ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

Шевченко Людмила Миколаївна

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

29.07.2025

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 25
Про внесення змін до Програми співфінансування робіт з реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення  багатоквартирних житлових будинків Обухівської міської територіальної   громади на 2021 –2025 роки та внесення змін до кошторису на 2025 рік

TSIGN
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
 КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
 
ВІСІМДЕСЯТА СЕСІЯ ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ
Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я
        липня 2025 року                                                                         - 80VІІІ
 
Про внесення змін до Програми співфінансування робіт з реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення  багатоквартирних житлових будинків Обухівської міської територіальної   громади на 2021 –2025 роки та внесення змін до кошторису на 2025 рік.
 
Розглянувши пропозицію начальника управління капітального будівництва та експлуатаційних послуг виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області щодо внесення змін до Програми співфінансування робіт з реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення  багатоквартирних житлових будинків Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки, затвердженої рішенням Обухівської міської ради Київської області від 24.12.2020 № 57-3-VІІІ, з метою забезпечення співфінансування проведення робіт з реконструкції, капітальних ремонтів, технічного переоснащення спільного майна у багатоквартирних будинках Обухівської міської територіальної громади за рахунок коштів бюджету Обухівської міської територіальної громади та коштів співвласників багатоквартирних будинків,  керуючись Законом України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку»,  «Про житлово-комунальні послуги», статтею 10 Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду»,  пунктом 22 частини 1 статті 26, статтею 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійних комісій Обухівської міської ради Київської області: з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження, транспорту, благоустрою, будівництва та архітектури; з питань фінансів, бюджету планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва,
 
ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИРІШИЛА:
 
1. Внести зміни до Програми співфінансування робіт з реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення  багатоквартирних житлових будинків Обухівської міської територіальної громади на 2021 –2025 роки (далі - Програма), а саме:
1.1. У абзаці другому пункту 9.7.Програми цифри «75» замінити на «50» та викласти пункт в новій редакції «9.7. Рішення про проведення робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку на умовах співфінансування вважається прийнятим зборами Співвласників, якщо за нього проголосували власники квартир та нежитлових приміщень, площа яких разом перевищує 50 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку або окремого підїзду чи підїздів житлового будинку, які виявили бажання прийняти участь у Програмі  для виконання капітального ремонту (реконструкції) спільного майна багатоквартирного житлового будинку на умовах дольової участі.
Якщо одна особа є власником квартир (квартири) та/або нежитлових приміщень, загальна площа яких становить 50 відсотків або більше від загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку, рішення вважається прийнятим зборами Співвласників, якщо за нього проголосувало більш як 50 відсотків загальної кількості Співвласників.»
1.2. У пункті 9.9. Програми слова та цифри «15» замінити на «45» та викласти пункт в новій редакції «9.9. Якщо під час проведення зборів співвласників для прийняття рішення не набрано встановленої пунктом 9.7. Програми кількості голосів «за» або «проти», проводиться письмове опитування співвласників, які не голосували на зборах. Письмове опитування співвласників проводиться протягом не більше 45 календарних днів з дати проведення зборів співвласників. Якщо протягом цього строку необхідної кількості голосів "за" не набрано, рішення вважаються неприйнятими.
Письмове опитування співвласників проводиться ініціативною групою та іншими співвласниками за бажанням.
Письмове опитування може проводитися щодо одного або декількох питань одночасно. Питання - це текст, у якому викладається пропозиція у вигляді резолюції, щодо якої учаснику опитування пропонується відповісти «за», «проти» або «утримався». Питання повинно мати чітке і зрозуміле формулювання, що не допускає різних тлумачень.
Письмове опитування співвласників проводиться шляхом власноручного заповнення ними листків опитування, в яких зазначаються день опитування, прізвище, ім’я, по батькові співвласника, документ, що підтверджує право власності на квартиру або нежитлове приміщення, номер квартири або нежитлового приміщення, загальна площа квартири або нежитлового приміщення, документ, що надає повноваження на голосування від імені співвласника (для представників), відповідь співвласника на питання «так», «ні» або «утримався», особистий підпис співвласника та особи, яка проводила опитування.
Голосування від імені співвласника представником здійснюється в порядку представництва згідно з вимогами цивільного законодавства. Кожен співвласник, який має право голосу, може реалізувати це право під час проведення такого опитування лише один раз з одного питання.
Забороняється в процесі проведення письмового опитування співвласників примушувати їх до голосування «за» або «проти» прийняття відповідного рішення чи винагороджувати їх за це в будь-якій формі.
За результатами підрахунку результатів письмового опитування співвласників особи, які проводили письмове опитування, вносять його результати до протоколу зборів та підводять загальні підсумки голосування щодо всіх питань. Під час підрахунку голосів враховуються і голоси, подані на зборах співвласників, і голоси співвласників, отримані під час проведення письмового опитування.
Листки письмового опитування співвласників пронумеровуються, прошнуровуються та додаються до відповідного протоколу зборів.»
1.3. Розділ 9 доповнити пунктом 9.15 «9.15. За технічної можливості може бути організовано участь у зборах співвласників окремих співвласників (їх) представників (за бажанням) дистанційно з використанням технічних засобів електронних комунікацій у режимі відеоконференція та право співвласників на голосування в електронній формі шляхом накладення електронного підпису в листках опитування при проведенні письмового опитування.».
1.4. У пункті 8.6. слова «або експертної оцінки ( у разі кошторисної  вартості, що не перевищує 300,0 тис.грн)» та слова «експертної оцінки» видалити.
1.5. У пункті 10.1 слова «або експертну оцінку (у разі  вартості, що не перевищує 300,0 тис.грн)» видалити.
2. Програму викласти в новій редакції (додається).
3. Внести зміни до  кошторису Програми співфінансування робіт з реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення  багатоквартирних житлових будинків Обухівської міської територіальної  громади на 2021 – 2025 роки на 2025 рік (додається).
          4. Фінансовому управлінню виконавчого комітету Обухівської міської ради при внесені змін до рішення сесії «Про бюджет Обухівської міської територіальної громади на 2025 рік» врахувати внесені зміни до додатку 10 до Програми співфінансування робіт з реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення багатоквартирних житлових будинків Обухівської міської територіальної громади на 2021 – 2025 роки.
5.Управлінню капітального будівництва та експлуатаційних послуг виконавчому комітету Обухівської міської ради Київської області – головному розпоряднику коштів Обухівської міської територіальної громади здійснювати фінансування заходів згідно з додатком 10 до Програми співфінансування робіт з реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення багатоквартирних житлових будинків Обухівської міської територіальної громади на 2021 – 2025 роки, в межах затверджених бюджетних призначень.
6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Обухівської міської ради Володимира ЦЕЛЬОРУ та постійну комісію Обухівської міської ради Київської області з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження, транспорту, благоустрою, будівництва та архітектури.
 
