ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

Савенко Максим Миколайович

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

23.04.2025

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 22
Про внесення змін до Комплексної програми «Турбота» Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки на 2025 рік


ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
 КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
 
СІМДЕСЯТ П’ЯТА СЕСІЯ ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ
Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я
   квітня 2025 року                                                                           №      -75 -VІІІ
 
Про внесення змін до Комплексної програми
«Турбота» Обухівської міської територіальної
громади на 2021-2025 роки на 2025 рік
 
Розглянувши подання начальника управління соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради про внесення змін до комплексної програми «Турбота» Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки на 2025 рік, затвердженої рішенням Обухівської міської ради від 24.12.2020 року № 70-3-VIII, відповідно до пункту 22 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», та враховуючи рекомендації постійних комісій Обухівської міської ради Київської області з гуманітарних питань та з питань фінансів, бюджету, планування, соціально – економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва,
 
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИРІШИЛА:
 
  1. Внести зміни до комплексної програми «Турбота» Обухівської міської    територіальної громади на 2021-2025 роки на 2025 рік, затвердженої рішенням Обухівської міської ради від 24.12.2020 року № 70-3-VIII (зі змінами, далі-Програма), виклавши в новій редакції (додається):
    1. Розділ ІІІ «Фінансове забезпечення заходів Програми» Програми викласти у новій редакції (додається);
    2. Внести зміни до Порядку надання матеріальної допомоги громадянам, місце проживання яких зареєстровано на території Обухівської міської  територіальної громади  виклавши в новій редакції (додається);
    3. Додаток 2 до Програми «Кошторис витрат інших пільг для пільгових категорій населення Обухівської міської  територіальної громади  на 2025 рік» затвердити у новій редакції (додається).
 
  1. Фінансовому управлінню виконавчого комітету Обухівської міської ради передбачити кошти на виконання Програми у бюджеті Обухівської міської  територіальної громади  на 2025 рік.
 
  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Обухівської міської ради відповідно до розподілу обов’язків та постійні комісії з гуманітарних питань та з питань фінансів, бюджету, планування, соціально – економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва.
 
 
Секретар Обухівської міської ради                                      Лариса ІЛЬЄНКО
 
 
 
 
Вікторія Іщенко
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ПОГОДЖЕНО:
 
Заступник Обухівського                                                                    Максим САВЕНКО
міського голови з питань                                                                  «___»_______ 2025 року
діяльності виконавчих органів міської ради                             
 
Начальник фінансового управління                                                   Ніна МЕДВІДЧУК
виконавчого комітету Обухівської                                        «____»________ 2025 року
міської ради                                      
 
 
Начальник юридичного відділу                                                         Сергій ПІДЛІСНИЙ
виконавчого комітету                                                            «____»________ 2025року
Обухівської міської ради
Київської області                                                                      
 
Начальник управління соціального                                                     Вікторія ІЩЕНКО
захисту населення виконавчого комітету                           «_____»________ 2025року
Обухівської міської ради
 
 
Голова постійної комісії з гуманітарних                      Костянтин МАДЗЯНОВСЬКИЙ                           
питань                                                                                  «____» _________2025 року
 
 
 
Голова постійної комісії з питань фінансів,                                        Вікторія ІЩЕНКО
бюджету, планування, соціально-економічного                «___»___________2025 року                         
розвитку, інвестицій та міжнародного
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Затверджено:
рішення Обухівської міської ради
Київської області від 24.12.2020 № 70-3-VIІI
в редакції до рішення Обухівської міської ради Київської області
від   .04.2025 №      -75-VIII
 
 
 
 
 
ІІІ. Фінансове забезпечення заходів Програми
 
          Дана Програма фінансується за рахунок коштів бюджету Обухівської міської територіальної громади в межах асигнувань, передбачених на відповідний період, та на підставі рішень Виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області.
В ході реалізації Програми можливі зміни та доповнення до її змісту в залежності від рівня розвитку економіки територіальної громади, наповнення бюджету територіальної громади.
За підсумками року проект зазначеної Програми на наступний рік  пропонується на розгляд постійних комісій та сесій міської ради.
 
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми Етапи виконання програми (тис. грн.) Всього витрат на виконання програми
тис. грн
2021
рік
2022
рік
2023
рік
2024
рік
2025 рік
1 2 3 4 5 7 8
Бюджет міської територіальної громади 15 453, 7 27 341,0 25 863,4 83 096,1 58 269,5 210 023,7
* після прийняття бюджету на відповідний рік.
 
