ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

Кравченко Микола Якович

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

23.04.2025

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 5
Звіт про підсумки роботи Комунального підприємства Обухівської міської ради «Обухівтеплотрансбуд» за 2024 рік

TSIGN
 ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА            
 КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
 
СІМДЕСЯТ ПЯТА СЕСІЯ ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ
Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я
_____ квітня 2025 року                                                          № ___ -75- VІІІ
 
Звіт про підсумки роботи Комунального підприємства Обухівської міської ради «Обухівтеплотрансбуд» за 2024 рік
 
Заслухавши директора Комунального підприємства Обухівської міської ради «Обухівтеплотрансбуд» та обговоривши звіт про підсумки роботи Комунального підприємства Обухівської міської ради «Обухівтеплотрансбуд» за 2024 рік, керуючись пунктом 22 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтею 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи висновки постійних комісій: з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження, транспорту, благоустрою, будівництва та архітектури та з питань фінансів, бюджету планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва
 
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИРІШИЛА:
 
1. Звіт про підсумки роботи Комунального підприємства Обухівської міської ради «Обухівтеплотрансбуд» за 2024 рік, взяти до відома (додається).
 
 
Секретар Обухівської міської ради                                   Лариса ІЛЬЄНКО
 
 

Додаток
до рішення Обухівської міської ради Київської області
від ____________2025 № ____-75-VIII
 
                               
ЗВІТ
ПРО ПІДСУМКИ РОБОТИ
Комунального підприємства Обухівської міської ради  «Обухівтеплотрансбуд»
за 2024 рік.                               
        
 
Доходи від діяльності КПОМР «ОБУХІВТЕПЛОТРАНСБУД» за 2024 рік склали  -65207,1 тис.грн,  в т.ч.:
Дохід від реалізації робіт, послуг – 55858,4 тис.грн. т.ч.
 
- дохід від надання послуг по  стоянці автомобілів - 1361,6 тис.грн
- зберігання майна- 133,2  тис.грн.
- послуги автотранспорта –  185,9  тис.грн.
- дохід від реалізації металолома,  -70,4  тис.грн.
- послуги по копанню могил – 600,5  тис.грн.
- транспортування теплової енергії—37175,32  тис.грн.
- транспортування гарячої води – 668,7 тис.грн.
- резервування земельної ділянки-172,3 тис.грн.
- обслуговування .капітальний ремонт комплексних теплових пунктів  -    
  424,4  тис.грн.
- послуги по обслуговуванню місця для генераторів-31,8 тис.грн.
- організація поховань та суміжних послуг – 429,1 тис.грн.
- реклама – 15,6 тис.грн.
- проживання в гуртожитку – 552,7 тис.грн
- відшкодування витрат в користуванні комунальними послугами (електроенергія,
утримання підстанції ) – 431,2 тис.грн.
 
 
- ДОХОДИ ПО ОРГАНІЗАЦІЇ  БЛАГОУСТРОЮ  НАСЕЛЕНИХ  ПУНКТІВ за    
  2024 рік склали :         13278,9 тис.грн т.ч.
- послуги з завезення піску на дитячі майданчики- 183,4 тис.грн.    
- послуги з озеленення – 1831,5 тис.грн.
- послуги з прибирання снігу та льоду – 1132,7 тис.грн
- послуги з прибирання територій ОМТГ- 3663,9 тис.грн.
- благоустрій кладовищ – 1007,1 тис.грн.
- послуги з обрізання дерев,вирізання та коронуванню дерев – 887,2 тис.грн.
- технічне обслуговування дитячих ігрових  майданчиків – 1381,3 тис.грн.
- послуги з поховання  невідомих, одиноких громадян – 57,5 тис.грн.
- послуги з ліквідації стихійних сміттєзвалищ – 298,3 тис.грн.
-придбання піщано-сольової суміші – 2836,00 тис.грн.
Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного
лиха – 49,2 тис.грн.
Заходи та роботи з територіальної оборони – 166,8  тис.грн.
Інша діяльність у сфері житлово-комунального господарства- 110,8 тис.грн
 
 
ІНШІ ОПЕРАЦІЙНІ ДОХОДИ : - 7710,6 тис.грн.
 
