ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 17


                ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА             
 КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
 
ШІСТДЕСЯТ СЬОМА СЕСІЯ ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ
Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я
  ___ грудня 2024 року                                                                       №       - 67 – VІІІ
 
Про внесення змін до Комплексної програми
«Турбота» Обухівської міської  територіальної
громади на 2021-2025 роки на 2025 рік
 
 
Розглянувши подання начальника управління соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради про внесення змін до комплексної програми «Турбота» Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки  на 2025 рік затвердженою рішенням Обухівської міської ради від 24.12.2020 року № 70-3-VIII, відповідно до пункту 22 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», та враховуючи рекомендації постійних комісій Обухівської міської ради Київської області з гуманітарних питань та з питань фінансів, бюджету, планування, соціально – економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва            
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИРІШИЛА:
 
1. Внести зміни до комплексної програми «Турбота» Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки на 2025 рік затвердженої рішенням Обухівської міської ради від 24.12.2020 року № 70-3-VIII (зі змінами далі- Програма), виклавши в новій редакції (додається).
2. Затвердити додатки 1-3 до комплексної програми «Турбота» Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки, а саме: кошториси витрат на 2025 рік для реалізації заходів Програми (додаються).
3. Внести зміни до Порядку надання пільг з оплати житлово-комунальних послуг, нарахованих відповідно до соціальних нормативів, членам сімей загиблих(померлих) ветеранів війни з числа учасників АТО/ООС/ бойових дій в період військової агресії російської федерації проти України за рахунок коштів бюджету Обухівської міської територіальної громади виклавши його у новій редакції (додається).
4. Внести зміни до Порядку надання матеріальної допомоги громадянам, місце проживання яких зареєстровано на території Обухівської міської  територіальної громади  виклавши його у новій редакції (додається).
5. Внести зміни до Порядку відшкодування витрат на поховання військовослужбовців Збройних Сил України та інших військових формувань України, які загинули (померли) внаслідок військової агресії російської федерації проти України, та пов’язаних з цим ритуальних послуг виклавши його у новій редакції (додається).
6.    Порядок компенсації витрат перевізнику ТОВ «Обухівтранс» за перевезення окремих пільгових категорій громадян автомобільним транспортом на міських автобусних маршрутах загального користування за рахунок коштів місцевого бюджету виключити з Програми. 
7. Фінансовому управлінню виконавчого комітету Обухівської міської ради передбачити кошти на виконання Програми у бюджеті Обухівської міської  територіальної громади  на 2025 рік.
8. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Обухівської міської ради відповідно до розподілу обов’язків та постійні комісії з гуманітарних питань та з питань фінансів, бюджету, планування, соціально – економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва. 
 
 
 
 
Секретар Обухівської міської ради                                               Лариса ІЛЬЄНКО
 
 
 
 
 
 
 
 
Вікторія Іщенко
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ПОГОДЖЕНО:
 
Заступник Обухівського                                                                    Максим САВЕНКО
міського голови з питань                                                                  «___»_______ 2024 року
діяльності виконавчих органів міської ради                            
 
Начальник фінансового управління                                                   Ніна МЕДВІДЧУК
виконавчого комітету Обухівської                                        «____»________ 2024 року
міської ради
                                      
 
Начальник юридичного відділу                                                         Сергій ПІДЛІСНИЙ
виконавчого комітету                                                            «____»________ 2024 року
Обухівської міської ради
Київської області                                                                     
 
Начальник управління соціального                                                     Вікторія ІЩЕНКО
захисту населення виконавчого комітету                           «_____»________ 2024 року
Обухівської міської ради
 
 
Голова постійної комісії з гуманітарних                                                Олена  ПАЄНКО                           
питань                                                                                  «____» _________2024 року
 
 
 
Голова постійної комісії з питань фінансів,                                        Вікторія ІЩЕНКО
бюджету, планування, соціально-економічного                «___»___________2024 року                         
розвитку, інвестицій та міжнародного
співробітництва                                                         
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Затверджено:
рішення Обухівської міської ради від   .12.2024
№     -67-VIII
(в редакції до рішення Обухівської міської ради
від 24.12.2020 № 70-3-VIІI)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Комплексна програма «Турбота»
 
Обухівської міської територіальної громади
 
на 2021 - 2025 роки
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Обухів - 2025
 
 
 
 
 
 
ЗМІСТ
 
   
  Паспорт Програми
 
 
  Визначення проблеми, на розв'язання якої спрямована Програма
 
  Мета та основні завдання Програми
 
  Фінансове забезпечення Програми
 
  Очікувані результати виконання Програми
 
  Заходи Програми
     
 
Паспорт Програми
 
1. Ініціатор розроблення Програми Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради
2. Підстави для розроблення Програми
 
Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Бюджетний кодекс України (зі змінами та доповненнями) та інші нормативно-правові акти
3. Розробник Програми  Управління соціального захисту населення Виконавчого комітету Обухівської міської ради
4. Відповідальний виконавець Програми  Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради
5. Термін реалізації Програми  2021 – 2025 роки 
 
6. Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми  Бюджет Обухівської міської територіальної громади
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Комплексна програма «Турбота»
Обухівської міської  територіальної громади на 2021 – 2025 роки
 
І. Визначення проблеми
на розв’язання якої спрямована Програма
            Комплексна програма «Турбота» Обухівської міської   територіальної громади на 2021 – 2025 роки (далі – Програма) сформована з метою встановлених додаткових, до встановлених законодавством, гарантій щодо соціального захисту населення громади відповідно до Конституції України, Бюджетного кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та інших нормативно-правових актів України.
В основу розробки Програми покладено системний аналіз законодавства України, що формує соціальну політику в країні, а також досвід роботи управління соціального  захисту населення, який був отриманий у процесі реалізації попередніх соціальних програм.
Програма визначає порядок умови та основні організаційно-правові засади надання матеріальної допомоги  соціально-незахищеним громадянам на території Обухівської міської   територіальної громади  та спрямована на забезпечення практичної реалізації повноважень виконавчого комітету щодо соціального захисту населення громади. Доцільність поліпшення організаційно - правового  забезпечення надання фінансової допомоги, пільг та підтримки соціально незахищених громадян, необхідність збереження пріоритетних напрямків соціального захисту населення міста, що дозволяють реально підтримувати життєдіяльність найбільш соціально незахищених мешканців громади.
 
