ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

Савенко Максим Миколайович

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

19.12.2024

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 18
Про затвердження Положення про управління економіки виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області у новій редакції



ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
 
ШІСТДЕСЯТ СЬОМА СЕСІЯ ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ
Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я
    
       грудня 2024 року                                                             №       - 67 - VІІІ
 
Про затвердження Положення про управління економіки виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області у новій редакції
 
Розглянувши подання заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Обухівської міської ради Київської області, керуючись статтею 26, пунктом 4 статті 54 Закону України  “Про мiсцеве самоврядування в Українi”, з метою приведення положення про управління економіки виконавчого комітету Обухівської міської ради у відповідність до чинного законодавства,  підвищення якості управлінських рішень органів місцевого самоврядування та їх виконання, враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики та регламенту 
 
                          ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИРІШИЛА:
 
  1. Затвердити Положення про управління економіки виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області (далі – Положення) у новій редакції, що додається.
  2. Всім посадовим особам місцевого самоврядування, керівникам бюджетних установ та підприємств комунальної власності Обухівської міської ради Київської області при розробці проєктів рішень міської ради та виконавчого комітету, плануванні і затвердженні цільових і комплексних програм, виконанні завдань та повноважень своїх підрозділів, враховувати зміни до прийнятого Положення.
  3. Рішення Обухівської міської ради Київської області від 01.02.2011                     № 51- 4 -VI « Про затвердження Положення про управління економіки виконавчого комітету Обухівської міської ради» визнати таким, що втратило чинність.
    1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Обухівської міської ради Київської області відповідно до розподілу обов’язків.
 
 
 
Секретар Обухівської міської ради                                          Лариса ІЛЬЄНКО
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Погоджено :
 
Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів Обухівської
міської ради                                                                                 Максим САВЕНКО
                                                                                          ______________2024 року
 
Начальник юридичного відділу
виконавчого комітету Обухівської
міської ради Київської області                                                Сергій ПІДЛІСНИЙ
                                                                                         ______________2024 року
 
 
Виконувач обов’язків начальника
управління економіки
виконавчого комітету Обухівської
міської ради Київської області                                           Ірина СМИКОВСЬКА                                                                                                     
              ______________2024 року
 
 
Постійна комісія
з питань прав людини, законності,                                
депутатської діяльності, етики та регламенту             ___ _________ 2024 року
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням  Обухівської міської ради Київської області
від                  №           
 
 
 
 

ПОЛОЖЕННЯ

про управління економіки виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області
 

1.Загальні положення

 
  1. Управління економіки виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області (далі - управління) є структурним підрозділом виконавчого комітету Обухівської міської ради, яке забезпечує реалізацію політики міської влади щодо          економічного та соціального розвитку громади. Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» управління утворюється міською радою, яка затверджує структуру, штатну  чисельність працівників та положення про управління.
  2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами  України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства економіки, іншими нормативно-правовими актами законодавства України, розпорядженнями голови обласної держадміністрації, розпорядженнями міського голови, рішеннями   міської ради, виконавчого комітету, а також цим Положенням.
  3. Управління підзвітне, підконтрольне міській раді, виконавчому комітету, міському голові, заступнику міського голови, що координує економічні питання згідно з розподілом обов’язків, Головному управлінню економіки Київської обласної державної адміністрації.
 

2.Завдання управління

 
  1. Основними завданнями управління є участь у:
 
  • реалізації державної політики у сфері економічного і соціального           розвитку в Обухівській міській територіальній громаді Обухівського району Київської області;
  • реалізації державної    регуляторної   політики   і державної політики у сфері розвитку економічної конкуренції та обмеження монополізму;
 
  • формуванні і проведенні державної регіональної політики;
  • забезпеченні реалізації     державної    політики    у   сфері внутрішньої торгівлі, громадського харчування і побутових послуг;
  • здійсненні структурних змін, а також державної інвестиційної та   інноваційної політики;
  • проведенні разом з іншими структурними підрозділами державної зовнішньоекономічної політики в межах своїх повноважень.
 
