ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

Пушенко Наталія Володимирівна - начальник юридичного відділу виконавчого комітету Обухівської міської ради

Дата:

00.00.0000

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ
Про затвердження   міської цільової  програми  «Безпечне місто Обухів» на  2017- 2020 роки

                                            ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА                       
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Двадцять восьма   сесія сьомого скликання
Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я
 

Про затвердження   міської цільової  програми  «Безпечне місто Обухів» на  2017- 2020 роки

 
Розглянувши подання начальника відділу оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами виконавчого комітету Обухівської міської ради від 03.11.2017 року, статті 9, 43 Закону України «Про дорожній рух», частини другої статті 85 та статті 91 Бюджетного кодексу України,  з метою здійснення заходів, спрямованих на посилення безпеки громадян та захисту важливих об’єктів міста, керуючись статтею 38, пунктом 22 частини першої статті 26,  Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", враховуючи рекомендації постійних комісій: з питань планування, бюджету та фінансів; з питань соціально – економічного розвитку, благоустрою, комунального господарства та управління комунальною власністю громади,  з питань регламенту, депутатської діяльності, етики,  законності та правопорядку,  
  ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИРІШИЛА:
1.Затвердити міську цільову програму «Безпечне місто Обухів» на 2017-2020 роки            ( надалі-Програма), згідно додатком.
            2.Фінансовому управлінню виконавчого комітету Обухівської міської ради передбачити кошти на реалізацію заходів програми в межах бюджетних призначень.
3.Відділу житлово-комунального господарства та транспорту,  відділу оборонної  роботи та взаємодії з правоохоронними органами  виконавчого комітету Обухівської міської ради, Комунальному підприємству Обухівської міської ради «Обухівська міська варта»  забезпечити виконання заходів Програми та її реалізацію . 
4.Координацію роботи з виконання Програми покласти на відділ оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами виконавчого комітету Обухівської міської ради. 
5.Контроль за виконанням цього рішення покладається на міського голову та постійну комісію з питань регламенту, депутатської діяльності, етики, законності та правопорядку та
             
Міський голова                                                                                                           О.М.Левченко
 
 
м. Обухів № _______- 28-VІІ
від 30.11. 2017 року 
вик. Л.Тупікова
 
 
  
 
Затверджено рішенням
 Обухівської міської ради
№ _____ -28-УП
від 30.11.2017 року
 
міська цільова програма
«Безпечне місто Обухів» на 2017-2020 роки
 
1. Паспорт Програми
 
1.1. Ініціатор розроблення Програми:         Виконавчий комітет Обухівської міської ради
1.2.Розробник Програми:                             юридичний відділ виконавчого комітету 
                                                                         Обухівської міської ради
 
1.3. Відповідальний виконавець                відділи , управління виконавчого комітету  ,
       Програми:                                        КПОМР»Обухівська міська варта»            
 
1.4. Учасники Програми:                         Відділ оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами виконавчого комітету Обухівської міської ради; Відділ житлово-комунального господарства та транспорту виконавчого комітету Обухівської міської ради; відділ інформаційно – аналітичного забезпечення та комунікації з громадськістю виконавчого комітету Обухівської міської ради;   Фінансове управління виконавчого комітету Обухівської міської ради; Комунальне підприємство «Обухівська міська варта», Обухівський відділ Національної Поліції ГУ НП у Київській області;
1.5. Термін реалізації Програми                           2017 – 2020 роки
1.6. Перелік місцевих бюджетів,                           міський бюджет Обухівської міської ради,
       які беруть участь у виконанні                 кошти з інших джерел, що
       Програми                                                   не заборонені законодавством України
 
1.7. Обсяг фінансових ресурсів,
       необхідних для реалізації Програми          1 047 501,35 гривень
             