- дохід від безоплатно отриманих ТМЦ (піщано-сольова суміш)- 1133,4 тис.грн.
- відсотки банка -122,4 тис.грн.
- дохід від безоплатно отриманих активів (амортизація)- 3066,8 тис.грн.
- дохід від залучання зареєстрованих безробітних до суспільно-корисних робіт-  
 3388,0 тис.грн.
 
ІНШІ ДОХОДИ : 1638,1 тис.грн – дохід від реалізації ритуальних товарів.
 
Загальні витрати підприємства  за 2024 рік склали – 64883,1 тис.грн, т.ч
Собівартість реалізованих робіт, послуг становить – 59100,3 тис.грн, в  т.ч .
  • Витрати на сировину та основні матеріали- 4246,00  тис.грн.
  • Витрати на паливо -1983,0  тис.грн.
  • Витрати на запасні частини – 272,3 тис.грн.
  • Витрати на електроенергію -2057,2  тис.грн.
  • Витрати на оплату праці -13011,7 тис.грн.
  • Резерв відпусток – 865,3 тис.грн.
  • Витрати на підтримання об’єктів в робочому стані(ремонт, технічне обслуговування) – 301,00 тис.грн.
  • Відрахування на соціальні заходи – 2819,5 тис.грн.
  • Амортизація – 5134,5  тис.грн
  • Теплова енергія . відшкодування втрат в теплових мережах – 26540,5 тис.грн.
  • Комунальні послуги – 216,0 тис.грн..
  • Інші витрати ( послуги інших підприємств, зв’язок, охорона праці, страхування автомобілів , податок на землю) – 249,4  тис.грн.
  • Оренда екскаватора, обладнання, приміщення – 65,2 тис.грн.
  • Ремонт мереж живлення, КТЕП – 80,2 тис.грн.
  • Вивіз відходів – 647,7 тис.грн.
  • Обрізання дерев – 516,2 тис.грн.
  • Відрядження, поштові витрати – 94,6 тис.грн.
 
          ІНШІ ОПЕРАЦІЙНІ ВИТРАТИ  : 5610,4 тис.грн т.ч.
 
  • Адміністративні витрати – 4612,2  тис. грн. в т.ч.
 
  • Витрати пов’язані з використанням службових автомобілів-  49,7 тис.грн.
  • Витрати на зв’язок – 5,0  тис.грн.
  • Витрати на оплату праці – 3244,5 тис.грн.
  • Резерв відпусток – 200,1 тис.грн
  • Відрахування на соціальні заходи – 661,5 тис.грн.
  • Амортизація – 59,0 тис.грн.
  • Комунальні послуги (теплопостачання, електроенергія, вода, вивіз відходів)  - 97,2  тис.грн.
  • Канцтовари, заправка катриджів,внесення змін до Статуту, послуги банка, послуги пошти , миючі засоби -  100,3  тис.грн.
  • Послуги охорони – 6,0 тис.грн.
  • Консультаційні та інформаційні послуги – 44,9 тис.грн.
  • Паливо – 111,1 тис.грн.
  • Запасні частини – 32,9 тис.грн
 
  • Собівартість реалізованих  ритуальних товарів становить – 998,2 тис.грн
 
  •  ІНШІ ВИТРАТИ   – 172,4  тис.грн,.в т.ч.
 
  •  Господарська діяльність (допомога на поховання, лікування) -  63,5 тис. грн.
  • Благодійна допомога – 108,9 тис.грн.
 
 
За результатами фінансово-господарської діяльності за 2024  рік підприємство отримало фінансовий результат  до оподаткування  у сумі  324,00  тис.грн,  нараховано 18 % податок на прибуток – 58,3 тис. грн,, чистий прибуток становить – 265,7 тис.грн.,  на який нараховано 3% частини  чистого прибутку 8,0  тис.грн, який підлягає сплаті до бюджету за 2024 рік
      За 2024  рік підприємством нараховано податків та зборів на загальну суму  3554,5   тис.грн ., в т. ч.:
  • податок на землю – 7,2  тис.грн.,
  • єдиний соціальний внесок – 3481,00 тис.грн.,
  • податок на прибуток – 58,3  тис.грн.,
  •  податок на  частину чистого прибутку 3% -  8,0  тис.грн.
За 2024 рік утримано та перераховано до місцевого бюджету із заробітної плати працівників підприємства:
  • ПДФО –  3135,3 тис.грн.,
  • Військовий збір –  308,4 тис.грн.
 