 
Секретар Обухівської міської ради                                               Лариса ІЛЬЄНКО
 
 
 
 
 
 
Людмила ШЕВЧЕНКО
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
 рішенням Обухівської міської ради
від 24.12.2020  №57-3-VIIІ
у редакції рішення Обухівської міської ради Київської області
від   .07.2025 №      -80-VIII
 
ПРОГРАМА
співфінансування робіт з реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення  багатоквартирних житлових будинків Обухівської міської територіальної громади на 2021 –2025 роки
 
1.Загальні положення
 
1.1. Програма співфінансування робіт з реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення багатоквартирних житлових будинків Обухівської міської територіальної  громади на 2021 –2025 роки  (далі – Програма) визначає особливості проведення робіт  з реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення  багатоквартирних житлових будинків на умовах співфінансування, регулює правові, організаційні та економічні відносини, пов’язані з реалізацією прав та виконанням обов’язків співвласників багатоквартирного будинку щодо його належного утримання, шляхом внесення дольової участі в капітальні ремонти житлових будинків.
Дія Програми поширюється на співвласників багатоквартирних будинків (власників житлових та нежитлових приміщень у житловому будинку, та наймачів об’єктів житлового фонду (квартир, кімнат в гуртожитку та нежитлових приміщень), що мають термін експлуатації більше 10 років та  перебувають (перебували) на балансі виконавчого комітету Обухівської міської ради в управлінні  управляючих компаній (житлово-експлуатаційних організацій) всіх форм власності окрім ОСББ, ЖБК, ОК, ЖК.
1.2. Терміни, які застосовуються у Програмі мають наступні значення:
- реконструкція  — проведення будівельних робіт в цілях зміни існуючих техніко-економічних показників об'єкту і підвищення ефективності його використання, що передбачають: реорганізацію об'єкта, зміну геометричних розмірів і технічних показників,  посилення тримальних конструкцій,  будівництво та реконструкцію інженерних систем і комунікацій тощо;
- капітальний ремонт - комплекс ремонтно-будівельних робіт, пов'язаних з відновленням або поліпшенням експлуатаційних показників будинку, із заміною або відновленням несучих або огороджувальних конструкцій, інженерного обладнання та обладнання протипожежного захисту без зміни будівельних габаритів об'єкта та його техніко-економічних показників;
- технічне переоснащення - комплекс заходів щодо підвищення експлуатаційних властивостей об'єктів виробничого та невиробничого призначення, введених в експлуатацію в установленому порядку, що реалізується шляхом впровадження передової техніки та технології, механізації і автоматизації виробництва, оновлення та заміни застарілого і фізично зношеного устаткування новим, більш ефективним;
- співвласник багатоквартирного житлового будинку (далі - Співвласник) - власник (наймач) квартири, кімнати в гуртожитку, або нежитлового приміщення у багатоквартирному житловому будинку;
- дольова участь – сума коштів, що вноситься Співвласниками на умовах співфінансування робіт з реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення  багатоквартирного житлового будинку та його прибудинкової території;
- підрядник – суб’єкт господарювання, з яким укладено договір на виконання ремонтно-будівельних робіт;
- спільне майно багатоквартирного будинку - приміщення загального користування (у тому числі допоміжні), несучі, огороджувальні та несуче-огороджувальні конструкції будинку, механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання всередині або за межами будинку, яке обслуговує більше одного житлового або нежитлового приміщення, а також будівлі і споруди, які призначені для задоволення потреб співвласників багатоквартирного будинку та розташовані на прибудинковій території, а також права на земельну ділянку, на якій розташовані багатоквартирний будинок і належні до нього будівлі та споруди і його прибудинкова територія;
- управитель багатоквартирного будинку (далі - Управитель) - фізична особа-підприємець або юридична особа - суб’єкт підприємницької діяльності, яка за договором із  виконавчим комітетом Обухівської міської ради  чи співвласниками забезпечує належне утримання та ремонт спільного майна багатоквартирного будинку і прибудинкової території та належні умови проживання і задоволення господарсько-побутових потреб; 
- балансоутримувач будинку, споруди, житлового комплексу або комплексу будинків і споруд (далі - Балансоутримувач) - власник або юридична особа, яка за договором з власником утримує на балансі відповідне майно, а також веде бухгалтерську, статистичну та іншу передбачену законодавством звітність, здійснює розрахунки коштів, необхідних для своєчасного проведення капітального і поточного ремонтів та утримання, а також забезпечує управління цим майном і несе відповідальність за його експлуатацію згідно з законом;
- об`єднання співвласників багатоквартирного будинку (далі – ОСББ) – це юридична особа, створена власниками квартир та/або нежитлових приміщень багатоквартирного будинку для сприяння використанню їхнього власного майна та управління, утримання і використання неподільного та спільного майна;
- уповноважений представник Співвласників – фізична або юридична особа, яка представляє інтереси Співвласників, у тому числі наймач (уповноваженим представником Cпіввласників може виступати управитель,  або інша особа (наймач, власник квартири) визначена зборами співвласників, якщо інше не встановлено договором);
1.3. Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Цивільному кодексі України, Законі України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку».
 
2. Опис проблеми, яку пропонується вирішити шляхом прийняття Програми
 
Сьогодні у житловому господарстві існує такий парадокс - квартири приватизовані, допоміжні приміщення є власністю мешканців, а будинок, як цілісний комплекс, разом з прибудинковою територією знаходиться у комунальній власності територіальної громади.
Реновація будівель не проводилась десятиліттями, як наслідок - стан житлових будинків без капітальних ремонтів погіршується. Величезних фінансових ресурсів, які необхідні для повної реновації житлового фонду у бюджеті Обухівської міської територіальної громади немає.
Відповідно до аналітичних досліджень виконаних проектів з капітального ремонту та реконструкції житлових будинків в Україні, визначено основні види робіт, виконання яких забезпечує уникнення фізичного та морального зносу будинку:
- капітальний ремонт та реконструкція покрівель;
- утеплення зовнішніх стін;
- капітальний ремонт та модернізація ліфтів;
- забезпечення протипожежних заходів;
- капітальний ремонт та заміна внутрішньобудинкових систем;
- заміна інженерного обладнання та автоматизація обліку і регулювання витрат енергоресурсів.
Відповідно до ч. 2 ст. 10 Закону України "Про приватизацію державного житлового фонду" власники квартир у багатоквартирному будинку є співвласниками всіх допоміжних приміщень будинку, технічного обладнання, елементів зовнішнього благоустрою і зобов'язані брати участь у загальних витратах, пов'язаних з утриманням будинку і прибудинкової території відповідно до своєї частки майна у будинку.
Створення справедливого та прозорого механізму фінансової підтримки мешканців багатоквартирних житлових будинків, котрі беруть на себе відповідальність за утримання власних будинків, стало б важливим і дієвим чинником прискорення самоорганізації мешканців щодо самостійного утримання своєї спільної власності.
Для збільшення обсягів та поліпшення якості капітальних ремонтів житлового фонду пропонується створити механізм дольової участі співвласників багатоквартирних житлових будинків у реконструкції, капітальному ремонті та технічному переоснащенні  житлового фонду Обухівської міської територіальної громади на умовах співфінансування.
 
