Закладу є директор, заступники директора з основних напрямів діяльності, викладачі, концертмейстери, методисти (за наявності), інші педагогічні працівники, на яких поширюються умови оплати праці педагогічних працівників.
Педагогічним працівником повинна бути особа з високими моральними якостями, яка має вищу педагогічну або іншу фахову освіту, належний рівень професійної підготовки, здійснює педагогічну діяльність, забезпечує результативність та якість своєї роботи, фізичний та психічний стан здоров’я якої дозволяє виконувати професійні обов’язки в Закладі.
4.6. Педагогічні працівники Закладу мають право на:
академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі;
педагогічну ініціативу;
розроблення та впровадження авторських навчальних програм, проєктів, освітніх методик і технологій, методів і засобів, насамперед методик компетентнісного навчання;
участь у роботі методичних об’єднань, нарад, зборів, у заходах, пов’язаних з організацією освітнього процесу;
користування бібліотекою, навчальною, виробничою, культурною, побутовою, оздоровчою інфраструктурою Закладу та послугами його структурних підрозділів;
підвищення кваліфікації, вільний вибір освітніх програм, форм навчання, закладів освіти, установ та організацій, інших суб'єктів освітньої діяльності, що здійснюють підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
проходження сертифікації відповідно до законодавства;
доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі;
відзначення успіхів у своїй професійній діяльності, справедливе та об'єктивне її оцінювання;
внесення керівництву Закладу та органам управління пропозицій щодо поліпшення освітнього процесу, подання на розгляд керівництву Закладу та педагогічної ради пропозицій про моральне та матеріальне заохочення учнів, застосування стягнень до тих, хто порушує правила внутрішнього трудового розпорядку, що діють у закладі;
захист професійної честі та гідності;
індивідуальну освітню, творчу, мистецьку, наукову та іншу діяльність за межами Закладу;
об’єднання в професійні спілки, участь в інших об’єднаннях громадян, діяльність яких не заборонена законодавством;
безпечні та нешкідливі умови праці;
відпустку відповідно до законодавства;
матеріальне заохочення за досягнення вагомих здобутків в освітньому процесі, громадській роботі, участь у позашкільних та позакласних заходах, виконання доручень дирекції, та з нагоди державних, профеcійних свят, ювілейних дат тощо на підставі Колективного договору, Положень про преміювання та виплату грошової винагороди, Положення про роботу груп, які працюють на засадах самоокупності тощо;
брати участь у громадському самоврядуванні Закладу;
участь у роботі колегіальних органів управління Закладу.
4.7. Педагогічні працівники зобов’язані:
постійно підвищувати свій професійний і загальнокультурний рівні та педагогічну майстерність;
виконувати освітню програму для досягнення учнями передбачених нею результатів навчання;
сприяти розвитку здібностей учнів, формуванню навичок здорового способу життя, дбати про їхнє фізичне і психічне здоров'я;
дотримуватися академічної доброчесності та забезпечувати її дотримання в освітньому процесі та в мистецькій діяльності;
проходити атестацію в порядку, визначеному Міністерством культури та інформаційної політики;
дотримуватися педагогічної етики, поважати гідність, права, свободи і законні інтереси всіх учасників освітнього процесу;
настановленням й особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі та суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, толерантності, працелюбства;
формувати в учнів усвідомлення необхідності додержуватися Конституції та законів України, захищати суверенітет і територіальну цілісність України;
виховувати в здобувачів освіти повагу до державної мови та державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей України, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання України та навколишнього природного середовища;
формувати в учнів прагнення до взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами;
захищати учнів під час освітнього процесу від будь-яких форм фізичного та психічного насильства, приниження честі та гідності, дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров'ю здобувача освіти;
проводити роботу для залучення дітей та юнацтва до занять мистецтвом;
брати участь у роботі педагогічної ради, методичних об’єднань, відділень,відділів, нарад, зборів, у заходах, пов’язаних з організацією освітнього процесу;
додержуватися Статуту та правил внутрішнього розпорядку Закладу, виконувати посадові обов'язки згідно зпосадовими інструкціями;
виконувати накази й розпорядження керівників Закладу, органів державного управління, до сфери управління яких належить заклад.
