ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 38


ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
 КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 
СІМДЕСЯТ ПЕРША СЕСІЯ ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ
Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я
  20 лютого 2025 року                                                                        - 71VІІІ
 
Про внесення змін до Додатку 4 «Штатна чисельність працівників органів управління  виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області» рішення Обухівської міської ради від 10 жовтня 2024 року № 1362-63-VIIІ
 
Розглянувши подання управління капітального будівництва та експлуатаційних послуг виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області, управління соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області відповідно до пункту 5 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 2006 року № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» (з наступними змінами), з метою удосконалення та упорядкування діяльності органів управління та забезпечення належного виконання повноважень відповідно до закону,  враховуючи рекомендації постійної комісії міської ради з питань фінансів, бюджету, планування, соціально – економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва,
 
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИРІШИЛА:
 
  1. Внести зміни до Додатку 4 «Штатна чисельність працівників органів управління  виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області» рішення Обухівської міської ради від 10 жовтня 2024 року № 1362-63-VIIІ «Про затвердження змін до структури і штатної чисельності працівників виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області восьмого скликання  та його структурних підрозділів, затвердження положень  Управління капітального будівництва та експлуатаційних послуг, відділу управління персоналом  виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області», затвердивши Додаток 4  у новій редакції (додається).
 
  1. Управлінню капітального будівництва та експлуатаційних послуг виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області та Управлінню соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області внести зміни до штатних розписів та подати їх на затвердження.
 
  1. Зміни, викладені у Додатку 4  до цього рішення, набувають чинності з 01.03.2025.
 
  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва та керуючу справами виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області Жанну САМОФАЛОВУ.
 
 
 
Секретар Обухівської міської ради                                      Лариса  ІЛЬЄНКО
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Олександр Шумлянський
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток 4
до рішення Обухівської міської ради
від  10 жовтня 2024 року № 1362-63-VIII
(у редакції рішення Обухівської
міської ради від 20.02.2025 року №     -71-VIII)
 
 
 Штатна чисельність працівників органів управління  виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області
восьмого скликання – юридичних осіб публічного права
 
 
  1. Управління капітального будівництва та експлуатаційних послуг:
 
Начальник управління;                                                        1
Головний спеціаліст - юрисконсульт                                      1
 
Відділ капітального будівництва
Заступник начальника управління -
начальник відділу                                                                     1
Головний спеціаліст                                                                 4
 
Сектор закупівель
Завідувач сектору                                                                     1
Головний спеціаліст                                                                 1
 
Відділ благоустрою
Начальник відділу                                                                    1
Головний спеціаліст                                                                 3
 
Відділ фінансового забезпечення та обліку
Начальник відділу - головний бухгалтер                                1
Заступник начальника відділу                                                 1
Головний спеціаліст                                                                 3
 
Відділ житлово – комунального
господарства та транспорту
Начальник відділу                                                                    1
Головний спеціаліст, енергоменеджер                                    1
Головний спеціаліст                                                                 3
 
Разом по управлінню                                                             23
 
 
 
2.Управління освіти:
     
Начальник управління освіти 1
Заступник начальника управління освіти 1
 
Відділ дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти
 
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 2
Провідний спеціаліст 1
 
Відділ юридичного забезпечення та управління персоналом
 
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 2
 
Разом по управлінню
 
9
 
 
3.Управління соціального захисту населення:
 
Начальник управління 1
Заступник начальника 1
Головний спеціаліст із супроводження програмного забезпечення 1
Головний спеціаліст з питань кадрової роботи 1
Головний спеціаліст - юрисконсульт 1
Секретар керівника 1
Прибиральник службових приміщень 1
Водій автотранспортних засобів 1
 
Відділ по роботі з ветеранами війни та членами їх сімей
 
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 2
Відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення  
Начальник відділу, головний бухгалтер 1
Головний спеціаліст 3
Відділ з питань внутрішньо переміщених осіб  
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 3
 
Відділ прийому та обробки документів
 
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 4
Провідний спеціаліст (координатор – архіваріус) 1
Відділ прийняття рішень про виплати  
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 2
   
Відділ формування виплатних документів  
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 1
Провідний спеціаліст 1
Відділ контролю  
Начальник відділу, інспектор праці 1
Головний спеціаліст 3
   
 
Відділ по роботі з особами з інвалідністю та особами які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС
 
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 2
Разом по управлінню 38
 
4.Фінансове управління:
 
Начальник управління                                                                 1                      
 
Бюджетний відділ:
Начальник відділу                                                                            1         
Головний спеціаліст                                                                         3
 
Відділ доходів:
Начальник відділу                                                                            1
Головний спеціаліст                                                                         2
 
Відділ бухгалтерського обліку:
Заступник начальника управління,
начальник відділу- головний бухгалтер                                         1
Головний спеціаліст                                                                         2
Прибиральник службових приміщень                                            0,5
Водій                                                                                                 1
 
Разом по управлінню                                                                     12,5
 
5.Відділ культури :
 
Начальник відділу                                                                         1
Головний спеціаліст                                                                         3
 
Разом по відділу                                                                              4
 
 
 
Секретар Обухівської міської ради                                   Лариса  ІЛЬЄНКО