ІІ. Мета  та  основні завдання  Програми
           Мета Програми полягає в отриманні позитивних зрушень у рівні та якості життя незахищених верств населення громади шляхом створення фінансових, організаційно-правових та технічних механізмів надання матеріальної допомоги, відшкодування витрат на поховання та пов’язаних з цим ритуальних послуг за рахунок коштів бюджету Обухівської міської територіальної громади для підтримки соціально-незахищених верств населення територіальної громади на основі ефективного використання бюджетних коштів.
1.Надання матеріальної допомоги:
  • пораненим військовослужбовцям (або членам їх сім’ї) на лікування;
  • членам сім’ї першого ступеня споріднення, а в разі відсутності - другого ступеня споріднення, в зв’язку із загибеллю військовослужбовця;
  • на оздоровлення дружин (опікунів) з дітьми (до 18 років) загиблих ветеранів війни, Захисників чи Захисниць України, з числа учасників АТО/ООС/бойових дій в період військової агресії російської федерації проти України та Героя Небесної Сотні, які протягом року не оздоровлювалися за рахунок коштів бюджетів різних рівнів
  • мобілізованим військовослужбовцям Збройних Сил України та інших військових формувань України, які зареєстровані або перебувають на обліку, як внутрішньо переміщені особи (згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309) на території Обухівської міської територіальної громади призвані на військову службу відповідно до Указу Президента України «Про загальну мобілізацію» від 24.02.2022 № 65/2022, 69/2022 та які проходять службу за контрактом або членам їх сім’ї, членам сім’ї військовослужбовця  зниклого безвісти чи який потрапив в полон;
  • військовослужбовцям Збройних Сил України та інших військових формувань України, що приймають безпосередньо участь в бойових діях під час військової агресії російської федерації проти України, які зареєстровані або перебувають на обліку, як внутрішньо переміщені особи (згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309) на території Обухівської міської територіальної громади або їх сім’ї;
  • учасникам бойових дій локальних війн, їх вдовам;
  • ліквідаторам аварії на ЧАЕС, їх вдовам;
-  соціально-незахищеним категоріям населення на лікування та в зв’язку з скрутним матеріальним становищем;
  • багатодітним сім’ям до Дня матері;
  • на поховання працездатного населення, які не працювали на момент смерті у розмірі мінімальної заробітної плати ;
  • на ліквідацію наслідків, заподіяних пожежею, стихійним лихом, військовою агресією російської федерації проти України;
  • на придбання засобів гігієни (підгузки для дітей з  інвалідністю);
  • інша матеріальна допомога громадянам;
  • особам з інвалідністю до Міжнародного дня осіб з інвалідністю;
  • особам, які перебувають на обліку в територіальному центрі до Великодня.
2.Відшкодування витрат на:
- надання пільг з оплати житлово-комунальних послуг членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та членам сімей загиблих (померлих) Захисників чи Захисниць України з числа учасників АТО/ООС/бойових  дій в період військової агресії російської федерації проти України;
- компенсації витрат за пільгове користування послугами зв’язку;
- компенсації витрат на проїзд 1 раз на рік громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесені до категорії 1 та 2;
- поховання військовослужбовців Збройних Сил України та інших військових формувань України, які загинули (померли) внаслідок військової агресії російської федерації проти України та пов’язаних з цим ритуальних послуг.
ІІІ. Фінансове забезпечення заходів Програми
          Дана Програма фінансується за рахунок коштів бюджету Обухівської міської територіальної громади в межах асигнувань, передбачених на відповідний період, та на підставі рішень Виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області.
В ході реалізації Програми можливі зміни та доповнення до її змісту в залежності від рівня розвитку економіки територіальної громади, наповнення бюджету територіальної громади.
За підсумками року проект зазначеної Програми на наступний рік  пропонується на розгляд постійних комісій та сесій міської ради.
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми Етапи виконання програми (тис. грн.) Всього витрат на виконання програми
тис. грн
2021
рік
2022
рік
2023
рік
2024
рік
2025
рік
1 2 3 4 5 7 8
Бюджет міської територіальної громади 15 453, 7 27 341,0 25 863,4 82 440,3 11 882,0 162 980,4
* після прийняття бюджету на відповідний рік”.
 
ІV. Очікувані результати виконання Програми
 
4.1 Здійснення визначених Програмою заходів сприятиме покращенню матеріального становища осіб з інвалідністю, пенсіонерів, ветеранів війни і праці, одиноких непрацездатних громадян, громадян, що опинилися в скрутних життєвих обставинах та найбільш незахищених верств населення.
 
 
 
V. Заходи програми
 

п/п
Зміст заходу Строк виконання Відповідальні
за виконання
     1 2           3                        4
1. Організаційно-інформаційне забезпечення Програми
 1.1. Проводити інформаційно-роз'яснювальну роботу серед мешканців громади щодо змін або доповнень до чинного законодавства України з питань соціального захисту та пенсійного законодавства  
постійно
Виконавчий комітет Обухівської міської ради, управління соціального захисту населення виконавчого комітету  Обухівської міської ради
 1.2. З метою надання благодійної та спонсорської  допомоги малозабезпеченим громадянам  комерційними структурами, релігійними та громадськими організаціями, фондами забезпечити постійне та широке висвітлення  у засобах масової інформації питання Програми  
 
постійно
Виконавчий комітет Обухівської міської ради, управління соціального захисту населення виконавчого комітету  Обухівської міської ради
2. Поліпшення  соціально-побутового обслуговування
2.1. Забезпечувати соціальною допомогою вдома всіх одиноких громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, які потребують цієї допомоги.  
постійно
Територіальний центр надання соціальних послуг Обухівської міської ради
2.2. Здійснювати подальший розвиток відділення соціальної допомоги вдома  шляхом  розширення побутових послуг, натуральної та гуманітарної допомоги  
постійно
Територіальний центр надання соціальних послуг Обухівської міської ради
2.3.  Проводити облік осіб з інвалідністю , які займаються народними промислами,  художньою творчістю, живописом, графікою та інше з метою проведення міських виставок  і направлення кращих робіт на обласний конкурс до Міжнародного дня людей з інвалідністю  
постійно
Територіальний центр надання соціальних послуг Обухівської міської ради
2.4. Виділяти матеріальну допомогу:
- мобілізованим військовослужбовцям Збройних Сил України та інших військових формувань України, які зареєстровані або перебувають на обліку, як внутрішньо переміщені особи (згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309) на території Обухівської міської територіальної громади призвані на військову службу відповідно до Указу Президента України «Про загальну мобілізацію» від 24.02.2022 № 65/2022, 69/2022 та які проходять службу за контрактом або членам їх сім’ї, членам сім’ї військовослужбовця  зниклого безвісти чи який потрапив в полон;
- військовослужбовцям Збройних Сил України та інших військових формувань України, що приймають безпосередньо участь в бойових діях під час військової агресії російської федерації проти України, які зареєстровані або перебувають на обліку, як внутрішньо переміщені особи (згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309) на території Обухівської міської територіальної громади або їх сім’ї;
- особам з інвалідністю, з числа учасників АТО/ООС/ бойових дій в період військової агресії російської федерації проти України до Міжнародного Дня осіб з інвалідністю;
- пораненим військовослужбовцям (або членам їх сімей) на лікування;
- на оздоровлення дружин (опікунів) з дітьми (до 18 років)  загиблих (померлих) ветеранів війни,  загиблих (померлих) Захисників чи Захисниць України та Героя Небесної Сотні;
- сім’ям у зв’язку із загибеллю військовослужбовця;
-учасникам бойових дій локальних війн, вдовам;
 
постійно Виконавчий комітет Обухівської міської ради, управління соціального захисту населення виконавчого комітету  Обухівської міської ради
   
2.5 Виділяти матеріальну допомогу:
- ліквідаторам  І кат. ЧАЕС та їх вдовам;
-соціально-незахищеним категоріям населення на лікування, операцію, онкохворим;
-соціально-незахищеним категоріям населення у зв’язку зі скрутним матеріальним становищем;
- багатодітним сім’ям до Дня матері;
- на поховання працездатного населення, які не працювали;
-на ліквідацію наслідків заподіяних: пожежею, стихійним лихом, військовою агресією російської федерації проти України;
- засоби гігієни (підгузки) для дітей з інвалідністю;
- інша матеріальна допомога;
- особам, які перебувають на обліку в територіальному центрі до Великодня;
-особам з інвалідністю до Міжнародного дня осіб з інвалідністю.
 