 
 
3. Мета Програми
 
3.1. Метою Програми є покращення комфорту проживання мешканців Обухівської міської територіальної громади шляхом проведення реконструкцій, капітальних ремонтів та технічних переоснащень багатоквартирних житлових будинків на умовах співфінансування.
 
4. Завдання Програми
 
4.1.Створити сприятливі умови для збереження житлового фонду Обухівської міської територіальної громади.
4.2. Провести роботи з реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення  будинків на території Обухівської міської територіальної громади з залученням коштів мешканців.
4.3. Стимулювати активність мешканців у напрямку покращення стану житлового фонду на території Обухівської міської територіальної громади.
 
5. Заходи на виконання Програми
 
5.1. До складу заходів Програми враховуються роботи з реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення  багатоквартирних житлових будинків, які передбачені Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 р. № 150 «Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд».
 
6. Заплановані дії для реалізації Програми
 
6.1. Популяризація Програми серед мешканців через підприємства, що обслуговують житловий фонд та засоби масової інформації.
6.2. Надати можливість скористатися Програмою максимальній кількості мешканців.
 
7. Джерела фінансування та принципи співфінансування Програми
 
7.1. Фінансове забезпечення Програми здійснюється за рахунок коштів бюджету  Обухівської міської територіальної громади,  співвласників багатоквартирних будинків (власників житлових та нежитлових приміщень у житловому будинку, та наймачів об’єктів житлового фонду (квартир, кімнат в гуртожитку та нежитлових приміщень); кредитів, інвестицій, грантів та інших джерел не заборонених законодавством.
7.2. Фінансування з бюджету на роботи з капітального ремонту житлового будинку у розмірі, що дорівнює 100% передбачається на капітальний ремонт прибудинкових територій, спортивних та дитячих майданчиків та у випадках, коли невиконання робіт може призвести до аварійного стану будинку.
7.3. Якщо Співвласники готові приймати участь у співфінансуванні робіт, що зазначені в п. 7.2 на умовах дольової участі, такі роботи виконуються першочергово.
7.4. У разі надходження до міської ради заяв про співфінансування від Співвласників в розмірах коштів, що перевищує можливості бюджету  Обухівської міської територіальної громади щодо співфінансування, відсоток участі Співвласників у виконанні робіт з реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення  може переглядатись в бік збільшення.
7.5. Суми, передбачені на виконання Програми, для головного розпорядника коштів – управління капітального будівництва та експлуатаційних послуг виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області  затверджуються у видатках бюджету  Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки відповідно.
7.6. Співфінансування робіт з реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення  житлового будинку не проводиться коли:
- потреба у виконанні вищевказаних робіт обумовлена неналежним фінансуванням робіт забудовником (перевіряються відомості щодо організації та фінансування колишнім власником (забудовником), на балансі якого перебував багатоквартирний будинок до передачі на баланс управителю;
- житловий будинок у відповідності до технічних висновків визначений непридатним для проживання.
7.7. Розміри співфінансування, у відсотковому значенні за видами робіт з реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення  багатоквартирних житлових будинків наведено в додатку 1 до Програми.
7.8. У виключних випадках, за рішенням сесії міської ради, розміри співфінансування робіт з реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення багатоквартирних житлових будинків можуть бути визначені в іншому розмірі, якщо виникли обставини непереборної сили, такі як пожежі, воєнні дії, повені, інші стихійні лиха.
 
8. Визначення обсягу та вартості робіт реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення 
 
8.1. Управитель  проводить щорічні загальні огляди багатоквартирного житлового будинку, які передбачають комплексне обстеження комісією елементів приміщень будинку, а також їх зовнішнього благоустрою з метою визначення технічного і санітарного стану, виявлення несправностей і прийняття рішень щодо необхідності проведення капітального ремонту житлового будинку, що відображається в акті загального огляду будинку в порядку, передбаченому «Правилами утримання жилих будинків та прибудинкових територій», затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 р. № 76.
8.2. Обсяг робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку та його конструктивних елементів, технічних пристроїв, внутрішньобудинкових систем, прибудинкової території та елементів зовнішнього благоустрою визначається управителем  з врахуванням відповідних заяв та звернень Співвласників.
8.3. Управитель зобов’язаний доводити до відома Співвласників (наймачів) інформацію про технічний стан житлового будинку та про необхідність виконання робіт з капітального ремонту. Інформація доводиться зокрема шляхом розміщення оголошень на інформаційних стендах у під’їздах та/або біля будинків та на сайті управителя.
8.4. Після визначення управителем  необхідності проведення робіт з реконструкції, капітального ремонту чи технічного переоснащення житлового будинку уповноважений представник від Співвласників звертається з листом до виконавчого комітету Обухівської міської ради щодо необхідності проведення робіт.
8.5. Відділ житлово-комунального господарства та транспорту управління капітального будівництва та експлуатаційних послуг виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області спільно з відділом капітального будівництва управління капітального будівництва та експлуатаційних послуг  виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області за участю управителя, уповноважених представників від ініціативної групи Співвласників та потенційного підрядника, що може виконувати необхідні роботи, проводить обстеження технічного стану конструктивних елементів, технічних пристроїв, внутрішньобудинкових систем, прибудинкової території та елементів зовнішнього благоустрою багатоквартирного житлового будинку, що потребують капітального ремонту з метою підтвердження необхідності проведення робіт, при цьому визначається їх орієнтована вартість та частка дольової участі Співвласників у виконанні вказаної роботи.
8.6. Акт загального огляду багатоквартирного житлового будинку, завірений управителем, уповноваженим представником Співвласників, якщо це інша особа (наймач, власник квартири) та представниками відділу житлово-комунального господарства та транспорту управління капітального будівництва та експлуатаційних послуг виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області із зазначенням виду робіт з капітального ремонту, що необхідно провести в будинку складається у двох примірниках, один з яких передається співвласникам (управителю) для складання дефектного акту  та розроблення проєктно-кошторисної документації на виконання робіт. Другий примірник акту загального огляду передається у відділ капітального будівництва управління капітального будівництва та експлуатаційних послуг виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області для врахування при перевірці видів та обсягів робіт. Управитель (уповноважена юридична особа співвласників) та виконавчий комітет Обухівської міської ради виступають замовниками на виготовлення проєктно-кошторисної документації на відповідні роботи про що укладається тристоронній договір, та забезпечують у встановленому порядку їх експертизу. Оплату виготовлення проєктно-кошторисної документації та її експертизи здійснює  уповноважена юридична особа співвласників/ Управитель  зі спеціального рахунку в банківській установі, на який вносяться кошти Співвласників, визначені як частка співвфінасування на заходи Програми.
 Видатки співвласників на виготовлення  проєктно-кошторисної документації та проведення її експертизи  враховуються в частці співвласників на співфінансування робіт.
Проєктно-кошторисна документація підлягає   експертизі з отриманням експертного звіту (у  разі кошторисної вартості, що перевищує 300,0 тис.грн). Відділ капітального будівництва управління капітального будівництва та експлуатаційних послуг виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області супроводжує подачу необхідних документів для проходження розробником проєктно-кошторисної документації  експертизи. Завдання на проєктування капітального ремонту погоджується відділом капітального будівництва управління капітального будівництва та експлуатаційних послуг виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області.
 