 
Секретар Обухівської міської ради                                        Лариса ІЛЬЄНКО
 
Начальник управління                                                            Вікторія ІЩЕНКО
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток 2
Затверджено:
рішення Обухівської міської ради
Київської області від 24.12.2020 № 70-3-VIІI
в редакції до рішення Обухівської міської ради Київської області
від    .04.2025 №     -75-VIII
 
КОШТОРИС
витрат інших пільг для пільгових категорій населення Обухівської міської  територіальної громади  на 2025 рік   
 

з/п
Назва Передбачено
на 2025 рік, грн
Зміни на 2025 рік,
грн
Враховуючи зміни на 2025 рік, грн
1. Пільгове перевезення пасажирів ТОВ «Обухівтранс» 640 000,00 +320 000,00 960 000,00
2. Інші пільги в т.ч.: 19 000,00   19 000,00
 
  • користування послугами зв’язку
9 000,00   9 000,00
 
  • проїзд 1 раз на рік ЧАЕС
10 000,00   10 000,00
3. Пільги з оплати житлово-комунальних послуг членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та Захисників чи Захисниць України, з числа учасників АТО/ООС/ бойових  дій в період військової агресії російської федерації проти України 1 500 000,00   1 500 000,00
  Всього 2 159 000,00 + 320 000,00 2 479 000,00
 
 
Секретар Обухівської міської ради                                        Лариса ІЛЬЄНКО
 
Начальник управління                                                            Вікторія ІЩЕНКО
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Затверджено:
рішення Обухівської міської ради
Київської області від 24.12.2020 № 70-3-VIІI
в редакції до рішення Обухівської міської ради Київської області
від    .04.2025 №       -75-VIII
 
 
ПОРЯДОК
надання матеріальної допомоги громадянам, місце проживання яких зареєстровано на території Обухівської міської територіальної громади
 
1. Загальні положення
 
1.1. Цей Порядок розроблено з метою забезпечення реалізації комплексної програми «Турбота» Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки (далі - Програма), якою встановлено додаткові, до встановлених законодавством, гарантії для фінансової та соціальної підтримки громадян, мешканців Обухівської міської територіальної громади, за рахунок коштів місцевого бюджету.
 
1.2 Порядок визначає умови та механізм надання одноразової грошової матеріальної допомоги (далі – матеріальна допомога) найбільш вразливим групам малозабезпечених верств населення, які зареєстровані на території Обухівської міської  територіальної громади (за винятком  військовослужбовців Збройних Сил України та інших військових формувань України (членів сім’ї) з числа внутрішньо переміщених осіб (згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309)  для отримання одноразової матеріальної допомоги згідно додатку 1 п.п. 2.1, військовослужбовців  Збройних Сил України та інших військових формувань України, що приймають безпосередню участь в бойових діях під час військової агресії російської федерації проти України, які зареєстровані або перебувають на обліку, як внутрішньо переміщені особи ( згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309) на території Обухівської міської територіальної громади або членам їх сім’ї для отримання одноразової матеріальної допомоги згідно додатку 1 п.п. 2.2, члену сім’ї ((першого ступеня споріднення),  який зареєстрований або перебуває на обліку, як внутрішньо переміщена особа (згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309) на території Обухівської міської територіальної громади) військовослужбовця зниклого безвісти або потрапившого в полон, який зареєстрований на території Обухівської міської територіальної громади або на тимчасово окупованих територіях України (згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309) для отримання одноразової матеріальної допомоги згідно додатку 1 п.п. 2.3, осіб які постраждали внаслідок військової агресії російської федерації проти України та на ліквідацію наслідків, заподіяних пожежею, стихійним лихом (за умови знаходження нерухомого майна на території Обухівської міської територіальної громади) згідно додатку 1 п. 8, членів сім'ї першого ступеня споріднення, а вразі відсутності – другого ступеня споріднення в зв’язку із загибеллю військовослужбовця для отримання допомоги згідно додатку 1 п.п. 1.4, пораненим військовослужбовцям (або членам їх сімей) з числа внутрішньо переміщених осіб (згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309) на лікування згідно додатку 1 п.п. 1.3, осіб Добровольчого формування № 1 Обухівської територіальної громади, які приймали активну участь у підготовці та виконанні завдань територіальної оборони в межах території Обухівської міської територіальної громади в період військової агресії російської федерації проти України, лише для отримання допомоги згідно додатку 1 п.п 2.4, дітям з інвалідністю для отримання матеріальної допомоги до Міжнародного дня осіб з інвалідністю згідно додатку 1 п. 12), які опинилися в скрутній життєвій ситуації, та інших категорій громадян.
 