  1. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
 
  1. Аналізує стан і тенденції економічного, соціального і культурного          розвитку Обухівської міської територіальної громади Обухівського району Київської області, бере участь у визначенні пріоритетів економічного, соціального і
 культурного розвитку громади, розробленні напрямів структурної та інвестиційної політики та готує пропозиції з цих питань.
  1. Готує прогнози економічного і соціального розвитку Обухівської міської  територіальної громади Обухівського району Київської області  на середньо- та короткостроковий періоди.
  2. Бере участь у підготовці програм соціально-економічного і культурного розвитку Обухівської міської територіальної громади Обухівського району Київської області, цільових програм з інших питань самоврядування на короткостроковий, середньостроковий і довгостроковий періоди, подає їх на схвалення виконавчому комітету Обухівської міської ради Київської області та на затвердження міській раді. Бере участь у забезпеченні виконання завдань визначених цими програмами, подає міській раді та виконавчому комітету Обухівської міської ради Київської області звіти про хід і результати виконання цих програм.
  3. Бере участь у розробленні проєктів регіональних і міжрегіональних  програм та їх реалізації.
  4. Розробляє пропозиції до проєктів міського бюджету, які стосуються економічного і соціального розвитку Обухівської міської територіальної громади Обухівського району Київської області, та подає їх на розгляд.
  5. Бере участь разом з підрозділами виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області, виконавчими органами міської ради у реалізації державної зовнішньоекономічної політики в частині інтеграції України у світову економіку та розширення економічного і соціального співробітництва.
  6. Бере участь у межах компетенції в підготовці пропозицій щодо забезпечення    реалізації державної цінової політики та вдосконалення порядку регулювання цін. Здійснює моніторинг цін  на  товари, роботи, послуги підприємств, установ і організацій громади.
  7. Забезпечує у межах своїх повноважень захист економічних прав і законних інтересів суб’єктів господарювання України.
  8.  Надає у межах делегованих йому повноважень адміністративні послуги  жителям громади.
  9. Бере участь разом з підрозділами виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області в організації участі підприємств, установ та організацій громади у виставково-ярмаркових заходах.
  10. Бере участь в розробці заходів, спрямованих на створення сприятливого інвестиційного клімату у громаді, в тому числі готує та подає до Департаменту економіки Київської обласної державної адміністрації пропозиції щодо інвестиційних проектів об’єктів виробничого призначення, природоохоронних об'єктів та об'єктів соціальної сфери.
  11. Аналізує стан і бере участь у межах компетенції в розробленні пропозицій щодо розвитку споживчого ринку, ринку побутових послуг і створення їх інфраструктури, поліпшення організації та якості обслуговування населення  підприємствами торгівлі, громадського харчування та побуту.
  12. Взаємодіє із суб’єктами господарювання щодо використання елементів благоустрою з метою тимчасового розміщення елементів виїзної торгівлі.
  13. Бере участь у приватизації об’єктів нерухомого  майна  комунальної власності  відповідно до Положення про приватизацію об’єктів комунальної власності Обухівської міської територіальної громади.
  14. Забезпечує виконання завдань з приватизації та оренди нерухомого майна комунальної власності, що обліковуються на балансі виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області.
  15. Здійснює розрахунок та нарахування орендної плати за об’єкти нерухомого майна комунальної власності, що обліковуються на балансі виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області.
17) Відповідно до чинного законодавства проводить процедуру надання в оренду об’єктів нерухомого майна комунальної власності, що обліковуються на балансі виконавчого комітету Обухівської міської ради.
18) Оголошує конкурс суб’єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки майна комунальної власності Обухівської територіальної громади Київської області.
20) Бере участь у затвердженні фінансових планів комунальних підприємств Обухівської міської ради, проводить моніторинг звітів про їх  виконання,
бере участь у роботі комісії з контролю за їх діяльністю, які відносяться до компетенції управління економіки виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області.
 21)Готує пропозиції та організовує роботу щодо виготовлення технічних паспортів та правовстановлюючих документів на об’єкти нерухомого майна комунальної власності (будівлі).
  1. Співпрацює з відділом державної реєстрації виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області щодо державної реєстрації права власності на об’єкти нерухомого майна комунальної власності.
  2.  Організовує електронні аукціони щодо приватизації та  надання в оренду об’єктів нерухомого майна комунальної власності, що обліковуються на балансі виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області.
  3.  Бере участь у проведенні обстеження майна комунальної власності Обухівської територіальної громади Обухівського району Київської області, що перебуває  в оренді, на предмет цільового використання.
  4. Готує пропозиції щодо переліку об’єктів нерухомого майна комунальної власності, які можуть надаватися в оренду чи приватизуватися.
  5. За дорученням Обухівського міського голови та виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області проводить аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств, що перебувають у комунальній власності.
  6. Розробляє пропозиції та бере участь у здійсненні заходів щодо фінансово-економічного обґрунтування обсягів закупівлі товарів, робіт і послуг для місцевих потреб за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел фінансування, що стосується управління економіки.
  7. Вносить в установленому порядку пропозиції щодо вдосконалення  системи обліку, звітності та державної статистики.
  8. Забезпечує у межах своєї компетенції реалізацію державної політики  стосовно службової інформації та державної таємниці, контроль за її збереженням в управлінні
  9. Узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать         до компетенції  управління.
  10. Інформує громадськість щодо мети та досягнень економічного і              соціального розвитку територіальної громади.
  11. Управління в процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з: іншими управліннями та відділами виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області, виконавчими органами міської ради, територіальними органами міністерств та іншими  центральними органами виконавчої влади, а також з підприємствами, установами, організаціями та об’єднаннями громадян.
  12. Співпрацює та взаємодіє з аграріями та сільгоспвиробниками Обухівської територіальної громади Обухівського району Київської області.
  13. Здійснює аналіз статистичних показників діяльності агропромислового комплексу та надання відповідної інформації до Київської обласної державної адміністрації для прийняття рішень і впровадження заходів, що забезпечують підвищення економічної ефективності роботи агропромислового комплексу та дозволить забезпечувати продовольчу безпеку держави на відповідному рівні.
  14. Формує поточну та перспективну потребу сільськогосподарських товаровиробників у мінеральних добривах, засобах захисту рослин, насінні, посадковому матеріалі та інших матеріально-технічних ресурсах.
  15. Сприяє створенню інфраструктури підтримки регіонального розвитку, умов для рівноправного розвитку всіх форм господарювання та підприємництва на території громади, надає консультаційну, інформаційну та іншу допомогу суб’єктам підприємницької діяльності.
  16. Виконує інші функції, пов'язані з виконанням покладених на нього   завдань.
 