постійно Виконавчий комітет Обухівської міської ради, управління соціального захисту населення виконавчого комітету  Обухівської міської ради
 
2.6 Проводити оплату витрат на поховання військовослужбовців Збройних Сил України та інших військових формувань України, які загинули (померли) в наслідок військової агресії російської федерації проти України та пов’язаних з цим ритуальних послуг
 
на період  військового стану Виконавчий комітет Обухівської міської ради,
управління соціального захисту населення виконавчого комітету  Обухівської міської ради
2.7 Надавати пільги з оплати житлово-комунальних послуг членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та членам сімей загиблих (померлих) Захисників чи Захисниць України, з числа учасників АТО/ООС/ бойових  дій в період військової агресії російської федерації проти України постійно Управління соціального захисту населення виконавчого комітету  Обухівської міської ради
2.8 Проводити компенсації витрати за пільгове користування послугами зв’язку постійно Управління соціального захисту населення виконавчого комітету  Обухівської міської ради
 
 
Секретар Обухівської міської ради                                                     Лариса ІЛЬЄНКО                                                    
Начальник управління                                                                           Вікторія ІЩЕНКО
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток 1
Затверджено:
рішення Обухівської міської ради
від  .12.2024 №        -67-VIII
(в редакції до рішення Обухівської міської ради від 24.12.2020 № 70-3-VIІI)
 
 
 
КОШТОРИС
про надання матеріальної допомоги на 2025 рік
 
Категорія Сума матеріальної допомоги на
1 особу, грн
Сума на 2025 рік грн
1. Військовослужбовцям Збройних Сил України та інших військових формувань України, учасникам АТО/ООС та/або членам їх сімей    
1.1 матеріальна допомога особам з інвалідністю, з числа учасників АТО/ООС/ бойових  дій в період військової агресії російської федерації проти України до Міжнародного дня осіб з інвалідністю  
 
2 000,00
1.2 пораненим військовослужбовцям (або членам їх сімей) на лікування  
30 000,00
1.3 членам сім'ї першого ступеня споріднення, а в разі відсутності - другого ступеня споріднення, в зв’язку із загибеллю військовослужбовця  
50 000,00
1.4 на оздоровлення дружин (опікунів) з дітьми (до 18 років) загиблих ветеранів війни, Захисників чи Захисниць України, з числа учасників АТО/ООС/ бойових  дій в період військової агресії російської федерації проти України та Героя Небесної Сотні, які протягом року не оздоровлювалися за рахунок коштів з місцевого бюджету  
 
 
9 400,00
2. Військовослужбовцям ЗСУ, інших Військових формувань(або членам їх сімей)  
2.1 одноразова матеріальна допомога мобілізованим військовослужбовцям Збройних Сил України та інших військових формувань України, які зареєстровані або перебувають на обліку, як внутрішньо переміщені особи ( згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309) на території Обухівської міської територіальної громади призвані на військову службу відповідно до указів Президента України «Про загальну мобілізацію» № 65/2022, 69/2022 від 24.02.2022 та які проходять службу за контрактом або членам їх сім’ї, членам сім’ї військовослужбовця зниклого безвісти чи який потрапив  в полон (для тих хто не отримав у 2024 році)  
 
 
 
30 000,00
2.2 одноразова матеріальна допомога військовослужбовцям Збройних Сил України та інших військових формувань України, що приймають безпосередню участь в бойових діях під час військової агресії російської федерації проти України, які зареєстровані або перебувають на обліку, як внутрішньо переміщені особи ( згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309) на території Обухівської міської територіальної громади або членам їх сім’ї  
 
10 000,00
3.УБД локальних війн, їх вдовам 1 000,00
4.Учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС 1 кат., їх вдовам 1 000,00
5.Соціально-незахищеним категоріям населення на лікування та скрутне матеріальне становище  
скрутне матеріальне становище 2 000,00
на лікування 2 500,00
на операцію 3 500,00
онкохворим, які проходять (проходили) курс лікування онкологічного захворювання в стаціонарі на протязі поточного року 10 000,00
6. Багатодітним сім'ям до Дня матері 2 000,00
7. На поховання працездатного населення, які не працювали на момент смерті у розмірі мінімальної  заробітної плати  
8 000,00
8. На ліквідацію наслідків заподіяних: пожежею, стихійним лихом (50 000 грн), військовою агресією російської федерації проти України ( до 100 000 грн згідно Пропозицій про надання матеріальної допомоги власникам об’єктів нерухомості, майно яких пошкоджене (знищене)  
 
від 1 000,00
до 100 000,00
9. Інша матеріальна допомога громадянам  
- матеріальна допомога (нецукровий діабет, інші рідкісні захворювання, тощо) від 5 000,00
до 20 000,00
-проходження парентерального  курсу хіміотерапії та променеву терапію для онкохворих (протягом поточного року)  
до 15 000,00
10. Засоби гігієни (підгузки для дітей з  інвалідністю) 12 000,00
11. Особам, які перебувають на обліку в Територіальному центрі надання соціальних послух Обухівської міської ради до Великодня  (згідно списків)  
1 000,00
12. Особам з інвалідністю до Міжнародного дня осіб з інвалідністю  (згідно списків ) 1 000,00
13. Послуги з доставки та виплати матеріальної допомоги через поштові відділення   3 000,00
Всього:   9 863 000,00
Секретар Обухівської міської ради                                          Лариса ІЛЬЄНКО             
 
Начальник управління                                                               Вікторія ІЩЕНКО
     
        Додаток 2
Затверджено:
рішення Обухівської міської ради
від  .12.2024 №       -67-VIII
(в редакції до рішення Обухівської міської ради від 24.12.2020 № 70-3-VIІI)
 
 
КОШТОРИС
витрат інших пільг для пільгових категорій населення Обухівської міської  територіальної громади  на 2025 рік   
 

з/п
Назва Передбачено
на 2025 рік грн.
1. Інші пільги в т.ч.: 19 000,00
 
  • користування послугами зв’язку
9 000,00
 
  • проїзд 1 раз на рік ЧАЕС
10 000,00
2. Пільги з оплати житлово-комунальних послуг членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та Захисників чи Захисниць України, з числа учасників АТО/ООС/ бойових  дій в період військової агресії російської федерації проти України 1 500 000,00
  Всього 1 519 000,00
 
 
 
Секретар Обухівської міської ради                                                           Лариса ІЛЬЄНКО
 
Начальник управління                                                                               Вікторія ІЩЕНКО
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
       Додаток 3
Затверджено:
рішення Обухівської міської ради
від   .12.2024 №      -67-VIII
(в редакції до рішення Обухівської міської ради від 24.12.2020 № 70-3-VIІI)
 
 
 
 
КОШТОРИС
витрат на поховання та повязаних з цим ритуальних послуг на 2025 рік
 
№ з/п Назва Передбачено
на 2025 рік грн.
1 Відшкодування витрат КП ««Обухівтеплотрансбуд» на поховання військовослужбовців Збройних Сил України та інших військових формувань України, які загинули внаслідок військової агресії російської федерації проти України 500 000,00
  Всього 500 000,00
 
 
Секретар Обухівської міської ради                                                     Лариса ІЛЬЄНКО
 
 Начальник управління                                                                          Вікторія ІЩЕНКО
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Затверджено:
рішення Обухівської міської ради
від  .12.2024 №     -67-VIII
(в редакції до рішення Обухівської міської ради від 24.12.2020 № 70-3-VIІI)
 
 
 
ПОРЯДОК
надання матеріальної допомоги громадянам, місце проживання яких зареєстровано на території Обухівської міської територіальної громади
 
1. Загальні положення
 
1.1. Цей Порядок розроблено з метою забезпечення реалізації комплексної програми «Турбота» Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки (далі - Програма), якою встановлено додаткові, до встановлених законодавством, гарантії для фінансової та соціальної підтримки громадян, мешканців Обухівської міської територіальної громади, за рахунок коштів місцевого бюджету.
 