Педагогічні працівники мають також інші права та обов'язки, передбачені законодавством, колективним та трудовим договором.
 
Відволікання педагогічних працівників від виконання професійних обов'язків не допускається, крім випадків, передбачених законодавством.
Загальні вимоги до освіти та професійної кваліфікації педагогічного працівника мистецької школи визначаються статтею 58 Закону України «Про освіту», частиною першою статті 21 Закону України «Про позашкільну освіту». Специфічні кваліфікаційні вимоги до педагогічних працівників Закладу встановлюються законодавством, зокрема професійним стандартом до відповідних посад педагогічних працівників.
4.8. Обсяг педагогічного навантаження педагогічних працівників Закладу встановлюється директором згідно із чинним законодавством і подається на затвердження до Органу управління.
Норма годин на одну тарифну ставку викладача та концертмейстера Закладу становить 18 навчальних годин на тиждень.
Оплата роботи здійснюється відповідно до обсягу педагогічного навантаження.
Оплата за завідування відділами, відділеннями встановлюються у розмірах, визначених  Законом України «Про позашкільну освіту» та відповідною постановою Кабінету Міністрів України. 
Перерозподіл педагогічного навантаження педагогічного працівника протягом навчального року можливий у разі зміни кількості годин за окремими навчальними програмами, що передбачається річним навчальним планом, у разі вибуття або зарахування учнів протягом навчального року,    у разі переведення в межах Закладу від викладача до викладача або з фаху на фах, а також за письмовою заявою педагогічного працівника з додержанням законодавства України про працю. Перерозподіл педагогічного навантаження педагогічного працівника протягом навчального року здійснюється директором Закладу.
Викладачі, концертмейстери Закладу працюють відповідно до розкладу занять, затвердженого директором Закладу або заступником директора з навчальної роботи.
  1. Права та обов'язки інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, у тому числі адміністративно-технічного персоналу, визначаються законодавством, відповідними договорами та посадовими інструкціями.
4.10. Права та обов'язки батьків або інших законних представників учнів Закладу визначаються статтею 55 Закону України «Про освіту», іншими актами законодавства та договором про надання освітніх послуг.
 Батьки учнів або інші їхні законні представники мають право:
 обирати й бути обраними до органів громадського самоврядування Закладу за їх наявності;
звертатися до Органу управління, керівників Закладу та органів громадського самоврядування Закладу з питань навчання та виховання дітей;
брати участь у заходах, спрямованих на поліпшення організації освітнього процесу та зміцнення матеріально-технічної бази Закладу;
захищати законні інтереси учнів в органах громадського самоврядування Закладу та у відповідних державних, судових органах.
 
 
  1. Організація освітнього процесу
 
План організації освітнього процесу визначає, зокрема, структуру навчального року, тривалість навчального тижня, уроків, занять, відпочинку між ними, інші форми організації освітнього процесу в межах часу, передбаченого освітньою програмою з дотриманням вимог частини першої статті 17 Закону України «Про позашкільну освіту».
5.2.  Освітній процес у Закладі здійснюється за освітніми програмами диференційовано відповідно до індивідуальних можливостей, запитів, інтересів, нахилів, здібностей учнів з урахуванням їх віку, психофізичних особливостей, стану здоров'я. Термін навчання учнів Закладу визначається відповідно до Типових освітніх програм та навчальних планів, затверджених Міністерством культури та інформаційної політики України або створених Закладом та затверджених у встановленому порядку.
Освітня програма -єдиний комплекс освітніх компонентів, спланованих та організованих Закладом з метою досягнення учнями результатів навчання (набуття компетентностей).