1.3 У даному Порядку використовуються наступні основні поняття:
       - скрутна життєва ситуація – це сукупність обставин, що перешкоджають нормальній життєдіяльності громадян, які вони не можуть перебороти самостійно (пожежа та інше стихійне лихо, внаслідок якого завдано збитку житлу, майну потерпілого або його здоров'ю; тяжка протягом тривалого періоду хвороба, оперативне лікування, яке вимагає значних фінансових затрат або виїзду на лікування до іншої області (держави), придбання ліків; смерть одного з членів сім'ї);
     - малозабезпечена сім’я - сім’я, яка з поважних або незалежних від неї причин має середньомісячний сукупний дохід нижчий, ніж прожитковий мінімум для сім’ї;
    - середньомісячний сукупний дохід малозабезпеченої сім’ї - обчислений у середньому за місяць дохід усіх членів малозабезпеченої сім’ї, одержаний ними за один квартал, який передує місяцю, що є попереднім до місяця звернення за призначенням матеріальної допомоги.
 
1.4 Дія цього Порядку не поширюється на відносини, пов’язані з наданням громадянам пільг і соціальних допомог, установлених законодавством України.
 
1.5 Матеріальна допомога надається за умови настання непередбачених надзвичайних ситуацій:
- проведення медичних операцій; особам, які потребують довготривалого та дорого вартісного лікування;
- особам, які потерпіли від наслідків пожежі, стихійного лиха, військової агресії російської федерації проти України ;
- учасникам АТО/ООС;
- мобілізованим військовослужбовцям Збройних Сил України та інших військових формувань України, які зареєстровані або фактично проживають на території Обухівської міської територіальної громади призвані на військову службу відповідно до указів Президента України «Про загальну мобілізацію» № 65/2022, 69/2022 від 24.02.2022 та які проходять службу за контрактом або членам їх сім’ї;
- військовослужбовцям  Збройних Сил України та інших військових формувань України, що приймають безпосередню участь в бойових діях під час військової агресії російської федерації проти України, які зареєстровані або перебувають на обліку, як внутрішньо переміщені особи ( згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309) на території Обухівської міської територіальної громади або членам їх сім’ ї;
- члену сім’ї ((першого ступеня споріднення),  який зареєстрований або перебуває на обліку, як внутрішньо переміщена особа (згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309) на території Обухівської міської територіальної громади) військовослужбовця зниклого безвісти або потрапившого в полон, який зареєстрований на території Обухівської міської територіальної громади або на тимчасово окупованих територіях України (згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309);
- добровольцям Добровольчого формування № 1 Обухівської територіальної громади, які приймали активну участь у підготовці та виконанні завдань територіальної оборони в межах території Обухівської міської територіальної громади в період військової агресії російської федерації проти України (один раз на рік);
- на оздоровлення дружин (опікунів) з дітьми (до 18 років) загиблих ветеранів війни, Захисників чи Захисниць України, з числа учасників АТО/ООС/бойових дій в період військової агресії російської федерації проти України та Героя Небесної Сотні, які протягом року не оздоровлювалися за рахунок коштів бюджетів різних видів;
 - особам які опинились в інших особливих обставинах, якщо сім’я не може подолати складну життєву ситуацію без сторонньої допомоги, в разі смерті особи, яка не працювала та не була пенсіонером на момент смерті;
- особам з інвалідністю до Міжнародного дня осіб з інвалідністю (особи, які потребують забезпечення кріслом-колісним, діти з інвалідністю, особи з інвалідністю по зору I групи, особам, які перебувають на обліку у Територіальному центрі надання соціальних послуг Обухівської міської ради Київської області);
- особам, які перебувають на обліку в Територіальному центрі надання соціальних послуг Обухівської міської ради Київської області до Великодня.
1.6 До членів сім’ї заявника, згідно із ст. 3 Сімейного кодексу України, відносяться особи, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом, мають взаємні права та обов’язки.
 