1.2 Порядок визначає умови та механізм надання одноразової грошової матеріальної допомоги (далі – матеріальна допомога) найбільш вразливим групам малозабезпечених верств населення, які зареєстровані на території Обухівської міської  територіальної громади (за винятком  військовослужбовців Збройних Сил України та інших військових формувань України (членів сім’ї) з числа внутрішньо переміщених осіб (згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309)  для отримання одноразової матеріальної допомоги згідно додатку 1 п.п. 2.1, військовослужбовців  Збройних Сил України та інших військових формувань України, що приймають безпосередню участь в бойових діях під час військової агресії російської федерації проти України, які зареєстровані або перебувають на обліку, як внутрішньо переміщені особи ( згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309) на території Обухівської міської територіальної громади або членам їх сім’ ї для отримання одноразової матеріальної допомоги згідно додатку 1 п.п. 2.2, осіб які постраждали внаслідок військової агресії російської федерації проти України та на ліквідацію наслідків, заподіяних пожежею, стихійним лихом (за умови знаходження нерухомого майна на території Обухівської міської територіальної громади) згідно додатку 1 п. 8, членів сім'ї першого ступеня споріднення, а вразі відсутності – другого ступеня споріднення в зв’язку із загибеллю військовослужбовця для отримання допомоги згідно додатку 1 п.п. 1.3, пораненим військовослужбовцям (або членам їх сімей) з числа внутрішньо переміщених осіб (згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309) на лікування згідно додатку 1 п.п. 1.2, дітям з інвалідністю для отримання матеріальної допомоги до Міжнародного дня осіб з інвалідністю згідно додатку 1 п. 12), які опинилися в скрутній життєвій ситуації, та інших категорій громадян.
 
1.3 У даному Порядку використовуються наступні основні поняття:
       - скрутна життєва ситуація – це сукупність обставин, що перешкоджають нормальній життєдіяльності громадян, які вони не можуть перебороти самостійно (пожежа та інше стихійне лихо, внаслідок якого завдано збитку житлу, майну потерпілого або його здоров'ю; тяжка протягом тривалого періоду хвороба, оперативне лікування, яке вимагає значних фінансових затрат або виїзду на лікування до іншої області (держави), придбання ліків; смерть одного з членів сім'ї);
     - малозабезпечена сім’я - сім’я, яка з поважних або незалежних від неї причин має середньомісячний сукупний дохід нижчий, ніж прожитковий мінімум для сім’ї;
    - середньомісячний сукупний дохід малозабезпеченої сім’ї - обчислений у середньому за місяць дохід усіх членів малозабезпеченої сім’ї, одержаний ними за один квартал, який передує місяцю, що є попереднім до місяця звернення за призначенням матеріальної допомоги.
 
1.4 Дія цього Порядку не поширюється на відносини, пов’язані з наданням громадянам пільг і соціальних допомог, установлених законодавством України.
 
1.5 Матеріальна допомога надається за умови настання непередбачених надзвичайних ситуацій:
- проведення медичних операцій; особам, які потребують довготривалого та дорого вартісного лікування;
- особам, які потерпіли від наслідків пожежі, стихійного лиха, військової агресії російської федерації проти України ;
- мобілізованим військовослужбовцям Збройних Сил України та інших військових формувань України, які зареєстровані або фактично проживають на території Обухівської міської територіальної громади призвані на військову службу відповідно до указів Президента України «Про загальну мобілізацію» № 65/2022, 69/2022 від 24.02.2022 та які проходять службу за контрактом або членам їх сім’ї, членам сім’ї військовослужбовця зниклого безвісти чи який потрапив  в полон;
- військовослужбовцям  Збройних Сил України та інших військових формувань України, що приймають безпосередню участь в бойових діях під час військової агресії російської федерації проти України, які зареєстровані або перебувають на обліку, як внутрішньо переміщені особи ( згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309) на території Обухівської міської територіальної громади або членам їх сім’ ї;
- на оздоровлення дружин (опікунів) з дітьми (до 18 років) загиблих ветеранів війни, Захисників чи Захисниць України, з числа учасників АТО/ООС/бойових дій в період військової агресії російської федерації проти України та Героя Небесної Сотні, які протягом року не оздоровлювалися ра рахунок коштів бюджетів різних видів;
 - особам які опинились в інших особливих обставинах, якщо сім’я не може подолати складну життєву ситуацію без сторонньої допомоги, в разі смерті особи, яка не працювала та не була пенсіонером на момент смерті;
- особам з інвалідністю до Міжнародного дня осіб з інвалідністю (особи, які потребують забезпечення кріслом- колісним, діти з інвалідністю, особи з інвалідністю по зору I групи, особам, які перебувають на обліку у Територіальному центрі надання соціальних послуг Обухівської міської ради);
- особам, які перебувають на обліку в Територіальному центрі надання соціальних послуг Обухівської міської ради до Великодня.
1.6 До членів сім’ї заявника, згідно із ст. 3 Сімейного кодексу України, відносяться особи, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом, мають взаємні права та обов’язки.
 
1.7 Порядок розроблено відповідно до статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», підпункту «б» пункту 3 статті 91 Бюджетного кодексу України та Програми.
 
2. Порядок надання матеріальної допомоги
2.1. Матеріальна допомога надається відповідно до підпункту «б» пункту 3 ст. 91 Бюджетного кодексу України за рахунок коштів місцевого бюджету згідно з Програмою.
 
2.2 Розмір матеріальної допомоги визначається виходячи із ситуації, в якій перебуває сім’я, з урахуванням її матеріального стану, та зазначається в кошторисі про надання матеріальної допомоги на поточний бюджетний рік, що є додатком 1 до Програми.
 
2.3 Підставою для надання матеріальної допомоги є особиста заява громадянина, уповноваженої ним особи або заява від члена сім’ї, оформлена відповідно до Закону України «Про звернення громадян», яка подається до Виконавчого комітету Обухівської міської ради.
 
2.4. Матеріальна допомога надається за рішенням виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області та/або розпорядженням Обухівського міського голови, за рахунок коштів місцевого бюджету не частіше одного разу на рік (без врахування п.п. 1.1;1.2; 1.3;1.4; 2;3; 4; 6; 7; 8; 9.2; 11; 12 додатку 1).
 