3.Управління має право:

 
  1. Залучати спеціалістів інших відділів виконавчого комітету Обухівської  міської ради Київської області, структурних підрозділів міської ради, підприємств, установ, організацій, об’єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції управління.
 
  1. Одержувати в установленому порядку від підрозділів виконавчого комітету      Обухівської міської ради, підприємств, установ і організацій інформацію, статистичні дані та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на управління завдань.
 
  1. Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до компетенції управління.
 
  1. Управління в процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області,  а також з підприємствами, установами, організаціями та об'єднаннями громадян.
 
  1. Використовувати систему зв’язку і комунікацій, що існують у міській                            раді.
 

4.Організація роботи управління

 
  1. Управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою. На період відпустки або на час відсутності начальника управління його обов’язки виконує його заступник   відповідно до розпорядження міського             голови за поданням заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Обухівської міської ради Київської області відповідно до розподілу обов’язків.
 
  1. Працівники управління призначаються на посаду і звільняються з посади міським головою або особою, яка тимчасово виконує його повноваження, за погодженням із заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів, який координує економічні питання.
 
  1. Службові обов’язки працівників визначаються посадовими інструкціями,  що затверджуються заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів Обухівської міської ради Київської області відповідно до розподілу обов’язків.
 
  1. Організація роботи управління здійснюється згідно з планами роботи управління, які погоджуються заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів Обухівської міської ради Київської області відповідно до розподілу обов’язків.
 
  1. Планування роботи управління здійснюється начальником управління, щомісячно та щорічно. Діловодство ведеться згідно з номенклатурою справ.
 
  1. Управління взаємодіє з іншими управліннями, відділами, службами міської ради, використовує у своїй роботі підготовлені ними статистичні та оперативні відомості, підтверджені відповідним чином.
 