Освітня програма розробляється з урахуванням особливостей соціально-економічного розвитку Обухівської міської територіальної громади інтересів учнів, потреб сім'ї, запитів інших закладів освіти, молодіжних і дитячих громадських організацій та має передбачати освітні компоненти для вільного вибору здобувачами освіти.
Освітня програма містить вимоги до учнів, які можуть розпочати навчання за цією програмою, перелік освітніх компонентів та їх логічну послідовність, загальний обсяг навчального навантаження та очікувані результати навчання здобувачів освіти.
5.3. На виконання наказу Міністерства культури України від 29.08.2019 № 711 «Щодо врегулювання деяких питань здійснення освітньої діяльності мистецькими школами», у терміни, визначені Законом України «Про освіту», за рішенням педагогічної ради Заклад може розробляти власні освітні програми (у тому числі наскрізні):
з урахуванням типових освітніх програм за умови їх затвердження директором школи;
без урахування типових освітніх програм  за умови їх затвердження Засновником.
5.4. Заклад може здійснювати освітню діяльність за освітніми програмами початкової мистецької освіти для осіб з особливими освітніми потребами та інших громадян незалежно від віку відповідно до їхніх потреб і запитів.
Для осіб з особливими освітніми потребами Закладом можуть розроблятися окремі освітні програми за підрівнями початкової мистецької освіти або до освітніх програм, за якими працює Заклад, може включатися корекційно-розвитковий складник.
5.5. Навчальний рік у Закладі починається 1 вересня.
Дата закінчення навчального року, терміни шкільних канікул визначаються директором Закладу згідно зі строками, встановленими Міністерством освіти і науки України.
5.6. Формування контингенту учнів, комплектування навчальних груп та інших творчих об'єднань здійснюється в період з 01 до 15 вересня, що є робочим часом викладача. У канікулярні, вихідні, святкові та неробочі дні Заклад  може працювати за окремим планом, затвердженим директором Закладу.
5.7. Органами місцевого самоврядування може встановлюватися особливий режим роботи Закладу відповідно до законодавства.
У період епідемій, несприятливих метеорологічних умов, уведення воєнного стану тощо Заклад може працювати за особливим режимом роботи, рекомендованим та/або встановленим органами місцевого самоврядування.
5.8. Зарахування учнів до Закладу проводиться наказом директора та може здійснюватися впродовж навчального року як за конкурсом, так і на безконкурсній основі, на підставі заяви батьків та укладеного договору про надання освітніх послуг та/або додаткових платних освітніх послуг. До заяви додається довідка медичного закладу про відсутність протипоказань до занять у Закладі та копія свідоцтва про народження чи паспорта вступника.
Договір укладається між Закладом і здобувачем освіти (його законними представниками) та/або юридичною чи фізичною особою, яка здійснює оплату. У договорі зазначаються права й обов'язки сторін, відповідальність сторін за невиконання обов'язків, передбачених договором, а також  порядок внесення плати за навчання та/або додаткових платних освітніх послуг.
  1. Заклад може проводити прийом на навчання громадян відповідно до їхніх потреб і запитів - дітей, підлітків, дорослих та осіб з особливими освітніми потребами віком від 3 років і старше. Для дітей дошкільного віку та підлітків індивідуальна освітня траєкторія та термін навчання визначається за бажанням батьків або їх законних представників. Дорослі самостійно обирають предмет навчання та термін його вивчення. Для учнів, яким надаються додаткові платні освітні послуги, робочі навчальні програми складаються викладачами з фахових предметів, ухвалюються на відділах та/або методичних об’єднаннях Закладу.
5.10. Питання внутрішнього переведення учнів Закладу, зарахування на освітні програми наступного підрівня початкової мистецької освіти та інші питання, пов'язані із здобуттям початкової мистецької освіти, вирішуються Закладом в порядку, визначеному планом організації освітнього процесу.