9. Механізм проведення зборів Співвласників
 
9.1. Питання проведення капітального ремонту спільного майна багатоквартирного житлового будинку на умовах дольової участі та визначення підрядників для виконання таких робіт вирішується зборами Співвласників.
9.2. Збори Співвласників можуть скликатися ініціативною групою у складі не менше трьох Співвласників або управителем. Ініціатор зборів повідомляє про дату та місце проведення зборів Співвласників.
Повідомлення про дату та місце проведення зборів співвласників має бути вручено не пізніше ніж за 10 днів до дати проведення зборів у письмовій формі кожному співвласникові під розписку або шляхом поштового відправлення рекомендованим листом на адресу квартири або нежитлового приміщення, що належить співвласнику в цьому багатоквартирному будинку, а також має бути розміщено у загальнодоступному місці при вході до кожного під’їзду багатоквартирного будинку. Повідомлення про проведення зборів співвласників має містити інформацію про ініціатора проведення таких зборів, дату, місце та час їх проведення, порядок денний. До повідомлення про проведення зборів співвласників можуть додаватися додаткові матеріали або інформація, що будуть розглядатися на зборах.
9.3. На збори запрошуються Співвласники будинку - власники квартир та нежитлових приміщень (або їх уповноважені представники).
На збори запрошуються:
– від управителя  - керівник;
– потенційний підрядник - виконавець робіт з капітального ремонту;
– інші зацікавлені особи.
9.4. Збори оголошуються відкритими, якщо на них присутні не менше 3-х співвласників (уповноважених представників), що були запрошені. Веде збори їх організатор.
9.5. На зборах управитель  або інший уповноважений представник Співвласників доводить до Співвласників наступну інформацію:
- мета проведення зборів та вимоги законодавства до власників щодо утримання належного їм майна;
- визначення уповноваженого представника Співвласників (юридичної особи в т.ч Управителя), що представлятиме інтереси будинку, який від імені співвласників багатоквартирного будинку подасть до виконавчого комітету Обухівської  міської ради документи, необхідні для участі у Програмі, а також здійснюватиме підписання документів у процесі реалізації Програми,  та відкриє казначейський рахунок як одержувач нижчого рівня бюджету  Обухівської міської територіальної громади для отримання коштів на фінансування робіт, та  визначить виконавця робіт та відповідно до чинного законодавства з дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі»;
- обґрунтування робіт, які планується провести у їхньому будинку (характеристика робіт, строки їх проведення, об’єми, вартість виготовлення проєктно-кошторисної документації, кошторисну вартість робіт, очікуваний ефект тощо);
- про необхідність визначення підрядників для виконання робіт з дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі» ;
- вимоги Закону, Програми та необхідність дольової участі Співвласників у співфінансуванні таких робіт, розмір та спосіб розрахунку дольової участі.
9.6. Всі доведенні до Співвласників питання в обов`язковому порядку фіксуються в протоколі. На кожній сторінці з підписами Співвласників, що проголосували за проведення робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку обов`язково проставляється дата проведення зборів, зміст питання і резолюції зборів.
9.7. Рішення про проведення робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку на умовах співфінансування вважається прийнятим зборами Співвласників, якщо за нього проголосували власники квартир та нежитлових приміщень, площа яких разом перевищує 50 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку або окремого підїзду чи підїздів житлового будинку, які виявили бажання прийняти участь у Програмі  для виконання капітального ремонту (реконструкції) спільного майна багатоквартирного житлового будинку на умовах дольової участі.
Якщо одна особа є власником квартир (квартири) та/або нежитлових приміщень, загальна площа яких становить 50 відсотків або більше від загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку, рішення вважається прийнятим зборами Співвласників, якщо за нього проголосувало більш як 50 відсотків загальної кількості Співвласників.
9.8. Рішення зборів Співвласників оформляється протоколом (додаток 2 до Програми), який підписується усіма Співвласниками (їх представниками), які взяли участь у зборах, кожен з яких ставить підпис під відповідним варіантом голосування («за», «проти», «утримався»).
У протоколі обов’язково зазначається така інформація про співвласників (їх представників), які взяли участь у зборах співвласників: прізвище, ім’я, по батькові співвласника, документ, що підтверджує право власності на квартиру або нежитлове приміщення, номер квартири або нежитлового приміщення, загальна площа квартири або нежитлового приміщення, документ, що надає повноваження на голосування від імені співвласника (для представника).
9.9. Якщо під час проведення зборів співвласників для прийняття рішення не набрано встановленої пунктом 9.7. Програми кількості голосів "за" або "проти", проводиться письмове опитування співвласників, які не голосували на зборах. Письмове опитування співвласників проводиться протягом не більше 45 календарних днів з дати проведення зборів співвласників. Якщо протягом цього строку необхідної кількості голосів "за" не набрано, рішення вважаються неприйнятими.
Письмове опитування співвласників проводиться ініціативною групою та іншими співвласниками за бажанням.
Письмове опитування може проводитися щодо одного або декількох питань одночасно. Питання - це текст, у якому викладається пропозиція у вигляді резолюції, щодо якої учаснику опитування пропонується відповісти "за", "проти" або "утримався". Питання повинно мати чітке і зрозуміле формулювання, що не допускає різних тлумачень.
Письмове опитування співвласників проводиться шляхом власноручного заповнення ними листків опитування, в яких зазначаються день опитування, прізвище, ім’я, по батькові співвласника, документ, що підтверджує право власності на квартиру або нежитлове приміщення, номер квартири або нежитлового приміщення, загальна площа квартири або нежитлового приміщення, документ, що надає повноваження на голосування від імені співвласника (для представників), відповідь співвласника на питання "так", "ні" або "утримався", особистий підпис співвласника та особи, яка проводила опитування.
Голосування від імені співвласника представником здійснюється в порядку представництва згідно з вимогами цивільного законодавства. Кожен співвласник, який має право голосу, може реалізувати це право під час проведення такого опитування лише один раз з одного питання.
Забороняється в процесі проведення письмового опитування співвласників примушувати їх до голосування «за» або «проти» прийняття відповідного рішення чи винагороджувати їх за це в будь-якій формі.
За результатами підрахунку результатів письмового опитування співвласників особи, які проводили письмове опитування, вносять його результати до протоколу зборів та підводять загальні підсумки голосування щодо всіх питань. Під час підрахунку голосів враховуються і голоси, подані на зборах співвласників, і голоси співвласників, отримані під час проведення письмового опитування.
Листки письмового опитування співвласників пронумеровуються, прошнуровуються та додаються до відповідного протоколу зборів.
9.10. Повідомлення про рішення зборів розміщується уповноваженим представником від Співвласників на інформаційних стендах біля під’їздів будинку.
9.11. Рішення зборів співвласників є обов’язковими до виконання для всіх Співвласників, включаючи тих, які набули право власності на квартиру чи нежитлове приміщення після прийняття рішення.
9.12. У разі прийняття зборами Співвласників позитивного рішення щодо проведення робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку, уповноважений представник Співвласників відкриває спеціальний рахунок в банківській установі, на який вносяться кошти Співвласників, визначені як частка співвфінасування.
9.13. Уповноважений представник Співвласників замовляє проєктно-кошторисну документацію на проведення робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку. Після визначення вартості проєктно-кошторисної документації, управитель, або інший уповноважений представник від Співвласників проводить розподіл витрат кожного Співвласника пропорційно до загальної площі приміщень, що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб та виставляє відповідні рахунки до сплати. Співвласники вносять кошти на спеціально відкритий рахунок управителя  пропорційно до загальної площі приміщень, що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб.
9.14. Вартість проєктно-кошторисної документації та її експертизи включається до сукупної вартості робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку.
9.15. За технічної можливості може бути організовано участь у зборах співвласників окремих співвласників (їх) представників (за бажанням) дистанційно з використанням технічних засобів електронних комунікацій у режимі відеоконференція та право співвласників на голосування в електронній формі шляхом накладення електронного підпису в листках опитування при проведенні письмового опитування.
 