  4.7.Управління економіки утримується за рахунок коштів міського бюджету.
 

5.Організаційно - правовий статус начальника управління:

Начальник управління:
 
5.1. Здійснює керівництво діяльністю управління у межах наданих повноважень відповідно до Положення про управління, несе персональну    відповідальність за виконання завдань, покладених на управління, організовує, очолює та забезпечує їх виконання.
 
5.2. Повинен знати Конституцію України, акти законодавства, нормативнідокументи, що стосуються державної служби, служби в органах місцевогосамоврядування, Укази Президента України, постанови та розпорядженняВерховної ради України, Кабінету Міністрів України, органів виконавчоївладивищогорівня,практикузастосуваннячинногозаконодавства, основи державного управління, економіки та управління персоналом, основи права, правила та норми охорони праці і протипожежного захисту, правила ділового етикету, основні комп’ютерні програми.
 
5.3. У своїй діяльності керується Конституцією України, законами України,  указами та розпорядженнями Президента України, постановами Верховної ради та Кабінету Міністрів України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», розпорядженнями голови обласної державної  адміністрації, рішеннями міської ради та виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області, розпорядженнями міського голови, Положенням про управління.
 
  1.  Систематично проводить планові наради в управлінні,  про результати роботи за відповідними показниками та надання  пропозицій до плану виконавчого комітету та його діяльності, а саме удосконалення роботи персоналу, політики якості, стратегії дій, партнерських стосунків із замовниками, постачальниками та ефективного використання ресурсів.
 
  1. Вносить на розгляд заступника міського голови пропозиції щодо   оптимальної структури та штатного розпису управління.
 
  1. Розробляє і вносить на затвердження міському голові посадові інструкції працівників управління.
 
  1. Забезпечує виконання плану роботи міської ради та виконавчого комітету з питань, що стосуються управління, доручень керівництва, плану роботи управління.
 
  1. Організовує разом з відділом управління персоналом виконавчого комітету міської ради Київської області роботу з добору та розстановки кадрів, підвищення
кваліфікації. Координує роботу з формування кадрового резерву управління, бере участь у проведенні атестації.
 
5.9.Виконує інші функції, пов’язані з виконанням покладених на  управління завдань та доручень.
 
5.12.Розробляє та здійснює заходи щодо поліпшення організації та    підвищення ефективності роботи управління.
 
5.13.Координує взаємодію управління з іншими структурними підрозділами  міської ради.
 
5.14.Бере участь у засіданнях міської ради, виконавчого комітету, нарадах      міського голови у разі розгляду питань, які стосуються компетенції управління.
 
5.15. Підписує та погоджує ( візує) документи у межах своєї компетенції.
 
5.16.Бере участь у розробленні нормативно-правових актів.
 
5.18. Представляє управління в державних установах та громадських       організаціях з питань, віднесених до його компетенції.
 
5.19. У встановленому порядку запитує та отримує від структурних підрозділів виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області, підприємств, установ та   організацій документи, звіти та інші матеріали з питань, що стосуються діяльності управління.
 
5.20. Залучає спеціалістів інших структурних підрозділів виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області, підприємств, організацій, об’єднань громадян (за   погодженням з заступниками міського голови та керівниками підрозділів) для розгляду питань, що належать до компетенції управління.
 
5.21. Скликає наради з питань, що належать до компетенції управління запогодженняміз заступникомміськогоголови.
 
5.22. Здійснює прийом громадян з питань, що стосується їх діяльності управління та вживає заходи щодо своєчасного розгляду їх пропозицій, заяв скарг.
 
5.23.Кваліфікаційні вимоги: вища економічна освіта за освітньо - кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом у державній службі на керівних посадах не менше 3-х років, або робота за фахом в інших сферах економіки на керівних посадах не менше 5 років.
 

6.Відповідальність начальника управління

 
  1. Несе відповідальність за недотримання Положення про управління, бездіяльність або невиконання наданих прав, порушення правил внутрішнього розпорядку та трудової дисципліни, норм етики поведінки посадової особи органів місцевого самоврядування та обмежень, пов’язаних з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та її проходженням.