5.11. На підставі освітньої програми Заклад складає та затверджує річний план роботи, навчальний план та розклад уроків (занять), що конкретизують організацію освітнього процесу. У річному плані роботи визначаються дати початку та завершення навчального року, канікулярні періоди, кількість навчальних тижнів, система організації освітнього процесу (за чвертями, семестрами, півріччями), форми роботи, інші особливості організації навчання в Закладі. Перерви між уроками (навчальними заняттями) є робочим часом педагогічного працівника.
5.12. Розрахунок навчальних годин на кожного учня та загальної кількості годин, які фінансуються за рахунок коштів місцевого бюджету,здійснюється в межах загального обсягу годин інваріантного та варіативного складників освітньої програми Закладу, конкретизованого в навчальному плані.
Групи комплектуються залежно від профілю та можливостей організації освітнього процесу, виходячи із середньої наповнюваності груп. Загальна кількість груп не може перевищувати їх кількості, що визначена розрахунком навчальних годин.
5.13. Нормативом для розрахунку навчальних годин є робочий навчальний план, створений на підставі освітньої програми, обраної Закладом для організації освітнього процесу.
5.14. Форми роботи, її види, перелік уроків (навчальних занять) й освітньої діяльності, спрямованої на результати навчання здобувачів, види проведення контрольних заходів визначаються змістом початкової мистецької освіти, що розкривається в освітніх програмах Закладу та навчальних програмах навчальних дисциплін (предметів). Наповнюваність груп для опанування здобувачами окремих освітніх компонентів визначається освітніми програмами з дотриманням вимог до забезпечення якості початкової мистецької освіти.
5.15. Основною формою роботи є урок. Тривалість одного уроку в Закладі визначається освітніми програмами й навчальними планами та становить для учнів:
віком від 3 до 6 років– 30 хвилин;
віком від 6 до 7 років– 35 хвилин;
Кількість, тривалість та послідовність уроків і перерв між ними визначається розкладами, що затверджуються заступником директора з навчальної роботи.
5.16. Освітній процес поєднує індивідуальні й колективні форми роботи:
індивідуальні та групові уроки;
перегляди навчальних робіт, вистави, конкурси, фестивалі, олімпіади, концерти тощо;
лекції, бесіди, вікторини, екскурсії;
позаурочні та позакласні заходи.
5.17. Строки проведення контрольних заходів (заліків, контрольних уроків, академічних концертів, іспитів, переглядів навчальних робіт тощо) визначаються відділеннями та відділами Закладу.
5.18. Оцінювання досягнутих учнями результатів навчання здійснюється в порядку й за критеріями, визначеними типовою освітньою програмою, що затверджена Міністерством культури та інформаційної політики України. Основною формою оцінювання учня є характеристика результатів його навчання та порівняння їх з тими, що містяться у вимогах навчальних програм дисциплін (предметів) на відповідних етапах навчання.
Підсумкове оцінювання результатів навчання учнів здійснюється після завершення опанування освітньої програми шляхом виставлення оцінок в балах. Освітньою програмою може бути встановлена інша система оцінювання результатів навчання учнів.
5.19.  Оцінки навчальних досягнень учня за рік виставляються викладачем на підставі семестрового оцінювання з урахуванням оцінок, одержаних під час контрольних заходів. Оцінки за рік з предметів, з яких іспити не проводяться, є підсумковими.
Підсумкова оцінка з предметів, з яких проводяться іспити, виставляється екзаменаційною комісією на підставі оцінок за рік та екзаменаційних оцінок.
Оцінка за рік з предметів виставляється не пізніше ніж за 5 днів до закінчення навчального року.
Оцінка за рік може бути змінена рішенням педагогічної ради.
5.20. Питання, пов’язані зі звільненням учнів від складення іспитів або перенесенням їх строків, вирішуються директором школи на підставі подання відділень, відділів за наявності відповідних документів.