2.5 Для отримання матеріальної допомоги громадяни, перелік категорій яких зазначений у додатку 1 до цього Порядку, до заяви повинні надати наступні документи:
 
 
1.1.  Особам з інвалідністю, з числа учасників АТО/ООС/ бойових  дій в період військової агресії російської федерації проти України до Міжнародного дня осіб з інвалідністю (згідно списків).
1.2. Пораненим учасникам бойових дій в період військової агресії російської федерації проти України(або членам їх сімей) на лікування, додатково подаються:
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи (військовослужбовця та члена сім’ї (за потреби));
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- виписний епікриз з медичної карти стаціонарного хворого за формою № 027/о про лікування поранення, інші документи про лікування поранення, дата яких не перевищує 12 місяців на момент звернення;
-документи, що підтверджують родинний зв’язок із пораненим військовослужбовцем;
- довідка внутрішньо переміщеної особи військовослужбовця/члена сім’ї;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
1.3. Членам сім'ї першого ступеня споріднення, а в разі відсутності - другого ступеня споріднення учасників бойових дій в період військової агресії російської федерації проти України, які загинули, додатково подаються:
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи ;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- копія свідоцтва про смерть загиблого військовослужбовця;
- документи, що підтверджують родинний зв’язок із загиблим учасником бойових дій в період військової агресії російської федерації проти України;
-документ, що підтверджує фактичне проживання на території Обухівської міської територіальної громади заявника та загиблого військовослужбовця;
-сповіщення сім’ї про загибель військовослужбовця;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
1.4. На оздоровлення дружин (опікунів) з дітьми (до 18 років) загиблих ветеранів  війни, загиблих Захисників чи Захисниць України, з числа учасників АТО/ООС/бойових дій в період військової агресії російської федерації проти України та Героїв Небесної Сотні, які протягом року не оздоровлювалися за рахунок коштів бюджетів різних рівнів:
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- копію документу, що підтверджує статус особи, а саме посвідчення встановленого зразка;
-свідоцтво про народження дитини;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі;
-довідка про те, що не оздоровлювалася дитина за рахунок коштів з місцевого бюджету.
2. Мобілізованим військовослужбовцям ЗСУ та інших військових формувань України або членам їх сім’ї та військовослужбовцям Збройних Сил України та інших військових формувань України, що приймають безпосередню участь в бойових діях під час військової агресії російської федерації проти України:
2.1. Військовослужбовцям Збройних Сил України та інших військових формувань України з числа жителів Обухівської міської територіальної громади, які призвані на військову службу відповідно до указів Президента України «Про загальну мобілізацію»
№ 65/2022, 69/2022 від 24.02.2022  та які проходять службу за контрактом або членам їх сім’ї, членам сім’ї військовослужбовця зниклого безвісти чи який потрапив  в полон:
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи (військовослужбовця та члена сім’ї (за потреби));
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
-документ, що підтверджує перебування особи на військовій службі;
-документи, що підтверджують родинний зв’язок із військовослужбовцем( якщо заявник член сім’ї);
-сповіщення про зниклого безвісти / витяг з ЄРДР станом на поточну дату ( за наявності);
- довідка про перебування в полоні;
- довідка внутрішньо переміщеної особи військовослужбовця/члена сім’ї;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
2.2. Військовослужбовцям Збройних Сил України та інших військових формувань України, що приймають безпосередню участь в бойових діях під час військової агресії російської федерації проти України, які зареєстровані або перебувають на обліку, як внутрішньо переміщені особи ( згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309) на території Обухівської міської територіальної громади або членам їх сім’ ї:
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи (військовослужбовця та члена сім’ї (за потреби));
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
-документи, що підтверджують родинний зв’язок із військовослужбовцем( якщо заявник член сім’ї);
- довідка внутрішньо переміщеної особи військовослужбовця/члена сім’ї;
- довідка про безпосередню участь в бойових діях під час військової агресії російської федерації проти України;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
3. УБД локальних війн, вдовам учасників бойових дій:
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- копію документу, що підтверджує статус особи, а саме посвідчення встановленого зразка;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
4. Ліквідаторам наслідків аварії на ЧАЕС 1 категорії, вдовам ліквідаторів:
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- копію документу, що підтверджує статус особи, а саме посвідчення ліквідатора ЧАЕС 1 категорії;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
5. Соціально-незахищеним верствам населення на лікування та скрутне матеріальне становище:
які опинилися у скрутному матеріальному становищі (особи з інвалідністю, пенсіонери, які отримують мінімальну пенсію):
- згоду на збір інформації про сім’ю, доходи, власність та майно, необхідну для отримання матеріальної допомоги, а також на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- акт обстеження матеріально побутових умов, складений депутатом Обухівської міської ради Київської області та завірений у встановленому законодавством порядку;
- витяг/довідка про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб;
-довідку з фактичного місця проживання (для осіб, які зареєстровані, але не проживають)
- копія свідоцтва про народження дитини (за потреби);
- довідку про доходи заявника та осіб, які постійно проживають разом з заявником та ведуть спільне господарство за попередні шість місяців (пенсія – довідка про розмір пенсії, заробітна плата – індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7, соціальні допомоги, тощо);
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
на лікування :
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- виписний епікриз з медичної карти стаціонарного хворого за формою № 027/о (крім денного стаціонару),довідка з медичного закладу, що підтверджує отримання системного гемодіалізу, довідка МСЕК та індивідуальна програма реабілітації для осіб з інвалідністю (з позначкою, що особа потребує крісло колісне) інші документи про лікування, дата яких не перевищує шести місяців на момент звернення;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
на операцію:
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- виписний епікриз з медичної карти стаціонарного хворого за формою № 027/о, інші документи про лікування, дата яких не перевищує шість місяців на момент звернення;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
онкохворим, які проходять (проходили) курс лікування онкологічного захворювання в стаціонарі на протязі поточного року:
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
-копія свідоцтва про народження дитини (для отримання допомоги в разі захворювання дитини);
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- виписний епікриз (виписка) з медичної карти стаціонарного хворого (крім денного стаціонару) про лікування онкологічного захворювання поточного  року (2025рік);
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі;
6. Багатодітним сім'ям до Дня матері:
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- копію документу, що підтверджує статус особи, а саме посвідчення багатодітної родини;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
7. На поховання працездатного населення, які працювали на момент смерті у розмірі мінімальної заробітної плати:
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- довідка для одержання допомоги на поховання встановленого зразка;
- копія свідоцтва про смерть;
- документи, що підтверджують родинний зв’язок із померлою особою;
- трудова книжка, яка містить відомості, що померлий/померла працездатного віку не працювали на момент смерті; акт депутата про те, що особа яка померла, не працювала (в разі відсутності трудової книжки);
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
8. На ліквідацію наслідків, заподіяних військовою агресією російської федерації проти України:
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
 На ліквідацію наслідків, заподіяних пожежею, стихійним лихом:
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- копії документів, що підтверджують наявність у заявника права власності на нерухоме майно (у разі коли  будинок не введено в експлуатацію - право власності на земельну ділянку), акт відповідних органів у разі пожежі, повені, стихійного лиха, інші документи, що підтверджують настання особливих життєвих обставин;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі;
-документ, що підтверджує фактичне проживання на території Обухівської міської територіальної громади.
9. Інша матеріальна допомога:
 
матеріальна допомога  (нецукровий  діабет, інші рідкісні захворювання, тощо:
 
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- консультаційний висновок спеціаліста за формою № 028/о з медичного закладу та/або виписний епікриз з медичної карти стаціонарного хворого за формою № 027/о, інші документи про лікування, дата яких не перевищує шести місяців на момент звернення та інше;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
-проходження парентерального  курсу хіміотерапії та променевої терапії для онкохворих (протягом поточного року):
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- консультаційний висновок спеціаліста за формою № 028/о з медичного закладу та/або виписний епікриз з медичної карти стаціонарного хворого за формою № 027/о, інші документи про лікування, дата яких не перевищує шести місяців на момент звернення та інше;
- фіскальні касові чеки медичного закладу, які підтверджують оплату вартості наданих послуг із проходження парентерального курсу хіміотерапії та променевої терапії для онкохворих;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
10. На придбання засобів гігієни (підгузки для дітей з інвалідністю):
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- копія свідоцтва про народження дитини; - посвідчення встановленого зразка;
- медичний висновок лікувального закладу за формою № 80/о на дитину або індивідуальну програму реабілітації з відміткою про потребу у підгузках;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
11. Особам, які перебувають на обліку в територіальному центрі до Великодня  (згідно списків).
12.Особам з інвалідністю до Міжнародного дня осіб з інвалідністю   (згідно списків).
 