1.7 Порядок розроблено відповідно до статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», підпункту «б» пункту 3 статті 91 Бюджетного кодексу України та Програми.
 
2. Порядок надання матеріальної допомоги
2.1. Матеріальна допомога надається відповідно до підпункту «б» пункту 3 ст. 91 Бюджетного кодексу України за рахунок коштів місцевого бюджету згідно з Програмою.
 
2.2 Розмір матеріальної допомоги визначається виходячи із ситуації, в якій перебуває сім’я, з урахуванням її матеріального стану, та зазначається в кошторисі про надання матеріальної допомоги на поточний бюджетний рік, що є додатком 1 до Програми.
 
2.3 Підставою для надання матеріальної допомоги є особиста заява громадянина, уповноваженої ним особи або заява від члена сім’ї, оформлена відповідно до Закону України «Про звернення громадян», яка подається до Виконавчого комітету Обухівської міської ради.
 
2.4. Матеріальна допомога надається за рішенням виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області та/або розпорядженням Обухівського міського голови, за рахунок коштів місцевого бюджету не частіше одного разу на рік (без врахування п.п. 1.2; 1.3;1.4; 1,5; 2;3; 4; 6; 7; 8; 9.2; 11; 12 додатку 1).
 
2.5 Для отримання матеріальної допомоги громадяни, перелік категорій яких зазначений у додатку 1 до цього Порядку, до заяви повинні надати наступні документи:
 