5.21.    Питання щодо переведення учнів до наступного класу, призначення повторних перевідних контрольних заходів у зв'язку з невиконанням програмних вимог освітньої програми, призначення терміну здачі матеріалу з предметів, програмами яких контрольні заходи не передбачені, залишення на повторний рік навчання та виключення із Закладу (при умові систематичного невиконання вимог освітньої програми та програми з предмета), видачі Свідоцтв випускникам вирішуються педагогічною радою та затверджуються наказами директора Закладу.
Повторні перескладання повинні бути завершені до 20 вересня наступного навчального року.
Виготовлення Свідоцтв здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету.
Учням, які не завершили навчання за освітньою програмою або не продемонстрували досягнення передбачених нею навчальних результатів, директор школи по запиту учня або його законного представника може видати довідку про фактичний рівень та обсяг опанування освітньої програми. Для одержання Свідоцтва цим учням надається право повторного іспиту (іспитів) в першому семестрі наступного навчального року.
5.23.    Учням, які хворіли під час випускних іспитів, при умові повного виконання освітньої програми, видається Свідоцтво про закінчення школи на підставі річних оцінок.
Рішення про заохочення приймається педагогічною радою за поданням відділень або відділів.
5.26.    Заклад проводить методичну та організаційну роботу, спрямовану на вдосконалення програм, змісту, форм і методів навчання. Ці завдання виконують методичні об'єднання, відділи, відділення, інші фахові формування, зокрема школа педагогічного наставництва. Методична робота щороку планується Закладом і включає заходи з обміну педагогічним досвідом, вирішення педагогічних проблем, що спрямовані на підвищення якості початкової мистецької освіти.
Методичні об’єднання, відділи, відділення, інші фахові формування сприяють проведенню роботи з підвищення кваліфікації педагогічних працівників за напрямками діяльності.
 
6.Фінансово - господарська діяльність та матеріально – технічна база Закладу.
6.1. Фінансово-господарська діяльність Закладу провадиться відповідно до чинногозаконодавства.
6.2. Фінансування закладу здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету,а також за рахунок додаткових джерел фінансування, не заборонених законодавством України.
6.3. Додатковими джерелами фінансування закладу є:
кошти, одержані від батьків за надання освітніх послуг;
кошти, одержані за надання додаткових освітніх послуг, за роботи, виконані закладом на замовлення підприємств, установ, організацій та громадян, доходи від реалізації власної продукції, від надання в оренду приміщень, обладнання, що не оподатковуються та спрямовуються на соціальні потреби та розвиток закладу;
гуманітарна допомога;
дотації з місцевих бюджетів;
добровільні грошові внески, матеріальні цінності, одержані від підприємств, установ, організацій та окремих громадян.
Кошти, отримані за рахунок додаткових джерел фінансування, використовуються закладом на діяльність, передбачену її Статутом.
6.4. Розмір плати за навчання учнів встановлюється наказом директора Закладу один раз на ріку порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Розмір оплати за надання закладом додаткових освітніх послуг установлюється договором відповідно до законодавства на підставі Кошторису, затвердженого Органом управління.
Плата може вноситися за весь строк навчання або надання додаткових освітніх послуг повністю або частинами - щомісяця, щосеместру.
Заклад має право змінювати розмір плати за навчання (у частині залишку несплаченої суми) у порядку, передбаченому договором, не більше одного разу на рік і не більш, як на офіційно визначений рівень інфляції за попередній календарний рік.
Договір укладається між Закладом і здобувачем освіти (його законними представниками) та/або юридичною чи фізичною особою, яка здійснює оплату.
Кошти, отримані від батьків за надання освітніх послуг, відповідно до п.6 «Положення про мистецьку школу» спрямовуютьсяна діяльність, визначену Статутом мистецької школи .