Необоротні активи на кінець 2024 року становлять 73275,9  тис.грн. Складові активів являються:- основні засоби -58278,3 тис.грн.,  незавершені капітальні інвестиції в сумі 14997,6 тис.грн,
 
                                                         
                                                                 Використання
коштів, отриманих з місцевого бюджету на поповнення статутного капіталу по КПОМР «Обухівтеплотрансбуд»
за 2024 рік
 
 
№ з/п Заходи Сума  профінансованих бюджетних коштів, з урахуванням зміни цільового  призначення грн.  
Профінансовано підприємством
Грн.
Фактичний кількісний показник  
1 Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція  магістральних теплових мереж  на ділянці від церкви Різдва Пресвятої Богородиці по вул. Миру 12а   до ТК 0.01 по вул. Каштанова, 22 в місті Обухів  Київської області» » в т.ч. експертиза 909 765,54 909765,54 1 проект  
2 Придбання теплообмінників 329 500,00 329500,00 2 шт.  
3 Придбання  резервного запасу труб та арматури 2811988,15 2811988,15 Труба сталева 41 м.п, , кран кульовий 2шт.,  відвід стал. 180шт.  
4 Придбання циркуляційних насосів та супутнього обладнання 474858,00 474858,00 регулюючий клапан – 2 шт, редукторний електропривід – 2 шт, занурювальний датчик температури – 4 шт, гільза 100 мм  – 4 шт, ключ – 2 шт,  базова частина (клемна панель) для монтажу ел.регуляторів – 2 шт, ел.регулятор – 2 шт, циркуляційний насос з електронним управлінням – 3 шт.  
   
ВСЬОГО:
4 526 111,69 4 526 111,69  
 
 
 
  Виготовлення ПКД на будівництво мереж зовнішнього та внутрішнього газопостачання генераторних установок за адресою: Каштанова -20А та Каштанова,23   згідно рішення ОМР №1518 від 20.12.2024р.Надходження коштів  26.12.2024р.  
 
 
 
276400,00
 
 
 
 
Виконання  2025 рік
 
  Придбання регуляторів VSW, кранів сталевих  фланцевих кульових DN 400- 3шт., для встановлення на пункті розподілу №1   згідно рішення ОМР №1466  від 11.12.2024 р. з метою гідравлічного регулювання тиску в системі теплопостачання.Надходження коштів  26.12.2024р. 3500000,00  
 
 
 
   Виконання  2025 рік
 
  Всього виділено коштів на поповнення статутного капіталу 8302511,69    
   
     
 
   На кінець року дебіторська заборгованість за товари , роботи, послуги становить  - 9446,3  тис.грн, яка зросла порівняно з минулим роком на 83,6 тис,грн, дебіторська заборгованість з бюджетом – 4547,6 тис.грн., інша поточна заборгованість – 15,4 тис.грн.. Підприємство визнає її, як поточною.
 
Кредиторська заборгованість - 7575,6  тис.грн.
Підприємство визнає її, як поточною.
 
 
Чисельність персоналу ( штатних, зовнішніх сумісників та працівників, які працювали за цивільно-правовими договорами) за 2024 рік  склала 102 особи.
 
 
Витрати на  оплату праці  за  2024  рік всіх працівників  склали  - 17321,1  тис.грн.
 
 
                    
                 
 
 
 
 
 
                      Структура  витрат на оплату праці працівників
 
Витрати на оплату праці Сума нарахувань ,тис.грн Питома вага  в загальному
%
Основна заробітна плата 11990 69,2
Додаткова заробітна плата
з неї:
4126,5 23,8
надбавки та доплати 2151,1  
премії та винагороди 1975,4  
Заохочувальні та компенсаційні виплати 390,7 2,3
Оплата відпусток 813,9 4,7
ФОП всього 17321,1 100%
 
 
Середньомісячна заробітна плата на одного працівника за 2024 рік складає – 14151,00 грн.
Заборгованість по заробітній платі та платежам до бюджету  відсутня.
 
 
 
 
 
   
Директор
КП ОМР «Обухівтеплотрансбуд»                             Микола КРАВЧЕНКО
                                                                                                 
Головний бухгалтер                                                     Оксана ПЕТРУНЕНКО