                                                    2. Аналіз поточної ситуації, опис системи
 На фоні зростання соціально – політичної напруги в нашій країні як ніколи гостро постає питання посилення безпеки громадян, забезпечення нормальної життєдіяльності міста та захисту міського майна.
 .Виникає нагальна потреба у скоординованій, злагодженій роботі влади та правоохоронних органів, підвищенні оперативності реагування на надзвичайні та небезпечні ситуації. При цьому нові засоби та методи гарантування безпеки міста мають обов’язково відповідати основним вимогам сьогодення - забезпеченню надійності, стійкості та безперебійності роботи в цілодобовому режимі.
 Місто Обухів має розвинену інфраструктуру. Життєдіяльність міста забезпечується великою кількістю стратегічно важливих об’єктів. У місті проводяться численні масові заходи. Також актуальним є питання посилення безпеки дорожнього руху. Це вимагає як створення системи відеоспостереження міста, так і встановлення сучасних систем, здатних реагувати на тривожні події, здійснювати інтелектуальну обробку зображення, моніторинг середовища, забезпечувати контроль ситуації та нормальної роботи систем та обладнання.
 Розроблення міської цільової Програми «Безпечне місто Обухів» 2017 – 2020 роки (далі - Програма) обумовлено потребою впровадження комплексу програмно-апаратних та організаційних заходів для посилення безпеки населення, захисту стратегічних об’єктів та об'єктів забезпечення життєдіяльності міста, безпеки дорожнього руху.
 Сьогодні в Україні склалась дуже напружена ситуація в зв'язку з погіршенням криміногенного стану. Саме тому існує нагальна потреба у посиленні заходів безпеки нашого міста.
 Влада та правоохоронні органи міста працюють над попередженням та протидією можливим загрозам інтересам держави, життю та здоров’ю громадян, намагаються забезпечити оперативне реагування на надзвичайні ситуації.
На сьогоднішній день у місті Обухів існує багато місць та об’єктів, які потребують посиленого захисту та контролю над ситуацією. До них відносяться:
- в’їзди в місто;
- центральна частина міста;
- торгові та розважальні центри, парки, площі, сквери, паркінги тощо;
- місця масового перебування людей, автостанція, ринки, інші місця підвищеної небезпеки для громадян;
- стратегічні та важливі для життєдіяльності міста об’єкти;
- адміністративні будівлі, навчальні та медичні заклади, об’єкти житлово-комунального господарства, інші громадські будівлі тощо;
- об’єкти підвищеної небезпеки для жителів міста;
- автодорожні шляхи.
Особливої уваги потребує забезпечення належного контролю проведення у місті масових заходів.
Впровадження єдиної локальної міської мережі як складової системи відеоспостереження міста зможе покращити криміногенну ситуацію міста.
Можливість фіксації та збору доказів з місць скоєння правопорушень сприятиме як розкриттю кримінальних злочинів, так і їх профілактиці та попередженню.
Наразі, надзвичайно актуальною є потреба моніторингу ситуації на дорогах міста для забезпечення оперативного реагування на аварії та ситуації, які можуть зашкодити життю та здоров’ю громадян, розкриття злочинів, пов’язаних із використанням автотранспорту, та отримання реальної інформації про дорожньо-транспортні події. За потребою, оперативного відстеження маршруту руху транспортного засобу здійснюватиметься контроль роботи компонентів міської інфраструктури.
Найкращим рішенням зазначених потреб стане створення єдиної локальної міської мережі системи «Безпечне місто Обухів», в яку будуть об’єднані всі міські камери зовнішнього відеонагляду та інші елементи (пристрої, датчики тощо) системи безпеки, а також єдиного диспетчерського центру для комплексного моніторингу подій міста та прийняття управлінських рішень на основі отриманої інформації.
Основні складові системи «Безпечне місто Обухів»:
1) Відеоспостереження за громадськими місцями та стратегічними об’єктами міста - забезпечує безпеку громадян, сприяє попередженню порушення громадського порядку, в тому числі, в місцях масового перебування людей, забезпечує захист важливих для життєдіяльності, стратегічних, а також небезпечних об’єктів міста, забезпечує створення доказової бази у випадку здійснення правопорушень;
2) Встановлення пристроїв з додатковими функціональними можливостями, які сприяють забезпеченню безпеки - датчики сповіщення, системи розпізнавання облич та номерних знаків автотранспорту, кнопки виклику міліції тощо;
3) Відеоспостереження для забезпечення контролю за безпекою дорожнього руху - моніторинг ситуації на автошляхах міста, фіксація номерних знаків автомобілів порушників та викрадених автомобілів;
4) Єдина локальна міська мережа системи «Безпечне місто Обухів», яка забезпечує зв’язок та отримання інформації від усіх елементів системи із наданням доступу правоохоронним органам до зазначеної системи;
5) Диспетчерський центр з відповідним обладнанням та програмним забезпеченням, призначений для оперативного прийняття управлінських рішень, контролю, моніторингу, обробки, аналізу небезпечних та надзвичайних ситуацій та інших функцій;
6) Система оповіщення – для інформування жителів міста про загрозу виникнення надзвичайних ситуацій.
3. Мета та завдання Програми
3.1.Програма розроблена з метою підвищення рівня громадської безпеки та громадського порядку, забезпечення належного моніторингу ситуації на важливих об’єктах міста, об’єктах благоустрою та комунальної сфери, посилення безпеки громадян, захисту важливих об’єктів міста та комунального майна, підтримка нормальної життєдіяльності міста,посилення безпеки дорожнього руху, запобігання злочинності, підвищення рівня розкриття правопорушень, підвищення оперативності, якості та достовірності інформації, отриманої службами, які забезпечують безпеку міста, для відповідного швидкого реагування.
3.2.Головне завдання Програми - впровадження комплексної системи безпеки  міста Обухова «Безпечне місто Обухів» на основі сучасних засобів відеоспостереження, безпеки, моніторингу, контролю, зв'язку, керування та оперативного реагування.
Основними завданнями Програми є:
1) Посилення заходів безпеки та захисту життя і здоров’я громадян міста;
2) Забезпечення стабільного функціонування важливих для нормальної життєдіяльності об’єктів міста шляхом впровадження додаткових заходів захисту, нагляду та контролю ситуацій;
3) Забезпечення комплексної взаємодії, координації спільних дій та зусиль влади, правоохоронних органів і громадських формувань, спрямованих на забезпечення оперативного, ефективного, злагодженого реагування на надзвичайні події та загрози інтересам країни, запобігання та подолання небезпечних ситуацій, збереження спокою та нормальної життєдіяльності міста;
4) Створення єдиної локальної міської мережі системи «Безпечне місто Обухів», в яку будуть об’єднані всі міські камери зовнішнього відеонагляду та інші елементи системи безпеки об’єктів усіх форм власності;
5) Забезпечення доступу міської влади та правоохоронних органів до інформації з усіх камер відеонагляду системи «Безпечне місто Обухів»;
6) Створення диспетчерського центру міста Обухова для постійного контролю подій, що відбуваються у місті, моніторингу показників датчиків, систем сповіщень, інших пристроїв, функціонування яких сприяє підтримці безпеки міста на належному рівні, та відповідного прийняття оперативних та стратегічних управлінських рішень;
7) Підвищення безпеки дорожнього руху, посилення рівня дисципліни учасників дорожнього руху, оперативне реагування на дорожньо- транспортні події та небезпечні ситуації;
8) Профілактика і попередження злочинності, здійснення фіксації та збору доказової бази при скоєнні правопорушень;
9) Здійснення моніторингу стану об’єктів благоустрою (прибирання, дотримання правил благоустрою тощо).
4. Заходи та етапи виконання Програми
 