2.6 У разі, якщо надання матеріальної допомоги потребують неповнолітні діти, то заява подається їхніми законними представниками або опікуном.
2.7 Звернення громадян щодо надання матеріальної допомоги розглядаються протягом 30 календарних днів з дня надання повного пакету документів.
2.8 У разі смерті заявника матеріальна допомога не надається, призначена сума матеріальної допомоги членам сім’ї не виплачується та до складу спадщини не входить.
 
3. Порядок відмови у наданні матеріальної допомоги
 
3.1 Виконавчий комітет Обухівської міської ради може відмовити заявнику в наданні матеріальної допомоги у випадках:
     - відмови у наданні письмової згоди на збір інформації про сім’ю, доходи, власність та майно, необхідну для отримання матеріальної допомоги, а також на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
    - подання заявником у заяві недостовірної або неповної інформації, щодо себе або членів своєї сім’ї;
    -якщо заявник не зареєстрований на території Обухівської міської територіальної громади (за винятком  військовослужбовців Збройних Сил України та інших військових формувань України (членів сім’ї) з числа внутрішньо переміщених осіб (згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309)  для отримання одноразової матеріальної допомоги згідно додатку 1 п.п. 2.1, військовослужбовців  Збройних Сил України та інших військових формувань України, що приймають безпосередню участь в бойових діях під час військової агресії російської федерації проти України, які зареєстровані або перебувають на обліку, як внутрішньо переміщені особи ( згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309) на території Обухівської міської територіальної громади або членам їх сім’ ї для отримання одноразової матеріальної допомоги згідно додатку 1 п.п. 2.2, осіб які постраждали внаслідок військової агресії російської федерації проти України та на ліквідацію наслідків, заподіяних пожежею, стихійним лихом (за умови знаходження нерухомого майна на території Обухівської міської територіальної громади) згідно додатку 1 п. 8, членів сім'ї першого ступеня споріднення, а вразі відсутності – другого ступеня споріднення в зв’язку із загибеллю військовослужбовця для отримання допомоги згідно додатку 1 п.п. 1.3, пораненим військовослужбовцям (або членам їх сімей) з числа внутрішньо переміщених осіб (згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309) на лікування згідно додатку 1 п.п. 1.2, дітям з інвалідністю для отримання матеріальної допомоги до Міжнародного дня осіб з інвалідністю згідно додатку 1 п. 12 );
    - повторного звернення особи за матеріальною допомогою протягом відповідного бюджетного року (без врахування п. 1.1, 1.2; 1.3;1.4; 2; 3; 4; 6; 7; 8; 9.2; 11; 12 (додатку 1));
    - якщо заявник знаходиться на повному державному утриманні;
    - у разі відсутності у повному обсязі документів, зазначених в п. 2.5 цього Порядку;
    - звернення із заявою про відмову від матеріальної допомоги;
    - за результатами проведеного обстеження матеріально-побутових умов, зокрема, якщо буде з’ясовано, що сім’я має додаткові джерела для існування, які не були зазначені заявником;
   - якщо середньомісячний сукупний дохід на одного члена сім’ї  (родини) громадянина, який звернувся із особистою заявою  для надання матеріальної допомоги (особи з інвалідністю, пенсіонери, які отримують мінімальну пенсію), перевищує 2-х  кратний розмір прожиткового мінімуму на осіб, що втратили працездатність, встановленого на поточний бюджетний рік, в якому призначається матеріальна допомога.
3.2 Рішення про відмову у наданні матеріальної допомоги приймається на засіданні виконавчого комітету з обов’язковим повідомленням заявника під розписку або може бути надіслано поштою.
3.3 Фінансування видатків на надання матеріальної допомоги здійснюється в межах асигнувань, передбачених Обухівською міською комплексною програмою «Турбота» на 2021-2025 роки на поточний бюджетний рік.
 
 
4. Заключні положення
 
4.1 Підставою для виплати матеріальної допомоги є рішення виконавчого комітету Обухівської міської ради та/або розпорядженням Обухівського міського голови.
4.2 Фінансування видатків на надання матеріальної допомоги здійснюється в межах асигнувань, передбачених Обухівською міською комплексною програмою «Турбота» на 2021-2025 роки на поточний бюджетний рік.
4.3. Виплата наданої громадянину матеріальної допомоги здійснюється Управлінням соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської Київської області ради через уповноважені банки за реквізитами, зазначеними заявником.
4.4 Оплата поштових послуг здійснюється за рахунок коштів, передбачених в кошторисі про надання матеріальної допомоги на поточний бюджетний рік, що є додатком 1 до Програми.
 
Секретар Обухівської міської ради                                                    Лариса ІЛЬЄНКО   
 
Начальник управління                                                                          Вікторія ІЩЕНКО
 
 
 
 
 
Додаток до Програми
Затверджено:
рішення Обухівської міської ради
від    .12.2024 №      -67-VIII
(в редакції до рішення Обухівської міської ради від 24.12.2020 № 70-3-VIІI)
 
 
ПОРЯДОК
надання пільг з оплати житлово-комунальних послуг, нарахованих відповідно до соціальних нормативів, членам сімей загиблих(померлих) ветеранів війни та Захисників чи Захисниць України, з числа учасників АТО/ООС/ бойових дій в період військової агресії російської федерації проти України за рахунок коштів бюджету Обухівської міської
територіальної громади
 
1. Цей порядок визначає механізм використання коштів, передбачених пунктом 3 кошторису витрат інших пільг (Додаток 3 до Програми) для виплати пільг з оплати житлово-комунальних послуг у розмірі 50%, нарахованих відповідно до соціальних нормативів, членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та Захисників чи Захисниць України, з числа учасників АТО/ООС/бойових дій в період військової агресії російської федерації проти України, які зареєстровані та проживають на території Обухівської міської територіальної громади, та механізм надання громадянам таких пільг у грошовій готівковій формі, відповідно до пункту 2.9 заходів комплексної  програми «Турбота» Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки.
 
2. Право на отримання пільг з оплати житлово-комунальних послуг у розмірі 50% за рахунок коштів бюджету Обухівської міської територіальної громади відповідно до цього Положення надається:
- членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та Захисників чи Захисниць України, з числа учасників АТО/ООС/бойових дій в період військової агресії російської федерації проти України, які зареєстровані та проживають на території Обухівської міської територіальної громади.
 
3. До членів сім’ї загиблих (померлих) ветеранів війни та Захисників чи Захисниць України,  з числа учасників АТО/ООС/бойових дій в період військової агресії російської федерації проти України належать: дружина (чоловік), неповнолітні діти до 18 років, у тому числі усиновлені, (у разі навчання – діти до 23 років) та батьки, які перебувають на обліку в Інтегрованій комплексній інформаційній системі Пенсійного Фонду України.
4. Суми пільг з оплати житлово-комунальних послуг у розмірі 50%, нарахованих особам на підставі даних Інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного Фонду України, відповідно до соціальних нормативів, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» (зі змінами), надаються пільговикам у місяці наступному за звітним місяцем.
 
5. Виплата пільг з оплати житлово-комунальних послуг у розмірі 50% у грошовій готівковій формі здійснюється шляхом перерахування управлінням соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради коштів на рахунок пільговика, відкритий в установі уповноваженого банку.
 