10. Подання уповноваженим представником Співвласників на розгляд документів
 
10.1. Після прийняття на загальних зборах співвласниками багатоквартирного житлового будинку рішення щодо проведення робіт з капітального ремонту житлового будинку на умовах співфінансування, виготовлення за власні кошти проєктно-кошторисної документації на виконання робіт капітального ремонту житлового будинку або окремих його конструктивних елементів, уповноваженому представнику Співвласників необхідно надати до міської ради наступні документи:
- заяву на ім’я міського голови щодо згоди Співвласників на проведення робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку на умовах співфінансування (додаток 3 до Програми);
- проєктно-кошторисну документацію на виконання ремонтних робіт (з урахуванням авторського та технічного нагляду) та їх  експертизу (у  разі вартості, що перевищує 300,0 тис.грн), складених відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»;
- копію протоколу загальних зборів Співвласників та список поіменного голосування, завірений підписом уповноваженого представника Співвласників та/ або  управляючої компанії та скріплений печаткою.
У протоколі зборів співвласників повинні бути  зазначені позитивні рішення за наступними питаннями:
- визначення уповноваженої особи (юридичної особи), яка від імені співвласників багатоквартирного будинку подасть до виконавчого комітету Обухівської міської ради документи, необхідні для участі у Програмі, а також здійснюватиме підписання документів у процесі реалізації Програми та відкриє казначейський рахунок як одержувач нижчого рівня бюджету  Обухівської міської територіальної громади для отримання коштів на фінансування робіт, та  визначить виконавця робіт та відповідно до чинного законодавства з дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі»;
– згода на участь у Програмі на умовах співфінансування у розмірі, визначеному у Додатку № 1 до Програми;                                                                                                                                 
– визначення видів та обсягів робіт, виконання яких буде співфінансуватися співвласниками багатоквартирного будинку в рамках даної Програми;
-  визначення підрядників для виконання робіт з виготовлення проєктно- кошторисної документації,  та  ремонтних робіт з дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі».
 
11. Прийняття рішення про фінансування робіт з капітального ремонту на умовах співфінансування Обухівською міською радою
 