6.5. Бюджетні асигнування на освіту, позабюджетні кошти та кошти, отримані Закладом як плата за навчання або за надання додаткових освітніх послуг, не можуть бути вилучені в дохід місцевого бюджету. Зазначені кошти спрямовуються на діяльність, визначену Статутом Закладу.
У разі одержання коштів з інших джерел бюджетні та галузеві асигнування Закладу не зменшуються.
Заклад самостійно розпоряджається надходженнями від провадження господарської некомерційної та іншої діяльності, передбаченої її Статутом.
6.6. Кошти, матеріальні та нематеріальні активи, що надходять до Закладу у вигляді безповоротної фінансової допомоги, інших надходжень, добровільних пожертвувань юридичних і фізичних осіб, у тому числі нерезидентів, для провадження освітньої, культурної, мистецької діяльності, не вважаються прибутком.
6.7. Відповідно до Закону України «Про позашкільну освіту» та інших законів діти із багатодітних сімей, діти із малозабезпечених сімей, діти сироти, діти позбавлені батьківського піклування, діти з особливими потребами здобувають початкову мистецьку освіту безоплатно.
Місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування компенсують кошти на навчання дітей пільгових категорій у порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України, та мають право встановлювати додаткові пільги з плати за навчання з урахуванням можливостей місцевого бюджету.
6.8. Заклад володіє, користуєтьсямайном, земельною ділянкою, на якій розташований, відповідно до законодавства. Основні фонди, земельні ділянки та інше майно Закладу не підлягають вилученню, не можуть бути джерелом погашення податкового боргу.
Майно Закладу може вилучатися засновником лише за умови подальшого використання цього майна і коштів, одержаних від його реалізації, на розвиток початкової мистецької освіти в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
6.9. Вимоги до матеріально-технічної бази Закладу в частині забезпечення освітнього процесу визначаються нормативами матеріально-технічного забезпечення, затвердженими Мінкультури.
6.10.
6.11. Розрахунок навчальних годин по Закладу складається на плановий контингент учнів, установлений виконавчим комітетом Обухівської міської ради, у відповідності до освітніх програм, за якими працює заклад.
Основою розрахунку фонду заробітної плати є:
штатний розпис;
середня педагогічна ставка за тарифікацією з урахуванням надбавок та підвищень;
кількість педагогічних ставок за  розрахунком навчальних годин;
виплати стимулюючого характеру, грошова винагорода та матеріальна допомога в розмірах, визначених Законами України «Про освіту», «Про культуру» та нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України, які визначають застосування вказаних Законів.
6.12. Встановлення для Закладу в будь-якій формі планових завдань з надання платних послуг не дозволяється. 
6.13. Майно Закладу є комунальною власністю Обухівської  територіальної громади, розпорядником майна закладу є Орган управління.
6.14. Заклад виключно за згодою  Засновника має право:  надавати майно в оренду або в безоплатне користування (позичку), а також списувати з балансу основні засоби в установленому законодавством порядку.
Доходи (прибутки) закладу, одержані Закладом від надання додаткових освітніх послуг, використовуються виключно для фінансування видатків на утримання Закладу, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених цим Статутом.
Забороняється розподіл отриманих доходів або їх частини серед засновників (учасників), працівників Закладу та інших пов’язаних з ними осіб.
6.15. Збитки, завдані Закладу внаслідок порушення майнових прав юридичними та фізичними особами, відшкодовуються відповідно до законодавства України.
6.16. Головним розпорядником бюджетних коштів Закладу є Орган управління, який відповідно до Бюджетного кодексу України уповноважений на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов’язань та здійснення видатків з бюджету. Головний розпорядник бюджетних коштів Закладу в установленому порядку відкриває в територіальних органах Державного казначейства реєстраційні та спеціальні реєстраційні рахунки, має право першого підпису на платіжних документах, укладає договори (угоди) з юридичними та фізичними особами на закупівлю товарів робіт та послуг, а також  здійснює інші заходи з організації фінансово-господарської діяльності Закладу.