6. Для надання пільг з оплати житлово-комунальних послуг у грошовій готівковій формі у розмірі 50%, нарахованих відповідно до соціальних нормативів, особи, які мають право на пільгу, подають до управління соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради заяву, у якій зазначаються виплатні реквізити.
До заяви пільговиком має бути додана довідка про відкриття рахунку в установі уповноваженого банку.
 
7. Подана пільговиком заява є підставою для виплати пільги у грошовій готівковій формі.
 
8. Виплата пільг з оплати житлово-комунальних послуг у розмірі 50% у грошовій готівковій формі здійснюється управлінням соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради за рахунок коштів бюджету Обухівської міської територіальної громади у межах коштів, передбачених пунктом 3 кошторису витрат інших пільг (додаток 3 до Програми), до 5 числа місяця, наступного за звітним.
 
 
Секретар  Обухівської міської ради                                                    Лариса ІЛЬЄНКО
 
Начальник управління                                                                           Вікторія ІЩЕНКО
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток до Програми
Затверджено:
рішення Обухівської міської ради
від  .12.2024 №       -67-VIII
(в редакції до рішення Обухівської міської ради від 24.12.2020 № 70-3-VIІI)
 
 
 
Порядок
відшкодування витрат на поховання військовослужбовців Збройних Сил України та інших військових формувань України, які загинули (померли) в наслідок військової агресії російської федерації проти України, та пов’язаних з цим ритуальних послуг
 
  1. Порядок відшкодування витрат на поховання військовослужбовців Збройних Сил України та інших військових формувань України, добровольців, які загинули  в наслідок військової агресії російської федерації проти України, та пов’язаних з цим ритуальних послуг (далі – Порядок) визначає умови відшкодування витрат (вартості ритуальних товарів та послуг) на поховання військовослужбовців, які загинули (померли) під час участі у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації, участі у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави в наслідок військової агресії російської федерації проти України.
  2. Поховання осіб, зазначених в пункті 1 Порядку виконується на підставі заяви від члена сім'ї першого ступеня споріднення, а в разі відсутності - другого ступеня споріднення загиблого (померлого) військовослужбовця та Розпорядження Обухівського міського голови Київської області.
 3. Обсяг необхідних витрат (ритуальних товарів та послуг) визначається робочою групою з організації поховання (далі робоча група).
 4. Протокол робочої групи підписується членами робочої групи та є обов’язковим до виконання.
5. Поховання осіб, зазначених в пункті 1 Порядку, здійснюється комунальним підприємством Обухівської міської ради «Обухівтеплотрансбуд» відповідно до Положення «Про порядок поховання та надання ритуальних послуг на території Обухівської міської ради, затвердженого рішенням Обухівської міської ради від 26.07.2012 року № 351-26-УІ ( у редакції рішення Виконавчого комітету Обухівської міської ради від 16.06.2022 року № 155) ».
   6. Відшкодування  понесених комунальним підприємством Обухівської міської ради «Обухівтеплотрансбуд» витрат, здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету, передбачених для реалізації заходів Комплексної програми «Турбота» на 2021-2025 роки, затвердженої рішенням Обухівської міської ради від 24.12.2020 року № 70-3-VII (зі змінами).
  Управління здійснює відшкодування вартості таких послуг на поховання:
 - копання могили ручним або механізованим способом, опускання труни з тілом померлого в могилу, закопування могили, формування намогильного насипу та одноразове прибирання території біля могили;
- надання катафалку;
 - транспортні послуги;
- труна, подушка, похоронне покривало, надгробний хрест, ритуальний вінок і траурна стрічка для нього, кошик з квітами, рушники (комплект), квіти, фотографія у форматі А4, державний прапор та інше.
7. Головним розпорядником коштів місцевого бюджету для відшкодування вартості витрат є Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради, якому надано право виключно укладення договору з комунальним підприємством Обухівської міської ради «Обухівтеплотрансбуд» та підписанням відповідних фінансових документів, з подальшим відшкодуванням витрат на поховання та пов’язаних з цим ритуальних послуг.      
8. Відшкодування витрат здійснюється на підставі Договору про відшкодування витрат на поховання та пов’язаних з цим ритуальних послуг за формою, згідно з Додатком 1 до цього Порядку, що укладається між комунальним підприємством Обухівської міської ради «Обухівтеплотрансбуд» та Управлінням соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради, а також, на підставі відповідного акту виконаних робіт  із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, категорії, адреси загиблого, суми витрат на поховання, в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок комунального підприємства Обухівської міської ради «Обухівтеплотрансбуд».
 Загальна сума витрат на поховання та пов’язаних з цим ритуальних послуг визначається в кошторисі витрат на поховання та пов’язаних з цим ритуальних послуг на поточний бюджетний рік за рахунок коштів місцевого бюджету, що є додатком 3 до Програми.
 9. Контроль за здійсненням поховань та пов’язаних з цим ритуальних послуг, обсягами фінансування витрат, покладається на виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області та його відповідні фінансові структурні підрозділи.
10. Відповідальність за надання достовірної інформації щодо обсягів фактичних витрат покладається на комунальне підприємство Обухівської міської ради «Обухівтеплотрансбуд», та немає перевищувати 25 000 гривень на одну особу.
 
 
     Секретар Обухівської міської ради                                                Лариса ІЛЬЄНКО
 
     Начальник управління                                                                      Вікторія ІЩЕНКО
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток 1
До Порядку відшкодування витрат
на поховання військовослужбовців
Збройних Сил України та інших
військових формувань України,
які загинули (померли) в наслідок військової агресії російської федерації проти України, та пов’язаних з цим ритуальних послуг
 
ДОГОВІР №_____
про відшкодування витрат на поховання та повязаних  з цим ритуальних послуг
 
м. Обухів                                                                              «___» ____________ 20___рік
Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради в особі Іщенко Вікторії Вікторівни, що діє на підставі Положення затвердженого рішенням Обухівської міської ради Київської області від 22.08.2024 № 1320-61-VIII, надалі іменується Замовник, з однієї сторони, та комунальне підприємство Обухівської міської ради «Обухівтеплотрансбуд» в особі директора Кравченко Миколи Яковича, що діє на підставі Статуту, надалі Виконавець, з другої сторони, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Завконом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», додатку 4 комплексної програми «Турбота» Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки, затвердженої рішенням Обухівської міської ради від 24 грудня 2020 року № 70-3-VIІI (зі змінами), Порядку відшкодування витрат на поховання військовослужбовців, які загинули (померли) внаслідок військової агресії російської федерації проти України та пов’язаних з цим ритуальних послуг, уклали даний Договір про таке:
1. Предмет договору
         1.1. Замовник, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, відшкодовує Виконавцю надання послуг з поховання загиблих (померлих) військовослужбовців Збройних Сил України та інших військових формувань України, які загинули (померли) під час участі у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації, участі у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України (ДК-021:2015 98370000-7 Поховальні та супутні послуги).
2.1. Витрати на поховання зазначені в п.1.1. цього Договору здійснюються відповідно до специфікації (додаток 1) та акту виконаних робіт.
2. Ціна договору
2.1.Ціна договору складає _________ грн (___________  гривень 00 копійок) без ПДВ.
2.2 Вартість витрат на поховання та пов’язаних  з цим ритуальних послуг, на одну особу, не має перевищувати 25 000,00 грн. (двадцять п’ять тисяч гривень 00 копійок)
 
3. Обов’язки сторін
3.1.Обов’язки Виконавця:
3.1.1. При здійсненні поховання, згідно з п. 1.1 цього Договору, використовувати матеріали (товари) та надавати послуги належної якості.
3.1.2. У разі залучення Виконавцем суб’єктів господарювання при виконанні ним цього Договору усі взаємовідносини Виконавця зі своїми контрагентами в процесі виконання ним цього Договору вирішуються Виконавцем самостійно, у відповідності до чинного законодавства без участі Замовника.
3.1.3. Ризик випадкової втрати або псування матеріалів несе Виконавець.
3.2. Обов’язки Замовника:
3.2.1. Надавати Виконавцеві необхідну інформацію для належного виконання Договору.
3.2.2. Підписувати акт про відшкодування витрат, згідно з цим Договором.
3.2.3. Проводити відшкодування витрат Виконавця, згідно з цим Договором.
3.2.4. Замовник має право на безперешкодний доступ до послуг, що надаються Виконавцем для перевірки перебігу та якості послуг, що виконуються.
 