11.1. Відповідно до резолюції міського голови, заява та додані до неї документи (завірені належним чином копії документів) передаються на виконання до відділу житлово-комунального господарства та транспорту управління капітального будівництва та експлуатаційних послуг виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області.
11.2. Відділ житлово-комунального господарства та транспорту управління капітального будівництва та експлуатаційних послуг  виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області перевіряє надані документи на відповідність  вимогам  розділу 10 Програми та подає  пропозиції щодо включення вказаних робіт до додатку 6 Програми на розгляд постійних комісій Обухівської міської ради Київської області: з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження, транспорту, благоустрою, будівництва та архітектури; з питань фінансів, бюджету планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва (далі – постійні комісії).
11.3. Після отримання позитивного рішення постійних комісій, при необхідності розпорядник бюджетних коштів - виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області готує пропозиції до внесення змін до бюджету на поточний рік та пропозиції щодо формування бюджетного запиту на наступний рік, за наявності коштів в бюджеті Обухівської міської територіальної громади Обухівського району Київської області. При цьому відділ капітального будівництва виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області подає надану співвласниками проєктно-кошторисну документацію (зведений кошторисний розрахунок) на затвердження - готує відповідне розпорядження міського голови».
11.4. Після виділення коштів з бюджету Обухівської міської територіальної громади на співфінансування робіт та отримання копії виписки з банківського рахунку про наявність необхідної суми коштів в уповноваженого представника Співвласників або за наявності укладеного кредитного договору з банківською установою на суму, що дорівнює частині сукупних витрат на реалізацію заходу з боку Співвласників (інших документів, що підтверджують платоспроможність Співвласників) відділом житлово-комунального господарства та транспорту виконавчого комітету Обухівської міської ради надаються документи до відділу капітального будівництва управління капітального будівництва та експлатаційних послуг  виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області для забезпечення супроводу підготовки та оформлення необхідної документації для виконання робіт на умовах співфінансування.
Уповноважений представник співвласників (Управитель) визначений одержувачем нижчого рівня бюджету  Обухівської міської територіальної громади, отримує бюджетні кошти на співфінансування робіт на окремий казначейський рахунок та самостійно проводить визначення виконавця робіт та фінансування робіт, відповідно до чинного законодавства з дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі»
11.5. Після визначення Підрядника між уповноваженим представником співвласників –Управителем, який є одержувачем нижчого рівня  бюджетних коштів та Підрядником підписується  договір.
11.6. Співфінансування робіт проходить у два етапи:
Перший етап – це внесок співвласників багатоквартирного будинку та / або розпорядника бюджетних коштів після укладення відповідного договору та перед початком робіт в якості авансового платежу або його частини.
Розмір та порядок використання попередньої оплати з використанням бюджетних коштів встановлюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти».
 На капітальний ремонт можуть бути використані кошти, передбачені в тарифі на поточний ремонт будинку (під’їзду) за умови наявності невикористаних коштів, передбачених на цю послугу, та надання відповідної протокольної згоди співвласників та управителя багатоквартирного будинку. При цьому сума таких коштів враховується як частка необхідного співфінансування.
Другий етап – внесок Розпорядника бюджетних коштів (управління капітального будівництва та експлуатаційних послуг виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області) одержувачу нижчого рівня бюджету  Обухівської міської територіальної громади коштів на співфінансування робіт на окремий казначейський рахунок. Перерахування  проводиться на підставі актів виконаних робіт та за умови надання уповноваженою особою співвласників копій платіжних доручень про сплату співвласниками Виконавцю робіт (підрядній організації) частки співфінансування  (зі спеціального рахунку в банківській установі, на який вносяться кошти Співвласників).
12. Технічний нагляд та приймання робіт
 
12.1. З метою контролю за відповідністю робіт та матеріальних ресурсів установленим вимогам здійснюється технічний нагляд за виконанням робіт шляхом укладення договору про технічний нагляд із суб’єктом господарювання, який має відповідний сертифікат. Фінансування послуг з технічного нагляду здійснюється за рахунок частки фінансування з бюджету  Обухівської міської територіальної громади.
          12.2. Роботи вважаються виконаними та прийнятими у випадку підписання акта виконаних робіт. Акт виконаних робіт підписують:
- підрядник;
- суб’єкт господарювання, що здійснює технічний нагляд;
- уповноважений представник Співвласників;
- головний розпорядник коштів – управління капітального будівництва та експлуатаційних послуг виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області .
12.3. За результатами виконаних робіт складається акт виконаних робіт з відміткою про перевірку робіт організацією, що залучена для здійснення технічного нагляду.
 
13. Фінансування робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку
 
13.1. Обухівська міська рада виділяє кошти бюджету  Обухівської міської територіальної громади на виконання робіт з капітального ремонту багатоквартирних житлових будинків на території Обухівської міської територіальної громади на умовах співфінансування співвласниками багатоквартирного житлового будинку в розмірі, що передбачений Програмою на відповідний рік.
13.2. Фінансове управління Обухівської міської ради відповідно до зареєстрованих зобов’язань, здійснює фінансування в межах виділених бюджетом коштів.
13.3. Першочергове фінансування робіт, виконаних підрядною організацією, здійснюється співвласниками багатоквартирного будинку.
13.4. Фінансування робіт з реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення багатоквартирного житлового будинку проводиться при отримані згоди Співвласників шляхом оформлення протоколу у відповідності до вимог Програми.
13.5. Визначення суми фінансування та частки власників житла у виконанні робіт з реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення багатоквартирного житлового будинку здійснюється  за рішенням співвласників пропорційно до кількості житлових квартир та нежитлових приміщень рівними частинами, або в наступному порядку:
- частка власників житла в загальному обсязі платежів на виконання робіт з реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення багатоквартирного житлового будинку встановлюється пропорційно до загальної площі приміщень, що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб;
- частка участі Співвласника квартири, власника кімнати (кімнат) у квартирі, де проживають два і більше власників житлових приміщень, Співвласника нежитлового приміщення на проведення робіт з реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення багатоквартирного житлового будинку визначається відповідно до його частки, як Співвласника приміщення.
13.6. Розроблення проєктно-кошторисної документації, будівельної експертизи та технічного нагляду на проведення робіт з реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення багатоквартирного житлового будинку, проведення та фінансування таких робіт здійснюється співвласниками відповідно до вимог нормативно-правових та нормативно-технічних актів у відповідності до частки участі у співфінансуванні.
13.7. У разі, якщо в будинку є нежитлові приміщення, які є власністю Обухівської міської територіальної громади, то внесок за них перераховується з бюджету Обухівської міської територіальної громади і додатково до загального відсотка співфінансування враховується в частку дольової участі  органів місцевого самоврядування, згідно з наданим уповноваженою особою розрахунком  внеску на 1 співвласника.
13.8 Підприємства, організації, установи незалежно від форми власності, які розміщені в житлових будинках, зобов’язані брати участь у реалізації проєкту з реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинку. При цьому їхній внесок зараховується, як кошти громади.
 
14. Організаційне забезпечення виконання завдань Програми
 
14.1. Організаційне забезпечення, моніторинг та контроль за виконанням завдань Програми здійснює відділ житлово-комунального господарства та транспорту управління капітального будівництва та експлуатаційних послуг виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області та відділ капітального будівництва управління капітального будівництва та експлуатаційних послуг виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області.
 
15. Очікувані результати від впровадження Програми
 
15.1. Прозоре визначення об'єктів з реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення житлового фонду.
15.2. Забезпечення рівних можливостей мешканців щодо виконання робіт з реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення.
15.3. Посилений контроль з боку мешканців за виконанням робіт з реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення житлових будинків.
15.4. Збільшення обсягів коштів на виконання робіт з реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення.
15.5. Виховання у мешканців відповідального ставлення до спільного майна, його збереження і покращення.
 