1.1.  Учасникам АТО/ООС:
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи (військовослужбовця та члена сім’ї (за потреби));
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- копію документу, що підтверджує статус особи, а саме посвідчення встановленого зразка;
- документ, що підтверджує безпосередню участь в АТО/ООС;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
1.2. Особам з інвалідністю, з числа учасників АТО/ООС/ бойових  дій в період військової агресії російської федерації проти України до Міжнародного дня осіб з інвалідністю (згідно списків).
1.3. Пораненим військовослужбовцям (або членам їх сімей) на лікування:
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи (військовослужбовця та члена сім’ї (за потреби));
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- виписний епікриз з медичної карти стаціонарного хворого за формою № 027/о про лікування поранення, інші документи про лікування поранення, дата яких не перевищує 12 місяців на момент звернення;
-документи, що підтверджують родинний зв’язок із пораненим військовослужбовцем;
- довідка внутрішньо переміщеної особи військовослужбовця/члена сім’ї;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
1.4. Членам сім'ї першого ступеня споріднення, а в разі відсутності - другого ступеня споріднення, в зв’язку із загибеллю військовослужбовця:
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- копія свідоцтва про смерть загиблого військовослужбовця;
- документи, що підтверджують родинний зв’язок із загиблим учасником бойових дій в період військової агресії російської федерації проти України;
-документ, що підтверджує фактичне проживання на території Обухівської міської територіальної громади заявника та загиблого військовослужбовця;
-сповіщення сім’ї про загибель військовослужбовця;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
1.5. На оздоровлення дружин (опікунів) з дітьми (до 18 років) загиблих ветеранів  війни, загиблих Захисників чи Захисниць України, з числа учасників АТО/ООС/бойових дій в період військової агресії російської федерації проти України та Героїв Небесної Сотні, які протягом року не оздоровлювалися за рахунок коштів бюджетів різних рівнів:
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- копію документу, що підтверджує статус особи, а саме посвідчення встановленого зразка;
-свідоцтво про народження дитини;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі;
-довідка про те, що не оздоровлювалася дитина за рахунок коштів з місцевого бюджету.
2. Мобілізованим військовослужбовцям ЗСУ та інших військових формувань України або членам їх сім’ї та військовослужбовцям Збройних Сил України та інших військових формувань України, що приймають безпосередню участь в бойових діях під час військової агресії російської федерації проти України:
2.1. Мобілізованим військовослужбовцям Збройних Сил України та інших військових формувань України, які зареєстровані або перебувають на обліку, як внутрішньо переміщені особи ( згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309) на території Обухівської міської територіальної громади призвані на військову службу відповідно до указів Президента України «Про загальну мобілізацію» № 65/2022, 69/2022 від 24.02.2022 та які проходять службу за контрактом або членам їх сім’ї (для тих хто не отримав у 2024 році):
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи (військовослужбовця та члена сім’ї (за потреби));
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
-документ, що підтверджує перебування особи на військовій службі;
-документи, що підтверджують родинний зв’язок із військовослужбовцем( якщо заявник член сім’ї);
-сповіщення про зниклого безвісти /витяг з ЄРДР станом на поточну дату ( за наявності);
- довідка про перебування в полоні;
- довідка внутрішньо переміщеної особи військовослужбовця/члена сім’ї;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
2.2.Військовослужбовцям Збройних Сил України та інших військових формувань України, що приймають безпосередню участь в бойових діях під час військової агресії російської федерації проти України, які зареєстровані або перебувають на обліку, як внутрішньо переміщені особи ( згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309) на території Обухівської міської територіальної громади або членам їх сім’ї:
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи (військовослужбовця та члена сім’ї (за потреби));
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
-документи, що підтверджують родинний зв’язок із військовослужбовцем( якщо заявник член сім’ї);
- довідка внутрішньо переміщеної особи військовослужбовця/члена сім’ї;
- довідка про безпосередню участь в бойових діях під час військової агресії російської федерації проти України;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
2.3. Члену сім’ї ((першого ступеня споріднення),  який зареєстрований або перебуває на обліку, як внутрішньо переміщена особа (згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309) на території Обухівської міської територіальної громади) військовослужбовця зниклого безвісти або потрапившого в полон, який зареєстрований на території Обухівської міської територіальної громади або на тимчасово окупованих територіях України (згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309):
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи (військовослужбовця та члена сім’ї (за потреби)); у разі відсутності паспорта військовослужбовця - інший документ, що підтверджує перебування військовослужбовця на окупованій території України (згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309)
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
-документи, що підтверджують родинний зв’язок із військовослужбовцем ( якщо заявник член сім’ї);
-сповіщення про зниклого безвісти /витяг з ЄРДР ( за наявності);
- довідка про перебування в полоні;
- довідка внутрішньо переміщеної особи військовослужбовця/члена сім’ї;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
2.4. Добровольцям  Добровольчого формування №1 Обухівської міської територіальної громади, які приймали активну участь у підготовці та виконанні завдань територіальної оборони в межах території Обухівської міської територіальної громади в період військової агресії російської федерації проти України:
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
3. УБД локальних війн, вдовам учасників бойових дій:
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- копію документу, що підтверджує статус особи, а саме посвідчення встановленого зразка;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
4. Ліквідаторам наслідків аварії на ЧАЕС 1 категорії, вдовам ліквідаторів:
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- копію документу, що підтверджує статус особи, а саме посвідчення ліквідатора ЧАЕС 1 категорії;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
5. Соціально-незахищеним верствам населення на лікування та скрутне матеріальне становище:
які опинилися у скрутному матеріальному становищі (особи з інвалідністю, пенсіонери, які отримують мінімальну пенсію):
- згоду на збір інформації про сім’ю, доходи, власність та майно, необхідну для отримання матеріальної допомоги, а також на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- акт обстеження матеріально побутових умов, складений депутатом Обухівської міської ради Київської області та завірений у встановленому законодавством порядку;
- витяг/довідка про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб;
-довідку з фактичного місця проживання (для осіб, які зареєстровані, але не проживають)
- копія свідоцтва про народження дитини (за потреби);
- довідку про доходи заявника та осіб, які постійно проживають разом з заявником та ведуть спільне господарство за попередні шість місяців (пенсія – довідка про розмір пенсії, заробітна плата – індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7, соціальні допомоги, тощо);
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
на лікування :
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- виписний епікриз з медичної карти стаціонарного хворого за формою № 027/о (крім денного стаціонару),довідка з медичного закладу, що підтверджує отримання системного гемодіалізу, довідка МСЕК та індивідуальна програма реабілітації для осіб з інвалідністю (з позначкою, що особа потребує крісло колісне) інші документи про лікування, дата яких не перевищує шести місяців на момент звернення;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
на операцію:
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- виписний епікриз з медичної карти стаціонарного хворого за формою № 027/о, інші документи про лікування, дата яких не перевищує шість місяців на момент звернення;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
онкохворим:
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
-копія свідоцтва про народження дитини (для отримання допомоги в разі захворювання дитини);
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- консультаційний висновок спеціаліста за формую № 028/о з медичного закладу та/або виписний епікриз з медичної карти стаціонарного хворого, дата яких не перевищує шість місяців на момент звернення;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
6. Багатодітним сім'ям до Дня матері:
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- копію документу, що підтверджує статус особи, а саме посвідчення багатодітної родини;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
7. На поховання працездатного населення, які працювали на момент смерті у розмірі мінімальної заробітної плати:
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- довідка для одержання допомоги на поховання встановленого зразка;
- копія свідоцтва про смерть;
- документи, що підтверджують родинний зв’язок із померлою особою;
- трудова книжка, яка містить відомості, що померлий/померла працездатного віку не працювали на момент смерті; акт депутата про те, що особа яка померла, не працювала (в разі відсутності трудової книжки);
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
8. На ліквідацію наслідків, заподіяних військовою агресією російської федерації проти України:
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
 На ліквідацію наслідків, заподіяних пожежею, стихійним лихом:
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- копії документів, що підтверджують наявність у заявника права власності на нерухоме майно (у разі коли  будинок не введено в експлуатацію - право власності на земельну ділянку), акт відповідних органів у разі пожежі, повені, стихійного лиха, інші документи, що підтверджують настання особливих життєвих обставин;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі;
-документ, що підтверджує фактичне проживання на території Обухівської міської територіальної громади.
9. Інша матеріальна допомога:
 
