ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Шевченко Людмила Миколаївна - начальник віддлу житлово - комунального господарства та транспорту виконавчого комітету Обухівської міської ради

Дата:

15.08.2016

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 250
Про  хід виконання   міської  цільової  Програми  «Міський Контакт-Центр»  на 2016 рік  за перше півріччя 2016 року


Про  хід виконання   міської  цільової  Програми  «Міський Контакт-Центр»  на 2016 рік  за перше півріччя 2016 року
 
           
           
Заслухавши  та обговоривши   звіт  про    хід  виконання міської цільової Програми   «Міський Контакт-Центр»  на 2016 рік, затвердженої  рішенням Обухівської міської ради №  46-3-VIІ від 24.12.2015 року,  керуючись  пунктом  22 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» враховуючи висновок постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, благоустрою, комунального господарства та управління комунальною власністю громади та  з питань планування, бюджету та фінансів
 

ОБУХІВСЬКА МІСЬКА  РАДА

В И Р І Ш И Л А  :

 
          1. Звіт про хід виконання   міської  цільової  Програми  «Міський Контакт-Центр»  на 2016 рік  за перше півріччя 2016 року, затвердити (додається) .
2. Відповідальним виконавцям заходів Програми   продовжити роботу з її виконання.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Обухівської міської ради з питань соціально-економічного розвитку, благоустрою, комунального господарства та управління комунальною власністю громади та першого заступника міського голови  Верещака А.М.    
 
Міський голова                                                                                                Левченко О.М.
 
 
м. Обухів №       -13-УІІ від   25.08. 2016року
вик. Шевченко Л.М
 
 
 
 
 
ЗВІТ
ПРО ХІД ВИКОНАННЯ МІСЬКОЇ ЦІЛЬОВОЇ ПРОГРАМИ
« Контакт-Центр»  на 2016 рік ЗА ПЕРШЕ ПІВРІЧЧЯ  2016 РОКУ
 
Мета Програми
"Контакт-Центр" створений з метою налагодження конструктивного діалогу між жителями та органами виконавчої влади міста. Програма надає жителям можливість:
отримувати інформацію про діяльність органів влади;
контролювати своєчасність та якість робіт, що виконуються на об'єктах міського господарства;
повідомляти про виявлені порушення; 
вказувати на незаконне розміщення об'єктів;
пропонувати додаткові роботи з благоустрою подвір'їв;
оцінювати роботу державних установ;
підтверджувати чи спростовувати відповіді службовців про вирішення проблем."Міський Контакт-Центр" - інструмент для активних, небайдужих громадян, тих, хто любить своє місто та бажає брати участь у його розвитку.
 
Виконання  Заходів Програми
До контактного центру за перше півріччя 2016 року надійшло 5695 звернень громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями, які були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади.
Проблеми, що порушувались у зверненнях, стосувалися:
  • Водопостачання, водовідведення (2620 або 46%);
  • Електропостачання (924 або 16,2%);
  • Утримання жилого фонду (801 або 14,1%);
  • Опалення (748 або 13,1%);
  • Інші питання ЖКГ (404 або 7,1%);
  • Інші питання жилого фонду (88 або 1,5%);
  • Благоустрій(69 або 1,2%);
  • Інші питання (39 або 0,7%);
  • Соціиальний захист (1 або 0%);
  • Ремонт радіо (1 або 0%);
 
Оператори Контакт-Центру цілодобово приймають звернення від громадян відповідно до Стандарту про роботу оператора Контакт-Центру з громадянами.
 Звернення реєструються в базі даних « Контакт-Центр» шляхом створення електронної картки. При створенні електронної картки в ній зазначається прізвище, ім’я, по батькові заявника, його адреса, контактний телефон, суть питання, визначається виконавець звернення.
Строк розгляду встановлюється автоматично згідно з класифікатором питань та визначеним по кожному виду питання строком (аварійний – 6 годин, короткостроковий – 24 години, середньостроковий – 72 години, довгостроковий – 1 тиждень) згідно з додатком 2.
Звернення вважається повторним, якщо заявник звертається протягом п’яти наступних днів після виконання першого звернення з цього ж питання.Звернення в режимі реального часу надсилаються виконавцям в електронному форматі. З 17-00 до 7-00 звернення з питання експлуатації житлового фонду передаються додатково в телефонному режимі відповідальній особі, яка знаходиться на чергуванні.
 При необхідності залучення співвиконавця оператор Контакт-Центру переадресовує картку іншому виконавцю, повідомляючи про це заявника в телефонному режимі.
 
 Фінансове забезпечення Програми
Джерелом фінансування Програми є:
- кошти міського бюджету Обухівської міської ради;
- інші джерела, не заборонені діючим законодавством. 
Загальний орієнтований обсяг фінансування даної Програми за кошти міського бюджету  складає – 28 800,0 грн.Фактичне фінансування  за кошти міського бюджету склало- 28 800,0 грн.
 
Результати
Налагодження конструктивного діалогу між жителями та органами виконавчої влади міста.
Створюються  умови для  прискорення досягнення європейських стандартів якості послуг, відкритості та прозорості діяльності органів місцевого самоврядування, діяльності підприємств  житлово-комунального господарства . Створені якісно нові форми організації діяльності органів місцевого самоврядування, їх взаємодію з громадянами та суб’єктами господарювання шляхом надання доступу до державних інформаційних ресурсів, можливості звертатися до органів державної влади та органів місцевого самоврядування з використанням Інтернету.
 
Виконання Кошторису витрат
(першочергових заходів)
МІСЬКОЇ ЦІЛЬОВОЇ ПРОГРАМИ
«Контакт-Центр»на 2016 рік
За перше півріччя 2016 року.
 
 
 
 
Зміст заходів
План на 2016 рік,
грн
Виконано  за 1 півріччя 2016року.
грн
1. ПЕРЕДАЧА ПРАВ НА ВИКОРИСТАННЯ КОМП'ЮТЕРНОЇ ПРОГРАМИ
«Контакт-Центр»
 
 
28 800,0
 
28 800,0
  Всього 28 800,0 28 800,0
 
Секретар міської ради                                                                                С.М.Клочко
 
Начальник відділу житлово комунального
 господарства та транспорту                                                                     Л.М.Шевченко