16. Заключні положення
 
16.1. Спори, які виникають між співвласниками багатоквартирного житлового будинку (власниками житлових і нежитлових приміщень), виконавчим комітетом  Обухівської міської ради та підрядною організацією вирішуються шляхом проведення переговорів, а в разі недосягнення згоди, в судовому порядку.
16.2. Контроль за дотриманням даного Порядку покладається на відділ житлово-комунального господарства та транспорту управління капітального будівництва та експлуатаційних послуг виконавчого комітету Обухівської  міського ради Київської області.
16.3  Контроль за цільовим використанням бюджетних коштів, спрямованих на підтримку громад у рамках цієї Програми, здійснюється у визначеному законодавством порядку.
 
Секретар Обухівської міської ради                                   Лариса ІЛЬЄНКО
 
 
Начальник управління капітального будівництва
та експлуатаційних послуг виконавчого комітету
Обухівської міської ради Київської області                                              
                                                                                   
 Олександр ШУМЛЯНСЬКИЙ
 
 
                                          
Додаток 1
  Програми співфінансування робіт з реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення  багатоквартирних житлових будинків  Обухівської міської територіальної  на 2021 –2025 роки
 
Розміри співфінансування у відсотковому значенні*
 
№ зп Термін експлуатації житлових будинків Кошти міського бюджету Кошти мешканців будинків
1 від 10 до 25 років 50% 50%
2 від 25 до 50 років 70% 30%
3 від 50  і більше 80% 20%
Перелік робіт з капітального ремонту багатоквартирних житлових будинків, що фінансуються в іншому відсотковому значенні
4 Капітальний ремонт шатрової покрівлі у 2 поверхових будинках 90% 10%
5 Капітальний ремонт шатрової покрівлі у 3-4 поверхових будинках 80% 20%
6 Капітальний ремонт м’якої, шиферної, металевої та інших покрівель з використанням нових матеріалів або суцільна заміна їх іншими матеріалами 80% 20%
7 Реконструкція  внутрішньої системи тепло- водопостачання житлового будинку у випадку установлення індивідуального теплового пункту. 80% 20%
8 Капітальний ремонт (заміна) ліфта 90% 10%
•         Якщо в будинку проводились роботи з капітального ремонту термін експлуатації визначається з врахуванням останньої дати проведення такого ремонту, крім випадків визначених у пункті 7.10 Програми.  
 
 
Начальник управління капітального будівництва
та експлуатаційних послуг виконавчого комітету
Обухівської міської ради Київської області                                              
                                                                                   
 Олександр ШУМЛЯНСЬКИЙ
 
 
 
Додаток 2
 
  Програми співфінансування робіт з реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення  багатоквартирних житлових будинків Обухівської міської територіальної громади  на 2021 –2025 роки
 
ПРОТОКОЛ
зборів співвласників багатоквартирного будинку
за місцезнаходженням_________________________________________________
(місцезнаходження багатоквартирного будинку, співвласниками якого проводяться збори)
 
м. Обухів___ ______________ 20__ р.
І. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Загальна кількість співвласників багатоквартирного будинку: ____________ осіб.
Загальна площа всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку: _____________ м2.
У зборах взяли участь особисто та/або через представників співвласники в кількості ___________ осіб, яким належать квартири та/або нежитлові приміщення багатоквартирного будинку загальною площею ______________ м2.
У письмовому опитуванні взяли участь особисто та/або через представників співвласники в кількості ___________ осіб, яким належать квартири та/або нежитлові приміщення у багатоквартирному будинку загальною площею _______________ м2 (заповнюється в разі проведення письмового опитування).
Підпис(и), прізвище(а), ініціали особи (осіб), що склала(и) протокол (повторюється на кожній сторінці)
_________ /______________________/
_________ /______________________/
_________ /______________________/
ІІ. ПОРЯДОК ДЕННИЙ ЗБОРІВ
1. _______________________________________________________________
2. ________________________________________________________________
(перелік і нумерація продовжується за кількістю питань порядку денного)
 
ІІІ. РОЗГЛЯД ПИТАНЬ ПОРЯДКУ ДЕННОГО ЗБОРІВ
Питання порядку денного: ___________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
(порядковий № та зміст питання порядку денного)
 
Пропозиція, яка ставиться на голосування щодо питання порядку денного:
Голосування на зборах щодо питання порядку денного:
№ з/п № квартири/ нежитлового приміщення Загальна площа квартири/
нежитлового приміщення
Прізвище, ім’я,
по батькові співвласника або його представника та
документ, що надає представнику повноваження на голосування
Документ, що
підтверджує право власності на квартиру/
нежитлове приміщення
Результат голосування
(«за», «проти», «утримався»)
Підпис співвласника (представни-ка) Примітки
1              
2              
3              
(нумерація продовжується за кількістю квартир/нежитлових приміщень та їх співвласників, які беруть участь у голосуванні. У разі продовження нумерації на наступній сторінці (сторінках) протоколу позиції «Питання порядку денного» та «Пропозиція, яка ставиться на голосування щодо питання порядку денного», а також заголовок таблиці повторюються на початку кожної сторінки).
Підсумки голосування (з урахуванням голосів, поданих на зборах співвласників, і голосів співвласників, отриманих під час проведення письмового опитування, якщо таке проводилося):
«за» – _________ співвласників, загальна площа квартир та/або нежитлових приміщень яких становить _________ м2;
«проти» – _________ співвласників, загальна площа квартир та/або нежитлових приміщень яких становить _________ м2;
«утримався» – _________ співвласників, загальна площа квартир та/або нежитлових приміщень яких становить _________ м2.
 
Рішення __________________________________ (прийнято або не прийнято).
Підпис(и), прізвище(а), ініціали особи (осіб), що склала(и) протокол (повторюється на кожній сторінці)
_________ /______________________/
_________ /______________________/
_________ /______________________/
Дані розділу ІІІ заповнюються за наведеною формою окремо для кожного питання порядку денного.
IV. ДОДАТОК
Листки письмового опитування, заповнені відповідно до вимог абзацу четвертого частини восьмої статті 10 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», пронумеровані та прошнуровані 
на ____________ аркушах (в разі проведення письмового опитування).
Підпис(и), прізвище(а), ініціали особи (осіб), що склала(и) протокол (повторюється на кожній сторінці)
_________ /______________________/
_________ /______________________/
_________ /______________________/
 
 
 

Додаток 3
 
  Програми співфінансування робіт з реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення  багатоквартирних житлових будинків  Обухівської міської територіальної  громади на 2021 –2025 роки
 
 
Міському голові
___________________________________
(прізвище, ім’я, по- батькові)
 
___________________________________
(прізвище, ім’я, по-батькові уповноваженого представника Співвласників)
Адреса місця знаходження:
 ___________________________________
 
Контактний телефон__________________
 
ЗАЯВА
Просимо прийняти участь у співфінансуванні робіт з реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення  багатоквартирного житлового будинку, що перебуває в управлінні
____________________________________________________________________________________________________________________________________
та знаходиться за адресою:
____________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________
 Рік будівництва (прийняття в експлуатацію) будинку - ______________________________.
 