матеріальна допомога  (нецукровий  діабет, інші рідкісні захворювання, тощо:
 
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- консультаційний висновок спеціаліста за формою № 028/о з медичного закладу та/або виписний епікриз з медичної карти стаціонарного хворого за формою № 027/о, інші документи про лікування, дата яких не перевищує шести місяців на момент звернення та інше;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
-проходження парентерального  курсу хіміотерапії та променевої терапії для онкохворих (протягом поточного року):
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- консультаційний висновок спеціаліста за формою № 028/о з медичного закладу та/або виписний епікриз з медичної карти стаціонарного хворого за формою № 027/о, інші документи про лікування, дата яких не перевищує шести місяців на момент звернення та інше;
- фіскальні касові чеки медичного закладу, які підтверджують оплату вартості наданих послуг із проходження парентерального курсу хіміотерапії та променевої терапії для онкохворих;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
10. На придбання засобів гігієни (підгузки для дітей з інвалідністю):
- згоду на збір інформації на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- копію паспорта (сторінки 1,2, а також сторінка з відміткою місця реєстрації) або ID паспорт з безконтактним електронним носієм з довідкою про реєстрацією місця проживання особи;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або сторінку паспорта з відміткою про відмову від присвоєння ІПН;
- копія свідоцтва про народження дитини; - посвідчення встановленого зразка;
- медичний висновок лікувального закладу за формою № 80/о на дитину або індивідуальну програму реабілітації з відміткою про потребу у підгузках;
- реквізити про особистий рахунок заявника в банківській установі.
11. Особам, які перебувають на обліку в територіальному центрі до Великодня(згідно списків).
12.Особам з інвалідністю до Міжнародного дня осіб з інвалідністю   (згідно списків).
 
2.6 У разі, якщо надання матеріальної допомоги потребують неповнолітні діти, то заява подається їхніми законними представниками або опікуном.
2.7 Звернення громадян щодо надання матеріальної допомоги розглядаються протягом 30 календарних днів з дня надання повного пакету документів.
2.8 У разі смерті заявника матеріальна допомога не надається, призначена сума матеріальної допомоги членам сім’ї не виплачується та до складу спадщини не входить.
 