4.1. Визначення черговості впровадження системи відеонагляду міста та встановлення відеокамер (перша черга - вїзд/виїзд в місто Обухів, стратегічні об’єкти міста та місця, де згідно із статистичними даними найгірша криміногенна ситуація) 
                                                                           Відділ оборонної роботи та взаємодії з
                                                                           правоохоронними органами виконавчого комітету Обухівської міської ради; Відділ житлово-комунального господарства та транспорту виконавчого комітету Обухівської міської ради; Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради;   Комунальне підприємство «Обухівська міська варта», Обухівський відділ Національної Поліції ГУ НП У Київській області;
  2017  р.         
4.2. Визначення приміщення для встановлення серверної частини системи та приміщення для встановлення (відео-стіни) системи відеоспостереження 
                                                                           Відділ оборонної роботи та взаємодії з
                                                                           правоохоронними органами виконавчого комітету Обухівської міської ради; Відділ житлово-комунального господарства та транспорту виконавчого комітету Обухівської міської ради; Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради;   Комунальне підприємство «Обухівська міська варта», Обухівський відділ Національної Поліції ГУ НП У Київській області;
  2017  р.    
4.3. Розробка технічних умов на встановлення системи відеоспостереження міста
                                                                           Відділ оборонної роботи та взаємодії з
                                                                           правоохоронними органами виконавчого комітету Обухівської міської ради; Відділ житлово-комунального господарства та транспорту виконавчого комітету Обухівської міської ради; Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради;  Фінансове управління виконавчого комітету Обухівської міської ради; Комунальне підприємство «Обухівська міська варта»  
 
  2017 р.    
4.4. Визначення місць та об’єктів, що потребують посиленого захисту та контролю над ситуацією, їх пріоритетність, черговість встановлення камер  відеоспостереження та інших елементів системи «Безпечне місто Обухів» (датчиків, кнопок виклику міліції, пристроїв для розпізнавання номерних знаків автомобільного транспорту, облич громадян тощо) ситуацій, цивільного захисту населення, мобілізаційної, оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами.
                                                                           Відділ оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами виконавчого комітету Обухівської міської ради;
                                                                           Відділ житлово-комунального господарства та транспорту виконавчого комітету Обухівської міської ради; Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради; Комунальне підприємство «Обухівська міська варта», Обухівський відділ Національної Поліції ГУ НП у Київській області;
 
  2017  р.         
         