4. Відповідальність сторін
4.1. У випадку невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність, визначену чинним законодавством.
4.2. Сторони не несуть відповідальність за порушення своїх зобов’язань за цим Договором, якщо воно сталося не з їх вини. Сторона вважається не винуватою, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів для належного виконання зобов’язання.
4.3. Жодна із Сторін не несе відповідальність за невиконання чи неналежне виконання своїх зобов'язань по цьому Договору, якщо це невиконання чи неналежне виконання зумовлені дією обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин). Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини, зобов’язана не пізніше 5 календарних днів з дати настання таких обставин повідомити у письмовій формі іншу Сторону.
4.4. У разі залучення Виконавцем суб’єктів господарювання при виконанні ним цього Договору відповідальність перед Замовником за якість наданих послуг та якість матеріалів (товарів), які використовуються Виконавцем при наданні послуг, несе Виконавець. Замовник не несе відповідальності за взаємовідносини Виконавця з іншими суб’єктами господарювання в процесі виконання цього Договору.
 
5.Антикорупційне застереження
5.1. Під час виконання своїх зобов'язань за цим Договором Сторони, їх представники, працівники або посередники не виплачують, не пропонують виплатити і не дозволяють виплату будь-яких грошових коштів або цінностей, прямо або опосередковано будь-яким особам для впливу на дії чи рішення цих осіб з метою отримання будь-яких неправомірних  переваг чи вигод.
5.2. При виконанні своїх зобов'язань за цим Договором Сторони, їх представники, працівники або посередники не здійснюють дії, що кваліфікуються застосованим для цілей цього Договору законодавством, як дача / отримання хабара, комерційний підкуп, а також дії, що порушують вимоги застосованого законодавства та міжнародних договорів про протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом.
5.3. Кожна зі Сторін цього Договору відмовляється від стимулювання будь-яким чином працівників іншої Сторони, а також державних службовців та інших осіб, які мають пряме та/або непряме відношення до виконання цього Договору.
5.4. Трудові колективи Сторін, інші особи, які виконують роботу та перебувають з ними у трудових відносинах, зобов’язані:
1) не вчиняти та не брати участі у вчиненні корупційних правопорушень, пов’язаних з діяльністю Сторін;
2) утримуватися від поведінки, яка може бути розцінена як готовність вчинити корупційне правопорушення, пов’язане з діяльністю Сторін;
3) невідкладно інформувати посадову особу, відповідальну за запобігання корупції або керівника договірної Сторони про випадки підбурення до вчинення корупційного правопорушення, пов’язаного з діяльністю Сторін;
4) невідкладно інформувати посадову особу, відповідальну за запобігання корупції або керівника договірної Сторони про випадки вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень;
5) невідкладно інформувати посадову особу, відповідальну за запобігання корупції або керівника кожної зі Сторін про виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів.
5.5. У разі виникнення у Сторін підозр, що відбулося або може відбутися порушення будь-яких антикорупційних умов цього Договору та/або антикорупційного законодавства, відповідна Сторона зобов'язується повідомити іншу Сторону у письмовій формі а також повідомити відповідний державний орган, який уповноважений реалізовувати державну антикорупційну політику.
5.6. У письмовому повідомленні Сторона зобов'язана послатися на факти або надати матеріали, що достовірно підтверджують або дають підставу припускати, що відбулося або може відбутися порушення будь-яких положень цих умов Стороною, її представниками, працівниками або посередниками, що виражається в діях, які кваліфікуються відповідним законодавством, як дача або одержання хабара, комерційний підкуп, а також в діях, що порушують вимоги застосованого законодавства та міжнародних договорів про протидію легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом.
5.7. Сторони цього Договору вживають усіх необхідних заходів для запобігання корупції і контролюють їх дотримання.
5.8. Сторони визнають, що їх можливі неправомірні дії та порушення антикорупційних умов цього Договору можуть спричинити несприятливі наслідки - від погіршення ділових відносин між Сторонами, аж до розірвання цього Договору.
5.9. Сторони гарантують відсутність негативних наслідків як для Сторони в цілому, так і для конкретних працівників Сторони, які повідомили про факти порушення антикорупційного законодавства.
6. Порядок вирішення спорів
6.1. Усі спори, що виникають за цим Договором вирішуються Сторонами шляхом переговорів.
6.2. При недосягненні згоди спори вирішуються у судовому порядку, згідно з вимогами чинного законодавства.
7. Термін дії договору
7.1. Цей Договір набуває чинності з  моменту підписання  і діє до дати припинення або скасування воєнного стану в Україні, оголошеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. №64 «Про введення воєнного стану в Україні», але не пізніше ніж до 31.12.2025 року, а в частині оплати - до повного виконання Сторонами узятих на себе зобов’язань за Договором.
8. Інші умови
8.1. Договір укладено у двох оригінальних примірниках, по одному примірнику для кожної із сторін.
8.2. У випадках, не передбачених даним Договором, Сторони керуються нормами чинного законодавства.
8.3. Умови цього Договору можуть бути змінені та доповнені за взаємного згодою сторін шляхом підписання додаткових угод, що є його невід’ємною частиною.
 
9. Місцезнаходження та реквізити сторін
Замовник                                                                                              Виконавець
Управління соціального                                                      КП  «Обухівтеплотрансбуд»
захисту населення
виконавчого комітету
Обухівської міської ради                                                      Директор
 
Начальник управління__________В.ІЩЕНКО                     __________________М.КРАВЧЕНКО

ДОДАТОК 1
до Договору №________
від «____» ___________ 20____ року
 
СПЕЦИФІКАЦІЯ
до договору від _____________ року №______
 
№ з/п Найменування Категорія Вартість
(грн)
1. Надання ритуальних атрибутів (труна, подушка, похоронне покривало, надгробний хрест, ритуальний вінок і траурна стрічка для нього, кошик з квітами, рушники (комплект), квіти, фотографія у форматі А4, державний прапор, та інше) та послуг з поховання (копання могили ручним або механізованим способом, опускання труни з тілом померлого в могилу, закопування могили, формування намогильного насипу та одноразове прибирання території біля могили, транспортні послуги.
 
послуга  
 
Вартість відшкодування витрат становить: ___________________ грн (_____________________гривень _______ копійок) без ПДВ.
 
 
 
       
Замовник                                                                                              Виконавець
Управління соціального                                                      КП  «Обухівтеплотрансбуд»
захисту населення
виконавчого комітету
Обухівської міської ради                                                      Директор
   
Начальник управління__________В.ІЩЕНКО                     __________________М.КРАВЧЕНКО