Планування фінансово-господарської діяльності Закладу здійснюється головним розпорядником бюджетних коштів Закладу шляхом складання кошторису в порядку та за формою, що визначається Міністерством фінансів України та виконавчим комітетом Обухівської міської ради.
Заклад здійснює фінансово-господарську діяльність через централізовану бухгалтерію Органу управління.
Оперативний та бухгалтерський облік результатів діяльності Закладу, фінансова, статистична та інша звітність надається в порядку, встановленому чинним законодавством України. Фінансова звітність Закладу надається головним розпорядником бюджетних коштів в установленому порядку.
6.17. Ведення діловодства та звітності в Закладі здійснюється в порядку, визначеному нормативно-правовими актами.
 
  1. ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ У РАМКАХ МІЖНАРОДНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА
    1. Заклад має право укладати договори про співробітництво, встановлювати прямі зв'язки із закладами мистецької освіти, іншими закладами, підприємствами, установами, організаціями іноземних країн, міжнародними підприємствами, установами, організаціями, фондами тощо.
    2. Заклад, педагогічні працівники та учні можуть брати участь у реалізації міжнародних, зокрема мистецьких та мистецько-освітніх проєктів і програм відповідно до законодавства. Заклад, може залучати гранти міжнародних організацій та фондів, відповідно до законодавства.
    3. Заклад може залучати до участі в роботі журі, семінарах, проведення майстер-класів та інших форм освітньої й мистецької діяльності іноземних фахівців.
    4. Учні та педагогічні працівники Закладу мають право на академічну мобільність, участь у спільних освітніх, мистецько-освітніх та мистецьких програмах з вітчизняними та/або іноземними закладами освіти в Україні та за кордоном.
  2. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ
8.1. Діяльність Закладу може бути припинено у випадку його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації.
8.2. Припинення діяльності Закладу може бути здійснено на підставі рішення Засновника, у встановленому чинним законодавством України порядку або на підставі рішення суду в порядку та випадках, що передбачені чинним законодавством України.
8.3. Рішення про припинення діяльності Закладу шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації Засновник приймає лише після громадського обговорення проекту відповідного рішення засновника, який оприлюднюється не менше ніж за один рік до прийняття відповідного рішення. Ця норма діє і в умовах воєнного стану.
8.4. Припинення діяльності Закладу здійснюється комісією з припинення діяльності Закладу, яка утворюється Засновником або органом, що прийняв відповідне рішення. Порядок і строки проведення припинення Закладу, а також строки прийняття заяв претензій кредиторів визначаються Засновником або органом, що прийняв відповідне рішення.
  1. З моменту призначення комісії з припинення до неї переходять повноваження щодо управління Закладом. Комісія з припинення діяльності Закладу складає передавальний акт (розподільчий баланс, ліквідаційний баланс) і подає його на затвердження органу, який прийняв відповідне рішення.
  2. Реорганізація чи ліквідація Закладу вважаються завершеними, а Заклад таким, що припинився з моменту внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.
  3. У разі припинення Закладу, працівникам, які звільняються, гарантується додержання їхніх прав та інтересів відповідно до чинного трудового законодавства України.
  4. У разі припинення діяльності Закладу, всі активи передаються одному або кільком закладам позашкільної мистецької освіти або зараховуються до доходу міського бюджету.
 
  1. ДЕРЖАВНИЙ КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЗАКЛАДУ
9.1.Державний контроль за діяльністю Закладу здійснюють Міністерство освіти і науки України, Міністерство культури та інформаційної політики України, органи виконавчої влади та місцевого самоврядування, у сфері управління яких перебуває Заклад.
9.2. Основною формою державного контролю за діяльністю Закладу є інституційний аудит та громадська акредитація.
 
 
Секретар Обухівської міської ради                                     Лариса ІЛЬЄНКО