4.5. Розробка технічного завдання на проектування системи відеоспостереження 
                                                                           Відділ оборонної роботи та взаємодії з
                                                                           правоохоронними органами виконавчого комітету Обухівської міської ради; Відділ житлово-комунального господарства та транспорту виконавчого комітету Обухівської міської ради; Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради;   Комунальне підприємство «Обухівська міська варта», Обухівський відділ Національної Поліції ГУ НП У Київській області; Відділ інформаційно – аналітичного забезпечення та комунікації з громадськістю виконавчого комітету Обухівської міської ради;
  2017  р.         
4.6. Розробка проекту системи відеоспостереження  
Спеціалізована організація за договором
2017  -2018  р.       
4.7. Реалізація ( встановлення та монтаж  обладнання і  камер)   системи відеоспостереження 2017 р – 2020 р.
                                                                          
                                                                           Спеціалізована організація за договором;
                                                                           Відділ інформаційно – аналітичного забезпечення та комунікації з громадськістю виконавчого комітету Обухівської міської ради; Відділ оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами виконавчого комітету Обухівської міської ради;  
Комунальне підприємство «Обухівська міська  варта», Обухівський відділ Національної Поліції ГУ НП У Київській області;
  2018  р.
        
4.8. Після впровадження системи відеоспостереження забезпечення зберігання архівів відеозаписів (згідно технічних умов) та передбачення фінансування на утримання та технічне обслуговування.
Спеціалізована організація за договором;
                                                            Відділ інформаційно – аналітичного забезпечення та комунікації з громадськістю виконавчого комітету Обухівської міської ради; Відділ оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами виконавчого комітету Обухівської міської ради;  
Комунальне підприємство «Обухівська міська  варта», Обухівський відділ Національної Поліції ГУ НП у Київській області;
 
4.9. Визначення виконавця послуг з подальшим укладенням договору про  супровід Автоматизованої Інформаційної Системи «Безпечне місто Обухів»
Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області;
Відділ житлово-комунального господарства
та транспорту виконавчого комітету
Обухівської міської ради; Відділ фінансово – господарського забезпечення виконавчого комітету Обухівської міської ради;
Юридичний відділ виконавчого комітету  Обухівської міської ради
4.10. Створення островків безпеки та системи екстреного відео та аудіо зв’язку з поліцією для жителів та гостей міста Обухів.
 
                                                                       Благодійний  фонд "Розвиток Безпечного Життя"
Комунальне підприємство «Обухівська міська  варта», Обухівський відділ Національної Поліції ГУ НП у Київській області;
                                                                           2017- 2018 роки
 