3. Порядок відмови у наданні матеріальної допомоги
 
3.1 Виконавчий комітет Обухівської міської ради може відмовити заявнику в наданні матеріальної допомоги у випадках:
     - відмови у наданні письмової згоди на збір інформації про сім’ю, доходи, власність та майно, необхідну для отримання матеріальної допомоги, а також на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
    - подання заявником у заяві недостовірної або неповної інформації, щодо себе або членів своєї сім’ї;
    -якщо заявник не зареєстрований на території Обухівської міської територіальної громади (за винятком  військовослужбовців Збройних Сил України та інших військових формувань України (членів сім’ї) з числа внутрішньо переміщених осіб (згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309)  для отримання одноразової матеріальної допомоги згідно додатку 1 п.п. 2.1, військовослужбовців  Збройних Сил України та інших військових формувань України, що приймають безпосередню участь в бойових діях під час військової агресії російської федерації проти України, які зареєстровані або перебувають на обліку, як внутрішньо переміщені особи ( згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309) на території Обухівської міської територіальної громади або членам їх сім’ї для отримання одноразової матеріальної допомоги згідно додатку 1 п.п. 2.2, члену сім’ї ((першого ступеня споріднення),  який зареєстрований або перебуває на обліку, як внутрішньо переміщена особа (згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309) на території Обухівської міської територіальної громади) військовослужбовця зниклого безвісти або потрапившого в полон, який зареєстрований на території Обухівської міської територіальної громади або на тимчасово окупованих територіях України (згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309)  для отримання одноразової матеріальної допомоги згідно додатку 1 п.п. 2.3, осіб які постраждали внаслідок військової агресії російської федерації проти України та на ліквідацію наслідків, заподіяних пожежею, стихійним лихом (за умови знаходження нерухомого майна на території Обухівської міської територіальної громади) згідно додатку 1 п. 8, членів сім'ї першого ступеня споріднення, а вразі відсутності – другого ступеня споріднення в зв’язку із загибеллю військовослужбовця для отримання одноразової допомоги згідно додатку 1 п.п. 1.4, пораненим військовослужбовцям (або членам їх сімей) з числа внутрішньо переміщених осіб (згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України № 309) на лікування згідно додатку 1 п.п. 1.3, осіб Добровольчого формування № 1 Обухівської територіальної громади, які приймали активну участь у підготовці та виконанні завдань територіальної оборони в межах території Обухівської міської територіальної громади в період військової агресії російської федерації проти України, лише для отримання допомоги згідно додатку 1 п.п 2.4, дітям з інвалідністю для отримання матеріальної допомоги до Міжнародного дня осіб з інвалідністю згідно додатку 1 п. 12 );
    - повторного звернення особи за матеріальною допомогою протягом відповідного бюджетного року (без врахування п. 1.2, 1.3; 1.4;1.5; 2; 3; 4; 6; 7; 8; 9.2; 11; 12 (додатку 1));
    - якщо заявник знаходиться на повному державному утриманні;
    - у разі відсутності у повному обсязі документів, зазначених в п. 2.5 цього Порядку;
    - звернення із заявою про відмову від матеріальної допомоги;
    - за результатами проведеного обстеження матеріально-побутових умов, зокрема, якщо буде з’ясовано, що сім’я має додаткові джерела для існування, які не були зазначені заявником;
   - якщо середньомісячний сукупний дохід на одного члена сім’ї  (родини) громадянина, який звернувся із особистою заявою  для надання матеріальної допомоги (особи з інвалідністю, пенсіонери, які отримують мінімальну пенсію), перевищує 2-х  кратний розмір прожиткового мінімуму на осіб, що втратили працездатність, встановленого на поточний бюджетний рік, в якому призначається матеріальна допомога.
3.2 Рішення про відмову у наданні матеріальної допомоги приймається на засіданні виконавчого комітету з обов’язковим повідомленням заявника під розписку або може бути надіслано поштою.
3.3 Фінансування видатків на надання матеріальної допомоги здійснюється в межах асигнувань, передбачених Обухівською міською комплексною програмою «Турбота» на 2021-2025 роки на поточний бюджетний рік.
 
4. Заключні положення
4.1 Підставою для виплати матеріальної допомоги є рішення виконавчого комітету Обухівської міської ради та/або розпорядженням Обухівського міського голови.
4.2 Фінансування видатків на надання матеріальної допомоги здійснюється в межах асигнувань, передбачених Обухівською міською комплексною програмою «Турбота» на 2021-2025 роки на поточний бюджетний рік.
4.3. Виплата наданої громадянину матеріальної допомоги здійснюється Управлінням соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської Київської області ради через уповноважені банки за реквізитами, зазначеними заявником.
4.4 Оплата поштових послуг здійснюється за рахунок коштів, передбачених в кошторисі про надання матеріальної допомоги на поточний бюджетний рік, що є додатком 1 до Програми.
 
Секретар Обухівської міської ради                                        Лариса ІЛЬЄНКО
Начальник управління                                                            Вікторія ІЩЕНКО