Перелік робіт реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення багатоквартирного житлового будинку:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 
_______________________________________ ___ _______ 20____ р.
(підпис уповноваженої особи)
 
 

Додаток 4
  Програми співфінансування робіт з реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення  багатоквартирних житлових будинків Обухівської міської територіальної громади на 2021 –2025 роки
 
 
Ресурсне забезпечення
співфінансування робіт з реконструкції, капітального ремонту
та технічного переоснащення  багатоквартирних житлових будинків
Обухівської міської територіальної громади на 2021 – 2025 роки
 
Найменування заходу Прогнозний обсяг фінансування
(тис. грн.)
Виконавці
Всього у т. ч. за роками
2021 2022 2023 2024 2025
1 2 3 4 5 6 7 8
Надання консультацій ініціативним групам мешканців багатоквартирних будинків
 
- - - -     Управителі багатоквартирних будинків, відділ житлово-комунального господарства та транспорту управління капітального будівництва та експлуатаційних послуг виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області
Проведення обстеження технічного стану будинку - - - -     Підприємства-надавачі послуг з утримання будинків та споруд та прибудинкових територій, управителі багатоквартирних будинків, відділ житлово-комунального господарства та транспорту управління капітального будівництва та експлуатаційних послуг виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області, відділ капітального будівництва  управління капітального будівництва та експлуатаційних послуг виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області
Проведення експертизи технічного стану жилого будинку Кошти підприємств Кошти  підприємств Кошти  підприємств Кошти підприє
мств
Кошти підприє
мств
Кошти підприємств Підприємства-надавачі послуг з утримання будинків та споруд та прибудинкових територій, управителі багатоквартирних будинків, спеціалізовані підприємства та установи
Виготовлення проектно кошторисної документації на виконання робіт по капітальному ремонту будинку Кошти
співвласників
Кошти
співвласників
Кошти
співвласників
Кошти
співвласників
Кошти підприємств Кошти підприємств Підприємства-надавачі послуг з утримання будинків та споруд та прибудинкових територій, управителі багатоквартирних будинків, підрядні організації
Реконструкція, капітальний ремонт, технічне переоснащення будинку по факту по факту по факту по факту по факту по факту Управителі багатоквартирних будинків, підрядні організації
Співфінансування з міського бюджету 17108,9 5453,0 2800,00 4223,5 2698,0 1934,4 Обухівська  міська рада Київської області
Співфінансування  співвласників багатоквартирних будинків 4367,8 1297,9 828,2 775,4 911,0 555,3 Співвласники багатоквартирних будинків
Всього 21476,7 6750,9 3628,2 4998,9 3609,0 2489,7  
 
 
 
Начальник управління капітального будівництва
та експлуатаційних послуг виконавчого комітету
Обухівської міської ради Київської області                                              
                                                                                                                                                  Олександр   ШУМЛЯНСЬКИЙ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток 2
 до рішення Обухівської міської ради
 Київської області
від     .07.2025року №  - 80-VІІІ
Додаток 10
до Програми співфінансування робіт з реконструкції, капітального ремонту
 та технічного переоснащення  багатоквартирних житлових будинків
Обухівської міської територіальної  громади  на 2021 –2025 роки
Кошторис
Програми співфінансування робіт з реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення багатоквартирних житлових будинків Обухівської міський територіальної громади на 2021 – 2025 роки на 2025 рік
 

з/п
Перелік об̓’єктів  та заходів Програми Кошторисна вартість,
тис.грн
 
Сума співфінансування з міського бюджету
на 2025 рік,
тис.грн
Сума співфінансування співвласників житлових будинків
на 2025 рік,
тис.грн
Розпорядник/
одержувач бюджетних коштів нижчого рівня (уповноважений представник Співвласників)
1 2 3 4 5 6
1 Капітальний ремонт  внутрішньо будинкових мереж  холодного  водопостачання  в житловому  будинку №7В по вул. Каштанова м.Обухів, Київської області 180,7 126,5 54,2 ТОВ «Міський житловий центр»
2. Капітальний ремонт мереж гарячого водопостачання житлового будинку по вул. Каштанова, 11 м. Обухів, Київської області
 
510,4 344,98 165,42 ТОВ «Міський житловий центр»
3 Реконструкція системи теплопостачання в частині опалення житлового будинку по вул. Київська, 109 м. Обухів, Київської області 1500,1 1200,1 300,0 ТОВ «Міський житловий центр»
4 Капітальний ремонт ліфта житловому будинку за адресою:м.Обухів,вул.Миру,13(п.2), реєстр.№16826, в/п.500, пов.14, шв.1,00 м/с 208,2 187,3 20,9 ТОВ «Міський житловий центр»
5 Капітальний ремонт ліфта в житловому будинку за адресою: м.Обухів, вул.Миру, 8 (п.4), реєстр.№12764, в/п.320, пов.9, шв.0,71 м/с 32,8 29,52 3,28 ТОВ «Міський житловий центр»
6 Капітальний ремонт огороджувальних конструкцій (заміна вікон на енергоефективні металопластикові) на сходових клітинах другого під'їзду багатоквартирного будинку №32, вул.Каштанова,м.Обухів Київської обл. 57,5 46,0 11,5 ТОВ «Міський житловий центр»
  Розподілені кошти по об’єктам та заходам Програми 2489,7 1934,4 555,3  
  Нерозподілені кошти по об’єктам та заходам Програми        
  Всього по Програмі 2489,7 1934,4 555,3  
Заступник міського голови з питань  діяльності
виконавчих органів Обухівської міської ради                                                                          Володимир ЦЕЛЬОРА
 
Начальник управління капітального будівництва
та експлуатаційних послуг виконавчого комітету
Обухівської міської ради Київської області                                                                 Олександр ШУМЛЯНСЬКИЙ  
                                                        
Начальник відділу житлово-комунального господарства та
транспорту управління капітального будівництва та
          експлуатаційних послуг виконавчого комітету
Обухівської міської ради Київської області                                                                         Людмила ШЕВЧЕНКО