5. Фінансове забезпечення Програми
5.1.Фінансування заходів Програми передбачається здійснювати відповідно до законодавства України за рахунок коштів міського бюджету та інших джерел фінансування, не заборонених чинним законодавством.
5.2.Обсяг фінансування заходів Програми за рахунок коштів міського бюджету  та коштів Благодійного фонду «Розвиток безпечного життя» у рамках грантової програми і проекту «Підтримка реформи поліції в Україні»( фінансується ЄС і впроваджується ЮНОНС у партнерстві з Поліцією Швеції, Національною поліцією України та місією Євпропейського союзу з реформування сектору цивільної безпеки України), затверджується міською радою в складі видатків міського бюджету на 2017рік. Потреба у фінансуванні,  згідно з додатком.
5.3. Щорічно Комунальне підприємство «Обухівська міська  варта»   для виконання програми розробляє заходи з відповідними розрахунками видатків на кожний захід, та подає їх на розгляд Обухівській міській раді.
5.4.. Головний розпорядник коштів по виконанню програми визначається при затвердженні   бюджету на відповідний рік.
5.5.Ресурсне забезпечення Програми та обсяг коштів, які пропонуються залучити на виконання Програми визначено у кошторисі, який додається до Програми.
5.6.Обсяги фінансування на здійснення заходів Програми передбачені з урахуванням вимог  Бюджетного кодексу України.
6. Очікувані результати виконання Програми
6.1.Виконання програми дасть змогу поліпшити стан криміногенної ситуації, посилити основні напрямки боротьби зі злочинністю, забезпечити належний правопорядок та контрольованість криміногенних процесів, забезпечити на високому рівні громадський порядок та безпеку, підвищити ефективність та оперативність роботи  правоохоронних органів з реагування на заяви і повідомлення громадян про злочини, розшуку і затримання злочинців у найкоротший термін;
- впровадження систем безпеки;
- ведення спостереження за всіма подіями, що відбуваються в місті;
- запобігання надзвичайних ситуацій, а в разі їх виникнення негайне інформування відповідних служб для оперативного їх усунення;
- скоординована робота місцевої влади та правоохоронних органів міста у напрямку посилення безпеки громадян та захисту міста;
- підтримка громадського порядку у місті;
- посилення безпеки громадян, гарантування забезпечення їх захисту з боку влади та правоохоронних органів міста;
- успішна протидія можливим загрозам інтересам держави, провокаціям, проявам тероризму;
- зниження криміногенного стану у місті;
- підтримка нормальної життєдіяльності міста, стабільної роботи його важливих об’єктів;
- попередження та успішне подолання небезпечних та надзвичайних ситуацій, мінімізація їх наслідків;
- підвищення рівня дисципліни учасників дорожнього руху, зменшення дорожньо-транспортних пригод, кількості злочинів, пов'язаних з використанням автотранспорту, підвищення безпеки дорожнього руху;
- зростання ефективності прийняття оперативних та стратегічних управлінських рішень щодо забезпечення безпеки у місті Обухів.
- створення єдиної локальної мережі системи «Безпечне місто»;
- створення диспетчерського центру комплексного моніторингу подій міста.
7. Координація та контроль за ходом виконання Програми
7.1.Координацію дій між виконавцями Програми здійснює відділ оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами виконавчого комітету Обухівської міської ради;
7.2.Висвітлення основних результатів реалізації Програми у засобах масової інформації (на офіційному веб-порталі Обухівської міської ради).
7.3.Виконавці заходів Програми несуть персональну відповідальність за якісне та своєчасне виконання заходів Програми, раціональне використання фінансових коштів і ресурсів, що виділяються на їх реалізацію, своєчасну і якісну звітність.
7.4. З урахуванням реалізації заходів Програми та виділених в кожному поточному році фінансових ресурсів,  виконавці Програми надають свої пропозиції на наступний рік щодо обсягів фінансування з обґрунтуванням фінансового управління виконавчого комітету Обухівської міської ради та до постійної комісії Обухівської міської ради з питань  регламенту, депутатської діяльності, етики, законності та правопорядку.
7.5.За недостатності фінансування заходів Програми виконавці за погодженням із замовником вносять до Обухівської міської ради пропозиції про зміну термінів їх виконання або зняття з контролю.
7.6. За ініціативою Обухівської міської ради, виконавчого комітету Обухівської міської ради  про хід виконання Програми, ефективність реалізації її завдань і заходів, досягнення проміжних цілей та ефективність використання коштів розглядається на сесіях Обухівської міської ради та на засіданнях  постійних комісій Обухівської  міської ради протягом року.
7.7.По завершенню Програми подається звіт про її виконання на сесію Обухівської міської ради.
7.8.Контроль за реалізацією заходів, передбачених Програмою, покладається на  виконавчий комітет Обухівської міської ради та постійну комісію Обухівської міської ради з питань  регламенту, депутатської діяльності, етики, законності та правопорядку.
 .
8. Внесення змін до Програми
8.1.Зміни до Програми вносяться у разі потреби та можуть передбачати:
- включення до затвердженої Програми додаткових заходів і завдань;
- уточнення показників, обсягів та джерел фінансування, переліку виконавців, строків виконання Програми та окремих заходів і завдань;
- виключення із затвердженої Програми окремих заходів і завдань, щодо яких визнано недоцільним подальше продовження робіт.
Рішення про внесення змін до Програми приймається міською радою. Порядок внесення змін до Програми аналогично порядку розроблення Програми.
9. Припинення виконання  Програми.
9.1.Виконання Програми припиняється після закінчення встановленого строку її реалізації. Відповідальний виконавець складає звіт про результати виконання Програми та подає його на розгляд міській раді. 
9.2.Виконання  Програми припиняється достроково в разі: 
- оголошення надзвичайної ситуації регіонального масштабу, що унеможливлює виконання  Програми;
- припинення фінансування заходів і завдань Програми - за спільним поданням відповідального виконавця Програми; 
 9.3.Рішення про дострокове припинення виконання Програми приймається міською радою.
 
Секретар ради                                                                                                                  С.М. Клочко